Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
Jep sehän siinä onkin kun ei ole hajuakaan noista ellei juuri joku suosittele jotain juttuja!Onhan niitä hyviäkin mutta sitten huonot taas saattavat ollakkin sellaista roskaa että oksat pois! 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Rautakansleri
Mainitsemasi buutsi on tosiaan melkein normaalia buutsia parempi, koska sieltä ei ole leikattu mitään pois, eikä kukaan ole päässyt laittamaan myöskään mitään lisää. Kannet ovat viimeisen päälle ja soundit huippuluokkaa. Lisäksi keikka oli loistava ja special itselleni sen takia, että olimme katsomassa tuolla paikan päällä. Minulle buutsi on todella kallis, koska sitä ei saa rahallakaan.condemned wrote:No ei kaikki bootlegit nyt mitään sontaa ole. Jotkut ovat erittäin hienoissa digipakeissakin. Asalla ja Pertillä taisi olla tuo Tukholma '03 digipak-bootti ja se on erittäin fiini. Mutta asioista on hyvä olla perillä kun noiden kanssa on tekemisissä.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Berserkki
Ja ensi vuonna on minulla auto alla ja myös lupa ajaa sitä... Ei olisi ollenkaan huono idea lähteä vaikka hieman kruisailemaan Eurooppaan.Peke wrote:ja silloin olen myös minä matkassa, perskelesIivis wrote:^ Loistava vastaus siellä ylhäällä! Juuri näin, ME menemme silloin Maidenin luokse
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Hell Rat
-
- Berserkki
Tänään kello 18 pärähti kännykän muistutus piippaamaan, Nicko McBrainin kunniaksi, joten ONNITTELUT. 
Ja sitten todellinen aihe mitä piti kysyä. Olen tässä varmaan jossain vaiheessa kesää/syksyä lähdossä Lontooseen ja ajattelin jo näin hyvässä vaiheessa kysyä vähän kaupoista, joista jotain mukavaa Maiden-matskua voisi löytää. Nimiä ja vähän sijaintia, jos joku sattuu tietämään. -kiitos-

Ja sitten todellinen aihe mitä piti kysyä. Olen tässä varmaan jossain vaiheessa kesää/syksyä lähdossä Lontooseen ja ajattelin jo näin hyvässä vaiheessa kysyä vähän kaupoista, joista jotain mukavaa Maiden-matskua voisi löytää. Nimiä ja vähän sijaintia, jos joku sattuu tietämään. -kiitos-
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Eiköhän sieltä etelä-Lontoosta löydy näitä kohteita vaikka millä mitalla, kannattaa tsekata Early Days DVD:ltä vähän kulmien ja katujen nimiäOlli the Wicker man wrote: Ja sitten todellinen aihe mitä piti kysyä. Olen tässä varmaan jossain vaiheessa kesää/syksyä lähdossä Lontooseen ja ajattelin jo näin hyvässä vaiheessa kysyä vähän kaupoista, joista jotain mukavaa Maiden-matskua voisi löytää. Nimiä ja vähän sijaintia, jos joku sattuu tietämään. -kiitos-

Jeps, Lontoo on hieno kaupunki

|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
-
- Berserkki
^Kyl, menihän meilläkin tuolla kokonainen päivä tässä muutama viikko sitten. Toisaalta, meen ostanu tuolta muuta, kuin Black Sabbathin debyytti LP: n, hihamerkkejä ja ruokaa. Bootleg myyjiä todellakin löytyi monia, mutta useimmiten nuo olivat normaalin levyn hintaisia, joten jätin ne ostamatta.
Tasan yhdessä heavy/punk mikälie musiikki kulttuurikauppa tuli vastaan, johon en suosittele kenkään menevän. Paikka oli täysin täyteen ahdettu nahkatakkeja yms yms. Ovella oli jo valmiiksi epäilyttävä tyyppi viitomassa "Welcome, welcome". Noh, sitten kun mentiin sisälle, niin siellä oli lattiatkin täynnä rojua, ettei siellä mahtunut kävelemään missään. Sitten ku mentiin peremmälle, niin vaatteiden välistä rupesi ilmestymään tyyppejä, jotka olivat vaan kaikki jotain "welcome, welcome". Onneks meitoli kuitenkin vähän isompi porukka sisällä, ettei käynyt mitään. Tai tietysti voi olla, että nuo olivat rehetejä yrittäjiä, mutta meen jääny tutustumaan tarkemmin.
Mutta tosiaankin, jos Lontoossa käy niin Camden kannattaa ehdottomasti katsastaa.
Tasan yhdessä heavy/punk mikälie musiikki kulttuurikauppa tuli vastaan, johon en suosittele kenkään menevän. Paikka oli täysin täyteen ahdettu nahkatakkeja yms yms. Ovella oli jo valmiiksi epäilyttävä tyyppi viitomassa "Welcome, welcome". Noh, sitten kun mentiin sisälle, niin siellä oli lattiatkin täynnä rojua, ettei siellä mahtunut kävelemään missään. Sitten ku mentiin peremmälle, niin vaatteiden välistä rupesi ilmestymään tyyppejä, jotka olivat vaan kaikki jotain "welcome, welcome". Onneks meitoli kuitenkin vähän isompi porukka sisällä, ettei käynyt mitään. Tai tietysti voi olla, että nuo olivat rehetejä yrittäjiä, mutta meen jääny tutustumaan tarkemmin.

Mutta tosiaankin, jos Lontoossa käy niin Camden kannattaa ehdottomasti katsastaa.
Katselin tässä tuota Early Days DVD:tä ja tuli mieleen, että mitähän versioita tuosta Live At Rainbow VHS:sästä onpi olemassa ja minkä arvoisia ovat? Itsellä kun on moinen ja kohtuu vanhan näköinen. Ainoa vuosiluku joka kansista tai itse filmistä löytyy on 1981, joka toki ei vielä tarkoita mitään aina. Uteliaisuus iski.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
Tosiaan Lontoossa Camden Town on se hämymesta joka kannatta tutkia tarkkaan. Jokainen pikkukatu saattaa paljastaa mitä ihmeellisimpiä puoteja ja LEVYDIVAREITA! Myös toisella puolen Lontoota kannattaa tutustua Portobelloroadiin. Siellä on joka viikonloppu markkinat ja kojua löytyy kans joka lähtöön. Ei tosin mitään heavy kamaa, mutta mielenkiintosta roipetta kyllä. Samalla kadulla on myös muutama divari sekä Nothing Hillin aseman lähellä sijaitseva Secondhand liike jossa ittelläni vierähti viimeks useampi tunti. Alakerrassa cd:t + vinyylit ylä kerrassa lisää vinyylejä ja hitosti 7" vinyyliä. Ja vielä kellarista löytyy pirusti hieman heikkokuntoisempaa cd:t ja vinyyliä, dvd:tä ja vhs:ää varsin halvalla. Äläkä jätä käymästä Oxfordstreetin Virgin recordsissa. Pirun iso ja varsin yllättävää tavaraa kirjoista aina Maiden nukkeihin! Hauskaa reissua. Lontoossa ei koskaan voi käydä liian usein.
Taival wrote:Katselin tässä tuota Early Days DVD:tä ja tuli mieleen, että mitähän versioita tuosta Live At Rainbow VHS:sästä onpi olemassa ja minkä arvoisia ovat? Itsellä kun on moinen ja kohtuu vanhan näköinen. Ainoa vuosiluku joka kansista tai itse filmistä löytyy on 1981, joka toki ei vielä tarkoita mitään aina. Uteliaisuus iski.
Eipä siitä muita versioita ole kuin vanha VHS-versio, taitaa olla juuri vuodelta 1981 tai jotain. Eipä sillä mitään hirveää arvoa ole, ehkä 15-20€ olisi enemmän kuin kohtuuhinta siitä.
-
- Hell Rat
^Minkähän version minä sitten ostin pari viikkoa sitten Music Hunterista? Takakannessa lukee packaging design C 1997. Kansien sisäpuolen perusteella tää kuuluu johonkin THE VERY BEST IN LOW PRICE-sarjaan, johon kuuluu myös mm. Beastie Boysia, Duran Durania, Queenia, Tina Turneria yms. yms.
Myyjä väitti alkuperäiseksi! Eipä tullut hirveen tarkasti nuuskittua liikkeessä kun hinta oli 9.95€.
Myyjä väitti alkuperäiseksi! Eipä tullut hirveen tarkasti nuuskittua liikkeessä kun hinta oli 9.95€.
-
- Berserkki
Kiitosta. Jotakuinki näin arvelinkin... Joskus 8 vuotta sitten maksoin 50mk. Tunnearvo on kohillaan. On se hyvä.asa wrote: Eipä siitä muita versioita ole kuin vanha VHS-versio, taitaa olla juuri vuodelta 1981 tai jotain. Eipä sillä mitään hirveää arvoa ole, ehkä 15-20€ olisi enemmän kuin kohtuuhinta siitä.
Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen