Maiden-paidat

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

^Eikös ne juuri niitä useimmiten ole? Ja tuohan on kaiketi se laadukkain paitamalli joten ei luulisi olevan valittamista :)
Half Lives... Eat But Never Kill
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Sameli wrote:^ "Etiks jotain tiettyä?" :lol:
Kuulostaa tutulta! Ja yleisin vastaus: "kunhan katselen". :lol:
Esko666
Peräruiske
Peräruiske

Post by Esko666 »

Vihdoin on hämeenlinnaankin saatu jotain järkevää! Tänne on tullut kunnon hevikauppa nimeltään Rockcult. Ei nyt mikään kauhean iso mutta tavaraa löytyy. Olen sieltä saanut hankittua jo muutaman paidan. Piece of mindin ja Real livestä sen missä Eddie soittaa sitä bassoa. On se hyvä kun ei enää tartte kaikkea netistä tilata.
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Jos muistan oikein, kiertuecollege maksoi 60 mk ja t-paita 35 mk
On kyllä hinnat mukavasti nousseet,kiertuepaidasta joutui pulittamaan powerslave tourilla vain 35 markkaa ja nykyään joutuu pulittamaan saman hinnan EUROISSA.. Ja voi joutua jopa enemmän.. Nooh, maailma muuttuuu.. :) Ja onhan maidenkin tullut suositummaksi tässä vuosien varrella..
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Kylläpäs on muuten komea tuollainen These Colours Don't Run t-paita. Tulee kyllä olemaan vaikea valinta paidan ostossa, kun on niin paljon hienoja mistä valita. Todennäköisesti tulee ostettua joko se, missä on Matterin kansi tai tuollainen These Colours Don't Run. Tai molemmat. Ja rahaa menee.
bultsi
Berserkki
Berserkki

Post by bultsi »

Mutta voi kääk noita hintoja. Pirun monta hienoa paitaa ja hinnat tommosta 45$/kpl.

Voisihan tuon These Colours Don't Run ostaa jos Hesassa näkyy.
https://youtube.com/c/bultsi

Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner

https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
ruohonjuuritaso
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by ruohonjuuritaso »

Trooper69 wrote:Mutta voi kääk noita hintoja. Pirun monta hienoa paitaa ja hinnat tommosta 45$/kpl.
Jos noi on kanadan dollareita (montreal...) ni 45$ on about 31e eli ei sen kummempi hinta ku aikaisemminkaan.
Imperator
Roudari
Roudari

Post by Imperator »

Mulla on helvetin hieno Fear of the darkin paita. Siinä on selkäpuolella kuva missä on vain puunrunko ja kuutamo. Eli Eddie olikin ikään kuin pimeän / hämärän luoma harha...vai oliko... siisti idea!
FUCK X-THOR
eddiebruce
Hang-Around
Hang-Around

Post by eddiebruce »

Ihan kivalta tuommonen These colours dont run paita.
Jos keikalla semmoisia myynnissä niin voi olla että pakko ostaa 2 paitaa :lol:
UP THR IRONS \,,/
03,05,x2 06,x2 08,10,11,13
Polunimuri
Hang-Around
Hang-Around

Post by Polunimuri »

Ah tänään saapui se tilaamani AMOLAD T-paita ja on kyllä hiano :) Pitääkin koko ajan tarkastella itseäni paita päällä peilistä.
Iron What? Iron Fucking Maiden! That's What!
fear of the feet
Vempare
Vempare

Post by fear of the feet »

Löysin netistä nättejä iron maiden paitoja ja monien muidenkin bändien.

http://www.primalwear.com/catalog/index ... =1&secID=1

Harmi vaan kun nuo pitäis varmaan tilata jenkeistä eikä ole ihan varmuutta sivujen luotettavuudesta. Onko kukaan tilannu tämmösiä "bicycling jerseys" paitoja??
Suotana
Paholainen
Paholainen

Post by Suotana »

Esko666 wrote:Vihdoin on hämeenlinnaankin saatu jotain järkevää! Tänne on tullut kunnon hevikauppa nimeltään Rockcult. Ei nyt mikään kauhean iso mutta tavaraa löytyy. Olen sieltä saanut hankittua jo muutaman paidan. Piece of mindin ja Real livestä sen missä Eddie soittaa sitä bassoa. On se hyvä kun ei enää tartte kaikkea netistä tilata.
Onhain toi kyseinen kauppa jo levännyt täällä kevään lopusta/kesä alusta asti (suunnilleen).. Itse ostin sieltä oman 666 paitani joskus kesällä ja on kyllä vitun hiano paita. :twisted:

Edit: "Real livestä sen missä Eddie soittaa sitä bassoa" Eikös tuo ole Fear Of The Dark live?
HL
Bändäri
Bändäri

Post by HL »

^^Siis eikös noi ole semmosia kireitä urheilupaitoja, joita kilpapyöräilijät käyttävät. Jos olen oikeassa, niin ainakaan itse en moista päälleni pistä oli sitten kuinka Maiden hyvänsä. :lol:
rainmaker91
Hang-Around
Hang-Around

Post by rainmaker91 »

^Sain parhaat naurut ikinä kun näin noin pyöräilypaidat. Jos vielä näkisin jonkun luihun hiippailevan sellaisen kanssa kadulla, niin kuolisin naurusta.
Kohta ne varmaan rupee valmistamaan bändiboksereita.
Ainiin, Motörhead ja muutama muu on sen jo tehnytkin.
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

rainmaker91 wrote:^Sain parhaat naurut ikinä kun näin noin pyöräilypaidat. Jos vielä näkisin jonkun luihun hiippailevan sellaisen kanssa kadulla, niin kuolisin naurusta.
Kohta ne varmaan rupee valmistamaan bändiboksereita.
Ainiin, Motörhead ja muutama muu on sen jo tehnytkin.
Itse asiassa Maideniltä jo noita löytyy :D
SAVE_US.ETG :P
DevilLook
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by DevilLook »

Vittu mulle tollanen trikoopaita. Ois aika "Suomalaisen" näkönen tän vatsan ympärillä =) varsinkin keäsää jossain terassilla. Tollasen ku vetäsis päälle niin sitä pujahtais vaikka pulloon.
Petsku
Vempare
Vempare

Post by Petsku »

Pisti vain mietityttämään kun nettiä selaillessa huomasin tossa www.fanituote.com :in sivuilla että siellä on nordic tour paita myynnissä 29.90€ hintaan. tiedä sitten että onko nuo ihan "aitoja".
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Petsku wrote:Pisti vain mietityttämään kun nettiä selaillessa huomasin tossa www.fanituote.com :in sivuilla että siellä on nordic tour paita myynnissä 29.90€ hintaan. tiedä sitten että onko nuo ihan "aitoja".
Kyllä tuolla putiikissa tietääkseni on aitoja paitoja. Onhan mm. 2005 Eddie Rips Europe paitaa paikallisilla painatuksilla ollut vielä nytkin myynnissä eri maalaisissa nettikaupoissa.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Räbsä
Hell Rat
Hell Rat

Post by Räbsä »

Samhain wrote:
Petsku wrote:Pisti vain mietityttämään kun nettiä selaillessa huomasin tossa www.fanituote.com :in sivuilla että siellä on nordic tour paita myynnissä 29.90€ hintaan. tiedä sitten että onko nuo ihan "aitoja".
Kyllä tuolla putiikissa tietääkseni on aitoja paitoja. Onhan mm. 2005 Eddie Rips Europe paitaa paikallisilla painatuksilla ollut vielä nytkin myynnissä eri maalaisissa nettikaupoissa.
Tuossa Eddie Rips Europe paidassa oli Saksan keikan päivämäärä painatuksena, minkä kuva tuolla sivuilla oli, mutta tiedä sitten onko vain väärä kuva sattunut.
"Te epäuskoiset etsitte Saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist!"
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Räbsä wrote:
Samhain wrote:
Tuossa Eddie Rips Europe paidassa oli Saksan keikan päivämäärä painatuksena, minkä kuva tuolla sivuilla oli, mutta tiedä sitten onko vain väärä kuva sattunut.
Ei välttämättä. On tuota Saksa-painosta ollut muuallakin. Tiedä noista?
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Nyt lähtee paitoja halvalla, itse pistin kolme tilaukseen. 7,49€ paidasta ei ole paha hinta! :shock:
Räbsä
Hell Rat
Hell Rat

Post by Räbsä »

Edward Mannerheim wrote:Nyt lähtee paitoja halvalla, itse pistin kolme tilaukseen. 7,49€ paidasta ei ole paha hinta! :shock:
Tommonen vihreä crossed guns paita ois kyllä kiva. Paljos nuo postikulut ovat, kun silmiin sattunut?

Edit: Puusilmä minä. Sivun ylälaidassa luki "Free delivery on everything"
Last edited by Räbsä on Tue Jan 09, 2007 22:01, edited 1 time in total.
Tom Sawyer
Bändäri
Bändäri

Post by Tom Sawyer »

Räbsä wrote:
Edward Mannerheim wrote:Nyt lähtee paitoja halvalla, itse pistin kolme tilaukseen. 7,49€ paidasta ei ole paha hinta! :shock:
Tommonen vihreä crossed guns paita ois kyllä kiva. Paljos nuo postikulut ovat, kun silmiin sattunut?
Ainakaan levyissä ja peleissä ei ole postikuluja ollenkaan tuolla, joten tuskin paidoissakaan on.
Räbsä
Hell Rat
Hell Rat

Post by Räbsä »

Tom Sawyer wrote:
Räbsä wrote:
Ainakaan levyissä ja peleissä ei ole postikuluja ollenkaan tuolla, joten tuskin paidoissakaan on.
Tuolla vissiin käy ainoastaan luottokortti? Silmiini ei ainakaan muuta tietoa osunut. :(

Edit: *#¤¤%! Tuollahan alalaidassa näkyypi, että Visa Electroni käy. Mikäs puusilmä minä oikein olen?
Räbsä
Hell Rat
Hell Rat

Post by Räbsä »

Eipä näyttäs tuo Play.comin kauppa edes kunnolla toimivan. Ei pysty tunnuksia tekemään, saatikka ostamaan mitään...
Post Reply