Mä ostin ton tuolta 85: eurollaYrms_ wrote:Swamp Musicissa on myynnissä tuota "sinistä painosta" hintaan 99,90 tällä hetkellä, näin luki sivuilla IRON MAIDEN Eddie's Archive LTD 6CD BOX *LTD FIRST PRESSING* 99,90 EUR
Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
-
*pulkkinen*
- Kisälli

-
Pentelesh
- Rautaneito IRC Crew

^
a) ei ole aikaa päivittää niitä sivuja kokoajan.
b) ostaja ei tiedä kaupassa olevaa hintaa, kun hän ostaa netistä tai luulee sen olevan sama kuin kaupassa. ts: hintaa voi pitää huoletta vaikka 50 cent isompana -> voittoa firmalle.
c) Kun tilaat tuotteen netistä, menee siinä kuitenkin joltain henkilöltä työaikaa kun pakkaa tuotteet pakettiin ja laskuttaa tai tarkistaa onko maksanut.
d) Isoissa tavarataloissa olevat levyt ovat kuitenkin vielä sen yhden euron enemmän, eli tilaa 2-3 levyä, niin säästät jokatapauksessa.
a) ei ole aikaa päivittää niitä sivuja kokoajan.
b) ostaja ei tiedä kaupassa olevaa hintaa, kun hän ostaa netistä tai luulee sen olevan sama kuin kaupassa. ts: hintaa voi pitää huoletta vaikka 50 cent isompana -> voittoa firmalle.
c) Kun tilaat tuotteen netistä, menee siinä kuitenkin joltain henkilöltä työaikaa kun pakkaa tuotteet pakettiin ja laskuttaa tai tarkistaa onko maksanut.
d) Isoissa tavarataloissa olevat levyt ovat kuitenkin vielä sen yhden euron enemmän, eli tilaa 2-3 levyä, niin säästät jokatapauksessa.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
-
Micki Nine
- Hell Rat

Mitens nuo taustalaulut? Siis ne vaativammat taustalaulut? Esim Aces High. Onko Bruce äänittänyt itsensä toiselle raidalle, vai laulaako sen Adrian, kun laulaja itse onkin? Livenähän H ja Steve laulavat sen matalalta, joka ei kuullosta niin hyvältä kuin levyllä. Tai Trooperin kertosäe "Ooo-ooo-ooo-ooo-ooo-ooo-ooo-oo-ooo" Tässäkin hyvät stemmat. CIPWM:sin alku. Vai onko niitä Adrianin/Steven lauluja miksailtu jälkeenpäin paremman kuuloiseksi vocal pitch correctorilla(vai mikä vittu se on?)
Tribuuttilevy!!
Micki Nine wrote:Mitens nuo taustalaulut? Siis ne vaativammat taustalaulut? Esim Aces High. Onko Bruce äänittänyt itsensä toiselle raidalle, vai laulaako sen Adrian, kun laulaja itse onkin? Livenähän H ja Steve laulavat sen matalalta, joka ei kuullosta niin hyvältä kuin levyllä. Tai Trooperin kertosäe "Ooo-ooo-ooo-ooo-ooo-ooo-ooo-oo-ooo" Tässäkin hyvät stemmat. CIPWM:sin alku. Vai onko niitä Adrianin/Steven lauluja miksailtu jälkeenpäin paremman kuuloiseksi vocal pitch correctorilla(vai mikä vittu se on?)
Bruce vetää itse about kaikki stemmat levylle, itse en keksi ainakaan tähän hätään yhtään biisiä, jossa selvästi huomaisi muiden laulavan. Aces High´n stemmat laulaa livenä H, ei Steve, kuten myös Trooperin taustat. Can I play with madnesissa laulaa molemmat.
No terve! Sellaista nippelitietoa kyselisin, että tossa Heaven Can Wait- biisissähän siinä huudatus osuudessa tulee fanit lavalle sitä hoilottamaan äijien seuraksi! Joten kysymys kuuluu, että onko näin ollut alusta lähtien eli oliko jo Somewhere on Tourilla tuo tapa?? Yhtään Bootleggia en ole siltä kiertueelta nähnyt .....vielä joten ne keiltä löytyy niin varmaankin tiedätte! 
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
Voimanorja
- Manowarrior

Makemiehen kysymystä jatkaisin niin että minkä mukaan nämä onnekkaat fanit valitaan???
joku on mulle puhunut että paikalla olevat FC:läiset pääsis ja silleen mutta toisaalta Maiden Englandissa ainakin oli lavalle sellasta porukkaa jolla oli kaulassa joku "All Areas" passi... ja mielestäni Keith Wilfort jos oikein muistan Iron Maiden FC:n puolesta?
joku on mulle puhunut että paikalla olevat FC:läiset pääsis ja silleen mutta toisaalta Maiden Englandissa ainakin oli lavalle sellasta porukkaa jolla oli kaulassa joku "All Areas" passi... ja mielestäni Keith Wilfort jos oikein muistan Iron Maiden FC:n puolesta?
-
Micki Nine
- Hell Rat

Eikös se ollut 2003 kesällä tai jotain kun Janne Niinimaa meni ja osti yhdeltä voittajalta sen pääsyn sinne lavalle Heaven Can Waitin aikana. Voi morjens.
Ainakin jotain tällasia muistelen. Tuolloinhan Ylex (?) taisi pitää jonkun kilpailun sivuillaan ja kun sen voitti niin tais päästä backstagelle ja sinne lavalle.
-
Alex Machine
- Bad Ass MotherFucker

Ei ollut Niinimaa vaan Jani Hurme.condemned wrote:Eikös se ollut 2003 kesällä tai jotain kun Janne Niinimaa meni ja osti yhdeltä voittajalta sen pääsyn sinne lavalle Heaven Can Waitin aikana. Voi morjens.Ainakin jotain tällasia muistelen. Tuolloinhan Ylex (?) taisi pitää jonkun kilpailun sivuillaan ja kun sen voitti niin tais päästä backstagelle ja sinne lavalle.
-
Voimanorja
- Manowarrior

Tällästä olen monasti ihmetellyt kun että:
Iron Maiden -levyllä oli vimppana biisi nimeltään Iron Maiden (yllätys?)
kyseinen paukutus löytyy myös Best of the Beast -alkuperäislevyltä 2CD, mutta biisi kuulostaa erilaiselta? mistä tämä johtuu?
käsittääkseni Best of the Beast:in versio on otettu sieltä Soundhouse Tapes:ilta. Onkos taas sitten Soundhouse Tapes äänitetty "studio livenä", tai jotain kun se niin erilaiselta kuulostaa? ¨
kun mun mielestä Run to the Hills -kirjan mukaan se oli kuitenkin ihan kunnolla miksattu ???
ihan vaan sivumennen tässä mietin...

kyseinen paukutus löytyy myös Best of the Beast -alkuperäislevyltä 2CD, mutta biisi kuulostaa erilaiselta? mistä tämä johtuu?
käsittääkseni Best of the Beast:in versio on otettu sieltä Soundhouse Tapes:ilta. Onkos taas sitten Soundhouse Tapes äänitetty "studio livenä", tai jotain kun se niin erilaiselta kuulostaa? ¨
kun mun mielestä Run to the Hills -kirjan mukaan se oli kuitenkin ihan kunnolla miksattu ???
ihan vaan sivumennen tässä mietin...
Tällaista olen monasti miettinyt että mistä Voima Norja keksii nämä todella "fiksut" kysymykset. Vastatkaa mulle pliiss!
Edit. Voima Norja vastasi:
Olen katsos niin viisas ja ihQ-u ihminen että näitä vaan pulpahtelee mun päähän vähän väliä! ei siinä sen enempää.
jos haluat lisä tietoja niin mailaa osoitteeseen:
VoimaorjaFANCLUB/IHQUKERHO@kerhot.fi

Olen katsos niin viisas ja ihQ-u ihminen että näitä vaan pulpahtelee mun päähän vähän väliä! ei siinä sen enempää.
Last edited by Hese on Wed Oct 19, 2005 15:20, edited 2 times in total.
Helvetin hyvä viesti *nauraaHese wrote:Tällaista olen monasti miettinyt että mistä Voima Norja keksii nämä todella "fiksut" kysymykset. Vastatkaa mulle pliiss!
![]()
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Voimanorja wrote:Makemiehen kysymystä jatkaisin niin että minkä mukaan nämä onnekkaat fanit valitaan???
Ainakin skabavoittajia oli 1998 täällä Suomessakin fanitapaamisessa ja sitten lavallakin tietysti. Asa varmaan vahvistanee jahka vaan lukaisee? Tämmöistä muistelisin. Säkälläkin tietty voi päästä, uskokaa poisMicki Nine wrote:Eikös se ole yleensä jonkun kisan voittajat. Jossain muistaakseni oli keikkahenkilökunta.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Voihan kissa sentään. En oikein enää tiedä miten rautalangasta tämäkin asia pitäisi vääntää, mutta menköön nyt tämän kerran ja sen jälkeen voisit taas hetken käyttää logiikan opintojen parissa.Voimanorja wrote:Tällästä olen monasti ihmetellyt kun että:
ihan vaan sivumennen tässä mietin...![]()
Syy 1: versiot on nauhoitettu eri kokoonpanolla
Syy 2: versiot on nauhoitettu eri studiossa.
Syy 3: versiot on nauhoitettu eri laitteistolla.
Syy 4: versiot on nauhoitettu eri aikaan
Syy 5: (lisää tähän mikä tahansa muu looginen syy)
Ja se BOTB:n 2CD:n IM-versio on todellakin The Soundhouse Tapesilta.
Ymmärrän kyllä ihmisten olevan erilaisella käsityskyvyllä varustettuja, mutta tämä on kyllä typerintä, mitä olet suustasi päästänyt pitkään aikaan.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
Olli the Wicker man
- Berserkki

-
Töpsötäyshöpsö
- Vempare

-
Blood brother
- Peräruiske

Eipä ole ainakaan virallisesti, aasialaisia nyrkkipajaversioita olen kyllä nähnyt. Live After Deathista on tulossa ainakin Kevin Shirleyn mukaan, mutta sitä, pantataanko muita sitten mahdollista History pt.2:a varten vai omaa julkaisuaan varten, ei tiedä kyllä varmasti kuin bändi itse.Blood brother wrote:Semmoista kyselesisin että onko live after death, 12 wasted yours, maiden england tai live at donnington videoita käänetty DVDeiks kun ainakin raisig hell on tullut DVDeenä
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
Voimanorja
- Manowarrior

jooh. elikkä:
1. Raising Hell on tullut DVD:lle. mutta siinä ainakin ääniraita on kärsinyt paljon.
2. Live After Death on käännetty DVD:lle muistaakseni 5.1 Surroundejen kera mutta kuva on käsittääkseni kärsinyt. itse en ole katsonut. (VHS kylläkin komeilee hyllyssä)
3. Maiden England on käännetty DVD:lle ainakin jonkin moisessa "Bootleg" muodossa mutta en sitten tiedä tälläsestä "virallisesta" käännöksestä, kuten LAD...
4.
tuollaista ei ole olemassakaan mutta jos tarkoittanet 12 Wasted Years:ia niin siitäkin löytyy jotain DVD painosta, samaan tapaan kuin Maiden Englandista!
5. Donnington Live 92 (niinkuin VHS:än nimi on) on vain VHS:ällä! tai ainakaan ole tullut mun tietooni mitään DVD painosta eikä netistäkään ole löytynyt!
piruvie, Jukka kerkes ensin
(katse alas || näinhän mä sanoin)
1. Raising Hell on tullut DVD:lle. mutta siinä ainakin ääniraita on kärsinyt paljon.
2. Live After Death on käännetty DVD:lle muistaakseni 5.1 Surroundejen kera mutta kuva on käsittääkseni kärsinyt. itse en ole katsonut. (VHS kylläkin komeilee hyllyssä)
3. Maiden England on käännetty DVD:lle ainakin jonkin moisessa "Bootleg" muodossa mutta en sitten tiedä tälläsestä "virallisesta" käännöksestä, kuten LAD...
4.
kysyjä wrote:12 Wasted Yours
tuollaista ei ole olemassakaan mutta jos tarkoittanet 12 Wasted Years:ia niin siitäkin löytyy jotain DVD painosta, samaan tapaan kuin Maiden Englandista!
5. Donnington Live 92 (niinkuin VHS:än nimi on) on vain VHS:ällä! tai ainakaan ole tullut mun tietooni mitään DVD painosta eikä netistäkään ole löytynyt!
piruvie, Jukka kerkes ensin
(katse alas || näinhän mä sanoin)
Last edited by Voimanorja on Fri Oct 21, 2005 13:26, edited 1 time in total.