Kiss
Moderator: The Killer Krew
-
- Hiippari
OOh.. Mikä setti.. Detroit rock city, i want you, strutter ja ennen kaikkea LOVE GUN jnejne.... Toivottavasti se Paul eksyis tänne suomeen! Tuo on pakko nähdä!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Itse asiassa siitä on 4 versiota:Peto wrote:Mahtaako kukaan olla tietoinen, onko Äxässä myynnissä oleva KISSOLOGY 3 DVD:n ensipainos ja mikä kolmesta mahdollisesta bonuslevystä mahtaa ko. setistä löytyä? Koko 1. painos vissiin sisältää bonus-DVD:n.
2 dvd perus eli normiversio
3 dvd (Madison Square Gardenin keikka 1977 - 7 piisiä)
3 dvd (Largo 1977 - 12 piisiä)
3 dvd (Cobo Hall Detroit 1976 - 10 piisiä)
Normi versio kaikkialla, MSG:tä saa Amazonista ja muista nettikaupoista.
Largo on myynnissä Jenkkilän Walmart-ketjulla ja Cobo Hall on Bes Buy-ketjulla.
Pitää tyytyä tuohon Äx:n kauppaamaan versioon, en kehtaa tilailla tuota Jenkeistä 7 piisin takia. Ja taitaa vielä suurin osa dvd:n sisällöstä + bonukset löytyä jo ennestään mutta toivottavasti nää on sitten ihan Uber-tasoa.
Uskomaton setti silti, on näitä odoteltu jo monta vuotta. Jos sais jo keskiviikkona tuon?
Jenkkilän kovimmat fanit ostaa kaikki versiot mitä olen noita foorumeita seurannut, eikä siinä mitään Gene tietää miten bisnes sujuu

Last edited by S.R. on Mon Oct 30, 2006 17:06, edited 1 time in total.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Kaikki myytävät versiot taitavat sitten olla R1-regionia, ainakaan missään en ole vielä nähnyt mainittavan mitään R2:ta tai R0:ta. Eli dvd vaatii sitten oikeanlaisen soittimen toimiakseen tai vaihtoehtoisesti hieman koodailua.Samhain wrote:Itse asiassa siitä on 4 versiota:Peto wrote:Mahtaako kukaan olla tietoinen, onko Äxässä myynnissä oleva KISSOLOGY 3 DVD:n ensipainos ja mikä kolmesta mahdollisesta bonuslevystä mahtaa ko. setistä löytyä? Koko 1. painos vissiin sisältää bonus-DVD:n.
Pitää tyytyä tuohon Äx:n kauppaamaan versioon, en kehtaa tilailla tuota Jenkeistä 7 piisin takia. Uskomaton setti silti, on näitä odoteltu jo monta vuotta. Jos sais jo keskiviikkona tuon?
Jenkkilän kovimmat fanit ostaa kaikki versiot mitä olen noita foorumeita seurannut, eikä siinä mitään Gene tietää miten bisnes sujuu
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
Jep, hieman petyin kun ei tullut erikseen R2-versiota. No näillä näkymin nykyinen kotiteatteri pystyy toistamaan R1-levyjä joten kaikki sen puoleen kunnossa.ozz3 wrote:Kaikki myytävät versiot taitavat sitten olla R1-regionia, ainakaan missään en ole vielä nähnyt mainittavan mitään R2:ta tai R0:ta. Eli dvd vaatii sitten oikeanlaisen soittimen toimiakseen tai vaihtoehtoisesti hieman koodailua.Samhain wrote:Itse asiassa siitä on 4 versiota:Peto wrote:Mahtaako kukaan olla tietoinen, onko Äxässä myynnissä oleva KISSOLOGY 3 DVD:n ensipainos ja mikä kolmesta mahdollisesta bonuslevystä mahtaa ko. setistä löytyä? Koko 1. painos vissiin sisältää bonus-DVD:n.
Pitää tyytyä tuohon Äx:n kauppaamaan versioon, en kehtaa tilailla tuota Jenkeistä 7 piisin takia. Uskomaton setti silti, on näitä odoteltu jo monta vuotta. Jos sais jo keskiviikkona tuon?
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Eipä kieltämättä viitsisi tilailla mistään rapakon takaa 7 biisin vuoksi. Wal Martista ei varmaan saa tilattua ulkomaille ja saako Best Buystakaan? Se Largo '77 olisi kiinnostanut, koska sitä ei löydy bootsina hyllystä. Muut löytyvät. Taidan kuitenkin tyytyä normiversioon itsekin. Tietysti voisi passittaa velipojan Wal Martiin, kun rapakon takana kerran asustelee.
Aika ihme juttu, kävin äsken Äx:n sivuilla ja oli ainoastaan tuota 3dvd versiota. Eli nyt jännittää tuleeko postissa huomenissa 2dvd vai 3dvd versio?Peto wrote:Mahtaako kukaan olla tietoinen, onko Äxässä myynnissä oleva KISSOLOGY 3 DVD:n ensipainos ja mikä kolmesta mahdollisesta bonuslevystä mahtaa ko. setistä löytyä? Koko 1. painos vissiin sisältää bonus-DVD:n.
Se on 3DVD-versio Madison Square Garden-bonuksella eli tietysti juuri se huonoin versio. Saa nähdä, löytääkö veli sen Largo-bonuksella varusteun version. Jos ei löydä, tilaan tuon MSG-version Äxästä. Perhanan Gene $immon$!
EDIT: Ei löytänyt veli boksia, enkä tilannut Äxästä, vaan hommasin muuta kautta tuon Largollisen version. Tänään pääsee työpäivän päätteeksi hypistelemään ja katsomaan KISSOLOGYA!
EDIT: Ei löytänyt veli boksia, enkä tilannut Äxästä, vaan hommasin muuta kautta tuon Largollisen version. Tänään pääsee työpäivän päätteeksi hypistelemään ja katsomaan KISSOLOGYA!

-
- klaus Järvinen
On toi Kiss viimeaikoina kiinnostamaan hieman enemmän, kun olen noita yksittäisiä biisejä kuunnellut warettamalla, kaverilla jne. N. 20 biisiä kuunneltuna ja sen verran vakuuttunut olen, että olen päättänyt tältäkin bändiltä jokusen levyn hankkia. Eli olisikos vinkkejä millä pääsisi hyvin alkuun? Olen pyrkinyt kuuntelemaan biisejä sieltä täältä ja tuotanto iskee oikeastaan läpi linjan. Strutterista Psycho Sircukseen olen kuunnellut biisejä, eli lähes koko tuotannon ajoilta. Niin ja voisitteko valaista tietämätöntä, millä levyllä on sellainen tarttuva biisi kuin Hide Your Heart?
Up The Irons! \,,/
-
- Hiippari
-
- Taka-ampuja
Yksi bändin uran parhaita kappaleita löytyy bändin uran ehkä surkeimmalta tuotokselta, Hot In The Shadelta - joka ei tosiaan kokonaisuutena kovin häävi levy ole.Tolppanen wrote:Niin ja voisitteko valaista tietämätöntä, millä levyllä on sellainen tarttuva biisi kuin Hide Your Heart?
Itse suosittelen bändiin tutustumista seuraavilla tavoilla..
70-luku: Kiss, Hotter Than Hell, Dressed To Kill, Alive!, Destroyer, Rock And Roll Over, Love Gun
80-luku: Creatures Of The Night, Lick It Up
90-luku: Revenge, MTV-Unplugged
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
-
- Kärpästen Herra
Tiedote KISS ARMY FINLANDin sivuilta:
editoitu: Hakkerihyökkaus abouttirallaa hallinnassa
Peke
editoitu: Hakkerihyökkaus abouttirallaa hallinnassa
Peke
Last edited by Peke on Sun Dec 10, 2006 22:49, edited 1 time in total.
Into Iron Maiden Since 1983
Olen samoilla linjoilla. Harvemmin tosin muunlaista linjaa näkee ehdotettavankaan. Ehkä Dynastylla höystettynä voi tuota listaa nähdä. On silläkin levyllä puolensa.ozz3 wrote:Tolppanen wrote: Itse suosittelen bändiin tutustumista seuraavilla tavoilla..
70-luku: Kiss, Hotter Than Hell, Dressed To Kill, Alive!, Destroyer, Rock And Roll Over, Love Gun
80-luku: Creatures Of The Night, Lick It Up
90-luku: Revenge, MTV-Unplugged
On toki, mutta on se sen verran erilaista kamaa, että en aivan kärkeen menisi suosittelemaan - voi tulla hieman väärä käsitys bändin muusta tuotannosta. Omalla tavallaan ja omassa sarjassaan erinomainen albumi, mutta kyllä ajaa "rockimpi" tuotanto kevyesti ohi.Peto wrote: Olen samoilla linjoilla. Harvemmin tosin muunlaista linjaa näkee ehdotettavankaan. Ehkä Dynastylla höystettynä voi tuota listaa nähdä. On silläkin levyllä puolensa.
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
Dynasty on kokonaisuudessaan vielä ihan ok levy. Ainakin itse lasken tuon olevan viimeinen kunnon vanhan ajan meiningin levy vaikka sillä onkin hieman disco-vivahdetta kuten tuohon ajankohtaan kuului (IWMFLY).ozz3 wrote:On toki, mutta on se sen verran erilaista kamaa, että en aivan kärkeen menisi suosittelemaan - voi tulla hieman väärä käsitys bändin muusta tuotannosta. Omalla tavallaan ja omassa sarjassaan erinomainen albumi, mutta kyllä ajaa "rockimpi" tuotanto kevyesti ohi.Peto wrote: Olen samoilla linjoilla. Harvemmin tosin muunlaista linjaa näkee ehdotettavankaan. Ehkä Dynastylla höystettynä voi tuota listaa nähdä. On silläkin levyllä puolensa.
No itselläni ollut Kiss kärpänen koulun ala-asteelta lähtien ja Dynastysta ja Creatures Of The Nightista se lähti kun kaveri tuli esittelemään.
Itselläni on myöskin tuo Hide Your Heart orkkis eli myöskin Bonnie Tylerista kun pidän niin löytyy sellanen CD-sinkku jossa kyseinen biisi. Tyylikäs veto sekin.
Nyt tullut taas Kissistä innostuttua enempi. Tulee näitä jaksoja.
Offtopiccina niin Doro & Warlock maistunut taas pitkän ajan jälkeen niin pirusti. Voi mikä Heavy Bitch tuo Doro onkaan ja mukavan äänen vielä omaa
Itselläni on myöskin tuo Hide Your Heart orkkis eli myöskin Bonnie Tylerista kun pidän niin löytyy sellanen CD-sinkku jossa kyseinen biisi. Tyylikäs veto sekin.
Nyt tullut taas Kissistä innostuttua enempi. Tulee näitä jaksoja.
Offtopiccina niin Doro & Warlock maistunut taas pitkän ajan jälkeen niin pirusti. Voi mikä Heavy Bitch tuo Doro onkaan ja mukavan äänen vielä omaa

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Taka-ampuja
Asylum. Missään muussa Kissin levyssä ei ole niin hyvää kokonaisuutta. Debyytillä myös muutama aika kova veto sekä Destroyerillä.Tolppanen wrote:Eli olisikos vinkkejä millä pääsisi hyvin alkuun?
Animalizella on se Heavens on fire ainut hyvä sekä Lick it upilla nimibiisi taas hyvä, että en nyt itse ainakaan hehkuta kuin Asylum levyä oikeastaan. Levy on jostain kummaan syystä todella pahasti aliarvostettu.
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
^ Niin no nuo ovat makuasioita. Animalizelta voin heti heittää Thrills In The Night ja on siellä kyllä pari muutakin helmeä.
Asylymissäkin on muutama hyvä kyllä.
Mutta minulle kolahtavat enemmän nuo vanhemmat, mutta kyllä noissa loppupään levyissäkin löytyy.
Sitten nurempaan levyyn nimeltä Revenge, aikas vähän mainittu levy josta itsekkin luulin, että olisi ihan surkea.
Mutta sekotin sen tuohon Carnival Of Sins levyyn joka on oikeastikkin mielestäni huono.
Revenge on täyttä rautaa.Varsinkin I just wanna Fuck biisi
Asylymissäkin on muutama hyvä kyllä.
Mutta minulle kolahtavat enemmän nuo vanhemmat, mutta kyllä noissa loppupään levyissäkin löytyy.
Sitten nurempaan levyyn nimeltä Revenge, aikas vähän mainittu levy josta itsekkin luulin, että olisi ihan surkea.
Mutta sekotin sen tuohon Carnival Of Sins levyyn joka on oikeastikkin mielestäni huono.
Revenge on täyttä rautaa.Varsinkin I just wanna Fuck biisi

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
UUUUUHHHH
Ikinä ennen ei ole KISS iskenyt niin kovaa kuin eilen illalla. Kuuntelin useaan otteeseen Creatures of the Nightin läpi. Levy olisi jotakuinkin täydellisyyttä jos Keep Me Comin' olisi jätetty pois. Nimikko biisi , Saint and Sinner , War Machine sekä Rock and Roll Hell ovat albumin kristallin kirkkaat helmet.
Get me out of this rock and roll hell, take me far away
Ikinä ennen ei ole KISS iskenyt niin kovaa kuin eilen illalla. Kuuntelin useaan otteeseen Creatures of the Nightin läpi. Levy olisi jotakuinkin täydellisyyttä jos Keep Me Comin' olisi jätetty pois. Nimikko biisi , Saint and Sinner , War Machine sekä Rock and Roll Hell ovat albumin kristallin kirkkaat helmet.
Get me out of this rock and roll hell, take me far away
Makuasioita toki, mutta aika junttivalinnat silti.. videobiisit siis. Melkein sama kuin sanoa ettei "Powerslavella ei ole kuin Aces High hyvä & POM:illa The Trooper"Sad wings of destiny wrote:Animalizella on se Heavens on fire ainut hyvä sekä Lick it upilla nimibiisi taas hyvä.

Esimerkiksi a Million To One on Lick It Upilla ihan loistava, parempaa kuin mikään Asylumilla, jopa King Of The Mountain. Crazy Nightsilta niitä helmiä löytyy myös hitosti.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Noniin, nyt päästiin aiheeseen.
Mulle KISS on henkeen ja vereen. KISS on lempibändini Maidenin ohella
KISS oli parasta seitkytluvulla, mutta kyllä se kasikytlukukin uppoaa.
KISSin touhu on mennyt nyt vähän plörinöiksi koska bändissä on kaksi kopioijaa Tommy ja Eric. He kopioivat Acea ja Peteriä. Mutta on Tommy teknisesti hyvä soittamaan ja muutenkin ihan mukava kaveri. Eric on taas ehkä Peterin tasoilla soittamisessa ja ihan järkevältä tyypiltä hän vaikuttaakin.
Kulick on ollut teknisesti KISSin paras kitaristi ja edesmenny Eric Carr oli paras rumpali.
Tässä muutama päivä sittenhän oli Eric Carrin poismenon vuosipäivä.
KISSin paras levy on KISS. Siltä levyltä uppoaa kaikki biisit hyvin.
Mulle KISS on henkeen ja vereen. KISS on lempibändini Maidenin ohella
KISS oli parasta seitkytluvulla, mutta kyllä se kasikytlukukin uppoaa.
KISSin touhu on mennyt nyt vähän plörinöiksi koska bändissä on kaksi kopioijaa Tommy ja Eric. He kopioivat Acea ja Peteriä. Mutta on Tommy teknisesti hyvä soittamaan ja muutenkin ihan mukava kaveri. Eric on taas ehkä Peterin tasoilla soittamisessa ja ihan järkevältä tyypiltä hän vaikuttaakin.
Kulick on ollut teknisesti KISSin paras kitaristi ja edesmenny Eric Carr oli paras rumpali.
Tässä muutama päivä sittenhän oli Eric Carrin poismenon vuosipäivä.
KISSin paras levy on KISS. Siltä levyltä uppoaa kaikki biisit hyvin.