Afraid To Shoot Strangers on sooloa lukuunottamatta mulle tarpeeks yksinkertanen soittaa, mutta silti aivan loistava. Kertosäkeen riffin aikana tulee aina kylmiä väreitä. Tykkään myös Phantom of the Operasta, sillä tulee yleensä lämmiteltyä. Ja Transylvania on loistava kans, siinä kolme biisiä joita eniten soitan. Sooloja en kyllä vielä osaa...
IronHazard wrote:Afraid To Shoot Strangers on sooloa lukuunottamatta mulle tarpeeks yksinkertanen soittaa, mutta silti aivan loistava. Kertosäkeen riffin aikana tulee aina kylmiä väreitä. Tykkään myös Phantom of the Operasta, sillä tulee yleensä lämmiteltyä. Ja Transylvania on loistava kans, siinä kolme biisiä joita eniten soitan. Sooloja en kyllä vielä osaa...
Hoh, aika samalla tasolla ollaan ^^. Samoja kipaleita olen minäki soittanu.
Uusi suosikki HBTN. ATSS:n hiljaisen osan jälkeen tuleva nopea osa on myös kiva soitttaa.. Tuo hiljainen osa alussa on ehkä liian tylsistyttävän pitkäveteinen soitettavaksi..
GODOFTHUNDER wrote:Kitaristit jotka maidenia soittaa, kauanhan mahtaa kestää että benjamin breeg tabit löytyy netistä.? Ja muistaako kukaan kauan DOD aikoina kesti?
eiköhä niit tabeja pikkuhiljaa levyn julkistamisen jälkee ala ilmaantuu tonne nettii...
GODOFTHUNDER wrote:Kitaristit jotka maidenia soittaa, kauanhan mahtaa kestää että benjamin breeg tabit löytyy netistä.? Ja muistaako kukaan kauan DOD aikoina kesti?
eiköhä niit tabeja pikkuhiljaa levyn julkistamisen jälkee ala ilmaantuu tonne nettii...
Mä otin heti parin kuuntelun jälkeen biisin haltuun. En kyllä jaksa alkaa mitään tabeja vääntämään tuosta. Todella helppo biisi opetella ihan korvakuulolta.
No vaikka soolot on iha mahdottomia ainaki mulle ni hauskimpii biisei soittaa on ehdottomasti Holy Smoke, Dance Of Death, No Prayer For Dying, The Aftermath, 2 A.M, Dream Of Mirrors ja tietysti The Trooper
Kyllä se Hallowed Be Thy Name on. Onhan Troopperikin ihan kiva, mutta tullut bändin kanssa jauhettua vähän liikaakin. Myös tuo Benjamin Breeg vaikuttaa ihan mukavalta, rummuilla vaan vähäsen vaikea, joten en tiä tosta rumpalista sitten.
Itte soittelen tällä hetkellä hallowedia ja phantom of the operaa. Mutta muuten soittelen kyllä millon mitäkin maidenin biisiä. On meinaan kaikkien biisien tabit guitar prolla.
Nyt olen uusimman levyn treenaillut pintapuolisesti kokonaan. Pystyn soittamaan kaikki biisit levyn mukana ja silleen, sooloja ei tarkasti ole jaksanut tutkia.
Ja on topic: For the Greater Good of God on kiva soittaa. Ennen treenaamista arvostin tätä biisiä paljon vähemmän. Jotenkin avautu paremmin nyt.
Voi että kuin tuo Afraid to shoot strangers tuntuu tällä hetkellä kivalta soittaa! Kohta siihen taas kyllästyy sitten. Blood Brothersia on tullu myös soitettua tosi paljon.. Se kuuluu kesto suosikeihin!
Viimeaikoina on erityisen makoisalta maistunut Flash of the Blade ja Back in the village. Maidenin vaikeimpia biisejä soittaa, uskomattoman hienoja riffejä ja melodioita.
illi wrote:aces high on mukava bassotella=nopea.
Powerslave,the prisoner,the clairyovant,duellists,killers ja remember tomorrow on kans alottelijalle sopivia
No tuota, en nyt ihan ensimmäiseksi menisi Powerslavea aloittelijalle suosittelemaan, saattaa mennä sormi suuhun sen väliosan kanssa.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Täällä soittelin juuri Aces Highia ja passeli biisihän se on.
Intro menee vähän sähläämiseksi, mutta eka riffi, bridge ja kertsi onnistuvat kutakuinkin oikein.
Tätä voisin aloittelijalle suositella, koska itsekin sellainen vielä olen jossain määrin. Joskin vähän nopea pitää olla tietyissä kohdissa, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
^^The duellists myöskin tuottaa ainakin meikälle tuota sormi suuhun efektiä. koko Powerslave albumi on kyllä täynnä hienoja bassokuvioita, ja kitarankin kanssan tykkään soitella monta kyseisen albumin kappaletta.
Last edited by *pulkkinen* on Fri Oct 13, 2006 21:25, edited 1 time in total.