Somewhere Back In Time Tour 2008

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Juu-u. Jää Australiat mullakin väliin, ei ole niin paljon rahaa, enkä pysty tekemään ylitöitä töissä, kun muuten KELA perii multa persnahankin takaisin. Kiva kiva. Täytyy tyytyä Wackeniin(?) ja/tai johonkin toiseen Euroopan keikkaan. Ja ne britit olis kanssa haaveissa. Täytyy nyt katsoa ja harkita sitten kun tietää rundin paikat ja päivämäärät tarkemmin.
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Iivis wrote:
DevilLook wrote:Mitä väli matkoihin tulee niin http://www.mapcrow.info kertoo että:
Distance between Perth and Melbourne: 2722.99 km
Distance between Melbourne and Sydney:712.35 km
Distance between Sydney and Brisbane:729.79 km

Ja mitä Aussien sisäisiin lentoihin tulee, niin esimerkiksi http://www.virginblue.com.au/ tarjoaa helmikuun 5 päivälle pelkkää menolippua halvimmillaan 199 aussi dollarilla. Joka on euroissa noin 130. Ja 115 AUD Melbournesta Sydneyin ja edelleen Sydneystä Brissien 99 AUD, joka on taas euroissa noin 60 e. Eli euroissa nopeesti laskettuna Aussien sisäinen turnee kustantais noin 260 e, riippuen tietty hiukka kurssista.
Nämä samaiset tiedot tuli kaivettua itsekin, kun tosiaan noi yöunet meni. 2tuntia maaten ja töihin. Noita lentoja saisi itseasiassa vieläkin edullisemmin, kun noita halpalentoyhtiöitä löytyy Ausseista muitakin, jos on valmis yöllä lentämään.
Miltä kuulostaisi Bruce Air Australian keikalta toiselle? Melkeinpä todennäköisempää kuin esim. Lontoosta Ausseihin (vaikka turha mun on näitä spekuloida kun en ole lähdössä :lol: ).
Asamael
Hiippari
Hiippari

Post by Asamael »

Joo-o, tärinää tärinää. Somewhere in Time luonnollisesti soimassa. Olisi kyllä aika nannaa kuulla Revelations ja Wasted years samalla keikalla, niin kuin Rod vähän vihjaili. Siinä on nimittäin Maidenin 2 parasta biisiä. Ja mä haluan tuon keikkajulisteen mun seinälle. :wink:
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

:D No voi prrkele...... Miten noi kaikki on mennyt ohi korvien??

Ja tuo kuva!!!!!!!! :shock: Miullemiullemiulle! Aaarghh!

:P Ilopissaa puskee!
Last edited by WhiteRabbit on Thu Sep 06, 2007 15:57, edited 4 times in total.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Meadow
Paholainen
Paholainen

Post by Meadow »

^ Eihän tästä ollutkaan juttua jo muutaman sivun edestä. :lol:
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Oho! Eilisen uutisia eikä kukaan oo puhunu mitään! Jumalauta, juliste ainakin on komea kuin mastodontti! Tässähän alkaa paikat täräjään pikkuhiljaa helvetto.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

Uijui, olipa hieno uutinen, jonka myötä meni myös topicin nimi vaihtoon. Saksaan voisi yrittää Suomen keikkojen lisäksi.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Polunimuri
Hang-Around
Hang-Around

Post by Polunimuri »

Oijoi kyllä ilopissa lensi kun etusivu tärähti ruutuun :) Meinaan vaan, että melko lupaavalta näyttää. Ja mitä tuossa tuota kuvaa tutkailin, niin kyllä nousi hymy melko äkkiä huulille. Oiskohan jotain vihjailua tulevasta settilistasta :)
Iron What? Iron Fucking Maiden! That's What!
rocker
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by rocker »

Loistava kuva ja nuo Rodin vihjailemat biisit todellakin kelpaavat... :twisted:
What we do in life, echoes in eternity
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Oikeastaan poikkeuksetta vain kehuja saaneen kiertuejulkan tekijänä ranskalainen Herve Monjeaud, hänestäkö uusi IrMa-vakiduunari? Heittäisi ainakin perinteisellä airbrush-taiteellaan ne 5 centin aivohalvaus-peeceetuotokset unholaan..

Tuosta galleriastahan löytyy paljon Maidenia parempikin bändi, mille on aikaisemmin hovihankkijamaisesti tehtaillut :P
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
stiflat
Bändäri
Bändäri

Post by stiflat »

Jussi K wrote:Oikeastaan poikkeuksetta vain kehuja saaneen kiertuejulkan tekijänä ranskalainen Herve Monjeaud
On kyllä hienoja muitakin kuvia, kannattaa katsoa. Oikeastaan hienompiakin kuin tuo kiertuejuliste, mutta siihen nyt tietysti piti kaikki tunkea yhteen kiertueen tyylin takia ja lopputulos oli vähän Best of the Beast -tyylinen. Hieno tämä kiertuejulistekin on kyllä ei siinä mitään.

Kiertueesta sen verran että ilmeisesti saadaan kuunnella (tietenkin) ne tutut Iron Maidenista Run to the Hillsiin, mutta erittäin mielenkiinnolla odotan niitä muita. Voisi jopa sanoa että mielestäni tämä tulee ehkäpä olemaan Maidenin kiinnostavin kiertue Maidenin loppuolemassaolon aikana. Nyt ei tarvi promota mitään vaan voi luukuttaa niitä biisejä joita nii-in monet kerrat on toivottu soitettaviksi edes joskus. NYT on se aika, ja toivottavasti Maiden ei mene siitä mistä aita on matalin, koska Maidenilla todellakin riittää mistä valita.

Vielä kun nähtäisiin kiertue jossa biisilistat vaihtuvat eri keikoilla.
Suotana
Paholainen
Paholainen

Post by Suotana »

Aivan järettömän mahtava uutinen! Oli kyllä hupaisia Rodin vihjailut, parempi tapa toi on alkuun vihjailla kuin kertoo suoraan settilista. Toivottavasti Aleksanteri ja Déjà Vukin saadaan mukaan!!

Saataspa kohta vielä infoa Suomen tulevista juhlapäivistä, sitten tosin alkas jo talo tulvimaan ilopissasta! Tällä kertaa koitan päästä jokaisella keikalle tai ainakin kahdelle (jollei nytten tee sitä yhtä isoo keikkaa).

Up The Irons!!!
OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

stiflat wrote:NYT on se aika, ja toivottavasti Maiden ei mene siitä mistä aita on matalin, koska Maidenilla todellakin riittää mistä valita.
Naulan kantaan. Tätä on hartaasti toivottu vuodesta 2005 lähtien, kun kerran Early Days -rundilla vedettiin biisejä ainoastaan neljältä ekalta albumilta. Kyllähän siellä väkisinkin vedetään Hallowed ja IM, mutta jättäkää nyt herran nimessä ne run to the hillsit ja wrathchildit pois.

Ja olen vahvasti sitä mieltä että esimerkiksi mitään revelationsiakaan (on kyseessä sitten kuinka huikea biisi tahansa) ei tarvita sillä se vie pakostakin tilaa esimerkiksi infinite dreamsilta. Perustelut: revelations (tms.) vedettiin jo early days rundilla.
stiflat wrote:Vielä kun nähtäisiin kiertue jossa biisilistat vaihtuvat eri keikoilla.
Ei kiitos. Mun tuurilla jossain norjassa vedettäisiin kuitenkin alex the great ja suomessa sitten joku heaven can wait sen tilalta.
stiflat
Bändäri
Bändäri

Post by stiflat »

Suotana wrote:(jollei nytten tee sitä yhtä isoo keikkaa)
Sellainen kutina mulla siellä suunnassa mistä teidän ilopissanne valuvat reisille, että nyt on stadionin aika. Jotenkin, jotenkin vaan tuntuu siltä ja vielä kun on tuo aikakin otollinen eli kesäkuun jälkeen...
Tavallaan olisi hieno nähdä Maiden stadionilla, mutta kyllähän siinä on se lantringin maku väkisinkin.
Festarit (jota täälläkin esim. Ruisrockia spekuloitiin) olisivat kaikkein järkyttävin vaihtoehto, tuhansia kännisiä ihmisiä tunkemassa eturiviin jotka hädintuskin tietäisivät mikä Iron Maiden on.
OsmaGunner wrote: Ei kiitos. Mun tuurilla jossain norjassa vedettäisiin kuitenkin alex the great ja suomessa sitten joku heaven can wait sen tilalta.
Entäs jos se heittäisikin juuri toisinpäin? Olisiko se sitten tervetullut uudistus? Elämässä on riskejä, tosin voihan aina mennä sillä harmaalla keskitielläkin.
Whitesnake
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Whitesnake »

No niin, taas pukkaa kiertuetta...
Eiköhän sitä parille pidä lähteä, meitä löytyy kaveripiiristä semmonen muutama kova fani, jonka kanssa kierretty monen monituista keikkaa.
Rock will never die.

Maidenia vuodesta -81...

http://www.overdrive.fi/autovero50/
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

stiflat wrote: Festarit (jota täälläkin esim. Ruisrockia spekuloitiin) olisivat kaikkein järkyttävin vaihtoehto, tuhansia kännisiä ihmisiä tunkemassa eturiviin jotka hädintuskin tietäisivät mikä Iron Maiden on.
Aika lailla samoilla linjoilla ollaan täälläkin, fesrarit on muuten ok, mutta Maidenin näen kyllä juuri tuosta mainitsemastasi syystä mielummin ihan omalla keikalla/keikoilla.
Give me Ed...'Til I'm dead
SlayerXL
Peräruiske
Peräruiske

Post by SlayerXL »

Woot! Sain sätkyt avattuani Rautaneidon etusivun kun tuo kiertue kuva ilmestyi mahtavana eteeni. Näin vaan se pitkä odotus kuitenkin palkitaan, vaikka meneehän noihin ensimmäisiinkin keikkoihin melkein puoli vuotta, mutta Maideni on odotuksen arvoinen.

Tylsää ajatella, että joudun ehkä tyytymään vain Suomen keikkoihin, sillä en usko, että vanhempani innostuisivat asiasta lähteä esim. Saksaan kattomaan Maidenia. Teorisoinnin perusteella olisi tiedossa mukava keikka setti ja olisi todella hienoa päästä kuulemaan Alexander The Greatin tyylinen lopetus biisi keikalla.

UP THE IRONS!
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Samaa mieltä muiden kanssa että ei todellakaan Suomeen mitään festarivetoa. Liian paljon "sunnuntai-faneja" eturiviin tunkemassa humalassa, ei kiitoksia.

Oma keikka vaan Stadikalle tai sitten Areenalle pari iltaa.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Whitesnake
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Whitesnake »

Hartwall olis se oikea paikka, ei ulkoilmassa valoisalla pääse tunnelmaan, eikä kiinnosta 100m päästä kiikaroida bändiä, jossain stadikan penkiltä.
Rock will never die.

Maidenia vuodesta -81...

http://www.overdrive.fi/autovero50/
THUNDER
Hang-Around
Hang-Around

Post by THUNDER »

Kyllä minäkin tuon Hartwallin kannalla olen. Tietysti voisivathan nuo vaikka tuossa Jyväskylän paviljongissa piipahtaa 8) . Ja nuo ainaiset Run to the hills it ym. joutas settilistasta tosiaan jo heivata, mutta taitaapi olla turha toivo. Onhan sieltä vissiin tulossa settiin mukaan muutama ihan kunnon pommikin.
"Chuck Norris’ hand is the only hand that can beat a Royal Flush."
Asamael
Hiippari
Hiippari

Post by Asamael »

OsmaGunner wrote: Ja olen vahvasti sitä mieltä että esimerkiksi mitään revelationsiakaan (on kyseessä sitten kuinka huikea biisi tahansa) ei tarvita sillä se vie pakostakin tilaa esimerkiksi infinite dreamsilta. Perustelut: revelations (tms.) vedettiin jo early days rundilla.
Mun oli nyt ihan pakko tarttua tähän, sillä pisti niin ikävästi silmään. Tokihan tämä(kin) on makuasia, mutta se, että olen nähnyt Revelationsin kerran livenä jätti lähinnä sellaisen näläntunteen. Aijai, kun saisi tuota herkkua toistamiseen todistaa. Oikeastaan, huolimatta siitä kuinka loistavaa matskua Powerslave-SIT-7th son akselilla onkin, niin Revelations tulee olemaan tälläkin kiertueella se biisi mitä eniten odotan, ja mistä ne isoimmat säväykset revitään.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Olin itse siinä luulossa ja toivossa, että nyt keskityttäisiin todella vahvasti Powerslave - Seventh Son välille ja pakollinen setin päättävä Iron Maiden olisi poikkeus. Huhuissa puhuttiin jopa Smithin heittäneen legendaa koko Powerslaven soittamisesta. Nyt listassa onkin kaikki alkupään levyt ja tulkitsenkohan nyt väärin, mutta jotenkin on fiilis, että ihan niin paljon harvemmin soitettua matskua ei sitten tulekaan. Siinä mielessä Early Days keikat olivat hienoja, kun Remember Tomorrow, Where Eagles Dare, Murders... ym paljon kiinnostavampaa matskua soitettiin.

Kiertuejuliste on kyllä jäätävä ja melkein vuoden odotus kova, jos heinäkuussa Suomessa keikkaa pukkaa.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
mika
Berserkki
Berserkki

Post by mika »

olisihan se mahtavaa yhdistää elämän ensimmäinen Austarlian reissu Maidenin keikkaan mutta euroja tarvii perheellinen muuhunkin ja sillä rahalla mitä aussien reissuun uppoais niin käy jo kahdella euroopan keikalla.
Euroopan päiviä ja paikkoja odotellessa...Gaught Somewhere In Time!!!!!!
Siitähän onkin kohta 21 v kun tuo biisi kajahti korviini jäähallissa.
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

stiflat wrote:
OsmaGunner wrote: Ei kiitos. Mun tuurilla jossain norjassa vedettäisiin kuitenkin alex the great ja suomessa sitten joku heaven can wait sen tilalta.
Entäs jos se heittäisikin juuri toisinpäin? Olisiko se sitten tervetullut uudistus? Elämässä on riskejä, tosin voihan aina mennä sillä harmaalla keskitielläkin.
Itse asiassa ei. Jos Suomessa soitetaan Alex the great niin mulle on sen yks vitun paskan hailee, soittaako ne norjassa samaisen älexänderin vaiko puolestaan HCW:n. Eli tässä ei voi kun hävitä.
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

A.Kivi wrote:^ Ja miksei tekis. :P Jätä ihmeessä väliin, ei oo pakko laulaa, jossei taho.
Muakin oikeasti viiksettää, kun eivät tee tuota kaikkea ilmaiseksi. Soita niille ja kerro, miten homma on hoidettava.
Höpöhöpö, saatana. :D Herra vääntelee mun sanomisia itselleen mieluiseen suuntaan ihan kiitettävästi. Mutta ei se mitn. Soita mulle ja kerro, kuinka mun on kirjoitettava. :lol:

Se, että mua ei henkilökohtaisesti nappaa noi greatest hits-meiningit, ei tarkoita sitä, etteikö muut saisi niistä innostua, eikä herrat itse sillä toiminnalla rahaa tehdä.

Itse kuitenkin kuulisin mieluummin bändiltä uutta materiaalia. Ei ole nimittäin mikään turhan tiuha levytystahti bändillä ollut Dickinsonin paluun jälkeen, varsinkin kun ottaa huomioon sen, että bändissä vaikuttaa todella monta biisinkirjoitustaitoista kaveria.
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Post Reply