Metallica

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

TJH '89
Peräruiske
Peräruiske

Post by TJH '89 »

Siitä voitte arvioida kummalla on enemmän adrenaliinia veressä. Kyllä tää Metallican ikiliikkuja/kitaranpieksijä on aika tykissä vedossa :lol:
http://kiksu.irc-galleria.net/e/images0 ... 209602.jpg
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Eilen tippu noita peruutuspaikkoja tonne lippupalvelun nettisivuille vielä silloin tällöin mutta tänään en ole nähnyt vielä kertaakaan vaikka 14.30 asti olen koneella päivystänyt. Toivottavasti ei jää liput saamatta.

Onko kukaan saanut tänään vielä lippuja tuolta nettikaupasta??
Iron Maiden 18.7.2008
HL
Bändäri
Bändäri

Post by HL »

^ Rauhoitus nyt Atte! Kyllä niitä lippuja vielä tulee tarjolle. Keikka on kuitenkin vasta heinäkuussa, että ei kannata kirvestä heittää kaivoon, vaikkei lippuja saisikaan vuorokauden sisällä lippujen myyntiintulon jälkeen. Virallisestihan noi peruutuspaikat tulee myyntiin vasta ensi viikolla, silloin kannattaa ruveta kyttäämään.
skom
Vempare
Vempare

Post by skom »

Eilen tippu noita peruutuspaikkoja tonne lippupalvelun nettisivuille vielä silloin tällöin mutta tänään en ole nähnyt vielä kertaakaan vaikka 14.30 asti olen koneella päivystänyt. Toivottavasti ei jää liput saamatta.
Tänään aamulla joskus klo 5:n jälkeen lippuja sai ihan jok a puolelle stadionia Lippupalvelusta.
Etköhän sä sen lipun saa, käyt juhannuksen jälkeen huuto.netissä kattelemassa, niin hinnatkin alkavat olla kohdallaan. Nämä ensimmäiset päivät ovat ihan pelkästään myyjien markkinat. Kärsivällisyyttä.
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

^Se onki sitten meikäpojalla huomenna aikanen herätys. :wink:
Iron Maiden 18.7.2008
iiron maiden
Kisälli
Kisälli

Post by iiron maiden »

Voi vittu mitä ollaan tarjottu tänää sulkeutuvasta kenttälipusta.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=48506583
ja tos on siis vaa 1 lippu !! Kumpa noi liput sitten kans halpenisivat keikan lähestyessä, kun kaverilta jäi kenttälippu saamatta, eikä sinne kentälle ny yksin kovin innostavaa olisi mennä :?
Tolppanen
klaus Järvinen
klaus Järvinen

Post by Tolppanen »

^^Niin tai jos et saisikaan, niin keskiviikkoon 7.3. mennessä on lunastettava eilen varatut liput, eli vajaan viikon päästä on todella hyvä mahdollisuus napata liput jopa ihan hyville paikoille. Eli kahdeksalta aamulla, vai milloin se lippupalvelu nyt aukeaa ensi keskiviikkona kysymään niin pitäisi saada edes jonkuntasoinen paikka.
Up The Irons! \,,/
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Vihdoinkin sain 2 lippua aivan stadionin päätyyn e-katsomoon. Ei hyvät mutta ainakin pääsen keikalle...
Iron Maiden 18.7.2008
Johanna
Hang-Around
Hang-Around

Post by Johanna »

HL wrote:^ Rauhoitus nyt Atte! Kyllä niitä lippuja vielä tulee tarjolle. Keikka on kuitenkin vasta heinäkuussa, että ei kannata kirvestä heittää kaivoon, vaikkei lippuja saisikaan vuorokauden sisällä lippujen myyntiintulon jälkeen. Virallisestihan noi peruutuspaikat tulee myyntiin vasta ensi viikolla, silloin kannattaa ruveta kyttäämään.
Jepjep ja tosiaan, huuto.netissä alkaa kesäkuun puolivälin jälkeen olla ostajan markkinat ;)

Itsellä on onneksi kenttälippu, kaveri pääsi netitse läpi. Ostorajoitus vain hieman haittasi tällä kertaa; tulijoita olisi ollut 7 ja vain 6 sai varata. Minkäs teet. Itse yritin samaan aikaan puhelimella ja puolet ajasta tuli 'verkko varattu' ja toisen puolen "Numerovalintanne on virheellinen" - virheellinen my ass... Hieman kyllä ihmetyttää, että kuinka jossain on myyty 10 lippua samalle henkilölle, jos rajoitus oli 6/ostaja? :shock:
Maiden on parsa!!!
- Maanantaitypoilua -
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

AttE wrote:Vihdoinkin sain 2 lippua aivan stadionin päätyyn e-katsomoon. Ei hyvät mutta ainakin pääsen keikalle...
Hyvä että kova yritys vihdoin palkittiin! 8) Lippupalvelun sivuiltako noi sait? Itsekkin olen niitä tässä silmäillyt, mutta ei ainakaan vielä oo tärpänny. Pitänee sitten myöhemmin alkaa silmäilemään tota huuto.nettiä kun sielä alkaa noi hinnat laskea.
Give me Ed...'Til I'm dead
Rawhead
Berserkki
Berserkki

Post by Rawhead »

Itsekin täytyy vielä todeta, että kyllä niitä lippuja varmasti saa hieman myöhemminkin, lähempänä keikan ajankohtaa. Kuitenkin yli 4kk keikkapäivään. Useasti olen saanut lippuni mm. Maideniin useita viikkoja lippujen myyntiintulon jälkeen. Don't panic! Tällä kertaa onnasi meikäläistä, kaveri sai kovan säädön kautta 3 kenttälippua.

Alkaa pian keikkakuumekin nousta, saa nähdä miten nämä kuukaudet selviää hengissä. :lol: 'Tallica taitaakin päätyä tehokuunteluun lähiaikoina.

Ilmeisesti keikka ei kuitenkaan promoa tulevaa levyä, muutama uusi biisi ehkä luvassa, ken tietää? Toivottavasti näin...
"I don't trust anyone who doesn't like Slayer."
-Mike Patton
Johanna
Hang-Around
Hang-Around

Post by Johanna »

Mä olen tuomassa keikalle erään herrasmiehen, joka on käynyt rock-keikalla ties koska viimeksi, metallikeikalla tuskin koskaan ja stadikakeikkanakin tämä on hänelle ensimmäinen :mrgreen: Odotan mielenkiinnolla, mitä tästä tulee... :lol:
Maiden on parsa!!!
- Maanantaitypoilua -
Sape
Peräruiske
Peräruiske

Post by Sape »

Nytkin näkyy lippupavelun sivuilta lippuja saavan. Vieläpä ihan hyviä paikkoja A-katsomoon.

Edit: Tosin eihän ne siellä kahta minuuttia kauempaa olleet.
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

^Kaveri ne osti ja antaa mulle toisen ja vanhat liput meni palautukseen. :D
Iron Maiden 18.7.2008
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

Hohoho mullapas on tuuri tänään. Painoin kerran lippupalvelun päivitys nappia ja lohkasin itselleni D katsomon keskeltä alimmalta riviltä yhden paikan. Vanhan lipun minkä saan Ruohonjuuri tasolta menee sitten kaverille :)
Peräruiske
Peräruiske

Post by #21 »

Onko welldonen suunnalta kuulunut mitään tästä lisä keikasta?
En kyllä itse jaksa uskoa,että lisä keikka tulisi.
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Itse en jaksa oikeen uskoa tohon toiseen keikkaan. Mutta sen näkee sitten...
Iron Maiden 18.7.2008
Doom
Hang-Around
Hang-Around

Post by Doom »

Se on vaan hakuammuntaa. Tuskimpa mitään toista keikkaa tulee.
"Hei tyttö! niin just sää siellä. Haluisitko hyvän panon? Ai et? No hyvä!
Sit sä voit lähtee mun messiin!"
Deathrasher
Berserkki
Berserkki

Post by Deathrasher »

Nonin, sainpahan sitten sen kenttälipun käsiini. Vaikkei tässä nyt mitään kiirettä ollutkaan, niin mikäs tässä on olla, Ride The Lightning CD soi ja lippu hanskassa. 8)
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

Te jotka olette aikaisemminkin olleet stadionilla keikalla, niin löytyiskö hyviä vinkkejä mitä pitäisi tietää ennakolta? Olen onnistunut välttämään tähän mennessä kaikki stadionkeikat, joten olisi hyvä tietää mitä on odotettavissa. Niin, kenttäliput on hallussa, että sinne sitten olen menossa tuijottelemaan toisten selkiä. :D Tosin onneksi tuonne stadionin kentälle ei ole tulossa yhtä paljon porukkaa kuin oli Tallinnassa viime kesänä...
Die With Your Boots On...
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

No ainakin se luulisi olevan hyvä neuvo että älä jää siihen ekaan sisäänpääsyjonoon seisomaan missä kaikki muutkin on. Näin kävi viimeksi jos oikein muistan ja silkkaa vammaista kaaostahan siitä tuli. Siellä on aika monta sisäänkäyntiä eli sieltä vaan sisään mistä ite parhaimmaksi näkee.

Toi 2004 jonotushomma oli ehkä vähän järkkäreidenkin typeryyttä. Keltaliivisiä kiinnosti koko päivän siellä ulkopuolella lähinnä toistensa naurattaminen ja viihdyttäminen. Eli siis totisesti ihan asiansa osaavia järjestysmiehiä. Katsovat vain isomman kasan perään mutta eivät tajua että ihmisiä voisi ohjata muillekin porteille kuin sille yhdelle ainoalle mihin kaikki jonottavat. Toivottavasti nyt on edes tajuttu ottaa asia puheenaiheeksi kun järkätään turvallisuuskäytäntöjä tuonne.
iiron maiden
Kisälli
Kisälli

Post by iiron maiden »

Mikäs bändi oli muuten lämppärinä tuolloin 2004 keikalla?
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

iiron maiden wrote:Mikäs bändi oli muuten lämppärinä tuolloin 2004 keikalla?
Slipknot.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Rawhead
Berserkki
Berserkki

Post by Rawhead »

^Olihan siinä vielä Lostprophets, nusnus. :wink:
"I don't trust anyone who doesn't like Slayer."
-Mike Patton
Sape
Peräruiske
Peräruiske

Post by Sape »

condemned wrote:No ainakin se luulisi olevan hyvä neuvo että älä jää siihen ekaan sisäänpääsyjonoon seisomaan missä kaikki muutkin on. Näin kävi viimeksi jos oikein muistan ja silkkaa vammaista kaaostahan siitä tuli. Siellä on aika monta sisäänkäyntiä eli sieltä vaan sisään mistä ite parhaimmaksi näkee.
Saikos niitä rannekeita sinne etukarsinaan sitten jokaiselta sisäänkäynniltä?
Post Reply