Olin eilen tuolla Iltatähdessä, ja oli kyllä ihan uskomaton keikka. Ensiksi ajattelin, että menen eturiviin, niin näkee paremmin. Sitten tulin toisiin aatoksiin ja jäin 3. ja 4. rivin tienoille. Se oli hyvä valinta, sillä Blaze heilui siinä eturiviläisten edessä, eli 1. rivistä ei nähnyt paskaakaan
Keikan aikana ääni meni nopeasti käheäksi, silti "lauloin" koko ajan mukana. Hienointa oli ehkä se, kun Blaze nappasi kädellään päästäni kiinni ja riepotteli sitä ympäriinsä samalla kun hän katsoi silmiin ja lauloi biisiä (olisko ollut Kill & Destroy?).
Blazelta kävin hakemassa ensimmäisenä nimmarin sen keikan jälkeen. Mies omikin tussini, eli jos sinä sait nimmarisi Blazelta hopeisella tussilla, kiitä minua. Sillä tussilla oli minulle tunnearvoa, koska monelta olen pumminut sillä nimmarin, kuten Michael Weikathilta. Lisäksi oli pakko ottaa se yhteiskuva.
Keikan loistavuus yllätti kyllä täydellisesti. Pitänee mennä ensi kiertueella uudestaan katsomaan, vaikka vähän kauemmaskin. Nyt ajelin kaverin kanssa Imatralta paikan päälle.
Niin ja juu... jos joku haluaa tsiigailla Lappeenrannan keikan meininkiä, niin YouTubesta löytyy The Clansman, Lord of the Flies ja Futureal sekä Robot uploaded by me