Hyvät levyt valkkasit ..... Tyranny of Souls, The Chemical Wedding, Accident of Birth. Juppis taidat olla sellanen metallikone, että Balls ei välttämättä iske kokonaisuutena, joten jätä se viimeiseksi noista neljästä. Muut on hevii, balls ei ole.... vaikka mun mielestä onkin hyvä. Minä nyt olen sen verran "tahkoa kiertänny" old school , että musamakukin on melkoisen laaja nykyisin.Aces High wrote:http://www.youtube.com/watch?v=A3q1IW11 ... 0dickinsonPeke wrote:samalta sivulta löytynyt Tears Of A Dragon unplugged veti kyll pisteet kotiin
Huh Huh![]()
Katsoin kyseisen pätkän ensi kertaa , joten itse biisi oli itselleni täysin uusi. Mahtavaa tulkintaa ! Bruce laittaa tunteella sekä asenteella. Jälleen heräsi into saada Brucen sooloja hyllyyn. Onhan noita jo pitänytkin ostaa , mutta aina on tullut jotain muuta ( ikävän paljon toistuva homma itselläni ).
Kuitenkin tuo pätkä sai itseni jälleen tajuamaan miten loistava laulaja Bruce on. Ja aika hyvä kitarankin varressa. Kuitenkin , Brucen sooloja on saatava. Ideana olisi hommata seuraavat neljä kiekkoa talteen :
1. Tyranny of Souls 2. The Chemical Wedding 3. Balss to Picasso ja 4. Accident of Birth
Lyhyesti Brucen muut soolot by Peke
Tattooed on vasurilla tehty bile-levy maidenin ohella, ei omaa sen kummempaa antia.
Skunkworks on sitten vakavampaa juttua grunge-meiningillä. Itse pidän kovasti. Manitoulla mm on vaikutteita tästä lätystä. Ei kuitenkaan mikään metallilätty todellakaan.
Toivottavasti tämä auttaa sua alkuun Bruce-rintamalla. Äläkä unohda Samsonin aikasta Hard Rock matskua... se meinaan Rocks... indeed