Ärsyttävin Maiden biisi?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

A.Kivi
Avustaja
Avustaja

Post by A.Kivi »

^Livenä se on mahtavuus.(Ja levyllä).Joka ukolta hieno suoritus sillon, kun menee putkeen. Toivottavasti saavat sen pysymään kasassa ensi kierroksella..

Mulle "Don´t look to the eyes of a stranger" oli pitkään vain tylsä valssi. Vaan jumaliste, mikä myllytys lähtee käyntiin kohdasta 04.35...

Jeesus. Soittakaa vitun kovaa.
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

^ Näinhän nää vaihtelee: mulle Don't Look To The Eyes Of a Stranger on ollut ensikuuntelusta ysiluokan keväällä 1998 linja-autossa (stanan hyppivä discman!) albumin parhain biisi Como Estais Amigosin ja When Two Worlds Colliden kanssa.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
childofthedamned
Hell Rat
Hell Rat

Ainut jonka yli yleensä levyä kuunnellessa hypin...

Post by childofthedamned »

... on Remember Tomorrow Sitä ei vaan jaksa kuunnella. Ihan aina. Joskus se kyllä menee.
-Powerslave-
Vempare
Vempare

Post by -Powerslave- »

Varmaankin tuo The Angel and the Gambler. Vähän ärsyttää tuo jatkuva "Don't you think...".
When you know that your time is close at hand,
Maybe then you'll begin to understand
Life down here is just a strange illusion.
maidenpoker
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by maidenpoker »

Virus ehdottomasti, tylsä alku, juuri kun biisi on kunolla alkanut pilataan se täysin järjettömällä lopulla, joka ei todellakaan kyseiseen kappaleeseen sovi. Blazen ajan selkeästi heikoin kappale.
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

^Ja nyt mä olen kyllä niin erimieltä kuin vaan olla ja voi. Virus on ehdottomasti yksi Blaze-ajan helmistä, biisin synkähkö tunnelma on aivan mahtava alusta loppuun.
Give me Ed...'Til I'm dead
Iron Fist
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Iron Fist »

^Ei se Virus nyt ehkä kaikkein ärsyttävin ole, mutta tylsä ja mitäänsanomaton silti. Ei todellakaan mikään sopiva aloitus Best Of The Beastille vaan olisi voinut lykätä sen jollekin Virtual XI:lle muun kuran joukkoon. Jos videon kera tästä erehtyy nautiskelemaan sitten ylittyy tuo ärsyttävyyskynnyskin. Ilman sen parempaa tietoa epäilisin, että Harris on taas ollut kameran takana tekemässä taikojaan. Hirvittävää epileptisiä kohtauksia aiheuttavaa paskaa.
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by reptile »

Se Viruksen video on jotain todella ärsyttävää. Sitä ei pysty edes katsomaan. Kappale tosin on hyvä, mutta en kyllä ymmärrä mikä tarkoitus sillä videolla on.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...

IRON MAIDEN FOREVER!!
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

reptile wrote:Se Viruksen video on jotain todella ärsyttävää. Sitä ei pysty edes katsomaan. Kappale tosin on hyvä, mutta en kyllä ymmärrä mikä tarkoitus sillä videolla on.
Eikös Virus ole aikalailla keskisormennäyttö medialle ylipäänsä? Joten video on juuri passeli. :P
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Minusta siinä, että ei pidä Viruksen musiikkivideosta on saavutettu juuri se, mitä videolla yritettykin saavuttaa. Musiikkivideoiden funktio muuten kuin promoamisen välineenä on muutenkin aika yhdentekevä.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
reptile
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by reptile »

Stratocaster wrote:
reptile wrote:Se Viruksen video on jotain todella ärsyttävää. Sitä ei pysty edes katsomaan. Kappale tosin on hyvä, mutta en kyllä ymmärrä mikä tarkoitus sillä videolla on.
Eikös Virus ole aikalailla keskisormennäyttö medialle ylipäänsä? Joten video on juuri passeli. :P
Niin joo... Kyllä mä ne sanat olen tajunnut, mutta enpä ole videota ajatellut tuolla tavalla. Siinä mielessä se on kyllä onnistunut.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...

IRON MAIDEN FOREVER!!
rocker
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by rocker »

_maiden_ wrote:^Ja nyt mä olen kyllä niin erimieltä kuin vaan olla ja voi. Virus on ehdottomasti yksi Blaze-ajan helmistä, biisin synkähkö tunnelma on aivan mahtava alusta loppuun.
Samaa mieltä. Blaze veti livenä loistavasti tuon Rocktownissa.
What we do in life, echoes in eternity
Jamo
Kisälli
Kisälli

Post by Jamo »

Itse olen myös sitä mieltä, että Virus on ärsyttävin ja muutenkin tylsä biisi.
-Up the Irons-
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.
Meadow
Paholainen
Paholainen

Post by Meadow »

Viruksessa menee vähän turhan kauan, että päästään asiaan. Muuten biisi on oikein mainio, vaikka musiikkivideo onkin kaikkine psykedeelisyyksineen luultavasti huonoin näkemäni video ikinä. Ilmeisesti tällä yritettiin saavuttaa jotakin hienoa ja taiteellista, mutta lopputulos olikin kuusi minuuttia totaalista kamaluutta.
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Meadow wrote:Ilmeisesti tällä yritettiin saavuttaa jotakin hienoa ja taiteellista, mutta lopputulos olikin kuusi minuuttia totaalista kamaluutta.
Eli siis noin suomeksi sillä ei ollut mitään muuta sen taiteellisempaa tahi syvällisempää tarkoitusta, kuin tehdä todella paska musiikkivideo. Vittuilukin on taitolaji.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Meadow
Paholainen
Paholainen

Post by Meadow »

No joo, tohdin kuitenkin epäillä, että tarkoituksena oli tehdä paska video.
Maiden pekko
Hang-Around
Hang-Around

Post by Maiden pekko »

hyi helvetti!Innocent exile!Ihan ok alku mutta kun lähtee käyntii se "my life is so empty nothing to life for"siinä laskee tunnelma ihan vitusti!Ja virus keskusteluun sanon vaan että se on Blazen ajan ehkäpä viidenneksi paras jollotus. :D
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Innocent Exile, Virus ja Man On The Edge.
Ne eivät vain yksinkertaisesti mee mulla päähän, tai siis menee mut läpi pään...
Ja Innoxent Exile on aivan hirvee ku se biisi lähtee menee.
Viruksessa onkin sitte tylsä alku, mutta muuten biisi on ihan kuunneltavissa. Ja Man On The Edgea en jaksa kuunnella.
** Iron Maiden **

2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Drifteri
Wimp
Wimp

Post by Drifteri »

Minulla Don't Look to the Eyes of a Stranger suorastaan karmii selkäpiitä, ärsyttää se kun koko ajan suunnilleen lauletaan sitä samaa. Ei vain voi sietää :?
Bruusbruus
Roudari
Roudari

Post by Bruusbruus »

Suunnilleen kaikki Baylen aikaiset biisit on huonoja ja ärsyttäviä, lukuunottamatta Man on the Edgeä, Lord of the Fliesiä ja sitä Angel and the Gambleria! Ja reunionin jälkeen Brave new wordiltä löytyy kanssa tusinatavaraa oikein kunnolla, Dance of Deathiltä lähinnä nimibiisi ja avausraita ovat turhakkeita.
MoonPowerslave
Roudari
Roudari

Post by MoonPowerslave »

^ Dance Of Deathilta nimibiisi turha?
Oon kyllä aikalailla eri mieltä. Sehän on sen levyn parhautta! Ja livenä se vasta kunnolla oikeuksiinsa pääsee.
Yhteen biisiin on saatu hienosti sekä rauhallisempaa, että rankempaa tunnelmaa.
Se tunnelmahan siinä biisissä on käsin kosketeltava, ja se tekee siitä niin hienon.
"Look, there's an albatross! ...Oh, I'm sorry, but it's a seagull."
puolisukeltaja
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by puolisukeltaja »

^ En kyllä löydä Dance Of Deathista mitään rankkaa. Ihme polkkakuvioita siinä lopussa, pilaa tunnelman aika lahjakkaasti. Hyvä biisi, mutta vähän ylipitkä ja sortuu just joksikin kansantanssimusiikiksi. En ole ikinä tämän biisin hehkutusta ymmärtänyt. Tosin alku on hieno ja tunnelmallinen, ja siinä kohtaa kun rummut tulee mukaan on biisi huipussaan, mahtavaa.
MoonPowerslave
Roudari
Roudari

Post by MoonPowerslave »

^ Itse ainakin tykkään juuri siitä lopusta, jossa on sitä ns. kansantanssimusiikkia.
Juuri se tekee mun mielestä sen hienon tunnelman siihen biisiin.
"Look, there's an albatross! ...Oh, I'm sorry, but it's a seagull."
Maaster
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Maaster »

Virus ja Where eagles dare. Virus on jotenkin liian pliisu, ja WED ei vain jostain syystä iske.
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Maaster wrote:Virus ja Where eagles dare. Virus on jotenkin liian pliisu, ja WED ei vain jostain syystä iske.
Hassua sinänsä, sillä meikäläiseen WED iskee kuin miljoona volttia (kliseinen korkkarilaina, mutta tuntui sopivan). Maidenin paras aloitusbiisi. Kipinät lentävät heti kun Nicko täräyttää sen rumpuintronsa.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Post Reply