Ketä rautaneitolaisia olet tavannut?

Maiden-tribuuttibändien keikkailmoitukset, fanien tapaamiset, kimppakyydit ja muut kokoontumiset.

Moderator: The Killer Krew

Trooper_87
Hang-Around
Hang-Around

Post by Trooper_87 »

Jjuuu, flying Icaruksen kanssa ollaan pitkäaikasia kavereita. Yhtä sun toista säädetty, viimeksi kompattiin Lammin perämettiä puoltoista viikkoa takaperin. 8)

Sit ketäs muita. Latea olen nähnyt siellä sun täällä, Karpaasin kanssa riehuttiin Priestin ja Helloweenin keikoilla Hesassa ja vielä olis tarkotus lähtea Nummeenkin (woe helevata mikä reissu!!), Tagia myös pariin otteeseen moikannut. CharlotteTheHarlotin oon myös pariin otteeseen tavannut, kuten taannoisella Helloweenin keikalla myös ainakin Nero9000:n ja Ipen. Oli siinä saman pöydän äärellä muitakin, nöyrimmät anteeksipyyntöni kun en kaikkia tahdo muistaa. :)

+ Tuskassa 2006 escudo, rockangel ja Voimanorja.
Last edited by Trooper_87 on Mon Jul 03, 2006 22:39, edited 1 time in total.
Nothing can never take away what I've seen with these tired eyes!!
Opeth
Kisälli
Kisälli

Post by Opeth »

Peke wrote:^kaikki perkule serkkuja keskenään... saaren asukkaita varmaan :lol:
Ei perkele :lol: , putosin. Nyt äijä vitsin murjas.
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sad wings of destiny »

Asa tavattu Tuskassa 2005 Accept keikalla.
Condemned tavattu Tuskassa 2005
Maso tavattu Tuskassa pariin otteeseen sekä Nummirockissa 2004
Quatsi majoitti meikän saunan openiin 06 Thrash tänks!
Tugi tavattu sauna-openin reissulla.
Lappis tavattu myös Nummirock 06
Escudo tavattu Tuska 05 kuvien mukaan, haha!

Kyseiset herrat tulee mieleen näin yhtäkkiseltä.
Käyn niin vähän missään missään festareilla ettei kovin paljoa tyyppejä ole tullut miitattua.
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
Vill3
Vempare
Vempare

Post by Vill3 »

-Moonchild-, UnBrain ja Death on koulukavereita, mutta oon niin vasta tänne rekisteröityny ettei kukaan noista tiiä täällä olostani.
Tugi
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Tugi »

Sad wings of destiny wrote:Tugi tavattu sauna-openin reissulla.
Ehei, et oo kyllä mua nähny. Et ainakaan tänä vuonna, kun tämän vuoden Sauna-openin aikoihin ryynäsin metässä jossain kouvolassa. Enkä kyllä usko et viime vuonnakaan mua näit.
sXe
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Tuska 2006:dessa tuli tavattua Voimanorja. Ihan mukavan oloinen heppu kyseessä 8) . Nyt siis tavatut Rautaneitolaiset lista näyttää huikean suurelta :

Opeth
Voimanorja

:lol:
Last edited by Aces High on Thu Nov 16, 2006 0:13, edited 1 time in total.
dejavu
Kisälli
Kisälli

Post by dejavu »

onkohan ketää muita tulossa Qstockii laudalta?
"Ammutuksi tuleminen sattuu."
- Ronald Reagan
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Aces High wrote:Peken näin eilen tuossa Kotkan sävelaitassa. Et tainnut mua nähdäkkään ?
Siinä kassalla olit kun itse vietin aikaa tuossa kassan viereisellä dvd hyllyllä 8) . Olin siinä 3:men kaverini kanssa.
En kyll hokannu. Nyt vasta bongasin koko viestin. Nyt kun muistelen, niin taisin siinä levyhyllyllä jotain höpöttää mun pojan kanssa. Onhan tosta jo kuukausia aikaa :lol:
Into Iron Maiden Since 1983
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

dejavu wrote:onkohan ketää muita tulossa Qstockii laudalta?
Tämän äijän kanssahan sitä taidettiin heittää vähän läppää siinä kaljatelttojen välissä? Muita ei kyllä näkyny ainakaan Rautaneito-paita päällä. Ihan kuin olisin Unbrainin nähnyt kaupungilla jossain vaiheessa, oli sen verran saman näköinen heppu kuin siinä avatarissa.
dejavu
Kisälli
Kisälli

Post by dejavu »

darealjyra wrote:
dejavu wrote:onkohan ketää muita tulossa Qstockii laudalta?
Tämän äijän kanssahan sitä taidettiin heittää vähän läppää siinä kaljatelttojen välissä? Muita ei kyllä näkyny ainakaan Rautaneito-paita päällä. Ihan kuin olisin Unbrainin nähnyt kaupungilla jossain vaiheessa, oli sen verran saman näköinen heppu kuin siinä avatarissa.
juu mun kanssa jotai höpöttelit. ja yritin vielä ettiä sua loppu illasta ja houkutella johonkin karaoke baariin mutta en sit enää löytäny :wink: tuli sielläkin oltua taas pitkästä aikaa oikein kunnolla jurrissa! :D
- Ronald Reagan
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

dejavu wrote:juu mun kanssa jotai höpöttelit. ja yritin vielä ettiä sua loppu illasta ja houkutella johonkin karaoke baariin mutta en sit enää löytäny :wink: tuli sielläkin oltua taas pitkästä aikaa oikein kunnolla jurrissa! :D
[OFFTOPIC]

Mie lähdin sieltä jo ennen Cardigansia poies, Paradise Lostin jälkeen. Mutta hei, tulee varmaan törmäiltyä enemmänkin, kun nyt Jyväskylään muutin! Otetaampa tuo karaoke-baarin missaus takaisin!

[/OFFTOPIC]

Jatkakaa...
dejavu
Kisälli
Kisälli

Post by dejavu »

^ vittu mä missasin paradise lostin ku yritin iskeä yhtä muijaa ni täyty mennää kattoo cardigansia sen kanssa, ja turhaan menin sinnekkin ku ei neitokainen lämmenny..... Jos oot jyväskylään muuttanu ni sitte me tullaan vielä näkemään melkein väkisinki, ja karaokea lauletaan myös vaikka väkisin :D
- Ronald Reagan
Freejack
Berserkki
Berserkki

Post by Freejack »

En ketään ole tavannut, mutta näitten kanssa olen usein mesessä yhteyksissä:

Stratocaster
Yrms_
Theclairvoyant
*pulkkinen*
Brain Damage
Roskisdyykkari
Voimanorja
El Maco
Last edited by Freejack on Sat Sep 16, 2006 15:09, edited 2 times in total.
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

En kyllä kovin montaa foorumilaista ole tavannut, vaikka olenkin ollut rekisteröityneenä täällä Rautaneidon perustamisesta lähtien, ja tulihan siellä Maidenfinlandissakin jo muinoin pyörittyä. Tässä lista "so far" tapaamistani r.neitolaisista:
Iivis (x2), Hese, Graphics, Wrathchild, Hammer.

Eli tuossa siis ne "tunnetuimmat", turha tässä on mitään kavereita alkaa mainitsemaan, jotka ovat rekanneet tänne vuonna 1 ja 2 ja kirjoittaneet pari viestiä. Lisäksi olen tunnistanut keikoilla/festareilla monia rautaneitolaisia, joiden kanssa en ole kuitenkaan ehtinyt/viitsinyt mennä puhumaan. Lista näistä henkilöistä on aika pitkä, ja sitäkin on turha alkaa tässä nyt kirjoittelemaan. Jospa sitten tulevilla Maiden- keikoilla tapaisi enemmänkin porukkaa :) .
Jake
Hang-Around
Hang-Around

Post by Jake »

No nämä olen tavannut: raastin, Eye on the Money, puolisukeltaja ja paul.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Peke wrote:Ihan mielenkiintoinen listaustopiski. Eipä ole muutakaan tekemistä ja tämähän erottaa aivotoimintaa mukavasti kaiken paskan tärkeyden ajattelemisesta :D

Jarmila on mun ystävä ja ystävyys alkoi oikeestaan Rautaneidon kautta.
UTIn kanssa on tavattu useasti eri pippaloissa ja muutamaan otteeseen ihan meilläkin vieraana ollut with Vappu (Utin Vaimo)

Lob (otus) lobari on paikallisia tuttuja hänkin. Meillä on tavattu pariin otteeseen ja Samppa pubissa useestikin ja onpas yksi yöpyminen olkkarin soffallakin ”vieraskirjassa”

Asan tapasin ekan kerran Priestin keikalla 2005, sitten Hesassa Maidenin keikalla 6.7. ja Espoon Ullevi-sessiossa.

Iivis on tavattu Manitoun keikalla, sekä Maidenissa 6.7.2005 ja Ullevin Espoo sessiossa

Maiden keikalla 6.7. tuli tavattua paljon porukkaa...
Asa, Keinonen, Östermalm, Prisoner, A.Kivi, mercenary, Conde, UTI, Finnarry, Miinus, Make #34, Weekend Warrior, Maso, Charlotte….. aika hämärtää muistoja hieman, silloinhan meitä oli iso kööri huutamassa maidenii

Iivis järkkäs Ullevi session heinäkuussa ja siellähän sitten pyörittiin aika tiiviisti seuraavalla porukalla:
Iivis, Hese, Ipe, jarmila, UTI (ja Vappu) , Asa (ja Heli) , Conde, voimaorja (siis ei voimanorja) vaan Hesan voimaorja vm ´72 tai ainakin lähelle. (Muutenkin kannattaa hieman tsekata tarkaan kelle vastaan sillä eroa ei ole kuin 1 kirjain)

Eipä tietyst kaikkia voi muistaa, kun paljon on pyöritty all around the world and country, joten listasta puuttuvat, minut tavanneet muistuttakaa itsestänne!

EDIT:
Paul tuli tavattu Lappeenrannan tuntumassa, kun sain kutsun heidän kotiin. Siellä yövyttiin ja juovuttiin w/jarmila, UTI

Whitesnake keikalla 11.7.2006 tapasin Iron Costablen ekaa kertaa ja liudan jo ennalta tavattuja foorumilaisia.

Peke
Tosiaan Imatralla Rock To The Riverissä tuli juteltua ekaa kertaa Danten, Stratocasterin, Samhainin ja Graphicsin (aina kirjotan eri tavalla) :lol: kanssa.

Ekaa kertaa tuli kunnolla jutskattua myös legenda A.Kiven kanssa
Last edited by Peke on Sat Sep 02, 2006 14:50, edited 1 time in total.
Into Iron Maiden Since 1983
Akiman
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Akiman »

En ketään!

Mikä on oikeastaan aika käsittämätöntä, kun sitä tarkemmin ajattelee.

Pitäisiköhän tähän tehdä muutos, jos saa järjestettyä jotain kautta liput tai muuten vain sisäänpääsyt syksyn Maiden keikoille? Se jää nähtäväksi.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Tampereelle vaan.

Rock to the Riverissahan sitä porukkaa tapasi. En edes muista kaikkia :!: Ainakin Paul, Hese, Zapper, Haba, Graphics, A.Kivi, Peke, jaääh. En muista.
*Moonchild*
Hang-Around
Hang-Around

Post by *Moonchild* »

Acen nään usein...Asankin taisin nähdä keikalla.
"Kyllähän mä tossa pariviikkoo sitte kävin sieltä jyytyybistä niitä mokoman videoita kattomassa,siinä on kyllä kova vauhti"-Antti
Wrathchild.
Kisälli
Kisälli

Post by Wrathchild. »

darealjyra tuli havaittua keskiviikkona ja muutama sanakin vaihdettua. Sääli ettei siinä oikein ehtiny pidempään höpötellä.
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

^Ja samoin toisinpäin. Mutta eiköhän tässä törmäillä näissä iltamissa.
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Jaahas. Ketäs sitä tulikaan nähtyä. Noh, Asamaelin kanssa jaettiin huone, eli hänen kanssaan tuli pyörittyä tuolla keikalla ja kaupungilla enemmänkin. Jo siinä iltapäivällä tuli vastaan Make#34 ja Zapper, ja vähän myöhemmin Trooper(en nyt tähän hätään muista, oliko tuossa perässä joku vuosilukukin). Asankin siinä näin, mutta oli jätkillä niin kova kiire syömään ettei ehtiny moikata. No, myöhemmin sitten Infernossa tuli Asa moikattua sitten. Nyt kun näin noita kuvia keikalta, niin Infernossa näin muistaakseni Danten, joskaan en tuossa vaiheessa sitä tietenkään tajunnut.
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

Roskisdyykkari wrote:En kyllä kovin montaa foorumilaista ole tavannut, vaikka olenkin ollut rekisteröityneenä täällä Rautaneidon perustamisesta lähtien, ja tulihan siellä Maidenfinlandissakin jo muinoin pyörittyä. Tässä lista "so far" tapaamistani r.neitolaisista:
Iivis (x2), Hese, Graphics, Wrathchild, Hammer.

Eli tuossa siis ne "tunnetuimmat", turha tässä on mitään kavereita alkaa mainitsemaan, jotka ovat rekanneet tänne vuonna 1 ja 2 ja kirjoittaneet pari viestiä. Lisäksi olen tunnistanut keikoilla/festareilla monia rautaneitolaisia, joiden kanssa en ole kuitenkaan ehtinyt/viitsinyt mennä puhumaan. Lista näistä henkilöistä on aika pitkä, ja sitäkin on turha alkaa tässä nyt kirjoittelemaan. Jospa sitten tulevilla Maiden- keikoilla tapaisi enemmänkin porukkaa :) .
Lisättäköön listaan että tuolla Tampereen keikalla tuli muutama sana vaihdettua ainakin asan ja Benjamin Breegin kanssa. Jonossa tunnistin myös Straton, Danten, Make#34n ja Voimanorjan, mutta eipä noiden kanssa tullut harmiksi oikein juteltua.
Tavoitteena on sitten tänään jutustella porukan kanssa hieman enemmän, jos nyt satun joitain tunnistamaan.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki

Post by Edward the Greaat »

Ei tullut nytkään kenenkään kanssa juteltua. Näin Ipen, mutta enpä mitään suusta saanut. Muita myös näin, mutta en tuntenut. Rautaneito paitoja oli kyllä paljon.
SAVE_US.ETG :P
Sameli
Kisälli
Kisälli

Post by Sameli »

Nojoo, onhan noita muutama tullu nähtyä. Sugar Daddy muutamaan otteeseen, viimeeksi nyt 14.11 tuli morjestettua ja hieman turistua. Voimiksen kanssa pari sanaa tuli vaihdettua ja tulihan siinä Charlotteakin tervehdittyä. Roskisdyykkarikin piti nähdä, mutta sälli oli jossain muualla kun hänen kaverinsa kanssa juttelin, joka onkin sitten jo vähän parempi tuttu. Myös muutamia muita foorumin "pienenpiä" persoonia on tullut tavattua.
Last edited by Sameli on Thu Nov 16, 2006 17:41, edited 1 time in total.
Post Reply