Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Moderator: The Killer Krew
-
- Hang-Around
Kyllä tuo etanapostilla uusiminen näyttäisi toimivan. Pari viikkoa sitten postiin ja nyt on taas jäsenyys aktivoitu. FC lähetti vielä tänään Australian keikoille ennakkomyyntikoodin, vaikka siitä ei taida enää olla paljon iloa kenellekään.
Onkos kukaan muuten sortunut tuota kylpytakkia eddien kaupasta tilaamaan?
Onkos kukaan muuten sortunut tuota kylpytakkia eddien kaupasta tilaamaan?
Nooh, ylitöillähän noita sit maksellaan, niinkuin Maidenin keikat + reissutkin & niiden takia tarvittavat vaapäivätkin ettei tarvii käyttää perheen yhteisistä lomapäivistä.Putee wrote:^^ Näköjään maiden taitaa viedä kaikki rahasi vai ? Nimittäin sulle on tulossa ihan helvetin hienon näköstä tavaraa, että kateeksi käy. farkut kelpaisi minulle, mutta miksi noin alhainen hinta ? Koska yleensä tuollaiset erikoiset maksaa paljon normaalia enemmän
Eihän nämä Maideniin menevät rahat halvimmasta päästä ole, mutta mitä nyt ei hyvän asian eteen tekis joten rehkitään duunissa sitten isompia tuntimääriä.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Hang-Around
Juu ei tämä Maidenin fanittaminen tai yleisemmin hevinkuuntelu ole niitä ihan halvimpia harrastuksia. Jostain syystä on vain pakko nyt käydä useimmat Suomeen saapuvat bändit katsomassa ja Maidenin osalta ei enää vain Suomen keikat riitä. Ja tottakai pitää olla sitä sun tätä oheiskrääsää hankittuna. Varmaankin se muistoarvo mitä noilla on kymmenien vuosien päästä on sen arvoista. Nyt olen taas askeleen lähempänä tuon kylpytakin tilaamista kun kerran tyytyväisiä omistajia näkyy löytyvän.
-
- Hell Rat
-
- Sateentekijä
-
- Rautakansleri
Kertoivat vaan, että eihän siinä ollut mitään uutta. Smithin haastattelu ja fanien juttua + loput krääsämainoksia.- - AcesHigh - - wrote:Viralliselta foorumilta luin että jollekin oli tipahtanut luukusta jo toi fc mag #79!
Yllättävän lyhyt väli edlliseen. HYVÄHYVÄ!
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Nyt jos oikein ymmärsin noita IMOCin juttuja niin IMOCin/Fan clubin jäsenille tehdään jonkinnäköinen paita ensi kiertuetta varten. Enemmän tietoa löytyy Iron maiden talk-osiossa sijaitsevasta "Lauren Harris"-topicista.
Tässä vielä linkki kyseiseen keskusteluun,eka sivu puhetta mutta toiselta sivulta lähtien lähinnä tätä paitajuttua. Linkki näkyy vain IMOCin ja FCeen jäsenillä:
http://www.ironmaiden.com/fanclub/showt ... hp?t=35961
Edit: ja nyt kun menin lukemaan tuota "virallista" paitatopiccia niin kyseisestä asiasta on siellä puhuttu jo monta päivää.
Joka tapauksessa kun tuollainen paita tulee markkinoille,ainakin minä ostan sen aivan varmasti.
Tässä vielä linkki kyseiseen keskusteluun,eka sivu puhetta mutta toiselta sivulta lähtien lähinnä tätä paitajuttua. Linkki näkyy vain IMOCin ja FCeen jäsenillä:
http://www.ironmaiden.com/fanclub/showt ... hp?t=35961
Edit: ja nyt kun menin lukemaan tuota "virallista" paitatopiccia niin kyseisestä asiasta on siellä puhuttu jo monta päivää.
Joka tapauksessa kun tuollainen paita tulee markkinoille,ainakin minä ostan sen aivan varmasti.
Iron Maiden 18.7.2008
-
- Berserkki
Jes! Reilu kuukausi takaperin tuli jälleen jäsenyyden uusiminen ajankohtaiseksi, ja perinteisen etanapostin kanssa asiaa lähestyin tänäkin vuonna. Rahojen lisäksi kuoreen päätyi pientä myös moitteen sanaa. Mulle ei ole nimittäin koskaan saapunut magazinea numero 76, joten pistin asian tiimoilta hieman tarinaa, kun ko. lärpäkkeen julkaisusta on kuitenkin vierähtänyt jo melkoinen tovi. Sähköpostiinkaan tullu koskaan vastausta, joten josko kirje sitten auttaisi.
Ja tänäänhän sitä sitten odotteli iloinen yllätys postilaatikossa, kun saapunut oli sekä uusin "SOMEWHERE BACK IN TIME" -kuvalla varustettu magi ja tämä hukassa ollut nro.76.
Taas tuli siis todistettua, että pienistä ja ymmärrettävistä mokista huolimatta homma pelaa ja asiat hoidetaan niin kuin kuuluukin. Hieno homma kerta kaikkiaan!
Ja tänäänhän sitä sitten odotteli iloinen yllätys postilaatikossa, kun saapunut oli sekä uusin "SOMEWHERE BACK IN TIME" -kuvalla varustettu magi ja tämä hukassa ollut nro.76.
Taas tuli siis todistettua, että pienistä ja ymmärrettävistä mokista huolimatta homma pelaa ja asiat hoidetaan niin kuin kuuluukin. Hieno homma kerta kaikkiaan!
Kylläpä onkin hieno toi uuden lehden kansi. Samalla pamahti myöskin odottamani Pikee paita sekä Saakelin hieno Edien kuvalla sekä korkilla varustettu taskumatti.
Takki oli tilapäisesti loppu jonka lähettävät kun tulee. Sikäli harmi kun se oli tuote jota odotin eniten
Noh kyllä se sieltä tulee!
Takki oli tilapäisesti loppu jonka lähettävät kun tulee. Sikäli harmi kun se oli tuote jota odotin eniten

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Tänään tuli minullakin postissa tuo FC mag 79. Hemmetin hienot kannet oli kyseisessä lehdessä,tosin toi "Magazine 79" olis saanu olla jollain muulla fontilla.
Ihan kiinnostavaa juttua tuossa oli ja uusi FC-paitakin näytti olevan.
Lehti tuli äitini nimellä vaikka lähetin sähköpostia että olisiko tiedot mahdollista vaihtaa omiini. Noh eipä siinä mitään,uuden sähköpostin lähetin. Saa nähdä onnistuuko tällä kertaa...

Lehti tuli äitini nimellä vaikka lähetin sähköpostia että olisiko tiedot mahdollista vaihtaa omiini. Noh eipä siinä mitään,uuden sähköpostin lähetin. Saa nähdä onnistuuko tällä kertaa...

Iron Maiden 18.7.2008
-
- Hell Rat
-
- Sateentekijä
childofthedamned wrote:Oon tässä ajatellut, liittyisikö tuohon faniklubiin. Kannattaisiko mun liittyä?

Luulen, että sinä olet ainoa joka voi tehdä asian eteen jotain. Jos näet faniklubiin liittymisen hyvänä, niin liity mutta jos et niin älä liity. Simple as that... Ite liityin koska kesällä keikkoja tulossa ja varmaan klubilaisille jotain herkkua tulossa. Luulisin.
Edit: Pakettia vielä odotellessa..... Pitäisi tämän kuun keskivaiheilla tulla, jos on tullakseen.
-
- Sateentekijä
Kauankos tuossa menee aikaa, kun tuon jäsenyyden hankkii, että saapuvat ne kaikki bändin kuva, jäsenkortti ja ym. vastaavat tavarat? Nyt olen odotellut sellaiset kolme viikkoa, joten onko kyseinen aika jo pitkähkö vai onko vielä paljonkin odottelemista? Tietenkin joillain on voinut tulla nopeammin ja joillain hitaammin, mutta noin keskimääräisesti.
-
- Hell Rat
-
- Peräruiske
Luet juuri topicia, jossa aiheesta on juttua 30 sivun edestä.Kitaramies wrote:Liittyminenhän maksaa? Miten se maksu suoritetaan?
Mitä erikoista muute on odotettavissa kiertueeseen littyen IMFC membereille?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Peräruiske
^Juu sori laiskuuteni/tyhmyyteni.
Itse harkitsen juuri liittymistä. Eli toimii siis kun printtaa sen sivun sieltä ja täyttää ja lähettää kirjekuores rahojen kera (30€) matkaan?
Mitä muuten luulette onko tänne Suomen keikoille sitten tulossa presale lippuja kuten australiaan tai jotain vastaavaa hyötyä keikoille jäsenille? Tai euroopan keikoille ylipäätään.
Itse harkitsen juuri liittymistä. Eli toimii siis kun printtaa sen sivun sieltä ja täyttää ja lähettää kirjekuores rahojen kera (30€) matkaan?
Mitä muuten luulette onko tänne Suomen keikoille sitten tulossa presale lippuja kuten australiaan tai jotain vastaavaa hyötyä keikoille jäsenille? Tai euroopan keikoille ylipäätään.
-
- Sateentekijä
Saahan sitä aina yrittää... Mutta ei se ihan niin mene.Kitaramies wrote:Itse harkitsen juuri liittymistä. Eli toimii siis kun printtaa sen sivun sieltä ja täyttää ja lähettää kirjekuores rahojen kera (30€) matkaan?

Netistä tilaamalla; täytät tiedot ja maksat luottokortilla...
Edit: Heh.. Kyllä nähtävästi voi liittyä postin kautta.
Last edited by WhiteRabbit on Thu Oct 04, 2007 17:30, edited 1 time in total.
-
- Peräruiske