Memorabilia

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Memorabilia

Post by Pertti Keinonen »

Kuten tuohon "Minä ja..." osioon, myös "Memorabilia" osastoon on kaikilla suomalaisilla Maiden faneilla mahdollisuus osallistua. Osasto on tarkoitettu kaikenlaiselle erikoiselle Maideniin liittyvälle krääsälle. Siis jos omistat jotain specialia, ja sinulla on vieläpä kuvia siitä, niin tänne päin!

Kuudennen kaljan ajatuksena tuli mieleen IM-666 rekisterikilpi... Jos olis paljon ylimääräistä, niin sellainen olisi pakko hankkia!
icarus
Vempare
Vempare

Post by icarus »

^Pakko kommentoida tota rekkari ideaa sen verran että tietääkseni nykyään ei enää myönnetä autojen rekisterikilpiin numerosarjaa "666"... Ellei ole pätäkkää muuttaa lakia! :wink:

Ahdasmielistä ajattelua päättäjiltä, sanoisin...
en ole puolesta, enkä vastaan. pikemminkin päinvastoin.
Stranger
Roudari
Roudari

Post by Stranger »

icarus wrote:^Pakko kommentoida tota rekkari ideaa sen verran että tietääkseni nykyään ei enää myönnetä autojen rekisterikilpiin numerosarjaa "666"... Ellei ole pätäkkää muuttaa lakia! :wink:

Ahdasmielistä ajattelua päättäjiltä, sanoisin...
Näin tosiaankin on...kaikki tälläiset "pahennusta" herättävät kilvet ovat kiellettyjen listalla (huonona esimerkkinä NAT-51). Ikävä kyllä, sillä tuo Pertin kilpi-idea olisi toteuttamisen arvoinen (ja parhaat ideathan tulevat aina kaljassa :D )...mutta offtopic loppui nyt (sori).
-Was many years ago that I left home
and came this way-
Micki Nine
Hell Rat
Hell Rat

Post by Micki Nine »

Hmm... Mun kaverin, tai entisen kaverin isän autossa oli tai on muistaakseni sellanen rekisteri kilpi, ku "SEX-666". Taitaa olla vanha, koska auto on hänellä ollut jo... From mid' 80's 8)
Tribuuttilevy!!
Make
Kisälli
Kisälli

Post by Make »

Eikös auton kilvissä pidä olla kolme kirjainta? Sillon se IM - 666 ei onnistuisi muutenkaan. Mulla on mopossa 676, läheltä meni. Nyt kun Pedon numero onkin ehkä 616, niin kannattaisi tehdä IM - 616, ennen kuin lakia keretään muuttamaan. :wink:
jytte
Peräruiske
Peräruiske

Post by jytte »

Make wrote:Eikös auton kilvissä pidä olla kolme kirjainta? Sillon se IM - 666 ei onnistuisi muutenkaan.
Ei pidä, erikoiskilpiä saa yhdellä tai kahdella kirjaimella tai numerolla.

Sorry, hiukan offtopic
Micki Nine
Hell Rat
Hell Rat

Post by Micki Nine »

Mut eihän sitä tarvitse ottaa 666:sta. Voi ottaa IM-664.

666, The number of the beast. 664 Bloke the next door.
Nyt kun Pedon numero onkin ehkä 616, niin kannattaisi tehdä IM - 616, ennen kuin lakia keretään muuttamaan.
^Eihän se välttämättä ole 616. Mä oon tehny monia uskonnollisia tutkimuksia, kokeilu ja harjoittelu mielessä, ja olen melkein aina törmänny 666- lukuun, joskus harvoin joihinkin muihin, en koskaan 616:seen. En väitä, että tutkimukseni olisivat oikeassa... Mut mä en vaan usko tohon.
Tribuuttilevy!!
NoMoreLies
Hang-Around
Hang-Around

Post by NoMoreLies »

^Niin, sitä minäkin. 666 on pedon numero nytten ja aina... Ja mitä 616:illä olisi Iron Maidenin kanssa ees tekemistä??

Anteeksi OFF TOPICista :twisted:
Im Back in Black!!
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Micki Nine wrote: ^Eihän se välttämättä ole 616. Mä oon tehny monia uskonnollisia tutkimuksia, kokeilu ja harjoittelu mielessä, ja olen melkein aina törmänny 666- lukuun,
Tarkalleen... millaisia tutkimuksia olet tehnyt?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Micki Nine
Hell Rat
Hell Rat

Post by Micki Nine »

^Off topikkiin menee, mut. No enimmäkseen lueskellu Raamattua, ja etsinyt joitain yhtälöitä ja tehnyt laskelmia. Teetkö itsekkin?
Tribuuttilevy!!
Make
Kisälli
Kisälli

Post by Make »

^ :lol:

Professoori Micki Nine, saisimmeko kuulla tarkemman analyysin tuloksistasi? :D
Menee pikkasen paskanjauhannaksi, nyt loppu mun osalta.

Ei varmaan mitenkään erikoista, mutta mulla on kaksi Maiden reppua, Killers ja Wildest Dreams. Venäjältä tuotuja, en oo vaan jaksanu käyttää niitä.

Näin tänään Kemin Euromarketissa puoli neljän aikoihin tyypin, jolla oli sellanen Maiden Chicago rules -paita tai joku ton tapanen teksti siinä selässä oli. Onkos se jotenki erikoisempi paita, jääny sellanen muistikuva mieleen.. Ainaki komia se oli.

Edit: En minäkään siihen 616 juttuun usko, kuhan heitin vaan tuolla välissä sen kilpihomman yhteydessä. Tais mennä ajatus ohi joiltaki, mutta ei se mitään. Ihmisiähän tässä vaan ollaan...
Last edited by Make on Sat Jun 04, 2005 0:01, edited 1 time in total.
Hsu
Bändäri
Bändäri

Post by Hsu »

Make wrote:^ :lol:

Professoori Micki Nine, saisimmeko kuulla tarkemman analyysin tuloksistasi? :D
Menee pikkasen paskanjauhannaksi, nyt loppu mun osalta.

Ei varmaan mitenkään erikoista, mutta mulla on kaksi Maiden reppua, Killers ja Wildest Dreams. Venäjältä tuotuja, en oo vaan jaksanu käyttää niitä.

Näin tänään Kemin Euromarketissa puoli neljän aikoihin tyypin, jolla oli sellanen Maiden Chicago rules -paita tai joku ton tapanen teksti siinä selässä oli. Onkos se jotenki erikoisempi paita, jääny sellanen muistikuva mieleen.. Ainaki komia se oli.
Itekkää usko tohon 616 hömppään.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Micki Nine wrote:^Off topikkiin menee, mut. No enimmäkseen lueskellu Raamattua, ja etsinyt joitain yhtälöitä ja tehnyt laskelmia. Teetkö itsekkin?
No ei ole kyllä tullut mieleenkään suoraan sanoen :D Viimeksi lukenut raamattua aika perkeleen kauan sitten ja silloinkin ilmestyskirjaa ja vähän genesistä. Mutta jos vielä ohi aiheen puhumisen päälle sallitaan, niin tuo "monia uskonnollisia tutkimuksia" -lauseesta sai hieman erilaisen kuvan toiminnastasi, kuin sen, että on raamattua selattu :)

Mutta kumminkin tämä koko 666 / 616 -asia ei nyt mikään ihan aivan järkyttävä asia saatika huolenaihe allekirjoittaneelle ole. Olkoon miten on, mutta näin on.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
DejaWu
Berserkki
Berserkki

Post by DejaWu »

Tähän 616-systeemiin vatsauksena on Wikipedia. http://fi.wikipedia.org/wiki/Pedon_luku Itse ainakin tulkitsisin tuon, niin että kyseessä on kopiontivirhe.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Mulla on suunnitelmissa tehdä Maiden lätkämaski. Tän hetkinen on sellanen tiikeri tyylinen. Voin laittaa siitä kuviakin jos joku haluaa nähdä.
SAVE_US.ETG :P
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Edward the Greaat wrote:Mulla on suunnitelmissa tehdä Maiden lätkämaski. Tän hetkinen on sellanen tiikeri tyylinen. Voin laittaa siitä kuviakin jos joku haluaa nähdä.
Varsin omaperäistä. Muutamalla kovan luokan veskalla jo moiset Eddie-aiheiset maskit löytyy. Mm. Jani Hurmeelta.

Mutta go for it!
"To be alive is more than just breathing"
Guest

Post by Guest »

Ajattelin ite tehä Maiden-kalukukkaron. Sellasen sopivassa kulmassa ylöspäin sojottavan. Sit kadulle pelkästään se päällä.
KURRE

Post by KURRE »

Graveheart wrote:Ajattelin ite tehä Maiden-kalukukkaron. Sellasen sopivassa kulmassa ylöspäin sojottavan. Sit kadulle pelkästään se päällä.
:lol: :lol: Voi perse....
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^^

Ei saatana :lol:

Muista tehdä oma " kukkaro " sun kaikille munakarvoille Spider!
:lol:
"To be alive is more than just breathing"
Guest

Post by Guest »

^Karvat saa sojottaa vapaasti. Tuskin nimittäin kovin monella ihan samantasoisia karvotuksia löytyy :lol: Mun elämäntavotteena on kuitenki, että mahdollisimman moni ihminen, erityisesti nainen, pääsisi ne livenä näkemään. Naisten kohdalla mieluusti myös maistamaan :lol:
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Tuo maski kyllä polttelee sen verran, että Mr.Makelle olisi kysymys, että miten suunnittelit maskisi? Siis millain oman maskin pystyy tehdä?
SAVE_US.ETG :P
Emeritus
Berserkki
Berserkki

Post by Emeritus »

Graveheart wrote:Ajattelin ite tehä Maiden-kalukukkaron. Sellasen sopivassa kulmassa ylöspäin sojottavan. Sit kadulle pelkästään se päällä.
Siis semmoista tuppi-mallia? :shock: Tuppiin kiinni naru, joka tulee vyötäisille kiinni, pitäen salon korkealla... :lol:

Minulla on suunnitteilla maiden-spitfire, aces high:n kannesta tuttu. Nyt pitäisi saada tarkka ja suht iso kuva singlen takakannesta, että saisi fotarilla editoitua ne pudotusmerkinnät tulostettavaan kuntoon (siirtokuvakalvolle, noita merkkejä ei käy erkkikään maalaamaan käsin 1:48 mittakaavassa. Tai saa olla melko taiteilija, minä en ole, ainakaan vielä). Aiheen tiimoilta perustin ketjunkin, muttei ketään avuliasta ei ole vielä ilmaantunut... :cry:
Peccant
Hang-Around
Hang-Around

Post by Peccant »

Heh, tää nyt ei ihan mee ehkä tähän topikkiin, koska ei oo mikään mun hallussa oleva krääsä, mutta näin tossa San Marinossa ollessani kidutusmuseossa Iron Maiden of Nurembergin :twisted: Voi pojat että oli komia. Ja siitä on kuviakin.

Ja on mulla Maiden -vyönsolki :D
- J.Lehto -
http://www.intervention.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.maplecross.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Ääh kitarani sarjanumero on 664!

:)
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Projektina on ny väsätä tussitaulut kaikista jäsenistä seinälle. Saas nähdä millon tulee valmista, kun edistyy niin hitaasti. Tähän mennessä on vasta Bruce valmiina, joten kattellaan joskus vuoden päästä :lol:

edit: kirjotusvirheet pois
Post Reply