Power-metallin syntymä...

Moderator: The Killer Krew
Kohta pitäis lähteä ajeleen kohti Tamperetta, joten mukana ollaan.Clairvoyant wrote:Tänään sitten Tampereella pamahtaa, kun Helloween pistää keikan pystyyn, kuinkas moni on menossa minun lisäkseni?? Huomiseksi en Helsinkiin päässy, mutta onneksi tulee tämä keikka koettua.
Paskaako sitä tänne kirjotat? Kyse on nyt eilisestä ja tämänpäiväsestä keikasta. Et varmaankaan oo sinne tulossa.KARVA wrote:Sen verran täytyy kommentoida että kun helloween oli aikoinaan jäähallissa maidenia lämppäämässä, lähettiin tokan biisin aikana baariin. Ihan naurettavaa paskaa oli meinaan koko vitun show... * SPIT *
Sen verran pentuosastoa oleva kommentti, että taitaa olla kyseessä 1998 keikka ja loistavan 1988 lämmittelykeikan aikana vielä hiekkalaatikko vei voiton metallikeikoista.KARVA wrote:Sen verran täytyy kommentoida että kun helloween oli aikoinaan jäähallissa maidenia lämppäämässä, lähettiin tokan biisin aikana baariin. Ihan naurettavaa paskaa oli meinaan koko vitun show... * SPIT *
Kun mielipidettä kysytään, siihen voi myös vastata. Tykkäätte siitä tai ette...Clairvoyant wrote: Mitäs mieltä olette kyseisestä bändistä? Omasta mielestäni loistava, kuuluu omaan top 5.
Shut the fuck up. Kyse ei (kuten lukutaitoiset huomaavat) alunperin ollut mistään tulevista paskatapahtumista...The Prisoner wrote: Paskaako sitä tänne kirjotat? Kyse on nyt eilisestä ja tämänpäiväsestä keikasta. Et varmaankaan oo sinne tulossa.
Ja tiedoksi sinullekin kuka sitten oletkaan, oman mielipiteen kertominen ei ainakaan ennen ollut mesoamista. "Voi muuten tarttua KARVA kurkkuun" on aika huono heitto... en oo kokeillut tarttuuko karvat kurkkuun jos sitä työntelee paikkoihin mihin ei pitäisi. Sinulla tuo taitaa tulla jo kokemuksestaOlin itse kyseisellä keikalla, ja nautin suunnattomasti. Älä tule tänne mesoamaan asiallisen keskustelun väliin, voi muuten tarttua KARVA kurkkuun. -IC-
Täytyy sanoa että mulla kävi ihan samanlailla, pari-kolme ekaa biisiä tuli katsottua, jonka jälkeen ei kiinnostanut katsoa pätkääkään. Megadethin ohella yksi karseimpia esityksiä missä olen ollut.KARVA wrote:Sen verran täytyy kommentoida että kun helloween oli aikoinaan jäähallissa maidenia lämppäämässä, lähettiin tokan biisin aikana baariin. Ihan naurettavaa paskaa oli meinaan koko vitun show... * SPIT *
Olin itse kyseisellä keikalla, ja nautin suunnattomasti. Älä tule tänne mesoamaan asiallisen keskustelun väliin, voi muuten tarttua KARVA kurkkuun. -IC-
Jeps... hyvää sanottavaa on aina roppakaupalla, joskus jopa asiaakin. Varsinkin kun Asan kanssa kuunnellaan paljon Curea joka tuo meidät aina niin hyvälle tuulelle. Asan favorite on muuten friday i´m in love! Terveisiä vaan sinne.Iron Constable wrote: Tervetuloa vaan KARVA joukkoon, et vielä tunne et, toivottavasti sinulla on jostain jotain hyvääkin sanottavaa, varmaan opimme tuntemaan toisemme oikein hyvin kun lueskelet vähän enemmän foorumin kirjoituksia ja otat osaa keskusteluihin.
Toimi oikein hienosti mun mielestä!Finnarry wrote:Oho, soittivat Keeperin!?Mitenkäs toimi kun tuo bändi on vähän vaihtunut originellistä...??