Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)
Moderator: The Killer Krew
-
- Lentäjä-Ässä
Mitäs sanotte Espoolaiset, riittääkö jos menee klo 04.50 Sellon eteen jonottamaan? Ja te jotka olette jo aikaisemmin ostaneet kenttälipun Sellosta, mihin aikaan olitte ja oliko se tarpeeksi ajoissa?
Olis kiva tietää, koska ite oon ekaa kertaa jonottamassa lippuja ite, ja vaikka uskon että tuo 4.50 on tarpeeksi aikaisin, silti vähän jännittää että saanko sittenkään kenttälippuja.
Olis kiva tietää, koska ite oon ekaa kertaa jonottamassa lippuja ite, ja vaikka uskon että tuo 4.50 on tarpeeksi aikaisin, silti vähän jännittää että saanko sittenkään kenttälippuja.
Hieno homma kun sai intistä maanantain vapaaksi niin pääsee hakemaan liput.Ja mikä hienointa sain tällä viikolla tietää että ei tarvitse leikkiä sotaa puolta vuotta kauempaa.Joten eipä ole intti esteenä matkalla kohti Maidenin keikkaa/keikkoja.
Itse aion mennä ajoissa luukulle jonottamaan.Puhelin ja internet raastaa hermoja.
Itse aion mennä ajoissa luukulle jonottamaan.Puhelin ja internet raastaa hermoja.
-
- Hang-Around
-
- Rautakansleri
Oletko käynyt tuolla? Ei nimittäin ollut kovin vaakuuttavan tuntuista touhua, kun kävin vähän haastattelemassa ABC:n henkilökuntaa, mutta toivottavasti yllätytään positiivisesti. Ei niiden tarvitse kuin vartti nukkua, niin siinä meni parhaat paikat. Veikkaan, että siellä ei ole hirveästi porukkaa, koska suurin osa raumalaisista ei varmaan edes tiedä, että Lippupalvelun piste sijaitsee nykyään siellä. Ennen oli sekin paremmin, kun paikallisessa levykaupassa kone kävi jo hyvissä ajoin ennen yhdeksää ja jätkät kyseli jonottajilta paikat valmiiksi.Journeyman91 wrote:Sattuisko joku raumalainen (tai joku muu) tietämään onko Kortelan ABC:lle tulossa paljon porukkaa? Aattelin vaan että riittääkö kenttälippuun jos on kuuden aikoihin paikalla?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Azazel
Mä luulisin, että kukaan ei voi tietää paljonko porukkaa mihinkin paikkaan on tulossa. Suosittelen, että jos olet epävarma, mene aikaisemmin.Journeyman91 wrote:Sattuisko joku raumalainen (tai joku muu) tietämään onko Kortelan ABC:lle tulossa paljon porukkaa? Aattelin vaan että riittääkö kenttälippuun jos on kuuden aikoihin paikalla?
On se sen arvoista.
-
- Taka-ampuja
Journeyman91 wrote:Sattuisko joku raumalainen (tai joku muu) tietämään onko Kortelan ABC:lle tulossa paljon porukkaa? Aattelin vaan että riittääkö kenttälippuun jos on kuuden aikoihin paikalla?
Voi olla, että siellä on porukkaa, koska onhan se kokoajan auki, mutta täytyy muistaa että on Raumalla toinenki paikka, mistä voi ostaa lippuja

Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
-
- Hell Rat
-
- Hell Rat
Journeyman91 wrote:Sattuisko joku raumalainen (tai joku muu) tietämään onko Kortelan ABC:lle tulossa paljon porukkaa? Aattelin vaan että riittääkö kenttälippuun jos on kuuden aikoihin paikalla?
Kyllä me ainakin ollaan muutaman kaverin kanssa tulossa Kortelan ABC:lle. Me mennään sinne varmaan joskus 5-6 aikoihin.
-
- Taka-ampuja
vajaa vuorokausi enää. Jännittää aika kamalasti nyt jo. Mulla on sellainen tunne, että tämä päivä ja ensi yö kuluu tosi hitaasti.
.
Mutta nähtävästi saan rauhassa käydä ostamassa Tallikedolta lipun, kun kaikki muut menee Kortelaan. Toivottavasti mä saan ne liput hankittua. Mulla on kyllä valmis toimintasuunnitelma, että enköhän mä ne saa
Mutta joo. Vielä pitäis odottaa sellainen 22,5 tuntia

Mutta nähtävästi saan rauhassa käydä ostamassa Tallikedolta lipun, kun kaikki muut menee Kortelaan. Toivottavasti mä saan ne liput hankittua. Mulla on kyllä valmis toimintasuunnitelma, että enköhän mä ne saa
-
- Rautakansleri
Mutta eikös Tallikedon Shelliltä saa lippuja vain Lukon matseihin?Ironmaiden82 wrote:vajaa vuorokausi enää. Jännittää aika kamalasti nyt jo. Mulla on sellainen tunne, että tämä päivä ja ensi yö kuluu tosi hitaasti..
TIEDOITUS:
Olen poistanut tästä topicista kaikki linkit, jotka viittaavat lippujen myyntiin huuto.netissä. Linkkien postaaminen loppuu tähän. Jokainen voi itse päätellä syyt. Maailmassa riittää pikkusieluisia ihmisiä, joilla ei ole parempaa tekemistä kuin mussuttaa täysin merkityksettömistä asioista. Eikö ihmisillä ole oikeita ongelmia? Vetäkää pikkumaiset ihmiset vittu päähänne.
Last edited by Pertti Keinonen on Sun Feb 26, 2006 12:21, edited 1 time in total.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Taka-ampuja
Pertti Keinonen wrote:Mutta eikös Tallikedon Shelliltä saa lippuja vain Lukon matseihin?Ironmaiden82 wrote:vajaa vuorokausi enää. Jännittää aika kamalasti nyt jo. Mulla on sellainen tunne, että tämä päivä ja ensi yö kuluu tosi hitaasti..
No kun RPR lopetti, niin lipunmyynti menivät Raumalla Kortelalle ja Tallikedolle.
Klik

Edit: Toivottavasti mun ei tarvii huomenna ajatella, että "mä ja mun suuri suuni"

-
- Hang-Around
-
- Hell Rat
-
- Hang-Around
-
- Hang-Around
No kyllä minusta 4.50 on tarpeeksi aikasinRoskisdyykkari wrote:Mitäs sanotte Espoolaiset, riittääkö jos menee klo 04.50 Sellon eteen jonottamaan? Ja te jotka olette jo aikaisemmin ostaneet kenttälipun Sellosta, mihin aikaan olitte ja oliko se tarpeeksi ajoissa?

För imperiet!
-
- Azazel
"Järjestäjän päätöksellä tapahtumaan voi nettikaupassa ainoastaan ostaa lippuja. Liput voi maksaa pankkitunnuksin tai luottokortilla. Nouto- ja viitemaksuvarauksia voi kuitenkin tehdä Lippupalvelun puhelinpalvelussa 0600 10800 (1,30e min+pvm)Järjestäjä: PartySan Production Oy, www.sauna-open-air.fi
Huom! Ovilla turvatarkastus!"
Kaveri nyt rupesi inttämään että lippuja ei muka jonottamalla saa, vaan pelkästään netistä. Olenko mä nyt tyhmä vai eikö tuo nyt täsmälleen meinaa sitä, että nettikaupasta ei voi varata lippuja, pelkästään ostaa?
Näinhän?
(ylireagointia, jännittää)
Huom! Ovilla turvatarkastus!"
Kaveri nyt rupesi inttämään että lippuja ei muka jonottamalla saa, vaan pelkästään netistä. Olenko mä nyt tyhmä vai eikö tuo nyt täsmälleen meinaa sitä, että nettikaupasta ei voi varata lippuja, pelkästään ostaa?
Näinhän?
(ylireagointia, jännittää)
-
- Roudari
Mulla on toiminta strategiana seuraava:
Aamulla n.8.30 menen Myyrmannin lippupalveluun katselemaan että onko miten paljon porukkaa.
Jos näyttää pahalta niin varuilta on kännykkä ja läppäri mukana jos sattuis pääsemään läpi.
Perskele joutuu ottamaan aamun töistä vapaata että saan liput,pakko saada 2 kenttälippua tai muuten tulee itku.
Aamulla n.8.30 menen Myyrmannin lippupalveluun katselemaan että onko miten paljon porukkaa.
Jos näyttää pahalta niin varuilta on kännykkä ja läppäri mukana jos sattuis pääsemään läpi.
Perskele joutuu ottamaan aamun töistä vapaata että saan liput,pakko saada 2 kenttälippua tai muuten tulee itku.
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
Not just one power runs the show
-
- Hiippari
-
- Berserkki
Noh viime lippurallissa olin ite ekana paikalla Jumbon edessä, kun kello näytti 6.00. Siinäkin sain sitten melkeen tunnin verran yksin kyykiä ennen kun muuta porukkaa tuli. Aikamoinen Maiden hysteeria se sillonkin oli päällä ja tuolloin vielä vähemmän lippuja myytävänä. Eli näin Vantaalla viimevuonna...Roskisdyykkari wrote:Olis kiva tietää, koska ite oon ekaa kertaa jonottamassa lippuja ite, ja vaikka uskon että tuo 4.50 on tarpeeksi aikaisin, silti vähän jännittää että saanko sittenkään kenttälippuja.
Ja että sainko kenttäpaikkaa... En, siinä meinaan pelissä muitalkin tekijöitä kuin tuo aikaseen tuleminen.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Hiippari