Miittiä Raumalla lokakuun alussa....?
Moderator: The Killer Krew
Miittiä Raumalla lokakuun alussa....?
EDIT: ***CANCELLED*** LUKKOA ODOTELLESSA
niin, tämä on tilanne: opiskelen ravintolakokiksi ja tarttis päättötyö tehdä ennen joulua, ja ajattelin, että jos järjestettäis illallismiitti raumalla, johon minä teen ruuat yms...
Pelisäännöt olisivat suurinpiirtein tälläiset (jos miitti onnistuu):
Järjestän 3 ruokalajin illallisen, ja siellä käyttäydytään asiallisesti. Ruuan jälkeen voitte lähteä kaupungille, vaikka Keinosen ja Östermalmin johdolla...?
Jos jokainen heittäis muutaman euron rahaa, saatais järjestettyä... Ja jos kaikki pystyy illallisen ajan pitäytymään vesi-kotikalja-limsa-linjalla, kulut pysyvät kurissa.
Jos saatais parikytä henkeä tai jotain sillai kasaan, tämä voisi hyvinkin onnistua.
Mikä päivä olisi paras? Lauantai kenties? Etenkin jos haluatte lähteä ryyppäämään sen jälkeen.
Tilaisuus vain Rautaneitolaisille, ei kavereille. Puolison saa ottaa, jos on pakko.
Parin viikon päästä täytyisi tietää osallistuja lista, jonka jälkeen uusia ei enää oteta... Ja silloin myös tietää lopulliset kulut. Ja silloin myös erikoisruokavaliot: laktoositon/maidoton/gluteeniton yms... Mutta muuten kaikilla on sama ruoka, jotain liharuokaa.
Mutta, kertokaa mielipiteitä, saataisko porukkaa lainkaan kasaan silloin?
niin, tämä on tilanne: opiskelen ravintolakokiksi ja tarttis päättötyö tehdä ennen joulua, ja ajattelin, että jos järjestettäis illallismiitti raumalla, johon minä teen ruuat yms...
Pelisäännöt olisivat suurinpiirtein tälläiset (jos miitti onnistuu):
Järjestän 3 ruokalajin illallisen, ja siellä käyttäydytään asiallisesti. Ruuan jälkeen voitte lähteä kaupungille, vaikka Keinosen ja Östermalmin johdolla...?
Jos jokainen heittäis muutaman euron rahaa, saatais järjestettyä... Ja jos kaikki pystyy illallisen ajan pitäytymään vesi-kotikalja-limsa-linjalla, kulut pysyvät kurissa.
Jos saatais parikytä henkeä tai jotain sillai kasaan, tämä voisi hyvinkin onnistua.
Mikä päivä olisi paras? Lauantai kenties? Etenkin jos haluatte lähteä ryyppäämään sen jälkeen.
Tilaisuus vain Rautaneitolaisille, ei kavereille. Puolison saa ottaa, jos on pakko.
Parin viikon päästä täytyisi tietää osallistuja lista, jonka jälkeen uusia ei enää oteta... Ja silloin myös tietää lopulliset kulut. Ja silloin myös erikoisruokavaliot: laktoositon/maidoton/gluteeniton yms... Mutta muuten kaikilla on sama ruoka, jotain liharuokaa.
Mutta, kertokaa mielipiteitä, saataisko porukkaa lainkaan kasaan silloin?
Last edited by E.C. on Fri Aug 26, 2005 16:41, edited 1 time in total.
999 and the inverted morons!
Olenko surkea siksi, että kuuntelen heviä, vai kuuntelenko heviä siksi, että olen surkea? hmmm...
Olenko surkea siksi, että kuuntelen heviä, vai kuuntelenko heviä siksi, että olen surkea? hmmm...
minkälainen majoitus?
ja Emännälle sit omat eväät mukaan, kun ei lihaa syö. No niin, leikki sikseen. Ihan mukavaltahan tuo kuullostaa, majoitus vaan varmaan on useimmille ongelma. Kukaan ei varmaan selvinpäin tollasta reissua lähe heittämään, joten omalla autolla liikkuminen voidaan sulkea pois.

KKK "kesä, kalja ja kalastus"
KURRE wrote:Melkoisen mahdoton yhtälö, että tämä sakki olisi juomatta lökömenttiä tuon ruokailun ajan.![]()
Saatika käyttäytysi etiketin mukaan ja olisi hissukseen...

Eiköhän tuonne ruokapaikalle tultaisi jo runsaasti lökömenttiä nauttineena. Etiketit olisi varsin METAL!
"To be alive is more than just breathing"
-
- Rautakansleri
Odotetaanko siihen asti kunnes Bruce ilmoittaa soolokeikoistaan tälle syksylle / talvelle ja tavataan taas sitten? En näe kovin suosittuna vaihtoehtona EC:n ehdottamaa miittiä, koska monikaan ei lähde ajamaan pitkää matkaa. Kyllä miittien järjestämiseen ja niiden onnistumiseen Rautaneito foorumilla valitettavasti vielä vaaditaan jotain konserttia tai muuta special häppeningiä, pelkkä ruokailu ei yksinkertaisesti riitä.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Rautakansleri
jep jep, paska idea. Kaikkea sitä tulee keksittyä. elikkäs lukkoa vaan keinonen, kits.Pertti Keinonen wrote:Odotetaanko siihen asti kunnes Bruce ilmoittaa soolokeikoistaan tälle syksylle / talvelle ja tavataan taas sitten? En näe kovin suosittuna vaihtoehtona EC:n ehdottamaa miittiä, koska monikaan ei lähde ajamaan pitkää matkaa. Kyllä miittien järjestämiseen ja niiden onnistumiseen Rautaneito foorumilla valitettavasti vielä vaaditaan jotain konserttia tai muuta special häppeningiä, pelkkä ruokailu ei yksinkertaisesti riitä.
999 and the inverted morons!
-
- Bugstomper
^no, itse asiassa ei yhtään paska idea, näin ruuan ystävänä, sanoisin.
Paikka on vaan hiukan huono ja tuo sopan otto kuuluu kyllä näihin miitteihin ihan olennaisesti. Sitten kun oot tuon päättötyös hoitanu ja korkea valkonen kotsa on päässä niin sitten joku yksityinen mesta haltuun, olutrekka takaovelle ja siitä lähtee!
Minä olen paikalla silloin kunhan saatavana on lempiruokaani voissa paitettua kermaa!
Paikka on vaan hiukan huono ja tuo sopan otto kuuluu kyllä näihin miitteihin ihan olennaisesti. Sitten kun oot tuon päättötyös hoitanu ja korkea valkonen kotsa on päässä niin sitten joku yksityinen mesta haltuun, olutrekka takaovelle ja siitä lähtee!
Minä olen paikalla silloin kunhan saatavana on lempiruokaani voissa paitettua kermaa!