Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Moderator: The Killer Krew
-
- Kisälli
-
- Berserkki
Nyt on sitten Online Clubissa arvottu ensimmäinen ns. kuukauden palkinto. Eipä osunut kohdalle(yllätys,yllätys), mutta toivottavasti onni on myötä, vaikka vähän myöhemmin. No "ehdokkaita" on kuitenkin melkoinen liuta, joten ei kannata varmaan kuin uneksia.
Niin ja Studio Diary #3.
Niin ja Studio Diary #3.

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Kisälli
-
- Kisälli
-
- Rautakansleri
No uittu. Muistan, että mehän liityttiin Cortsun kanssa samaan aikaan ja maksettiin molemmat luottokortilla kuukausi sitten. Ja meikäläistäkin odotti tänään paketti Englannista eli joku roti niillä on sielläkin. Mites, oletko saanut jotain infoa siitä Online Clubista, että pääsetkö sinne jo sisään muitten varsojen joukkooncondemned wrote:Noniin. Tulihan se FC-paketti. Sellanen tasan kuukauden odotus.

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Berserkki
-
- Berserkki
Viime aikoina tässä tullut useaan otteeseen mietiskellyt tota Fan Clubia, kun asia on tällä hetkellä melko kuuma, etten sanois, ihan Onlinen Clubinkin myötä. Ja kyllä täytyy sanoa, että nyt harmittais, jos silloin olis perääntynyt ja jättänyt tilauksen tekemättä. Pieni juttu varmasti monelle, mutta mulle iso.
Tänäänkin tuli mailia, niin kuin joku jossain mainitsikin eli varausnumero Earls Courtin toisen illan konsertin lippuihin. Esim. toi on semmonen etu, joka kyllä rupeaa mietityttämään, ja jota arvostaa todella, vaikka mihinkään ei lähdössä olekaan.
Ei ennen tommoseen ollut mahdollisuutta, siis mulla, mutta nyt on. Kun tässä nyt vähän karttuu, niin vois ruveta harkitsemaan etujen hyödyntämistä, jos se vielä silloin on mahdollista. Mutta hienoa kun edes nyt.
30€ per vuosi tommosista informoinneista, mahdollisuuksista ym. ei ole mielestäni kamala investointi. Jatkuu varmasti kohdallani tulvevaisuudessa tämä "kerhoilu".
Öitä, seuraavaa Magazinea odotellessa.
Tänäänkin tuli mailia, niin kuin joku jossain mainitsikin eli varausnumero Earls Courtin toisen illan konsertin lippuihin. Esim. toi on semmonen etu, joka kyllä rupeaa mietityttämään, ja jota arvostaa todella, vaikka mihinkään ei lähdössä olekaan.
Ei ennen tommoseen ollut mahdollisuutta, siis mulla, mutta nyt on. Kun tässä nyt vähän karttuu, niin vois ruveta harkitsemaan etujen hyödyntämistä, jos se vielä silloin on mahdollista. Mutta hienoa kun edes nyt.
30€ per vuosi tommosista informoinneista, mahdollisuuksista ym. ei ole mielestäni kamala investointi. Jatkuu varmasti kohdallani tulvevaisuudessa tämä "kerhoilu".
Öitä, seuraavaa Magazinea odotellessa.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Berserkki
-
- Manowarrior
Itse taas kysäsin Lazilta about kuukausi takaperin, että millos olis mun aika alkaa uusimaan jäsenyyttä ja sanoi, että toukokuussa siitä tulee lasku. Nyt sitten jännityksessä odottelen, että mitä sieltä tulee, millä jne. Koska mulla on s-posti vaihtunut, eikä ne anna mun 'rekisteröidä' tätä uutta sinne, eivätkä vastaa maileihini, HITTO. Onneksi sentään katuosoite on sama, eikä maastakaan ole muutettu niin ainakin 'fyysisessä' postissa tavoittaa.asa wrote:Mullekin tuli eilen jäsenyyden uusintalahja: Maailman komein IRON MAIDEN FC -(urheilu)juomapullo. Nyt kelpaa nostella rautaa.
Joku 'IRON MAIDEN FC' -paita olisi tosi magee. Mieluiten ilman kuvaa ja valkoisella tekstillä, ai ai

Jäsenyyden uudistamislomake tulee mun käsittääkseni aina fyysisessä postissa. Mulle on ainakin tullut aina ajoissa.Voimanorja wrote:Itse taas kysäsin Lazilta about kuukausi takaperin, että millos olis mun aika alkaa uusimaan jäsenyyttä ja sanoi, että toukokuussa siitä tulee lasku. Nyt sitten jännityksessä odottelen, että mitä sieltä tulee, millä jne. Koska mulla on s-posti vaihtunut, eikä ne anna mun 'rekisteröidä' tätä uutta sinne, eivätkä vastaa maileihini, HITTO. Onneksi sentään katuosoite on sama, eikä maastakaan ole muutettu niin ainakin 'fyysisessä' postissa tavoittaa.
Viime vuonna tuli harmahtavan sininen t-paita jossa luki isolla Iron Maiden FC 2005. Mielestäni ehdottomasti paras lahja FC:n kahvimukin ohella. Nää kahden euron frisbeet ja juomapullot fc:n logolla on jotenkin turhia.Voimanorja wrote:Joku 'IRON MAIDEN FC' -paita olisi tosi magee. Mieluiten ilman kuvaa ja valkoisella tekstillä, ai ai
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
FC-aloituspaketti tuli tänään, melkoisen tarkasti kuukauden kuluttua liittymisestä. Sitä valokuvaa en nyt edes odottanut, mutta toivottavasti se joskus tulee... 
PS. Tuli tässä mieleen, että kuinkahan pitkältä ajalta porukoilla on se kuva saamatta? Eli kuinka monta vuotta sitä pisimmillään ehkä joutuu odottelemaan?? (En nyt pode mitään kuolemantuskaa vaikka se puuttuukin, mutta kiinnostaa noin ylipäänsä.)

PS. Tuli tässä mieleen, että kuinkahan pitkältä ajalta porukoilla on se kuva saamatta? Eli kuinka monta vuotta sitä pisimmillään ehkä joutuu odottelemaan?? (En nyt pode mitään kuolemantuskaa vaikka se puuttuukin, mutta kiinnostaa noin ylipäänsä.)
-
- Sateentekijä
Itse liityin viime heinäkuussa eikä ole fotoa näkynyt. Virallisella laudalla on tasaisin väliajoin rutinaa aiheesta ja niistä kommenteista on saanut sellaisen käsityksen että osa on odotellut vuosikausia. Mene ja tiedä.Jilona wrote:FC-aloituspaketti tuli tänään, melkoisen tarkasti kuukauden kuluttua liittymisestä. Sitä valokuvaa en nyt edes odottanut, mutta toivottavasti se joskus tulee...
Harris & co työstävät Lazin mukaan noita fotoja siellä studiossa vapaa-aikanaan, joten mikäli niille ei tule jännetupintulehduksia niin meillä on toivoa.

-
- Peräruiske
-
- Sateentekijä
Mites tuo uusiminen on muuten mahdollista maksaa? Onko sitä mahdollista maksaa sähköisesti vai pitääkö sinne lähetellä jotain sekkejä tai maksumääräyksiä?urho47 wrote: Jäsenyyden uudistamislomake tulee mun käsittääkseni aina fyysisessä postissa. Mulle on ainakin tullut aina ajoissa.
Ainakin tuo IMOC-jäsenyys oli mahdollista maksaa PayPalin kautta, ehkä jatkossa nämä uusimiset ja Megastoren FC-osiot hoituu sen kanssa? Niin, kunhan se klubilaisten putiikki joskus aukeaa...
Ei todellakaan. Fan Clubi on erittäin luotettava taho, siellä nytten on vaan hieman kiireistä tällä(kin) hetkellä. Kyllä ne sieltä tulee, yleinen odotusaika on ollut n. reilun kuukauden. Varmaan tulee ihan pian.DemonFromTheSilentPlanet wrote:Nyt on suurinpiirtein tasan kuukausi siitä kun rahat lähti, eikä pakettia ole näkynyt vielä. Pitäiskö olla jo huolestunut rahojen puolesta?
-
- Berserkki
Asa jo kaiken oleellisen kertoikin, mutta kun lueskelin tota Online Club -boardia niin eteen sattui samanlaine aihe, jossa eräs nimeltämainitsematon henkilö kyseli pakettinsa perään. Mr. Laz vakuutteli, että paketti tulee varmasti. Ja onhan siellä nyt meneillään monenlaista hässäkkää, kuin nyt tämä uusi foorumi ja muut.DemonFromTheSilentPlanet wrote:Nyt on suurinpiirtein tasan kuukausi siitä kun rahat lähti, eikä pakettia ole näkynyt vielä. Pitäiskö olla jo huolestunut rahojen puolesta?
Jollain oli mennyt viisi viikkoa, mutta paketti tuli moitteettomasti perille, joten don`t worry, "boxi" on kohta käsissäsi!

Epätietoisuus on karmeaa, mutta tässä tuskin nyt mitään ongelmaa tulee olemaan, ja hyvä niin.
-
- Berserkki
Double..
Eräs "nimeltämainitsematon" henkilö tuolla Online Clubissa tuskailee vieläkin ton paketin kanssa. Kaveri on nyt odottanut noin 50 päivää ja mitään ei ole kuulunut. Outoa sinänsä, kun 30 päivästä on puhe ollut, mutta kaikkeen pitää varautua, melko massiivinen bisnes kuitekin kyseessä kokonaisuudessaan.
Niin tuli vaan mieleen, että onko kaikki tällä foorumilla saaneet omansa, jos viime aikoina on tullut tilattua?
Eräs "nimeltämainitsematon" henkilö tuolla Online Clubissa tuskailee vieläkin ton paketin kanssa. Kaveri on nyt odottanut noin 50 päivää ja mitään ei ole kuulunut. Outoa sinänsä, kun 30 päivästä on puhe ollut, mutta kaikkeen pitää varautua, melko massiivinen bisnes kuitekin kyseessä kokonaisuudessaan.
Niin tuli vaan mieleen, että onko kaikki tällä foorumilla saaneet omansa, jos viime aikoina on tullut tilattua?