Edelleen hakusessa ja noihin "pääsyvaatimuksiin" voisi kyllä plussana laittaa tietynlaisen kunniahimon soittohommissa. DiGiorgio ei tarvitse olla, mutta jos haaveilee DiGiorgion taidoista ja treenaa sen mukaisesti, plussat tulee. Myöskään hullua luovuutta ei tässä bändissä katsota todellakaan pahasti. Ennakkoluulottomuus ja avara-katseisuus musiikin osa-alueilla edelleen plussaa, tyyliin " Dream Theater-riffi ja siihen perään Slayer-mätöt!".Espoossa treenaava Witheria etsii basistia entisen siirryttyä kitaran varteen. Homman nimi on tekninen ja raskas thrash metal, jota ollaan veivattu vuodesta 2000. Mausteita löytyy niin death metallista kuin perinteisestä heavy metallistakin. Takana on kolme täyspitkää, jotka voi kuunnella tuolla:
http://www.twistedface.org/witheria/player
Esivaikuttimia on kaikenlaisia Deathista Scorpionsiin ja Emperorista Testamenttiin. Kuuntele itse!
Vaatimuksia:
- Live-kokemusta
- Basson hallintaa
* Aikaisemmat basistit ovat soittaneet sormilla, mutta väliäkö tuolla
* Biiseissä on koukkuja ja epämääräisiä tahtilajeja 4/4 kaahailun lisäksi, joita ei saa säikähtää
- Täysi-ikäisyyttä (bändin ikähaitari 30-35v jotakuinkin täsmälleen)
Plussaa:
- Kyky päästä treeneihin Espooseen
- Omaa karkkirahaa
- Ei vielä ihan mahottomaksi kehittynyttä sekakäyttö- tai muuta ongelmaa
Jos luulet että kiinnostusta löytyy, ja homma taittuu, niin otahan yhteyttä rohkeasti:
witheria ät witheria piste com
Kotisivut: http://www.witheria.com
Witheria
Moderator: The Killer Krew
Re: Witheria(BASISTI HAUSSA, Studio kutsuu!)
"To be alive is more than just breathing"
Re: Witheria(Studio)
6.9.2013 starttaa runpujen lätkytys studiossa. Tarkoitus olisi tehdä seuraava täyspitkä.
Kertoilen/kertoilemme, miten hommat edistyy, jos on jotain kerrottavaa.
Ensimmäistä kertaa bändin historiassa piti karsia biisejä levyltä, koska niitä tuli duunattua liikaa. Huonous/hyvyys ei ollut kriteeri, vaan se, mikä sopii levylle ja mikä ei.
Niin...saapa taas nähdä, mitä saadaan aikaiseksi. Studio on ainakin mun kohdalla ihmisen parasta aikaa. Koska studiohommat voi hoitaa ilman housujakin, "parasta, mitä voi tehdä housut jalassa!"- ilmaisua ei voi tässä yhteydessä käyttää.
Bändi on sama eli mitään radikaalia muutosta ei ole tulossa. Paitsi mä soitan toista skittaa eli sooloissa mahdollisesti tulee Markukselle "kilpailija"
. Huono sanavalinta. Eri äijät, eri tyylit, eri soolot.
Yllätyksiä ja juonenkäänteitä varmasti tulee riittämään. Ei ehkä Bouldareiden kanssa mennä samalla viivalla, mutta perässä tullaan.
Kertoilen/kertoilemme, miten hommat edistyy, jos on jotain kerrottavaa.
Ensimmäistä kertaa bändin historiassa piti karsia biisejä levyltä, koska niitä tuli duunattua liikaa. Huonous/hyvyys ei ollut kriteeri, vaan se, mikä sopii levylle ja mikä ei.
Niin...saapa taas nähdä, mitä saadaan aikaiseksi. Studio on ainakin mun kohdalla ihmisen parasta aikaa. Koska studiohommat voi hoitaa ilman housujakin, "parasta, mitä voi tehdä housut jalassa!"- ilmaisua ei voi tässä yhteydessä käyttää.
Bändi on sama eli mitään radikaalia muutosta ei ole tulossa. Paitsi mä soitan toista skittaa eli sooloissa mahdollisesti tulee Markukselle "kilpailija"

Yllätyksiä ja juonenkäänteitä varmasti tulee riittämään. Ei ehkä Bouldareiden kanssa mennä samalla viivalla, mutta perässä tullaan.
Vedätkö sä Lappis myös bassot levylle, ilmeisesti uutta basistia ei ole vielä remmiin löytynyt?
^ Enköhän mä vedä. Tai tulee ostettua uudet kielet ihan turhan takia
Siellä on ensimmäinen viikonloppu musisoitu ja tuloksena rummut valmiit ja Markuksen kompit aloitettu. Ensi perjantaina jatketaan tavalla seuraavalla; Markus kompittaa omansa loppuun ja mä alotan omat skittakompit. Sen jälkeen jatkan basson kanssa leikkimistä. Mutta erinomaisen hyvinhän tämä vaikuttaisi etenevän.
Yksi biisi huutaisi vielä kommpiskeboja, sit päästäisiin basson kimppuun ja sitä kautta sooloilemaan. Ihan ei mennyt viikonloppu suunnitelmien mukaan, mutta ei se mitn. Ens viikonloppuna taas jatketaan
Kuulemma kauheen kallista toi studioaika nykyään.Lappis wrote:Ihan ei mennyt viikonloppu suunnitelmien mukaan, mutta ei se mitn.

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
^ Huomattavasti kalliimpaa ku muistinkaan...Mutta samalla myös huomattavasti "tyydyttävämpää" 

-
- Paholainen
Riippuu vähän missä ja kenen kanssa tekee.QazKFD wrote:Kuulemma kauheen kallista toi studioaika nykyään.Lappis wrote:Ihan ei mennyt viikonloppu suunnitelmien mukaan, mutta ei se mitn.

"I'm sorry, I don't listen to country music." Manowar's Joey DeMaio about Metallica.
Kaikki skitat sooloja myöten äänitetty. Kolmeen biisiin sain bassot soitettua ja ensi viikonloppuna sit jatketaan vokaaleiden, köörihuuteluiden ja loppujen bassoraitojen kimpussa. Aikamoisia kitarasooloja on kyllä luvassa, sen voin luvata. Skitan ystäville on siis nannaa tiedossa yllinkyllin. Muutenkin meininki vaikuttaisi olevan huomattavasti erilaisempaa ja laaja-alaisempaa kuin edellisillä julkaisuilla. Samoja jippoja toki löytyy ja bändin kyllä varmasti tunnistaa, mutta myös jotain erilaista levyltä tulee löytymään. Tai toisaalta se voi olla myös paluuta alkuajoille.
No, sinänsä huonohan se on oman bändin tuotoksia sen enempää kommentoida. Mutta väittäisin rohkeasti, että levyltä tulee kuulumaan se, että soittajina ei ole enää parikybäsiä nulikoita, vaan yli kolmikybäsiä kavereita, jotka kuuntelevat tänä päivänä muutakin kuin sitä rankinta mättöä. Mutta oikein hyvältä vaikuttaa joka suhteessa.
Muutenkin tämä viikonloppu meni suunnitelmien mukaan tällä kertaa eli Rock'n'Roll-hölmöilyt "Rahaa löytyy!"-asenteella Club Madonnassa on nyt näillä näkymin hölmöilty. Puhun siis toki vain omasta puolestani.
Ensi viikonloppuna Mr. Tuberculosis laskeutuu Kouvolaan studiolle ja ottaa mikrofonin itseoikeutetusti haltuunsa. Sillä lailla.
Edit: Nyt vaikuttaisi siltä, että laulajamme on sairastunut itse tuberculoosiin, joten lauluhommat erittäin todennäköisesti siirtyvät hamaan tulevaisuuteen. Sellaista se joskus on. Mä menen Markuksen kanssa joka tapauksessa studiolle lauantaina funkkaamaan bassoraidat loppuun.
No, sinänsä huonohan se on oman bändin tuotoksia sen enempää kommentoida. Mutta väittäisin rohkeasti, että levyltä tulee kuulumaan se, että soittajina ei ole enää parikybäsiä nulikoita, vaan yli kolmikybäsiä kavereita, jotka kuuntelevat tänä päivänä muutakin kuin sitä rankinta mättöä. Mutta oikein hyvältä vaikuttaa joka suhteessa.
Muutenkin tämä viikonloppu meni suunnitelmien mukaan tällä kertaa eli Rock'n'Roll-hölmöilyt "Rahaa löytyy!"-asenteella Club Madonnassa on nyt näillä näkymin hölmöilty. Puhun siis toki vain omasta puolestani.
Ensi viikonloppuna Mr. Tuberculosis laskeutuu Kouvolaan studiolle ja ottaa mikrofonin itseoikeutetusti haltuunsa. Sillä lailla.
Edit: Nyt vaikuttaisi siltä, että laulajamme on sairastunut itse tuberculoosiin, joten lauluhommat erittäin todennäköisesti siirtyvät hamaan tulevaisuuteen. Sellaista se joskus on. Mä menen Markuksen kanssa joka tapauksessa studiolle lauantaina funkkaamaan bassoraidat loppuun.
Levy on soittimien osalta valmis. Tuberculosis vielä räkii vokaalinsa ineen ja meillä on miksausta ja masterointia vaille valmis levy.
8 biisiä, karvan yli 40 minuuttia.
19. päivä ens kuuta purkitetaan vokaalit, joten pieni breikki tähän nyt tulee.
Bassoäänitykset olivat ihan mielenkiintoiset. Kaikennäköisiä kuvioita tuli kehiteltyä biiseihin, toki hyvän maun rajoissa. Pari aika ihmeellistä kikkaa tuli myös kokeiltua ja sinnehän ne jäivät. Mm. Slideputkea basson soitossa ei ole tullut ennen tehtyä.
Ja sarjassamme "järkevät studiojutut" mietimme myös seuraavanlaista ratkaisua levyjulkaisuun;
Mitäpä, jos julkaisisi levyn parissa eri osassa? Ensimmäisessä osassa ostava asiakas saisi rytmiryhmän eli rumpu-ja bassoraidat. Tämä asiakas voisi sitten kuunnella sen pari kuukautta pelkästään rytmiryhmää ja vaikka halutessaan duunata siihen päälle skitalla(tai haluamallaan soittimella), mitä haluaa.
Sitten parin kuukauden päästä edellisestä julkaistaisiin vasta skebaraidat ja vokaaliraidat. Progressiivista levynmyyntiä tai jotain.
Jep.
8 biisiä, karvan yli 40 minuuttia.
19. päivä ens kuuta purkitetaan vokaalit, joten pieni breikki tähän nyt tulee.
Bassoäänitykset olivat ihan mielenkiintoiset. Kaikennäköisiä kuvioita tuli kehiteltyä biiseihin, toki hyvän maun rajoissa. Pari aika ihmeellistä kikkaa tuli myös kokeiltua ja sinnehän ne jäivät. Mm. Slideputkea basson soitossa ei ole tullut ennen tehtyä.
Ja sarjassamme "järkevät studiojutut" mietimme myös seuraavanlaista ratkaisua levyjulkaisuun;
Mitäpä, jos julkaisisi levyn parissa eri osassa? Ensimmäisessä osassa ostava asiakas saisi rytmiryhmän eli rumpu-ja bassoraidat. Tämä asiakas voisi sitten kuunnella sen pari kuukautta pelkästään rytmiryhmää ja vaikka halutessaan duunata siihen päälle skitalla(tai haluamallaan soittimella), mitä haluaa.
Sitten parin kuukauden päästä edellisestä julkaistaisiin vasta skebaraidat ja vokaaliraidat. Progressiivista levynmyyntiä tai jotain.
Jep.
Re: Witheria (Studio)
Tässä on kuuntelussa juuri Witherian uusin tuotos miksattuna instrumentaaliversiona. Saundit ovat hemmetin kovat jokaista instrumenttia myöten. Basso erottuu kolinoineen ja lätinöineen varsin mainiosti, rummut kuulostavat rummulta ja kitarat ovat oikein mureat.
19.-20. päivä vielä studiolle tsemppaamaan Tuberculosis huimiin ärjyntöihin ja sit vielä hoidetaan taustaköörit nauhalle. Harmi sinänsä, että taas loppuu hetkeksi studiohommat. Mä voisin vaikka asua studiolla äänittelemässä kaikkea musajuttuja. Voittaa keikkailun satanolla.
19.-20. päivä vielä studiolle tsemppaamaan Tuberculosis huimiin ärjyntöihin ja sit vielä hoidetaan taustaköörit nauhalle. Harmi sinänsä, että taas loppuu hetkeksi studiohommat. Mä voisin vaikka asua studiolla äänittelemässä kaikkea musajuttuja. Voittaa keikkailun satanolla.
Heh, Curimus-rumpali Jarke poikkesi eilen pikaisesti kahvilla, kun oli saanut oman osuutensa valmiiksi tulevalle levylle. Oli kovin helpottunut, että homma on ohi ja totesi, että "studio tappaa kaiken innon bänditouhuista". Hauskasti täysin päinvastaiset ajatusmaailmat, kun C-porukalle nimenomaan keikkailu on parasta, mitä bänditouhuista irti saa.Lappis wrote: Harmi sinänsä, että taas loppuu hetkeksi studiohommat. Mä voisin vaikka asua studiolla äänittelemässä kaikkea musajuttuja. Voittaa keikkailun satanolla.
Kato ku toi studio on armoton paikka, se ei anna virheitä anteeksi. Kyllähän se innokkuuden tappaa, jos taidot ei riitä studion armottomassa maailmassa.
Leikki leikkinä. En mäkään nuorempana digannut studiohommista, en vain muista miksi. Mä vähän luulen, että tuo ylläoleva vitsin poikanen on se syy ollut. Ei se oikeasti kivaa ole, jos kuvittelee olevansa hyvä ennen äänityksiä ja sitten studiossa huomaakin yhtäkkiä, että ei ole läheskään sillä tasolla, millä kuvitteli olevansa. Puhun siis vain ja ainoastaan omista kokemuksistani. Ja noikin on ehkä-sanalla varustettuja, koska en nyt tarkasti enää muista, miksi studio oli sellaista pakkopullaa joskus.
Äkkiseltään laskettuna mulla on studioreissuja nyt 10 kappaletta takanapäin. 5 täyspitkää, kolme minilevyä ja 2 demoa.
Kait se kokemuskin (Ja siinä ohella tapahtunut ikääntyminen ja mahdollinen soittajana kehittyminen) jotain sit vaikuttaa. Kuten sanottua, mulla kielisoittajana luovuus on kovimmillaan/parhaimmillaan studiossa, joten siitä kait tuo rakkaus studiotyöskentelyä kohtaan johtuu. Ja tietty se, että studioreissun alussa on aina hivenen epäselvää, mikä lopputulos tulee olemaan. Sit kun niitä biisejä hiljalleen kasataan kerros kerrokselta valmiiksi, niin ekaa kertaa itsekkin kuulee kunnolla, mitä sieltä syntyykään. Se tunne on hiton magee tunne. Ja tietty se, että kitaristina tulee kuitenkin tehtyä niitä biisejä, toisin kuin rumpalit(Benante ja Hoglan poisluettuna). Ehkä toi studio ei ole niin henkilökohtainen juttu rumpaleille kuin se on niille kitaristeille/basisteille, jotka ne biisit on himassa pimeinä tunteina sormet veressä duunannut. Mjaa.
Keikalla ei nyt niin pääse luovuuttaan käyttämään ja se hemmetin kamojen roudaus, keikan venailu Etc.
Noi syyt on niitä, miks mä vihaan keikkailua nykyään. Mä tiedän tuhansia paikkoja, missä mä olisin ennemmin kuin jossain hiton räkälässä roudaamassa kamoja ja venaamassa keikan alkua. Ihan vihoviimeistä hommaa ja harvoin kaiken sen vaivan arvoista. Mutta kun tässä bändissä ollaan ja bändiin kuuluu myös muita yksilöitä, joiden oletan haluavan päästä keikoille, niin kyllähän mäkin siellä mukana roikun. En vain ole mitään hyvää seuraa yleensä ennen keikkaa suuren vitutuksen takia(Joka tulee juurikin edellämainituista syistä ja pienestä keikkakuumeesta).
Soittamista itekseni, soittamista treeniksellä bändin kanssa, jamittelua, studiota, biisien tekoa, riffien tekoa, hiomista Etc. Noi on mun juttuja. Ja tottakai se tärkein eli ihmiset nyt diggailee eri asioista. Keikoilla joutuu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä ja se ei mua kauheasti kiinnosta myöskään. Varsinkaan ne tuntemattomat.
Jos olisi roudarit ja teknikot, niin sitten diggailisin keikkailla.

Leikki leikkinä. En mäkään nuorempana digannut studiohommista, en vain muista miksi. Mä vähän luulen, että tuo ylläoleva vitsin poikanen on se syy ollut. Ei se oikeasti kivaa ole, jos kuvittelee olevansa hyvä ennen äänityksiä ja sitten studiossa huomaakin yhtäkkiä, että ei ole läheskään sillä tasolla, millä kuvitteli olevansa. Puhun siis vain ja ainoastaan omista kokemuksistani. Ja noikin on ehkä-sanalla varustettuja, koska en nyt tarkasti enää muista, miksi studio oli sellaista pakkopullaa joskus.
Äkkiseltään laskettuna mulla on studioreissuja nyt 10 kappaletta takanapäin. 5 täyspitkää, kolme minilevyä ja 2 demoa.
Kait se kokemuskin (Ja siinä ohella tapahtunut ikääntyminen ja mahdollinen soittajana kehittyminen) jotain sit vaikuttaa. Kuten sanottua, mulla kielisoittajana luovuus on kovimmillaan/parhaimmillaan studiossa, joten siitä kait tuo rakkaus studiotyöskentelyä kohtaan johtuu. Ja tietty se, että studioreissun alussa on aina hivenen epäselvää, mikä lopputulos tulee olemaan. Sit kun niitä biisejä hiljalleen kasataan kerros kerrokselta valmiiksi, niin ekaa kertaa itsekkin kuulee kunnolla, mitä sieltä syntyykään. Se tunne on hiton magee tunne. Ja tietty se, että kitaristina tulee kuitenkin tehtyä niitä biisejä, toisin kuin rumpalit(Benante ja Hoglan poisluettuna). Ehkä toi studio ei ole niin henkilökohtainen juttu rumpaleille kuin se on niille kitaristeille/basisteille, jotka ne biisit on himassa pimeinä tunteina sormet veressä duunannut. Mjaa.
Keikalla ei nyt niin pääse luovuuttaan käyttämään ja se hemmetin kamojen roudaus, keikan venailu Etc.
Noi syyt on niitä, miks mä vihaan keikkailua nykyään. Mä tiedän tuhansia paikkoja, missä mä olisin ennemmin kuin jossain hiton räkälässä roudaamassa kamoja ja venaamassa keikan alkua. Ihan vihoviimeistä hommaa ja harvoin kaiken sen vaivan arvoista. Mutta kun tässä bändissä ollaan ja bändiin kuuluu myös muita yksilöitä, joiden oletan haluavan päästä keikoille, niin kyllähän mäkin siellä mukana roikun. En vain ole mitään hyvää seuraa yleensä ennen keikkaa suuren vitutuksen takia(Joka tulee juurikin edellämainituista syistä ja pienestä keikkakuumeesta).
Soittamista itekseni, soittamista treeniksellä bändin kanssa, jamittelua, studiota, biisien tekoa, riffien tekoa, hiomista Etc. Noi on mun juttuja. Ja tottakai se tärkein eli ihmiset nyt diggailee eri asioista. Keikoilla joutuu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä ja se ei mua kauheasti kiinnosta myöskään. Varsinkaan ne tuntemattomat.
Jos olisi roudarit ja teknikot, niin sitten diggailisin keikkailla.
-
- Kisälli
Tuli kuultua keskeneräinen albumi eilen bändin perustajalla kitaramaestro Kusmar Rottenilla ja täytyy sanoa että kovaa kamaa tulossa
Sooloja on niin perhanasti ja hyvältä kuulostivat. Varsinkin speedmetal-henkisen biisin (minkä itse nimesin Megaman-ralliksi) tuplasoolo oli korvia hivelevä. Lappiksen tekemä riffi "Rock Thrash"-työnimellä kulkevaan kappaleeseen oli yks parhaista kuulemistani riffeistä pitkään aikaan. Ihan sikakova! Monipuolista kamaa kyllä vaikutti olevan, enkä pahemmin täytematskua huomannut. Ehkä Kusmarin tarjoamat kossuvissyt vähän lievittivät kriittisyyttä, mutta suosittelen tässä vaiheessa 

facebook.com/mutantblastband
Hah, MegaMan-ralli
Jos toi on se biisi, minkä luulen sen olevan, niin sopii kyllä hyvin biisin "titteliksi".
Sooloja levyllä kyl riittää ja loistavia riffejä, tottakai! Niistähän ne kovat levyt on tehty!
ThrashRockissa on kuitenkin aika monta eri riffiä, mutta hyvä tietty, jos sieltä edes se yksi on ollut kova
"Zoolot kuuluu Rock'n'Rolliin!". No, ainakin niihin bändeihin soolot kuuluu isona osana, missä mä ja Markus "zkulataan skebaa".

Jos toi on se biisi, minkä luulen sen olevan, niin sopii kyllä hyvin biisin "titteliksi".
Sooloja levyllä kyl riittää ja loistavia riffejä, tottakai! Niistähän ne kovat levyt on tehty!
ThrashRockissa on kuitenkin aika monta eri riffiä, mutta hyvä tietty, jos sieltä edes se yksi on ollut kova

"Zoolot kuuluu Rock'n'Rolliin!". No, ainakin niihin bändeihin soolot kuuluu isona osana, missä mä ja Markus "zkulataan skebaa".
Allaolevasta linkistä löytyy sitten Witherian ensimmäinen demo vuodelta 2000. Bändihän operoi silloin Fallout-nimen alaisuudessa. Sitä voi kuunnella tässä uutta levyä odotellessa ja tehdä vaikka vertauksia kehityksen suhteen. Vai onko sellaista edes tapahtunut?
http://www.youtube.com/watch?v=HwwaYetyopE
Ja tulevana viikonloppuna saadaan sitten levy täysin valmiiksi. Sen jälkeen lopulliset miksaukset ja masteroinnit
http://www.youtube.com/watch?v=HwwaYetyopE
Ja tulevana viikonloppuna saadaan sitten levy täysin valmiiksi. Sen jälkeen lopulliset miksaukset ja masteroinnit
Last edited by Lappis on Tue Oct 15, 2013 23:53, edited 1 time in total.
Levy on valmis. Pientä improvisaatiota jouduimme harrastamaan, tai olimme pakotettuja moiseen, koska vokalistin ääni teki ensimmäisen kerran bändin historiassa ns. tenät toisena huutelupäivänä. No, tästäkin selvittiin voittajina ja levystä kyllä tulee kova. Vokaalit nostivat biisit vieläkin uudelle tasolle ja tulee sieltä löytymään pari muutakin ekstrajippoa, mitkä paljastuvat joskus sitten, jahka levy julkaistaan.
Ekstrajippojen ennakkoluuloton kokeilu meinasi lyödä kuset housuun repeilyjen muodossa, mutta ei näitä kokeiluja loppupeleissä kuitenkaan lekkeriksi lyöty. Vallan loistava keskitie löytyi hyvinkin helposti. Heti, kun oltiin se pari minuuttia vakavissamme
Mutta voi hitto vieköön, jos olisi loputtomat rahat käytössään; Kuinka upeaa olisi leikkiä tuolla studiossa ja tehdä sen "vakavan" levyn rinnalle kaikkia erilaisia alternativepainoksia?! Musan duunausta ei kyllä voita mikään tässä ulottuvuudessa. Se on oikeesti niin riemukasta hommaa pääosin, että ei mitään rajaa.
Ilmoitan kyllä täällä heti, jahka tiedetään julkaisukuvioista jotain. Nyt odotellaan ensin lopullista versiota miksauksineen himaan ja sit sen jälkeen masterointi ja that's it.
Loppukommenttina voi kyllä sanoa, että vaikka viime levy oli kova ja jossain vaiheessa tuntui, että sitä ei kyllä helpolla ylitetä, niin kyllä kolmoslevy nyt kalpenee. Täysin samaa rynkytystä ei lähdettykään tekemään, vaan siellä mennään hivenen eri latuja välillä. Jossain vaiheessa se polku ehkä henkilökohtaisesti itseäni epäilytti, mutta ei todellakaan enää. Biiseissä on laajempi skaala kuin koskaan ja vokaaleissa myös tulee olemaan vaihtelua enemmän kuin ennen, monessakin mielessä. Ei todellakaan mitään tasapaksua junttausta alusta loppuun, millään osa-alueella.
I am very satisfied!
Tai oikeastaan The whole band is very satisfied!
Ekstrajippojen ennakkoluuloton kokeilu meinasi lyödä kuset housuun repeilyjen muodossa, mutta ei näitä kokeiluja loppupeleissä kuitenkaan lekkeriksi lyöty. Vallan loistava keskitie löytyi hyvinkin helposti. Heti, kun oltiin se pari minuuttia vakavissamme

Mutta voi hitto vieköön, jos olisi loputtomat rahat käytössään; Kuinka upeaa olisi leikkiä tuolla studiossa ja tehdä sen "vakavan" levyn rinnalle kaikkia erilaisia alternativepainoksia?! Musan duunausta ei kyllä voita mikään tässä ulottuvuudessa. Se on oikeesti niin riemukasta hommaa pääosin, että ei mitään rajaa.
Ilmoitan kyllä täällä heti, jahka tiedetään julkaisukuvioista jotain. Nyt odotellaan ensin lopullista versiota miksauksineen himaan ja sit sen jälkeen masterointi ja that's it.
Loppukommenttina voi kyllä sanoa, että vaikka viime levy oli kova ja jossain vaiheessa tuntui, että sitä ei kyllä helpolla ylitetä, niin kyllä kolmoslevy nyt kalpenee. Täysin samaa rynkytystä ei lähdettykään tekemään, vaan siellä mennään hivenen eri latuja välillä. Jossain vaiheessa se polku ehkä henkilökohtaisesti itseäni epäilytti, mutta ei todellakaan enää. Biiseissä on laajempi skaala kuin koskaan ja vokaaleissa myös tulee olemaan vaihtelua enemmän kuin ennen, monessakin mielessä. Ei todellakaan mitään tasapaksua junttausta alusta loppuun, millään osa-alueella.
I am very satisfied!
Tai oikeastaan The whole band is very satisfied!
Re: Witheria (Levy valmis)
Ja nythän levy on tosiaan myös masteroitu eli helpoin homma(musan duunaus ja sen soittaminen ineen) on nyt takanapäin. Sit pitäisi kannet miettiä, kuvat, julkaisu Etc.
Tässä kun julkaisijaa mietititään ja haetaan, Äxästä voi myös edellisiä tuotoksia ostaa. Vaikuttaisi olevan joku tasarahakampanja päällä.
Viimeisin "Vanishing Order" lähtee tasan seitsemään euroon;
http://www.levykauppax.fi/artist/witheria/
Viimeisin "Vanishing Order" lähtee tasan seitsemään euroon;
http://www.levykauppax.fi/artist/witheria/
^ Oho, kiitti vinkistä. Laitoinpa Vanishing Orderia tilaukseen.
Re: Witheria (BIISI LINJOILLA!)
Uuden albumin nimi on "Devastating Return" ja alapuolella levyn ensimmäinen näytebiisi, "Thrown down the well".
http://www.youtube.com/watch?v=JnTZ-nB5 ... e=youtu.be
-
- Peräruiske
Re: Witheria (UUSI BIISI LINJOILLA!)
Kuunnelkaahan ihmiset biisiä. Sitten vaan kommenttia kehiin.
Re: Witheria (UUSI BIISI LINJOILLA!)
Sieltä uusi "sinkku" tulevalta levyltä;