Tuo Troopperi meni ehkä vähän yli. :S The Evil That Men Do on muuten silleen herkkä biisi, mutta ei tällaista pitäisi Trooperille tehdä. Muutenkin aikas mielenkiintoinen yhdistelmä kun akustisessa biisissä lauletaan taistelusta venäläisiä vastaan.
Ja jossain aivojen sopukoiden perukoilla on hämärä muistikuva että olisi nähnyt tuon pätkän aikaisemminkin. Mahtaa olla pitemmän aikaa sitten, toisinsanoen varmaan tuohon aikaan kun näyttivät kyseistä mainosta...
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Todellaki! Kiitoksia postauksesta. Aivan helvetin mahtava mainos, tätä lisää!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Minä kun aina kuvittelin että Maiden on juuri se bändi joka ei ikinä esiintyisi huonoissa julkkis-särmä mainoksissa. Hah hah ja voi voi .
No eipä mitään. Eipähän ollut lopussa sitä oi niin inhottavaa teennäistä hymyä mitä julkku-mainoksissa käytetään lähes aina. On se tyhmän näköstä kun joku Janne Ahonen hymyilee ilman mitään syytä jossain sohvamainoksessa (jos joku sitä enää muistaakaan).
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
vähä kyl kova mainos
ainaki parempi ku ne mitä suomes näytetää:
:- turvaväli, tosi vaikee... vaikee... no jo on vaikee... tosi vaikee
:- vilkun käyttö, tosi vaikee... vaikee... no jo on vaikee... tosi vaikee
Pienet pätkät sekä Different Worldista että These Colours Don't Runista. Onkos bootleg-keräilijät törmänneet tähän pro-shot -kuvaukseen jossain? Eli onko liikkeellä? Eka kerta kun ite näin/kuulin.
Pienet pätkät sekä Different Worldista että These Colours Don't Runista. Onkos bootleg-keräilijät törmänneet tähän pro-shot -kuvaukseen jossain? Eli onko liikkeellä? Eka kerta kun ite näin/kuulin.
Mäkin olen nuo samplet nähny pari kertaa, mutta mistään en löydä kyseistä. Yksi todella huonolaatunen audiobuutsi Budokanilta on ainakin liikeellä.
Itse muuten löysin tänään aika hyvän bootsin, sen Adrianin ja Nickon väliprojektin, Hackney Peoplen,vai mikä se nyt olikaan, keikkatallenteen Marqueelta.
Fender wrote:
Itse muuten löysin tänään aika hyvän bootsin, sen Adrianin ja Nickon väliprojektin, Hackney Peoplen,vai mikä se nyt olikaan, keikkatallenteen Marqueelta.
The Entire Population of Hackney. On kyllä loistonimi bändille!
^Ja tuokin linkki on jo tämän topicin edellisellä sivulla
Yeah, they pull at my hair, and call out my name. They think I'm cool and got no worries with fame. But I'm living to lose and dying to win. With those people around here my patience wears thin.