asa wrote:No on kyllä aika liioittelua sanoa sitä paskaksi, vaikka ne pablomolotukset kyllä lievästi sanottuna vituttaakin.
No ei yksin niiden takia, vaan senkin takia että sehän on tosi huonolaatuinen lähetys. Kompressoitukin niin ihmeellisesti. Oon mä viime vuosilta koviakin FM-lähetyksiä kuullut mutta tämä oli aika pohjanoteeraus.
Toi "dj:tön" versio on taas patchatty yleisövideon avulla. Tuossa nyt menee vielä pieleen se että yleisövideossa ääniraita AC3 256 kbps. Se on yhtälailla sama kuin mp3. Mikä idea on miksata yhteen lossless-lähdettä ja mp3:sta? Puhumattakaan yleisö ja radiolähdettä. Ei toi parannukselta kuulostanut alkuunkaan. Jos dj:t halutaan pois niin pitää todellakin odottaa lähetystä mihin ei dj ei tule huutelemaan omiaan kesken kaiken.
Varmasti on joskus kysytty mutta kysytään kumminkin.
Tuolla A Real Dead One live tallennuksella Bruce huuta ainakin The Trooperin ja Iron Maidenin aikana "Scream for me Helsinki!" mutta monen muun kappaleen aikana Bruce huuta jonkun muun kaupungin nimeä. Niin miksi näin on tehty? Kertookaa ihmeessä vähän taustaa ja onko näin tehty aiemminkin.
condemned wrote:A Real Live/Dead Onet on kokoelmia eri keikoilta pitkin '92 ja '93 rundeja. Siksi.
Kompatem vielä lisään että levyn bookletista (vihosta) näkee lisätiedot missä kukin biisi on nauhoitettu. Taisi olla niin että viisi biisiä on Helsingin keikoilta.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Kysyisin, että mitä tarkoittaa tuo merkki joka näkyy ainakin useissa maidenin kansissa ja julisteissa yms. sellainen joka näkyy esim SSOASS etukannessa vasemmassa alakulmassa eddiestä. Mikäs symboli tuo mahtaa olla?
** Iron Maiden **
Osiris wrote:Kysyisin, että mitä tarkoittaa tuo merkki joka näkyy ainakin useissa maidenin kansissa ja julisteissa yms. sellainen joka näkyy esim SSOASS etukannessa vasemmassa alakulmassa eddiestä. Mikäs symboli tuo mahtaa olla?
Eikös tuol ole joku Derek Riggsin "logo" jonka se on laittanu kuviinsa. niiku jotkut nimikirjaimet. Näin mä olen ymmärtäny.
Sir wrote:Toimiiko Ed Hunter-peli Windows Vistassa?
Itse en Vistaa omista, mutta kokeillaan. Eli asennat pelin, jos löytyy oikealla klikillä ominaisuudet ja siitä ylhäältä "Yhteensopivuus". Tämän jälkeen "Suorita ohjelma yhteensopivuustilassa" ja siitä valitsee käyttöjärjestelmän. XP:llä toimii, Vistasta ei hajuakaan.
Saako The History Of Iron Maiden DVD:hen suomenkielisen tekstityksen? Huomasin vasta kotona että The Early Daysa ei ole suomen kieltä (ruotsi kyllä löytyy).
Infinite_93 wrote:Saako The History Of Iron Maiden DVD:hen suomenkielisen tekstityksen? Huomasin vasta kotona että The Early Daysa ei ole suomen kieltä (ruotsi kyllä löytyy).
Ei saa. Ainakaan mulla. Toi Ruotsin kieli kyllä löytyy...
** Iron Maiden **
Infinite_93 wrote:Saako The History Of Iron Maiden DVD:hen suomenkielisen tekstityksen? Huomasin vasta kotona että The Early Daysa ei ole suomen kieltä (ruotsi kyllä löytyy).
Ainakaan mulla.
Ei saa muillakaan eikä missään virallisissa Maiden dvd:eissä. Kait ne luulee, että täällä kaikki osaa ruottia sujuvasti, kun se nytten sattuu olemaan toinen kieli täällä. Noh Englanti tekstit ni hyvin ymmärtää (Britti puhe välillä vähän haastavaa..).
Ainakaan mulla.
Ei saa muillakaan eikä missään virallisissa Maiden dvd:eissä. Kait ne luulee, että täällä kaikki osaa ruottia sujuvasti, kun se nytten sattuu olemaan toinen kieli täällä. Noh Englanti tekstit ni hyvin ymmärtää (Britti puhe välillä vähän haastavaa..).
Itelle tuo enkun tekstitys on ollut hyvä kun välilllä Murrayn puheesta on vaikea saada selvää kun puhuu tuolla murteella...
** Iron Maiden **
feel my pain wrote:Mitä pedaaleja nicko käyttää? En oo löytänyt mistään sitä mitä nicko käyttää .
Näin osaa jo ihan englannin kielinen wikipediakin vastata
Nicko has been a long time user of the Ludwig Speed King pedal. Since the Brave New World album he uses a DW 5000 accelerator pedal and a DW 5000 Hihat stand.
Eddie_88 wrote:Oon jo jonkun aikaa ihmetellu tota Adrianin "H" lempinimeä... Mistä se tulee?
Taidettu täällä tosta jo ainakin kerran puhua, mutta taisi olla niin, että se tulee ääntämisestä. Joku voi tästä kerto sitten enemmän, itse en muista...
"My son ask for thyself another Kingdom,
for that which I leave is too small for thee"