Tunnelmallisin kappale
Moderator: The Killer Krew
-
- Vempare
Mielestäni huonoin, karmivin ja typerin biisi CAN I PLAY WITH MADNESS!!! Siinä ei ole mitään järkeä... Ei sovi yhtään Iron Maidenin tyyliin.
Miksi Iron Maiden edes ryhtyi kehittelemään semmoista karmivaa biisiä.
Ainakun kuulen sen radiossa tai han missä tahansa, multa menee hermot ja huudan: '' Voi hemmetti! Taasko Can I Play With Madness biisi soi?! Laittakaa se toosa kiinni, tai tehkää jotakin! Tulee ihan kylmat väreet!
Miksi Iron Maiden edes ryhtyi kehittelemään semmoista karmivaa biisiä.
Ainakun kuulen sen radiossa tai han missä tahansa, multa menee hermot ja huudan: '' Voi hemmetti! Taasko Can I Play With Madness biisi soi?! Laittakaa se toosa kiinni, tai tehkää jotakin! Tulee ihan kylmat väreet!

-
- Bändäri
-
- Peräruiske
^^
Käsittäkseni tässä tarkoitetaan positiivisesti karmivaa.
Sori offtopic hihi.
Edit: No jokainen tulkitkoon miten haluaa. Minun mielestäni siinä tarkoitetaan positiivisella mielellä.
Muuten hyi helkatti kun alko hävettämään nuo ärsyttävin biisi-topicin viestini. Ja nyt loppuu offtopic mun osaltani.
Käsittäkseni tässä tarkoitetaan positiivisesti karmivaa.
Sori offtopic hihi.
Edit: No jokainen tulkitkoon miten haluaa. Minun mielestäni siinä tarkoitetaan positiivisella mielellä.
Muuten hyi helkatti kun alko hävettämään nuo ärsyttävin biisi-topicin viestini. Ja nyt loppuu offtopic mun osaltani.
Last edited by AironMaiden on Wed Jul 13, 2005 20:30, edited 1 time in total.
^ Itseasiassa ei ole ollut juttua, että tarkoitettiinko biisejä positiiviivisella vai negatiivisella mielellä ihokarvojasi nostattamaan.
"Mikä nostaa niskakarvasi ja karmii selkäpiitäsi. Mulle ehdottomasti tällänen biisi on Still Life. Aina nousee niskakarvat pystyyn, varsinkin siinä alussa. Kyllä on harvinaisen spooky kappale, toinen on varmaan hallowed be thy name."
No joo ylenpää lausetta lukien tulee mieleen kyllä väkisin (Ainakin minulla) Positiivisella mielellä karmaiseva.
"Mikä nostaa niskakarvasi ja karmii selkäpiitäsi. Mulle ehdottomasti tällänen biisi on Still Life. Aina nousee niskakarvat pystyyn, varsinkin siinä alussa. Kyllä on harvinaisen spooky kappale, toinen on varmaan hallowed be thy name."
No joo ylenpää lausetta lukien tulee mieleen kyllä väkisin (Ainakin minulla) Positiivisella mielellä karmaiseva.
-
- Taka-ampuja
Joo siis kaikille vielä selväksi, että tä on positiivisessa mielessä. Toi on kirjoitettu alunperin muistaakseni vielä noobikauteni hallitessa. Eli kirjoitusasu on harvinaisen paska, ja liian lyhyt aloitusviestiksi muutenkin.Ipe wrote:^ Itseasiassa ei ole ollut juttua, että tarkoitettiinko biisejä positiiviivisella vai negatiivisella mielellä ihokarvojasi nostattamaan.
-
- Azazel
-
- Wimp
-
- Hiippari
Varsinkin Infinite Dreamsin alku on jotain uskomatonta, kaverithan ovat neroja.LongDistanceRunner wrote:Infinite Dreams
Aivan kertakaikkisen fantastinen rakenne biisissä. Eikä edes varsinaista kertsiä. Maiden kaikkien aikojen top 3 biisi!
Myös Revelations, Children of the damned, Dance of death ja Remember tomorrow ovat mainiota kylmäväretehtaita.
-
- Vempare
Sign of the cross.Oltiin 5 päivää mokissä missä ei ollu sähköö ja oli cd soittimessa The X factor,pilkko pimessä biisin alku.....Nostattaa vieläkin kylmiä väreitä.
"Taistelemme maalla ja merellä
Taistelemme yhä luottavaisemmin ja voimakkaampina ilmassa
Puolustamme saartamme hinnalla millä hyvänsä
Taistelemme rannoilla, laskukentillä -
kentillä ja kaduilla
Taistelemme kukkuloilla antautumatta koskaan"
Taistelemme yhä luottavaisemmin ja voimakkaampina ilmassa
Puolustamme saartamme hinnalla millä hyvänsä
Taistelemme rannoilla, laskukentillä -
kentillä ja kaduilla
Taistelemme kukkuloilla antautumatta koskaan"
-
- Bändäri
Hrr.. Selkäkarvojen nostatukseen kelpaavat ehdottomasti parhaiten Rime of the Ancient Marinerin tai Seventh Sonin upeat keskiosat, kun taas Powerslaven soolo nostattaa käytännössä räjähdyksen partaalle.
Virtual XI saa lähinnä niskakarvat kasvamaan sisäänpäin ja juomaan rotanmyrkkyä..
Virtual XI saa lähinnä niskakarvat kasvamaan sisäänpäin ja juomaan rotanmyrkkyä..
"A penny will hide the biggest star in the universe if you hold it close enough to your eye."
-
- Kärpästen Herra
Niin karmivalla tässä yhteydessä haettiin sellaista positiivista karmivuuttaMake#34 wrote:^No mitä ihmettäKyllähän välillä on jo FOTD kyllästynyt,mutta kyllähän noi molemmat on ihan sankari biisejä!Tietty jos ei diggaa niin ei,mutta ihmetellä täytyy!

Helposti kyllä voi menna vipuun....
Nenä tuuleen.....
Into Iron Maiden Since 1983

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Karmivin taitaa olla Afraid To Shoot Strangers. Kuulin sen ensimmäistä kertaa juuri samaan aikaan, kun eräs mun sukulaisista (eno) kuoli yllättäen ja (enkä tiedä miksi) ATSS toi kauan ko. enon mieleen.
If that's my destiny, it'll have to be!
www.mikseri.net/rautaholvi
www.mikseri.net/rautaholvi
Joo, eli kyllä hyvällä tavalla karmivia kappaleita, niin kuin asa aikaisemmin korjasikin^ Eiköhän Piru tarkoittanut nuo ihan positiivisessa mielessä.

"If you're feeling down depressed and lonely,
I know a place where we can go"
I know a place where we can go"