Slayer
Moderator: The Killer Krew
-
- Azazel
Juu, Bodom on kova, mutta vaisu kuin isoisän pieru MINKÄ TAHANSA BÄNDIN ohella.Voimanorja wrote:^Bodom on kova, mutta vaisu kuin isoisän pieru Slayerin ohella.

Jäi sitten vuoden 2006 Slayer näkemättä. No, vielä on Maiden ja Helloween. Toivottavasti Slayer vielä käy uudestaan, ilman tuollaista kurakaartia lämppäämässä.

Samat keikat tiedossa... Ja sama katsomo Slayerin Helsingin keikalle eli C4. Käsittääkseni ihan ok katsomo. Jotain käsitystä saanee Helsingin jäähallin nettisivulla olevasta virtuaalihallista. Itse ostin liput aamulla Lippupalvelun nettisivulta ja aluksi luvassa oli tosi hyvät paikat A3-katsomosta. Jotain vain meni mönkään, visa-maksu ei onnistunut ja varaus peruuntui. Lievän kiroilun ja uusien yritysten jälkeen onnistuin lopulta saamaan paikat tuosta C4-katsomosta (piti vain hoitaa maksu pankkitililtä).Journeyman91 wrote:C4 katsomoon kävin lipun ostamassa. Aika helvetillinen neljäpäiväinen tulossa, kun ensin 12. päivä tuo Unholy Alliance, sitten 14. ja 15. päivä kentälle Maidenin keikalle!![]()
Jonottamatta täälläkin selvittiin, peräti yksi ihminen minun lisäkseni oli lippuostoksilla.Olisiko jollain muuten spoilata Bodomin settilistaa noilta kiertueen ensimmäisiltä keikoilta, niin tietäisi hiukan, etttä tarvitseeko vaivautua. Mites muuten tuolta C4:stä mahtaa nähdä? Suht lähellä lavaa kuitenkin käsittääkseni?
Onpas täällä pessimistejä ollut liikkeellä. Porukka puhuu juhannuksena tulevan joulun keikoista semmoseen sävyyn, että JÄI näkemättäStratocaster wrote: Jäi sitten vuoden 2006 Slayer näkemättä.

Mut itse asiaan, tiketit hankitaan kun on rahaa ja keikka tullaan näkemään kyllä.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Vittu mää nyt selittelen täälä ihan omiani.ozz3 wrote:Mielenkiintoista. En tiennytkään, että siellä on kuudeskin bändi.KTULU wrote: Lämppäreistä katson mielenkiinnolla God Forbidin.

OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
Pari tuntia sitten näytti vielä saavan lippuja kentälle molemmille keikoille. Aamullakaan ei näyttänyt olevan vaikeuksia saada kentälle lippuja.ozz3 wrote:Kenttäliput Helsinkiin hallussa, tuli tehtyä hieno tempaus ja valvottua koko yö ovilla. "Lievä väsymys" painaa, mutta tyytyväinen olen; kenttä meni kuulemma loppuun taasen melko nopeasti.
Blabberi wrote:SLAYER Under Fire From Christian Groups - July 5, 2006
World Entertainment News Network is reporting that SLAYER are courting controversy among Christian groups by releasing sacrilegious artwork on their latest album.
The cover for upcoming record, "Christ Illusion", depicts a tattooed and amputated Jesus Christ standing in a sea of blood and corpses, and has infuriated right-wing religious groups.
The Californian foursome are preparing themselves for a bitter backlash after the pictures were slammed as hurtful and grossly irreverent.
However, guitarist Kerry King defends the shocking imagery, saying, "We wanted Christ in a sea of despair.
"The first version that came back looked like he was just chilling out in the water!"
Frontman Tom Araya adds, "Then when they sent a new one he had his eyes half open and was surrounded by floating heads. It was much better because he looked like a drug addict!"
SLAYER hit the headlines last month when fans desecrated a New York City seminary after being urged by a fansite to cause chaos on the so-called "day of the devil." They have also angered 9/11 victims' families with extremist track "Jihad", which appears on their new album.

-
- Hang-Around
Mulle kävi niin että päätin ottaa varman päälle ja juosta portaat Stockan lippupalveluun, mutta hissi olikin nopeampi ja tusina tyyppejä oli jo ehtinyt ennen. Kun olin kassalla niin meni juuri viimeinen kenttälippu Helsinkiin. Mutta ei se mitään, joukolla Tampereelle! 

rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
Kuulostaa Maiden varmasti tosi rankalta Slayerin jälkeen. Maidenilla on varmasti vitusti annettavaa Slayerin jälkeen.Journeyman91 wrote:C4 katsomoon kävin lipun ostamassa. Aika helvetillinen neljäpäiväinen tulossa, kun ensin 12. päivä tuo Unholy Alliance, sitten 14. ja 15. päivä kentälle Maidenin keikalle!![]()
KERRY KING!!!!
"To be alive is more than just breathing"
-
- Azazel
Jos Maiden on lempibändinsä, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa vaikka ennen Maidenia olisi Death.Lappis wrote:Kuulostaa Maiden varmasti tosi rankalta Slayerin jälkeen. Maidenilla on varmasti vitusti annettavaa Slayerin jälkeen.Journeyman91 wrote:C4 katsomoon kävin lipun ostamassa. Aika helvetillinen neljäpäiväinen tulossa, kun ensin 12. päivä tuo Unholy Alliance, sitten 14. ja 15. päivä kentälle Maidenin keikalle!![]()
KERRY KING!!!!

-
- Hang-Around
Tähän ei ole juurikaan lisättävää. Itselle kuitenkin Maiden ylivoimaisesti tärkein bändi joka on nähtävä, ja jonka keikalle mennään vaikka pää kainalossa. Slayer lähinnä kuuluu siihen "hyvät bändit"-osastoon, jonka missaaminen ei aiheuta kuukausien masennusta ainakaan minulle, ja on minun listoillani lähinnä lämppärikamaa Maideniin verrattuna, mutta tämä on vain minun mielipiteeni ja jokaisella on tietysti omansa, joten tästä ei tarvitse sen enempää herneitä vetää nokkaansa, vaikka pitäisikin raskaammasta musiikista ja pitäisi Slayeria kovimpana bändinä koskaan-ikinä-missään tms.Stratocaster wrote:Jos Maiden on lempibändinsä, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa vaikka ennen Maidenia olisi Death.Lappis wrote:Kuulostaa Maiden varmasti tosi rankalta Slayerin jälkeen. Maidenilla on varmasti vitusti annettavaa Slayerin jälkeen.Journeyman91 wrote:C4 katsomoon kävin lipun ostamassa. Aika helvetillinen neljäpäiväinen tulossa, kun ensin 12. päivä tuo Unholy Alliance, sitten 14. ja 15. päivä kentälle Maidenin keikalle!![]()
KERRY KING!!!!
Lopetan kuitenkin tämän offtopicin tähän ja tyydyn vain toteamaan, että Slayer on kova bändi ja Kerry King helvetin kova jätkä!

Tuosta lähtee sitten eka arvostelu tulevasta levystä. Ilmeisesti ei kelvannut arvostelijalle. Isoimmat narinat näyttäis aiheuttavan tuo satanistinen osasto levyllä, mitä helvettiä?! Eli tuo Slayerin vanhakin osasto on tuon kaverin mielestä vain nuoruuden hassuttelua niillä lyriikoilla...?
Ja noi GHUA-vertaukset ei kyllä itselleni lupaa hyvää, mutta Cult ainakin tähän mennessä vakuuttanut jo helvetisti eli uskoisin että sieltä on tulossa paljon kovempaa kamaa kuin GHUA.

-
- Azazel
Kylläpä sai paljon kritiikkiä
Jotenkin vain tuntuu siltä että, levy tulee ainakin omissa korvissa kuulostamaan, yhdeltä Slayerin parhaalta vedolta. Ja yksi asia on ainakin varma, levyllä on ainakin yksi mahtava biisi, Cult 

The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!