Poistetaan turhat solvaukset :p
Moderator: The Killer Krew
Sinun tapauksesta en tiedä. Mutta itseäni suoraan sanottuna vituttaa kun veli luulee että fanitan maidenia vain koska hän ja naapuritkin fanittaa... Mutta ei käsitä sitä, että ehkäpä fanitan maidenia koska se on loistava ja syy siihen että aloin kuuntelemaan heidän jälkeen on se että heidän kauttaan kuulin edes maidenia... joten ei tosiaankaan ole kyse siitä että haluaisin olla kuin hän (en nimittäin halua) vaan siitä että en olisi koskaan kuullutkaan bändistä ilman että he olisivat alkaneet sitä kuunnella....Piece Of My Mind wrote:Pieni avautuminen tähän väliin... "Tosi faniudesta"
Nelisen vuotta minua nuorempi veljeni musiikkimaku on aika lailla kopio minun ihanteistani. Taitaapi olla hieman niin, että minä toimin enemmän idolina hänelle, kuin Maiden. No sellaista se on kun on isoveikka, teet mitä tahansa niin perässä tullaan armotta. No ei pidä silti liikoja moittia veljeä, sillä kyllä hän myös ymmärtää musiikin päälle, ja on hänellä toki omatkin mieltymyksensä. Täytyy myöntää, että aikasen useasti tulee käväistyä velipojan levyhyllyllä lainaamassa jotain kiekkoa mitä itse en ole raaskinut ostaa. Ja kyllä se on mukavaakin kun on joku jolle selittää välillä Maidenista, ei tarvitse ihan yksin pitää aatetta yllä.
Mutta entäpä jos tässä seuraajohtajaa leikissä onkin vielä lisäjäseniä, kaksi serkkupoikaa.
14 vuotias serkkupoika on seuraillut aina tekemisiäni, ja eipä vienyt kauvaa kun alkoi hänenkin levyhyllyynsä kasaantua Maidenia ja muuta metallia. Itse asiassa hänen levyhyllynsä on aikalailla kopioitu minun kokoelmistani, erona on vain, että hänen levynsä on poltettuja. Veljelleni olen sentään saanut iskostettua päähän sen, että piratismia ei tueta. Mutta serkkupoika se polttelee sitä mukaan hyllyynsä levyjä, kun minä niitä hommaan. Maiden ei itseasiassa edes taida merkitä tuolle klopille paljoa mitään. Mutta niin vaan pitää seinille ripustella Maiden lippuja...
En tiedä uskaltaako tälläistä edes sanoa, mutta kerran tuo kloppi luuli jopa Cildren Of Bodomin kappaletta Maidenin biisiksi.
Sitten on vielä se, että serkkupojallakin on pikkuveli. Kuten voi jo arvailla, seurailee tuo isoveikkansa jalanjälkiä, eli siis minua! No onneksi pikkubroidini on samaa ikäluokkaa tuon vesselin kanssa, joten vaikutteita tulee hänelle myös veljeltäni, jonka musiikkimaku onneksi eroaa pikkuriikkisen verran omastani.
Välillä on hetkiä jolloin itsetunto ei ole kovinkaan korkealla, vaikka päällä onkin Maidenin paita.
Kannattaa huomioida aloitus repliikkini...darry wrote:Sinun tapauksesta en tiedä. Mutta itseäni suoraan sanottuna vituttaa kun veli luulee että fanitan maidenia vain koska hän ja naapuritkin fanittaa... Mutta ei käsitä sitä, että ehkäpä fanitan maidenia koska se on loistava ja syy siihen että aloin kuuntelemaan heidän jälkeen on se että heidän kauttaan kuulin edes maidenia... joten ei tosiaankaan ole kyse siitä että haluaisin olla kuin hän (en nimittäin halua) vaan siitä että en olisi koskaan kuullutkaan bändistä ilman että he olisivat alkaneet sitä kuunnella....![]()
Taisi olla tuolloin hieman huono päivä, kun tuli noin avauduttua... Helvetin hienoa se on kun löytyy velipojan rinnasta samanlainen kipinä musiikkiin ja vieläpä erittäin hyvään sellaiseen. No enhän minä sitä tuossa aiemmassa viestissäkään sanonut, että veljen touhut olisivat jollain tapaa häiritseviä. Se on todellakin ihan helvetin hieno asia, että Maiden uppoaa myös veljelle. Ja selvähän se on että isoveikka toimii yleinsä pienenä esimerkkinä nuoremmille veljille. Niin se kuuluukin mennä...Piece Of My Mind wrote:Pieni avautuminen tähän väliin... "Tosi faniudesta"
missä kulkee raja tosifanin ja perusfanin välillä?Ironmaiden82 wrote:Mä olen keskitasoa, kun puhutaan tosifaniudesta.
Ja noista levyistä, kun joillakin on niitä aika monta. Itse kyllä ostaisin heti kaikki singlet, jos se olisi vaan mahdollista. Ja täytyy myöntää, että kerran latasin yhden biisin, mutta sen jälkeen ostan ne levyt, sitä mukaa kun löydän ja rahatilanne antaa myöden.