Ja voi sanoa jos on joku iha lempi paikka ja vuosi jolloin oli iha parhain live veto jostain biisistä.

Omasta mielestä kyllä Run to the hills , Trooper,2M2M,Wratch child ja sanctuary jytää parhaiten.
Moderator: The Killer Krew
Monenko keikan kokemuksella?Stratocaster wrote: Ei toimivista mainitsen Trooperin.
tässä olen täysin samaa mieltä. monet valittata vanhasta kunnon Trooperista, mutta sehän saa kaikki aina liikkeelle ja ajatelkaa Show ilman Troopperia?Liianvaikeanimi wrote:Ei jaksais pölkkyjen trolleihin kamalasti tarttua yleensä, mutta...
Monenko keikan kokemuksella?Stratocaster wrote: Ei toimivista mainitsen Trooperin.Ei toimiva? Ehkä kyllästyttävä biisi ja törkeän ylisoitettu, mutta vittu ei Iron Maiden -konsertti ole entinsensä ellei Trooper kajahda ilmoille. Kyllä jos joku biisi toimii livenä, niin se on tämä. Kyllähän tuossa kesälläkin vähän harmitti, että samoja biisejä veivataan vuodesta toiseen, mutta kyllä se vitutus siitä laantuu kun tajuaa mitä saa.
Ei voi kuin komppailla. Aivan uskomatonta.QazKFD wrote: 2003 talvesta nyt ei tarvita mainita kuin Paschendale, aivan uskomatonta. Tietty ei Dance of Death paljoa kalpene.
Tämän kesän keikoista kovimpia helmiä ehkä olivat Drifter, Phantom of the Opera ja Prowler varsinkin.
Run To The Hills biisistä:poolrules wrote:Nyt siis puhutaan siitä kun itse ollaan keikalla mukana, ei live tallenteiden kuuntelusta kotona. Eli olkoon muuten kuinka puhki soitettuja tahansa, niin nämä toimii livenä AINA.
Run To The Hills
Iron Maiden
The Trooper
Hallowed Be Thy Name
Fear Of The Dark
Aina ennen kiertuetta tulee mieleen, että miksi noita taas soitetaan, mutta itse keikalla sen taas tajuaa. Täydellisiä live biisejä.
Hyvä että kelpasi, itse taas olin vähän pettynyt Another Lifeen. Miksi juuri Another Life? Killersillä on mielestäni montakin parempaa biisiä. Esim nimibiisi tai Purgatory olisi ollut minusta parempi valinta. Toisaalta Another Lifea eivät ole soitelleet ihan joka kiertueella. Eivät tosin Purgatoryakaan...Viime kesän keikasta vielä Another Life. Se jos mikä tuli puun takaa ja tappoi yhteiskuntaluokkaan katsomatta.
No mulle ainaki tulee kylmät väreet iha mistä tahansa maidenin livebiisist.-Iron- wrote:Minulle kyllä henkilökohtaisesti livenä kolahtaa parhaiten Hallowed Be Thy Name.Kylmät väreet on varma asia kun kyseinen kappale pärähtää soimaan...