Children Of Bodom

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Miten on?

Kyllä
42
42%
Ei
31
31%
Kanada
27
27%

Total votes: 100

nero9000
Wimp
Wimp

Post by nero9000 »

Kertokaa nyt joku mikä on Alexi Laihon oikea koko nimi niin pääsee osallistumaan tuohon Imperiumin skabaan. :D
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Alexander Laiho.

Alias: Alexi Wildchild Laiho.
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

Opeth wrote: todella toimivalta näytti tuo bodom:in poikien settilista. Omaksi häpeäkseni en ole vielä ikinä vaivautunut menemään COB:in keikalle. Niin kuin Aces High sanoi, olisi hauska nähdä bändi joskus livenä, on se nyt sen verran vakuuttava yhtye.
Suosittelen, olen nyt tänä vuonna nähnyt bändin pari kertaa livenä ja hyvältä tuo vaikuttaa. Kuten olen sanonut aikaisemminkin, en erityisemmin piittaa Alexin örinästä, mutta livenä sekin on ihan ok. Ihan mielellään tuota Nosturissa kuunteli, vaikka taisinkin olla hieman yli-ikäinen joukkoon... :lol:
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by Pentelesh »

Voimanorja wrote:Alexander Laiho.

Alias: Alexi Wildchild Laiho.
Tais mennä VÄHÄN mettään!
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

taisko?

jaah, no näin mulle sanottiin. pahoittelen. kerro siis oikea nimi!
Heikunkeiku
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Heikunkeiku »

Voimanorja wrote:taisko?

jaah, no näin mulle sanottiin. pahoittelen. kerro siis oikea nimi!
sulle taidettiin syöttää valheita :wink:
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Kertokaa siis Helwetti se nimi.
sehän on jo selvä että mun meni pieleen, mutta ei teidän siihen kannata tarttua.!

kerrotte sen nimen vaan niin menee hyvin!
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by Pentelesh »

Kyllä se on mun tietääkseni ihan puhdas Aleksi.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
StormTrooper
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by StormTrooper »

Voimanorja wrote:Kertokaa siis Helwetti se nimi.
sehän on jo selvä että mun meni pieleen, mutta ei teidän siihen kannata tarttua.!

Mikä on kun ei taidot riitä? www.google.com luulisi auttavan tässäkin asiassa.
Sulle on taidettu aiemmin jo sanoa, että enemmän oma-aloitteisuutta tohon hommaan.

Menee hyvin.
"I'd like to fly, but my wings have been so denied."
Alice in Chains - Down in a Hole
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

väärinkäsitys. Stormilla. eli haeskelin kyllä Googlella ja muutenkin kyselin muualta, mutta ei se mulle niin tärkeä se Laihon nimi ole, mua vaan raivostutti että tullaan kettuilemaan, vaikkei itse pakolla edes tiedetä oikeaa nimeä.

Thats the Point Is.
nero9000
Wimp
Wimp

Post by nero9000 »

StormTrooper wrote:
Voimanorja wrote:Kertokaa siis Helwetti se nimi.

Mikä on kun ei taidot riitä? www.google.com luulisi auttavan tässäkin asiassa.
Sulle on taidettu aiemmin jo sanoa, että enemmän oma-aloitteisuutta tohon hommaan.

Menee hyvin.
On etsitty ja ei ole löydetty. Kerro ihmeessä jos itse löysit taitavampana Googlettajana?
StormTrooper
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by StormTrooper »

Okei, my bad :lol: Googletin ja kyllä se tuota Alexia tuppaa antamaan poikkeuksetta. Eli ei se haku ollutkaan niin helppoo (tässä tapauksessa).

Itse kuitenkin luotan Ylen äänilevystön antamiin tietoihin ja eiköhän se oikea vastaus löydykin esim. tuolta.
"I'd like to fly, but my wings have been so denied."
Alice in Chains - Down in a Hole
nero9000
Wimp
Wimp

Post by nero9000 »

StormTrooper wrote:Okei, my bad :lol: Googletin ja kyllä se tuota Alexia tuppaa antamaan poikkeuksetta. Eli ei se haku ollutkaan niin helppoo (tässä tapauksessa).

Itse kuitenkin luotan Ylen äänilevystön antamiin tietoihin ja eiköhän se oikea vastaus löydykin esim. tuolta.
Ei sillä siis toista etunimeä ole lainkaan? Pakko tuo on kai uskoa sitten. :? Taisi Imperiumi heittää kompan kun kysyi nimenomaan oikeaa KOKO nimeä.
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

Miten sen nyt sanoisi... sanotaan vaikka, että bändi on ihan hyvä. Etenkin kolme ekaa levyä iskee kohtuullisen lujaa. Livenä pidin bändistä tosi paljon; sellaista rymistelyä kelpaa kuunnella ja katsella, etenkin kun on eturivissä aivan suurimpien kaiuttimien vieressä. :wink:

Parhaita suomalaisyhtyeitä joka tapauksessa.

EDIT: Piti muuten kysymän, etät mitä genreä Bodom edustaa, on meinaan aina jäänyt tuo vähän epäselväksi?
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Jeeves wrote:EDIT: Piti muuten kysymän, etät mitä genreä Bodom edustaa, on meinaan aina jäänyt tuo vähän epäselväksi?
Älkää nyt hyvät ihmiset ruvetko tästä vääntämään, menkää vaikka tuonneihmettelemään. Mikä ihme siinä on, että kaikki pitää kategorisoida? Minun kirjoissani kuitenkin Bodom on enemmän tai vähemmän kuraa.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

On muuten tuo Bodomin Something Wild, todella hyvä levy. Levyllä on ehkä yksi huono kappale ja sen Red light in my eyes pt.2. En pidä tuosta kappaleesta yhtään vaikka Red light in my eyes pt.1 ,taas on ehkä levyn parhain biisi Lake Bodomin kanssa. Itse nostaisin tämän levyn Bodomin parhaaksi.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
Warheart
Vempare
Vempare

Post by Warheart »

Itselleni tuo Red Light In My Eyes pt.2 kuuluu Something Wildin biisien tähtikaartiin Deadnight Warriorin ja Lake bodomin kanssa. Myöskin In the Shadows tykittää kovaa ja loistava fiilistely meininki kyseisen biisin loppu puoliskolla.
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

Something Wild on paras Bodomin levy, muttei niin hyvä, että sitä omaan levyhyllyyni kaipaisin. Tunnelma on Something Wildilla valttia ja biisimateriaali selvästi tasaisempaa & parempaa kuin muilla bändin levyillä.

Eli käykääpäs ostamassa huuto.netistä pilkkahintaan (myynnissä myös COB:n Follow The Reaper):
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23747845

(nerokasta alkaa mainostamaan kauppaamiaan levyjä bändin omassa topicissa :lol: )
Opeth
Kisälli
Kisälli

Post by Opeth »

Bodom on kyllä itseäni alkanut tässä lähiaikoina kiinnostaa ihan eritoten Kitara kuvioiden takia. Itse kun Skittaa soittelen ja olen alkanut kuuntelemaan biisejä soittamisen kantilta, niin kyllä huomaa ainakin Bodomon kannalta että Alexi Laiho on kyllä aika kone. Uskomattoman hienoja riffejä ja ennenkaikkea sooloja. Taisi tulla itselleni jouluksi Bodomin loputkin levyt ostoslistalle.
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Warheart wrote:Itselleni tuo Red Light In My Eyes pt.2 kuuluu Something Wildin biisien tähtikaartiin Deadnight Warriorin ja Lake bodomin kanssa. Myöskin In the Shadows tykittää kovaa ja loistava fiilistely meininki kyseisen biisin loppu puoliskolla.
Ei voi kieltää. Helvetin hieno melodia biisin lopussa.

Something Wild on levy, mikä vieläkin pääsee sillointällöin mun soittimeen. Kovaa materiaalia
"To be alive is more than just breathing"
The Exorcist
Paholainen
Paholainen

Post by The Exorcist »

Meikäläisenkin mielestä kovin Bodom levy tuo Something Wild, kauttaaltaan tasainen, tosin Touch Like Angel Of Death sekä Lake Bodom kiistattomina helminä. :roll:
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
Warheart
Vempare
Vempare

Post by Warheart »

Mielestäni paras Bodomien levy on Hatebreeder. Hatebreederissä ei ole mielestäni yhtään huonoa tai edes keskinkertaista kipaletta. Siitä löytyy myös ehkä bodomien paras biisi, nimittäin DOWNFALL!! Loistava alkuriffi, loistavat säkeistöt ja kertosäe ja ehdottomasti parhaimmat Alexi soolot mitä olen kuullut!!
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

Tuossa naurettiin Kuukan kanssa, kun tsekattiin lippua:
Image
Keikka on siis vuonna 2006!!! :lol:
Opeth
Kisälli
Kisälli

Post by Opeth »

Voimanorja wrote:Tuossa naurettiin Kuukan kanssa, kun tsekattiin lippua:
Image
Keikka on siis vuonna 2006!!! :lol:
Kuva ei näy :?
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
tailgunner
Hang-Around
Hang-Around

Post by tailgunner »

Täälläpäin näkyy hyvin. Keikan päivämääräksi siis merkattu torstai 9.2.2005.
No, sitä sattuu..
Post Reply