Rush

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Tom Sawyer
Bändäri
Bändäri

Post by Tom Sawyer »

Purkkiliha wrote: Guilty as charged. Jos olit katsomossa 114 ja takaoikeallasi istui 2112 1976-tour-paitanen heppu, niin se olin minä. Oli vaan pakko fiilistellä mukana. Bangkok tuli ainakin karjuttua kiitettävästi läpi. Mahtava keikka; kaikki tarpeellinen jo sanottu. Kohokohdat ehdottomasti: The Spirit of the Radio, Subdivisions, Workin' Them Angels, Circumstances, Bangkok, ja Free Will
En muista paitoja mutta 7. rivissä olin muistaakseni 4. paikalla Heaven & Hell kiertuepaita päällä.
Itseäkin jäi hiukan harmittamaan ettei paitaa tullut mukaan mutta toisaalta 30e on kyllä hiukan liian kova hinta noista. Täytyy katsoa jos vaikka netistä löytyisi jostain hiukan halvemmalla niitä.
urho47
Roudari
Roudari

Post by urho47 »

Jauno wrote:
Finnish Eddie wrote:Huomasiko kukaan että Subdivisionsin kosketinsoundi oli joten oudon "puuroinen"?
Kyllä huomasi :twisted:
Oliko kenenkään muun mielestä Alexin kitarasoundi oudon puuroinen paikoitellen? Viimeisiin biiseihin mies vaihtoi sen valkoisen kitaran, jonka jälkeen soundikin kirkastui mielestäni huomattavasti.
Deathrasher wrote:Muita täysin komppailen, ihan uskomaton keikka. Keikan kohokohdat olivat tietenkin Tom Sawyerin ja Limelightien lisäksi kaikki Permanent Wavesilta tulleet, eli The Spirit Of The Radio, Freewill, Jacob's Ladder ja illan paras veto, Natural Science.
Soittivatko ne muka jossain välissä Jaakopin tikkaat? Olenko nukkunut? :shock:

Mutta joo, aivan mielettömän hieno keikka. Jätkät väänsi kolme tuntia ja keikan jälkeen oli sellainen olo, että loppuiko se muka jo. Uudet biisit toimivat ihan helvetin hyvin ja tuntuivat muutenkin avautuvan paremmin livenä. Setissä oli n. 4-5 biisiä joita en tuntenut. Taisivat olla 80-luvun syntikkalevyiltä. On tuo aikakausi jäänyt hieman pimentoon. Hienon suolan keikkaan teki pienet humoristiset yksityiskohdat. Geddyn paita, paistuvat kanat ja minikokoinen Stonehenge Geddyn koskettimien päällä. Onko tässä jokin Spinal Tap kytkös? :lol:

Oliko muuten South Park intro tehty ihan Rushia varten, vai onko otettu jostain jaksosta?
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Purkkiliha
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Purkkiliha »

Tom Sawyer wrote: En muista paitoja mutta 7. rivissä olin muistaakseni 4. paikalla Heaven & Hell kiertuepaita päällä.
Jep no siinä tapauksessa kyseessä oli meidän porukka.
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

Rushin keikka oli omalla kohdallani yksi kaikkien aikojen odotetuimmista keikoista. Lippujakin olin jonottelemassa aamuyöstä lähtien, mutta siitä huolimatta piti tyytyä katsomopaikkoihin (jonon ensimmäisetkään eivät saaneet kenttäpaikkoja, oltiin ilmeisesti myyty loppuun Events Clubin tms kautta). Paikat olivat kuitenkin todella hyvät, alakatsomossa suht lähellä lavaa. Kaverin kanssa saavuttiin areenalle vain hetki ovien avaamisen jälkeen, ja pienen jonottelun jälkeen mukaan lähti kiertuejuliste (se halvempi) sekä t-paita. Välittömästi paitojen ostamisen jälkeen suuntasimme istumapaikoille, ja yllätyksekseni huomasin, että taustalla soinut musiikki oli KERRANKIN hyvää (King Crimson, Genesis, Jethro Tull, Porcupine Tree..!). Pian väkeä alkoi vyörymään sisään entistä enemmän, eikä aikaakaan kun halli pimeni videointron alkaessa.
En nyt ala käymään läpi keikan jokaista biisiä, mutta sanottakoon, että RUSH itse oli todella hyvä, ja huomasin myös, että oikeastaan ihan sama mitä bändi soittaa livetilanteessa, kaikki toimii kuitenkin. Ei sillä, että bändi olisi mitään kuraa soittanut, koska itse tykkäsin todella paljon esimerkiksi Secret Touchista, jota ei yleisesti ottaen pidetä minään Rushin huippuhetkenä.
Isoin valituksen aihe oli kuitenkin yleisö. Tiesin kyllä etukäteen, että joukossa olisi paljon vanhempaa väkeä, ja osasin varautua ei-niin-kovaääniseen yleisöön, mutta yleisö alitti silti odotukset ja reilusti. Aploodeja tuli ainoastaan biisien välissä, ja koko keikan aikana joka ikinen (paria poikkeusta lukuunottamatta, mukaanlukien minä itse) katsomossa istui löhöten penkillään. Mitä järkeä maksaa edes 60 euroa tuollaisesta, kun DVD:n katselu ajaa saman asian? Perhana, rock-konsertissa pitäisi olla edes jonkinlaista tunnelmaa yleisössä, etenkin, jos kyseessä on Rush, joka tulee 40 vuoden jälkeen ENSIMMÄISTÄ kertaa Suomeen. Uskon, että Kari Tapionkin keikoilla lähtee enemmän mökää yleisöstä. Rush In Rion perusteella odotin edes HIEMAN parempaa meininkiä, mutta ei voi mitään, jos yleisö on yksinkertaisesti perseestä. Ajattelin, että viimeistään Tom Sawyerin aikana räjähtäisi totaalisesti, mutta kun ei niin ei. Esimerkiksi Maidenin keikoilla lämppäreidenkin aikana on parempi tunnelma kuin tuolla eilisellä Rushin keikalla. Antoi varmaan _TODELLA_ hyvän kuvan Suomen yleisöstä, saa nähdä palaako Rush tälläisen perseilyn jälkeen enää uudestaan Suomeen (itse en ainakaan palaisi :evil: ).
Vaikka yleisö olikin ehdottomasti huonoin näkemäni yleisö, bändi veti silti huiman shown ja etenkin setin pituuden puolesta tuli rahoille hyvin vastinetta. Valoshow oli ehkä upeimpia näkemiäni, ja videointrot olivat hauskoja. Bändi oli todella energisessä kunnossa, Geddykin lauloi kuin parhaimpina päivinään.

Vähän ristiriitaiset fiilikset jäi siis eilisestä, bändi oli totaalista parhautta, mutta naurettavan huono yleisö pilasi tunnelmat täysin.

EDIT: Ja pienenä lisäyksenä, soundit olivat yllättävän hiljaiset, ja ehkäpä juuri siitä syystä myös harvinaisen hyvät. Sai täydellisesti selvää kaikista instrumenteista.
Purkkiliha
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Purkkiliha »

^ Nyt, kun olen asiaa miettinyt, niin tuo yleisön hiljaisuus voi johtua tosiaanki noista Sirin mainitsemista asioista. Eli siis siitä, että ihmiset keskitty seuraamaan bändiä. Vitutti kyllä omassa katsomorivissä kun nousin bändin tullessa sisään seisomaan ja taputtamaan, niin eiköhän joku molo vedä mua alas sieltä takaa. Sitte jätkä istui konsertin alusta loppuun perse naamalla. Kai nyt edes sisääntulossa saa seisoa; vielä kun järkkärit antoivat luvan seisoa vaikka koko keikan ajan. No eipä haittaa; mä ja kaverit noustiin seisomaan toisella puoliajalla niissä kovimmissa kohissa. Ei pilannut yleisö mun tunnelmaa, kun meillä oli ihan oma iloinen saarreke siellä katsomossa. Tuli lähes kaikki biisit huudettua läpi. Ja kuten Sugar Daddy sanoi, ni tä oli ihan uutta suomalaisile.

YYZ oli muuten vähän laimea lopettaja näin ohimennen.

Edit. Tuli ekaa kertaa nähtyä rautaneitolaisia ees jonkun verran. Mm Sirin spottasin pariin otteeseen
Last edited by Purkkiliha on Tue Oct 30, 2007 19:09, edited 1 time in total.
Tom Sawyer
Bändäri
Bändäri

Post by Tom Sawyer »

^Itseänikään ei yleisön vaisuus niin paljoa haitannut, kun itse oli koko ajan hengessä ja mukana ja siitä takaa tuli hyvin tukea myös. Varsinkin Workin' Them Angelsissa kuului hyvin teidän huudot kertosäkeessä niin siinä tuli kyllä kunnon livemeininki.
Kieltämättä YYZ olisi voinut olla hiukan aiemmassa vaiheessa keikkaa ja keikan viimeisenä kappaleena joku yleisönhuudatus kuten vaikka Closer To The Heart tai joku täydellinen kappale kuten 2112 tai Red Sector A.
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

Purkkiliha wrote:^ Nyt, kun olen asiaa miettinyt, niin tuo yleisön hiljaisuus voi johtua tosiaanki noista Sirin mainitsemista asioista. Eli siis siitä, että ihmiset keskitty seuraamaan bändiä.
Kunpa olisikin edes tuosta, mutta en tosiaankaan usko kyseen olleen tuostakaan, koska yhden rivin edellä olleet keski-ikäiset äijät löhösivät penkeillään, ja JUTTELIVAT KESKENÄÄN keikan aikana, eivätkä näyttäneet kiinnittävän huomiota Rushiin. On kyllä mielestäni aivan järjetöntä tuossa tapauksessa mennä keikalle, ennemmin tyytyisi katsomaan DVD:tä kotona ilman että tarvitsee pilata muiden keikkanautintoa. Paitsi todennäköisesti he eivät olleet tippaakaan kiinnostuneita koko bändistä muutenkaan. Mahdollisesti vaan joku duuniporukka mennyt "pitämään hauskaa" jonkun bändin keikalle, josta ei varmaan ollut kuullutkaan.
Purkkiliha wrote:Vitutti kyllä omassa katsomorivissä kun nousin bändin tullessa sisään seisomaan ja taputtamaan, niin eiköhän joku molo vedä mua alas sieltä takaa. Sitte jätkä istui konsertin alusta loppuun perse naamalla. Kai nyt edes sisääntulossa saa seisoa; vielä kun järkkärit antoivat luvan seisoa vaikka koko keikan ajan. No eipä haittaa; mä ja kaverit noustiin seisomaan toisella puoliajalla niissä kovimmissa kohissa.
Haha! Tämä on kyllä kuin omasta suustani sanottu. Mulle ja kaverille kävi nimittäin myös silleen, että kun keikan alkupuolella seisottiin, joku 'tanan kusipää tuli MONTA PENKKIRIVIÄ ALASPÄIN omalta paikaltaan hyppien tuolien yli, ja tämän lisäksi monta paikkaa meitä kohden lyöden meitä käsiin ja huutaen jotain: "JUMALAUTA JÄTKÄT, ALAS". Tuollaisten ääliöiden ei sietäisi tulla katsomaan bändiä ollenkaan, kun ei muutenkaan ollut mukana menossa yhtään.
Ja myöskin me nousimme kaverin kanssa toisen setin parhaissa biiseissä seisomaan sen yhden pellen itkuista huolimatta. Ei kai sitä nyt Tom Sawyerin aikana istuakaan voi.

Lisäksi olen samaa mieltä YYZ:sta. The Spirit Of Radio olisi ollut ehkä parempi lopettaja, koska sen aikana yleisö oli edes HIEMAN mukana.
Eye on the Money
Wimp
Wimp

Post by Eye on the Money »

Huh, huh mikä keikka! Päättymisestä on jo yli 17 tuntia, mutta vieläkin on iha fiiliksissä. Rush yllätti miut kyllä aika pahasti, sillä tämä keikka menee omalla listallani suoraan kakkoseksi Maidenin viime marraskuun tampereen keikan ja Heaven & Hell:in Sauna open airin vedon väliin, oli vaan niin uskomaton audiovisuaalinen kokemus :shock: .

Hallille valuin eilen jo vartin yli kuudeksi, joten pääsi melkein heti sisään, kun ovilla ei mitään järjetöntä ryysistä ollut. Samantien kiertuepaita oven vieressä sopivasti olleesta kojusta matkaan ja takki pienen etsikelyn jälkeen narikkaan, jonka jälkeen olikin aikaa vielä aivan liikaa, no ehtipä pistäytyä ainakin rauhassa kusella ja olusella. Sitten omalle paikalle katsomoon 110 melkein takakaarteeseen, mutta onneksi sentään Geddyn puolelle lavaa, ja viimeisten minuuttien laskeminen alkoi.

Voi helvetti sitä fiilistä kun halli pimeni ja ehkä omituisin introvideo koskaan lähti pyörimään :lol: . Tunnelma tiivistyy, kun Lifeson ilmestyy lavalle ja vetäisee illan ekat soinnut. Ja sitten lähtee Limelightin riffi. Ei jumalauta, lempibiisilläni sitten polkaisivat illan käyntiin :twisted: . Leen ääni ei vaan tahtonut oikein kertsissä kestää, muuten yksi illan ehdottomia huippuja. Ekassa setissä tuli myös muuta hyvää kamaa kuten Entre Nous, Freewill, Digital Man ja uutukaiselta Main Monkey Business, mutta myös minulle pajon outoja biisejä, kun hyllystä löytyy vain 5 studiota ja kokoelma. Aika hyvältä kuulostivat yleisesti myös nämä uudet tuttavuudet ekalta kuulemalta. Bändi veti erittäin tiukasti, Lifeson ja Lee ovat varsinaisia virtuooseja ja Perthän voi soittaa suohon 99.9% maailman rumapaleista edes yrittämättä. Iha ihme äijiä koko porukka, Leen äänikin kantoi kiitettävän hyvin alun takeltelun jälkeen.

Ensimmäisen setin päättymisen jälkeen ehti käydä taas pikaisesti kaljalla ja kusella ja sitten taas venttaamaan lisää täydellisyyttä. Lisää ommituisia introvideoita ja Far Crylla homma uudelleen käyntiin. Lifesonin vahvistinhan sammahti biisin lopussa, mutta tyylillä Lee ja Pert vetivät homman loppuun. Sitten kun kamat oli saatu kuntoon jatkettiin Snakes & Arrowsin parissa peräti neljän biisin verran, jotka kyllä minusta tomivat livenä hemmetin hyvin. Hienoa, että Rush vetää myös runsaasti uutta matskua, eikä vain "vanhoja klassikoita" (joista olisin ollut totaalisesti pihalla :lol: ). Ja sitten lähti ekstaasi uudelleen liikkeelle, kun Subdivisions räjäytti tajuntani. Tästä eteenpäin ilta oli täyttä mahtavuutta aina Tom Sawyerin viimeisiin sointuihin, toistaan parempia biisejä toisen perään, vaikka kyllä Natural Science on myös minun ehdotukseni illan parhaaksi. Bändi huudettiin, tai no, taputettiin, suuri osa porukkaa oli kuin suunutaikirkossa eikä keikalla, vielä takaisin lavalle. Encoressa oli taas aluksi miulle tuntematonta tavaraa, mutta sitten YYZ tuli ja korjasi potin, aivan uskomaton instrumenttaali myös livenä.

Ilta oli kokonaisuutena loistava, bändi oli tiukkaakin tiukemmassa kunnossa ja setissä oli paljon kovia biisejä. Kohokohdat olivat Limelight, Subdivisions - Tom Sawyer putki(erikoismaininnat Natural Sciencelle ja Pertin soololle, täysin ihme äijä :shock: ) ja YYZ. Valoshowt, pyrot/liekit, videot ja efekstit olivat myös komeaa katsottavaa. Miinukset tulevat lähinnä yleisöstä, miunkaan katsomossa ei välillä seisonut kuin pari tyyppiä, ja muutenkin oli tunnelma kuin porukka olis tullut katsomaan sinfoniaorkesteria eivätkä rokkikeikkaa. Niin ja kalja oli kallista, mutta niinhän se on aina areenalla :lol: .

Kiitos ja kumarrus Rush, sanat tai hymiöt eivät riitä mahtavuutenne ylistämiseen.
Friends of Laproaigh...
The Hellion
Berserkki
Berserkki

Post by The Hellion »

Sugar Daddy wrote:Yleisö oli keikan loppuvaiheessa jo melko hyvä, mutta vähän pitää silti kritisoida. Nimittäin bändin tullessa lavalle ensimmäistä kertaa olisi ihan suotavaa, että kaikki kykenevät nousevat ylös ja taputtavat. Omasta katsomolohkostani (119) näin teki ehkä kaksi.
Joista toinen oli kyllä meikäläinen. Itseänikin alkoi paikka-paikoin ottamaan pattiin kun ei tuntunut väeltä irtoavan kuin väkinäisiä taputuksia paikka paikoin. Itsekkin suurimman osan ajasta kyllä istuin mutta koitin silti olla fiiliksessä mukana, toisin kuin monet muuta jotka joko jököttivät kuin suolapatsaat tai ramppasivat edestakaisin kusella tai kaljalla. Ei kai tällä meiningillä voi olettaakkaan että Suomessa kovin usein vierailisivat.
urho47 wrote:
Deathrasher wrote:Muita täysin komppailen, ihan uskomaton keikka. Keikan kohokohdat olivat tietenkin Tom Sawyerin ja Limelightien lisäksi kaikki Permanent Wavesilta tulleet, eli The Spirit Of The Radio, Freewill, Jacob's Ladder ja illan paras veto, Natural Science.
Entre Nous, ei Jacob's Ladder.
turtle
Hang-Around
Hang-Around

Post by turtle »

Sanottakoon nyt kaiken tän hehkuttamisen keskellä että jonkun verran jäi sapettamaan kolmen mun mielestä parhaan biisin uupuminen: 2112, Red Sector A, Bravado. No ei mahda mitään.
Risto Malinen
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Risto Malinen »

turtle wrote:Sanottakoon nyt kaiken tän hehkuttamisen keskellä että jonkun verran jäi sapettamaan kolmen mun mielestä parhaan biisin uupuminen: 2112, Red Sector A, Bravado. No ei mahda mitään.
Kun yhtyeellä on tuollainen back-kataloogi kuin Rushillakin on ei edes tuohon 3 tuntiin saa tehtyä sellaista settilistaa, että se tyydyttäisi kaikkia. Aina joku haluaa jonkun toisen biisin. Itse haluaisin kuulla Tearsin tai Nobody´s Heron, mutta niitä ei AINAKAAN koskaan soiteta (ihan niinkuin Passage To Bangokiakaan :lol: ) Mutta oli se hieno!!!
Meillä on PA, meillä on bussi,
niitä ei meiltä kukaan ... vie
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

The Hellion wrote:
Sugar Daddy wrote:Yleisö oli keikan loppuvaiheessa jo melko hyvä, mutta vähän pitää silti kritisoida. Nimittäin bändin tullessa lavalle ensimmäistä kertaa olisi ihan suotavaa, että kaikki kykenevät nousevat ylös ja taputtavat. Omasta katsomolohkostani (119) näin teki ehkä kaksi.
Joista toinen oli kyllä meikäläinen. Itseänikin alkoi paikka-paikoin ottamaan pattiin kun ei tuntunut väeltä irtoavan kuin väkinäisiä taputuksia paikka paikoin. Itsekkin suurimman osan ajasta kyllä istuin mutta koitin silti olla fiiliksessä mukana, toisin kuin monet muuta jotka joko jököttivät kuin suolapatsaat tai ramppasivat edestakaisin kusella tai kaljalla. Ei kai tällä meiningillä voi olettaakkaan että Suomessa kovin usein vierailisivat.
Itsekin keikan katsomossa 119 seuranneena kiinnitin kyllä huomiota siihen, että osa porukasta saattoi olla jotain firmalippulaisia - ainakin käytös oli sitä luokkaa. Tai sitten ihmettelen suuresti. Toisaalta sitten harvemmin kuitenkin tällaisten "proge"-mammuttien/muiden pitkän linjan bändien keikoilla isommin riehutaan, vaan sitä musiikkia ennemminkin kuunnellaan. Rush In Rio-juttua ei lasketa. Etelä-Amerikan Pepet on ihan toinen rotu mitä fanittamiseen tulee, ainakin jos suomalaisiin verrataan. :D

Ai jumalauta, saatana, perkele, kuinka paljon vitutti joku tollo riviä edempänä, joka oli hirveässä kännissä, ja päätti sitten yrittää pukea takkinsa päälle kesken Peartin soolo-osuuden blokaten samalla tehokkaasti näkyvyyden huojumisellaan. Okei, täytyyhän sitä tietenkin vaatteet joskus päälle vetää, mutta jos jurri on sitä osastoa, että takin päälle vetäminen vie valehtelematta reilut kolme minuuttia, niin ei hyvin mene. :evil: Oikeasti se spede ei löytänyt takistaan hihoja laittaakseen kädet niihin! :lol: Vähän jo mietin riipaisevani kaveria vastapalloon, mutta siinä olis pian käynyt niin, että olis loppukeikka jäänyt näkemättä.
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Deathrasher
Berserkki
Berserkki

Post by Deathrasher »

http://www.rush.com wrote: RUSH officially finishes the 2007 leg of the "Snakes & Arrows tour" with a sold out performance in Helsinki, Finland. A very BIG Thank you to all the fans who made it out this year... Stay tuned to Rush.com for all the latest updates
Eipä toi nyt mikään ihme loppujen lopuksi olekkaan, että loppuunmyytyhän se oli. Ja kyllä tää Snakes & Arrows pitää pian käydä ostamassa, vielä kun LPtäkään ei tarvitse metsästää. Juuri soi Working Them Angels, ihan järjettömän hieno biisi.
Deathrasher
Berserkki
Berserkki

Post by Deathrasher »

urho47 wrote:
Eivät soittaneet, kirjoitin vahingossa Jacob's Ladderin Entre Nousin sijasta. :)
Rawhead
Berserkki
Berserkki

Post by Rawhead »

Noniin pari riviä keikasta vaikka siitäkin on jo viikko vierähtänyt. En toisaalta vieläkään oikein tiedosta, että siellä lavalla tosiaan oli RUSH. :lol:

Maailman kovin trio ei tietenkään pettänyt. Ainoa pienen pieni pettymys oli itselleni niin monen uuden albumin biisin esittäminen, hieman laski omia fiiliksiä keikalla. Muuten keikka oli silkkaa täydellisyyttä, aina Peartin loistavaa sooloa myöten. Vieläkin vähän raavaampi mies herkistyy mm. Subdivisions- ja The Spirit of Radio-biisejä fiilistellessä. Ei tässä pysty mitään mitään järkevää kirjoittamaan, pelkkää hehkutustahan siitä vaan tulisi.
Menee omien konserttikokemusten kärkikaartiin.

All hail Rush! :twisted:
"I don't trust anyone who doesn't like Slayer."
-Mike Patton
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=14728

Näyttää olevan jo vanha uutinen, mutta itse huomasin vasta nyt tällaisen.

Kuulostaa kyllä hyvältä.
The Hellion
Berserkki
Berserkki

Post by The Hellion »

^ Ehdottomasti tsekkaamisen arvoinen juttu kunhan kauppoihin asti päätyy.
Finnish Eddie
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Finnish Eddie »

Millonkohan se Rotterdamin keikka-dvd mahtaisi tulla? Ja eikös ennen sitä pitäisi tulla huhtikuussa live-cdkin? Ainakin kotisivun mukaan jossain näin :roll: ...
Sugar Daddy
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sugar Daddy »

Rush julkaisee tulevan Snakes & Arrows Live -nimisen tupla-CD:n huhtikuun 8. päivä. Paketti on koostettu kahdesta Rotterdamin konsertista, joista pitäisi myöhemmin ilmestyä myös DVD. Molemmat tulevat luonnollisesti olemaan pakkohankintoja. :D
Disc 1
1. Limelight
2. Digital Man
3. Entre Nous
4. Mission
5. Freewill
6. Monkey Business
7. Larger Bowl
8. Secret Touch
9. Circumstances
10. Between the Wheels
11. Dreamline
12. Far Cry
13. Workin' Them Angels
14. Armor and Sword

Disc 2
1. Spindrift
2. The Way the Wind Blows
3. Subdivisions
4. Natural Science
5. Witch Hunt
6. Malignant Narcissism - Drum Solo
7. Hope
8. Distant Early Warning
9. The Spirit of Radio
10. Tom Sawyer
11. Encore
12. One Little Victory
13. A Passage to Bangkok
14. YYZ
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
puolisukeltaja
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by puolisukeltaja »

^ Noniin! Tätä onkin jo odoteltu. CD:tä en kyllä ennen DVD:tä hanki, joten täytyy vaan odotella lissää.
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Levy pakko-ostos, samoin DVD. Saatana tätä rahanmenoa. :evil:
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Rawhead
Berserkki
Berserkki

Post by Rawhead »

Kaikki mulle ja heti! Ei noita Rush-livejä voi koskaan olla liikaa. :wink:
"I don't trust anyone who doesn't like Slayer."
-Mike Patton
Risto Malinen
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Risto Malinen »

Toivottavasti se tuleva DVD:kin on tuolla settilistalla. Saataisiin sitten kerrankin koko keikka tallenteena eikä vain osia.
Meillä on PA, meillä on bussi,
niitä ei meiltä kukaan ... vie
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

^Tästä tulikin mieleen, että mikäs helvetti tän R30-DVD'n tarina on? :evil: Siitähän puuttuu todella monta keikalla kuultua biisiä. Onhan se tyngälläkin setillä ihan katsomisen arvoinen livetallenne, mutta en kyllä omaksi ole ainakaan ostamassa. Kusetus mikä kusetus.
Sugar Daddy
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sugar Daddy »

Itse olen ymmärtänyt, ettei Rush halunnut kierrättää jo Rush in Riolla olleita biisejä R30:lle, minkä vuoksi bändi päätyi karsimaan niitä tylysti pois. Bändi on myöhemmin myöntänyt tehneensä virheliikkeen, eikä näin ollen tule menettelemään samoin jatkossa.

Eli suomeksi: tuleva DVD tullee sisältämään koko setin. 8)
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
Post Reply