Tiedätkö AMOLAD settiä vielä? (ei paljasteta biisejä täällä)

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Tiedätkö Maidenin settilistaa AMOLAD-kiertueella?

Kyllä, olen ottanut selvää, että mitä biisejä kiertueella on soitettu
115
70%
En edelleenkään tiedä settilistan biisejä.
27
16%
Kanada
22
13%

Total votes: 164

Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

condemned wrote:No eihän se ole jenkkien vika jos sä meet setin kattomaan.
Oliko se nyt sarkasmia? jota mun viestissä oli :wink:
Half Lives... Eat But Never Kill
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

Make#34 wrote:Kokoajan pauhaa Hartwordi kuulokkeista joten osataan ulkoa kuin omat taskut :lol:
Näin on näppylät täälläkin, tosin keskiviikon vaiheilla tuli vaihdettua soittimeen Brucen sooloa ettei settiin täysin ehdi kyllästyä... Aika monta kertaa se tuli kyllä läpi veivattua. :oops:
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Jilona wrote:
Make#34 wrote:Kokoajan pauhaa Hartwordi kuulokkeista joten osataan ulkoa kuin omat taskut :lol:
Näin on näppylät täälläkin, tosin keskiviikon vaiheilla tuli vaihdettua soittimeen Brucen sooloa ettei settiin täysin ehdi kyllästyä... Aika monta kertaa se tuli kyllä läpi veivattua. :oops:

Itse en ole koko keikkaa uskaltanut vielä katsoa, vaikka joitain klippejä on tullu kyllä vilkaistua.. Pitää sitä pitää edes jotain salassa, ku setti on tiedossa! Toivottavasti tuo intro on keikalla hyvä! Jos intro on onnistunut valinta, on keikkakin aina pykälän verran parempi!
raastin
Berserkki
Berserkki

Post by raastin »

Tämä on vasta toinen Maiden keikka mille menen ja tällä kertaa ajattelin pitää settilistan salassa ja siinä olen onnistunutkin. Nyt kokeillaan miltä tuntuu, kun keikalla tulee biisit yllätyksenä. Jos tämä salassa pito oli vaivan arvoista niin sitten jatkossakin tehdään niin.
En juo alkoholia uskonnollisista syistä... vaan ihan muista syistä.
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

Onhan se tullut katsottua jo heti ekana päivänä :) Mielummin tiedän mitä on tulossa ja valmistaudun sen mukaan (Kuuntelen biisit, opettelen sanoja vähän :wink: ). Jos menee keikalle aivan ummikkona voi keikka olla hieman vähemmän nautittava. Motörheadissa mulla ei ollut settiä tiedossa ja se jäi vähän kaivamaan jälkeenpäin. Joten itse tykkään ottaa selville. Tietysti voi myös käydä niin että nautinto on paljon suurempi jännityksen takia :D Mutta itse en pidä riskien ottamisesta kauhean paljon.

Tapansa kutienkin kullakin.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
*Moonchild*
Hang-Around
Hang-Around

Post by *Moonchild* »

Aluksi ajattelin olla katsomatta,mutta sitten näin sen feikin joka oli etusivulla joskus,niin piti kattoo sitte oliko se aito. :wink:
"Kyllähän mä tossa pariviikkoo sitte kävin sieltä jyytyybistä niitä mokoman videoita kattomassa,siinä on kyllä kova vauhti"-Antti
freesia
Peräruiske
Peräruiske

Post by freesia »

Jep, katottu on, heti silloin ekan keikan jälkeisenä päivänä. Eipähän tarvitse ottaa stressiä siitä, että osuuko silmiin epätoivottua infoa jne... Ja sitäpaitti, on mukava fiilistellä YouTuben clippien parissa tässä omaa keikkakokemusta odotellessa. Kokonaista bootleggiä en haluaisi keikalta etukäteen kuulla, jotain pitää sentään jättää pimentoon :wink:
Eddie^
Bändäri
Bändäri

Post by Eddie^ »

Olen onnistunut välttelemään settiä tähän asti. Toivottavasti vielä keikkaan asti pysyy salassa. Tosin vahva veikkaus setistä on se että tulee kaikki ne perusrallit mitä jokaisella Maiden keikoilla tulee mutta toivottavasti jotain pientä extraakin tulisi. Suurin toiveeni on että tulisi joku biisi Blazen ajalta. Ihan sama mikä biisi, vaikka Angel and the gambler! :D
Ircis archenemi niinq
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

Sen "kiinalaisia settilistoja" spekulaation puolivahingossa katsottuani, halusin tietää oliko kyseessä oikea setti vai kusetus. Joten tuli katsottua, vaikka en alunperin meinannutkaan tulevan kiertueen biisejä ottaa selville. Itse asiassa olen varsin tyytyväinen, että päädyin setin lopulta katsomaan. Tietääpähän, mitä keikalta odottaa ja voi hengittää rauhallisesti. Jos olisin jättänyt katsomatta ja biisejä tulisi vahinkopostauksien takia saatua tietoon "Nyt Soi" ja vastaavien topicien kautta, niin vituttamaanhan se olisi pistänyt. :)
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

UTI wrote:Toki tiedän, heti ongin sen tietooni kun ekan keikan jälkeisenä aamuna heräsin. Mielestäni biisien tietäminen etukäteen on tärkeää, jotenkin hahmottaa sitten keikalla kokonaisuuden paremmin jo kuunteluhetkellä, ei tarvi arvuutella introjen aikaan jne. mikä sieltä on tulossa. Ja väittäisinpä, että keikan tapahtumat ja fiilikset myös muistaa jälkikäteen paremmin, kun on etukäteen opiskellut settilistan ja sen pohjalta arvostellut biisit keikkakokemuksen perusteella.
Juuri näin minunkin kohdalla :D
Into Iron Maiden Since 1983
paul
600 €
600 €

Post by paul »

Peke wrote:
UTI wrote:Toki tiedän, heti ongin sen tietooni kun ekan keikan jälkeisenä aamuna heräsin. Mielestäni biisien tietäminen etukäteen on tärkeää, jotenkin hahmottaa sitten keikalla kokonaisuuden paremmin jo kuunteluhetkellä, ei tarvi arvuutella introjen aikaan jne. mikä sieltä on tulossa. Ja väittäisinpä, että keikan tapahtumat ja fiilikset myös muistaa jälkikäteen paremmin, kun on etukäteen opiskellut settilistan ja sen pohjalta arvostellut biisit keikkakokemuksen perusteella.
Juuri näin minunkin kohdalla :D
My frieeends, olen täsmälleen samma mieltä. Keikalle valmistautuminen on hienointa koskaan. Kutina palleissa kotonta lähtiessä ja autoon musiikkia varatessa alkaa se oikea viilistely.... Fuck, KEIKAT ALKAA OLEEN LÄHELLÄ.... :D 8)
älä juo kaikkee pois, mie juon loput.
dragon94
Hang-Around
Hang-Around

Post by dragon94 »

[offtopic]Kanada :lol:[/offtopic]

Joo, on jostain löytyny.
miinus
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by miinus »

Katsoin heti kun siihen tuli mahdollisuus. Mulla on sellanen fiilis, että keikasta saa enemmän irti kun tietää setin etukäteen. Niitä biisejä on tässä viime aikoina kuunneltu paljon enemmän, jotta on sitten keikalla "hanskassa" :lol: . Mulla kun osa Maidenin biiseistä on edelleen hiukan pimennossa, niin pääseepä "treenaamaan" niitä ennen keikkaa. Saa sitten huudettua äänensä käheäksi.
You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
Post Reply