Miten noita pääkalloja saa?

Rautaneito.comiin liittyvät kysymykset, ehdotukset, ja palautteet sekä ylläpidon tiedotteet.

Moderator: The Killer Krew

Battery
Hang-Around
Hang-Around

Miten noita pääkalloja saa?

Post by Battery »

Voisitkos Pertti vastata tähän kysymykseen.
Siis tiedän että viestien lukumäärä siihen vaikuttaa,mutta jollain on vähän alle sata viestiä ja viisi pääkalloa jollain taas yli tuhat.Sitten jollain on yli viisisataa viestiä ja yks pääkallo.En oikein ymmärrä niin voisitko selittää tämän asian,kiitos jo etukäteen!
Sinä edeltä käsin,minä jaloilla perässä!

:twisted: Hevaaminen kannattaa aina :twisted:

UP THE IRONS!!!
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

:lol:

En ole Pertti, mutta vastata osaan. Noita "pääkalloja" saa mitä enemmän viestejä tulee. Ja ne eivät lisäänny pelkästään sadasta viestistä, siinä tarvitaan aika paljon enemmän kuin silloin MF-aikoina. Mitenkään spammaan ei kannata lähteä viestimäärän nostamisen takia koska se tietää banaania perseeseen ja varsin nopeasti. :wink: Onhan tuosta nähty tämä Kevytmies hyvänä esimerkkinä... Viestiä suolletaan 100 viikossa mutta mitä asiaa niissä on? Ei yhtään mitään. Pelkkää viestimäärän huoraamista.

Tällaiset kallot mitä itselläni on, niin pitää sitten olla sivuston avustaja/mode/ylläpitäjä. Nih.
Battery
Hang-Around
Hang-Around

Post by Battery »

Kiitti tiedosta,vaikka et Pertti ollutkaa :P
Sinä edeltä käsin,minä jaloilla perässä!

:twisted: Hevaaminen kannattaa aina :twisted:

UP THE IRONS!!!
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Pakko sen verran kommentoida, viitaten tähän ja yleistopicin keskusteluihin, että ei kai jengi pyöri täällä foorumilla sen takia että saavat kasvattaa virtuaaliegoaan jollain perkeleen viestimäärillä ja pääkalloilla? Tämä näin yleisesti, syyttävä sormi ei (vielä) osoita ketään. Ihmettelen vaan suuresti :shock:
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Edward The Great
Hang-Around
Hang-Around

Post by Edward The Great »

Jukka wrote:Pakko sen verran kommentoida, viitaten tähän ja yleistopicin keskusteluihin, että ei kai jengi pyöri täällä foorumilla sen takia että saavat kasvattaa virtuaaliegoaan jollain perkeleen viestimäärillä ja pääkalloilla? Tämä näin yleisesti, syyttävä sormi ei (vielä) osoita ketään. Ihmettelen vaan suuresti :shock:
Juu, samaa olen ihmetellyt. Jotenkin ilmeisesti luullaan, että viestimäärä määrittelee asemasi mikä nyt ei ainakaan mulle mielestä pidä paikaansa. Kyllä se viestin sisältö on mulle tärkeämpi, ei se viestimäär. Nykyään tuleekin täällä enemmän vain lueskeltua eikä niinkään hirveästi kirjoiteltua, mutta tällaista "huorausta" yritän välttää. :D

Mutta joo sori offtopic mutta oli pakko kommentoida tätä koska tätä viestimäärän kasvattamista turhilla viesteillä kuitenkin täälläkin tuntuu olevan.
KURRE

Post by KURRE »

Jos joku pelkkien kallojen keräämisen takia täällä pomppii,kannattaa tilata Mustanaamio ja unohtaa keskustelu musiikin saloista.
Crimson
Bändäri
Bändäri

Post by Crimson »

Esimerkiksi Nightwishin voorumilla viestien määrät poistettiin kokonaan näkyvistä. Tämä on mielestäni hyvä asia. :wink:
"Feet in the Mud, Fist to the Sky!"
Prowl3r
Bändäri
Bändäri

Post by Prowl3r »

mulla olis näihin pääkalloihin liittyvä kysymys: Kuinka monta viestie pitää olla että saa 5 pääkalloa?
DejaWu
Berserkki
Berserkki

Post by DejaWu »

^Eiköhän se liene yllätys... :wink:

En kyllä ymmärrä mihin joku tuollaista tietoa tarvitsee, mutta...
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Miten tuon tekstin saa nimimerkin alle muutettua?
Pitääkö modelta pyytää vai muuttuuko se joksikin kun on kirjoittanut tarpeeksi viestejä?
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Titteli nickin alla muuttuu viestimäärän mukaan. Osalla käyttäjistä on special titteli syystä, että he kuuluvat avustajakaartiin. Avustajaksi pääsee suht helposti esim. kirjoittamalla kolumnin tai muuta vastaavaa ja olemalla samalla normaalin tuntuinen kaveri muutenkin.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

KURRE wrote:Jos joku pelkkien kallojen keräämisen takia täällä pomppii,kannattaa tilata Mustanaamio ja unohtaa keskustelu musiikin saloista.
Ei Mustanaamio keräile kalloja. Kuka sen tekee...Juuri niin, historian tylyin pahis, Predator.
Eli Predator koneeseen ja sieltä katselemaan kallojen keräilyä. Predatorilta löytyy muuten Alieninkin kallo ( Kuitti Sakelle )

Sorry helvetinmoinen noff-topik. Menen vessaan ampumaan itseni.
"To be alive is more than just breathing"
Sakari Östermalm

Post by Sakari Östermalm »

Lappis wrote:Predatorilta löytyy muuten Alieninkin kallo ( Kuitti Sakelle )
Perskutarallaa, kuten eräs julkinen eläin sanoisi. That fight ain't over yet :twisted: .
Lappis wrote:Sorry helvetinmoinen noff-topik. Menen vessaan ampumaan itseni.
Elä nyt hyvä mies, jää sulta hyvät mutapainit näkemättä :wink:.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Sakari Östermalm wrote: Perskutarallaa, kuten eräs julkinen eläin sanoisi. That fight ain't over yet :twisted: .
noh nopeesti teillä sana kulkee
Into Iron Maiden Since 1983
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Lappis wrote:
KURRE wrote:Jos joku pelkkien kallojen keräämisen takia täällä pomppii,kannattaa tilata Mustanaamio ja unohtaa keskustelu musiikin saloista.
Ei Mustanaamio keräile kalloja. Kuka sen tekee...Juuri niin, historian tylyin pahis, Predator.
Eli Predator koneeseen ja sieltä katselemaan kallojen keräilyä. Predatorilta löytyy muuten Alieninkin kallo ( Kuitti Sakelle )

Sorry helvetinmoinen noff-topik. Menen vessaan ampumaan itseni.
Älä suotta, nimittäin minäkin komppaan tuota pahisläppää. On se vaan merkkiteos koko öllikkä!
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Pulunkuristaja
Wimp
Wimp

Post by Pulunkuristaja »

Mitä hyötyä noista pääkalloista ees on??? :?: Vai onko se saman tyylistä munankasvatusta ku esim harrikan osto? (Ei mitään harrikoita vastaan) :?
"To live is to die", but I am "Hard as a rock" and even if you use "TNT" on me "I will survive"... ei helevetti.
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Pulunkuristaja wrote:Mitä hyötyä noista pääkalloista ees on??? :?: Vai onko se saman tyylistä munankasvatusta ku esim harrikan osto? (Ei mitään harrikoita vastaan) :?
Onhan ne joillekin ehkä vähän sitäkin, mutta ei ne mulle ainakaan merkkaa paljon mitään, ei tänne pääkallojen pyydystämisen takia olla kirjauduttu

P.S. pienennä avatarisi pulunkuristaja
Half Lives... Eat But Never Kill
Nismo
Peräruiske
Peräruiske

Post by Nismo »

Edward The Great wrote: Kyllä se viestin sisältö on mulle tärkeämpi, ei se viestimäär. Nykyään tuleekin täällä enemmän vain lueskeltua eikä niinkään hirveästi kirjoiteltua, mutta tällaista "huorausta" yritän välttää. :D
Pakko laittaa tähän: Ei se määrä, vaan se laatu.
Pulunkuristaja
Wimp
Wimp

Post by Pulunkuristaja »

Thats the spirit! Onhan se toki hauskaa jos sun nicin alla lukee jotain muuta ku whimp... ja et on vaikka yks pääkallo enemmän ku jollain muulla... :D mutta loppupeleissä aika helvetin sama.
"To live is to die", but I am "Hard as a rock" and even if you use "TNT" on me "I will survive"... ei helevetti.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Nismo wrote:
Edward The Great wrote: Kyllä se viestin sisältö on mulle tärkeämpi, ei se viestimäär. Nykyään tuleekin täällä enemmän vain lueskeltua eikä niinkään hirveästi kirjoiteltua, mutta tällaista "huorausta" yritän välttää. :D
Pakko laittaa tähän: Ei se määrä, vaan se laatu.
hyvin sanonnu..... kannattaa painottaa siihen kirjoitusten sisältöön varsinkin kun puhutaan musajutuista ja mielipiteistä yleensäkin. Yleistopiskissa sitten voipi roiskia, ei spammaamalla kuitenkaan, vaan tyylillä :wink:

Ymmärtäähän sen hämmennyksen jos on kolmekymppinen jäbä joka on ikänsä digannu maidenii niin foorumilla lukee nimen alla joku wimppi. Kokemusta on :lol:

Kyllä se siitä. Ei me nimitellä...
Into Iron Maiden Since 1983
Pulunkuristaja
Wimp
Wimp

Post by Pulunkuristaja »

Yrms_ wrote:[quote="Pulunkuristaja

P.S. pienennä avatarisi pulunkuristaja
Onko mun avatar nytkin jotenkin liian iso??? Oli mulla ennen se vitun Pulu joka oli kuristettu, mut se oli aivan liian iso... Ni muutin sen melkee heti, mut onko se nyt sitten muuntunu vai ei???
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

^ Samapa tuo mikä kuva sulla on kunhan se on alle 100x100
Heikunkeiku
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Heikunkeiku »

Pulunkuristaja wrote:Onko mun avatar nytkin jotenkin liian iso??? Oli mulla ennen se vitun Pulu joka oli kuristettu, mut se oli aivan liian iso... Ni muutin sen melkee heti, mut onko se nyt sitten muuntunu vai ei???
Kyllä se nyt näyttäisi olevan sallittu.. 81x100
ruohonjuuritaso
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by ruohonjuuritaso »

^ Kyllähän pulunkuristajalla on ihan sallituissa mitoissa avatar mielestäni, toisin kuin itse yrms_llä. Aika kyseenalaista käydä moittimaan toisia vaikka itsellään on 102 pikselin levyinen avatari. Eihän nuo ylimääräiset 2 pikseliä käytännössä ketään haittaa, muttamutta...
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

ruohonjuuritaso wrote:^ Kyllähän pulunkuristajalla on ihan sallituissa mitoissa avatar mielestäni, toisin kuin itse yrms_llä. Aika kyseenalaista käydä moittimaan toisia vaikka itsellään on 102 pikselin levyinen avatari. Eihän nuo ylimääräiset 2 pikseliä käytännössä ketään haittaa, muttamutta...
Joo sillä oli silloin kun siitä mainitsin niin joku helvetin iso pulu siinä mutta vaihtoi sen sitten heti
Half Lives... Eat But Never Kill
Post Reply