Bruce livenä (soolokeikat / skunkworks)

Keskustelua nykyisten ja entisten Maiden jäsenten soolotuotannoista.

Moderator: The Killer Krew

Leber
Hang-Around
Hang-Around

Re: Bruce livenä (soolokeikat / skunkworks)

Post by Leber »

Jos/kun joku täältä löytää nauhoitteita Kultsan keikalta, paiskaisitteko ystävällisesti yv tänne päin? Kiinnostais kovasti.
151106 Helsinki
180708 Helsinki
080810 Pori
080711 Helsinki
200713 Helsinki
290616 Hämeenlinna
260518 Tallinna
290518 Helsinki
040622 Hyvinkää
030623 Tampere
040623 Tampere
OsmaGunner
Kundalini
Kundalini

Post by OsmaGunner »

S.R. wrote: Tue Jun 18, 2024 12:40Jotain kuten esimerkiksi Omega:a ei ole ikinä soitettu livenä, vaan ainoastaan Bruce:n kirjakiertueen jollain keikalla ilman säestystä.
Oma toive olisi seuraavalla kiertueella juuri esimerkiksi Gates of Urizenin ja Jerusalemin vaihtaminen Omegaan ja Arc of Spaceen. Nuo olisi todella mahtava kuulla livenä.

Jos mun mielipidettä kysytään settilistan suhteen, niin siellä olisi kaikki nuo neljä höystettynä Navigatella ja Eternalilla, mutta ehkä ei tule tapahtumaan. :D
AttE
Paholainen
Paholainen

Post by AttE »

Nyt kun kiertueella on ollut variaatiota settilistoissa, niin itse toivoisin kiertueen jälkeen löytäväni levykaupan hyllystä oikein kunnon tuhdin livepaketin, joka sisältäisi tallenteen kaikista kiertueella soitetuista biiseistä. DVD:tä tällä konseptilla ei varmaan saada pihalle, kun tuskin kaikkia keikkoja on kuvattu tällaista julkaisua silmällä pitäen, mutta en minä henkilökohtaisesti videotallennetta niin kaipaakaan.
Iron Maiden 18.7.2008
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

OsmaGunner wrote: Tue Jun 18, 2024 21:20
S.R. wrote: Tue Jun 18, 2024 12:40Jotain kuten esimerkiksi Omega:a ei ole ikinä soitettu livenä, vaan ainoastaan Bruce:n kirjakiertueen jollain keikalla ilman säestystä.
Oma toive olisi seuraavalla kiertueella juuri esimerkiksi Gates of Urizenin ja Jerusalemin vaihtaminen Omegaan ja Arc of Spaceen. Nuo olisi todella mahtava kuulla livenä.

Jos mun mielipidettä kysytään settilistan suhteen, niin siellä olisi kaikki nuo neljä höystettynä Navigatella ja Eternalilla, mutta ehkä ei tule tapahtumaan. :D
Hyvät poiminnat ja komppaan valintojasi.
Kyllä nuo kaikki kelpaisi hyvin ja mieluusti kuulisin livenä.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Dino
Roudari
Roudari

Post by Dino »

Brucen Hellfest-keikka tuubissa ihan virallisena taltiointina.

https://youtu.be/_V_YeogojhM?si=MADpLVQcd3LvBY0t
Kuulapsi, kuule Taika-Jimin huuto
Kuulapsi, avaa seitsemäs hylje
Post Reply