Noh ei ne kyllä mullakaan toimi, että kuka se ei osaa linkittää?
Kenties sivusto vanhentunut tai jotain? koska tulee tämä teksti: Sorry, this site is temporarily unavailable
No sitten se on vaan Geoshities kun siellä on aika turhan lyhyt trafiikkiraja tuohon että lähtee sivu tunniksi tauolle. Mutta täällä kyllä toimii edelleen.
condemned wrote:No sitten se on vaan Geoshities kun siellä on aika turhan lyhyt trafiikkiraja tuohon että lähtee sivu tunniksi tauolle. Mutta täällä kyllä toimii edelleen.
^No hö. Mulla on TuliKettu 1.5 ja koko homma on edelleen silkkaa vittuilua.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
*pulkkinen* wrote:Mä oon sitten ihan ihme käyttäjä koska firefoxia käytän ja välillä aukaa mut välillä taas jättää aukematta.
Sama juttu. Ei kyllä kannata noiden huuteluista olla moksiskaan, ne on todistetusti pelkkiä posereita .
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Onkos kellään tietoa siitä, että onko Maidenin kitaristit soittaneet jossakin vaiheessa sellasilla plektroilla, joissa on pelkästään niiden nimi? Nykyäänhän keikoilla jaettavat plektrat on sellasia, joissa on sekä nimi että myöskin teksti "Maiden". Toisella puolella lukee sitten tuo Ernie´s Ball. Tuolla huuto.netissä kun on myytävänä Gersin nimellä varustettu plektra ilman "Maiden"- tekstiä ja takana lukee Gibson USA. Saattaa olla vuosisadan typerin kysymys, mutta onko tuo ns. "aito" keikalla jaettava plektra vai jokin muu?
miinus wrote:Onkos kellään tietoa siitä, että onko Maidenin kitaristit soittaneet jossakin vaiheessa sellasilla plektroilla, joissa on pelkästään niiden nimi? Nykyäänhän keikoilla jaettavat plektrat on sellasia, joissa on sekä nimi että myöskin teksti "Maiden". Toisella puolella lukee sitten tuo Ernie´s Ball. Tuolla huuto.netissä kun on myytävänä Gersin nimellä varustettu plektra ilman "Maiden"- tekstiä ja takana lukee Gibson USA. Saattaa olla vuosisadan typerin kysymys, mutta onko tuo ns. "aito" keikalla jaettava plektra vai jokin muu?
Kyllä se on ihan aito pleku. Janick käyttää/on käyttänyt Gibsonin, Fenderin ja Ernie Ballin plekuja. Adrian ja Dave käyttää Ernie Ballin plekuja sekä vissiin myös Fenderin plekuja ovat käyttäneet.
Tosta syntikkakitarasta, varma en ole, mutta luulisin että tuota käytettiin enimmäkseen studio-oloissa. Käsittääkseni ukoilla oli kunnon pedaalihässäkät lavan edessä, eikä H:lla tuota synakeppiä.
miinus wrote:^Joo niinhän se on. Ja nyt loppu ainakin huutaminen mun osalta. Laitto Make jauhot suuhun. En kyllä plekusta maksa ihan noin paljoa..
Onkohan Makella käyny tossa virhe, jos on vaikka yrittäny laittaa vaan korotusautomaattia.. Ei MITÄÄN järkeä kyllä maksaa 200 euroa plekusta, ei vaikka olis Elviksen.
oho oho 200 egee Kait se on virhe, en kyllä lähtis itse maksamaan läheskään samanlaisia hintoja plekusta...Itsekin sain daven plekun kylkiäisenä archiven mukana...Mutta tuskinpa noita lähtisin erikseen ostamaan.
13.6 Metallica 13.11 Unholy Alliance 14.11 Iron maiden...
Stratocaster wrote:Tosta syntikkakitarasta, varma en ole, mutta luulisin että tuota käytettiin enimmäkseen studio-oloissa. Käsittääkseni ukoilla oli kunnon pedaalihässäkät lavan edessä, eikä H:lla tuota synakeppiä.
Onko kellään varmaa tietoa?
Noista Adrianin käyttämistä pedaaleista ja päätteistä on taas täällä jutskaa. On muuten hiton kätevät "fanisivut"
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
miinus wrote:^Joo niinhän se on. Ja nyt loppu ainakin huutaminen mun osalta. Laitto Make jauhot suuhun. En kyllä plekusta maksa ihan noin paljoa..
Onkohan Makella käyny tossa virhe, jos on vaikka yrittäny laittaa vaan korotusautomaattia.. Ei MITÄÄN järkeä kyllä maksaa 200 euroa plekusta, ei vaikka olis Elviksen.
Ylipäätänsä en näe mitään järkeä maksaa mistään tuollaisesta asiasta, kuten Janickin pleku. Ei sillä ettenkö arvostaisi tuollaista muovinkappaletta jolla yksi arvostamimmistani kitareista on soittanut, päin vastoin... Tuollaisen aarteen omalle kohdalle osumista ei rahalla edes voi mitata, siksipä sitä ei kuulukkaan ostaa. Sen arvo on juuri siinä sen saamisessa, siinä että valtaisan tungoksen keskeltä ponnistaa niin, että ylettää tuohon Janickin kädestä lentävään plektraan. Se täytyy ansaita, eikä ostaa.
Tulipa kerran minunkin kohdalle Maidenin debyytti LP jonka kannessa Di'annon nimikirjoitus. Hintaakaan ei ollut kuin muutama euro normaalia versiota enemmän... Säästin kuitenkin nuo eurot ja otin mukaani tuon neitseellisemmän version, sillä maksaminen nimikirjoituksesta joka ei ole osoitettu sinulle on vastoin minun periaatteitani. Jään mieluummin haaveilemaan siitä hetkestä kun saan ojentaa itse tuon LP:n Paulille, kuin katselen hyllyssäni jollekkin toiselle suotua signeerasuta.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008