Metallica

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

av
Hell Rat
Hell Rat
Posts: 359
Joined: Thu Feb 01, 2007 10:28
Location: Jyväskylä

Post by av »

Vielä Sanitarium johonkin reikään ja Battery Whiplashin tilalle niin se on siinä
iiron maiden
Kisälli
Kisälli
Posts: 512
Joined: Wed Aug 16, 2006 18:56

Post by iiron maiden »

MAHTAVA setti! Pysyisipä tuo Unforgiveni suomeenkin asti setissä. Ja onneksi se Fueli vaihdettiin takaisin For Whomiin. Ja Four Horsemenin voisi tosiaan vaihtaa Batteryyn ja Sanitariumin No Leaf Cloverin tilalle.
bultsi
Berserkki
Berserkki
Posts: 916
Joined: Thu May 04, 2006 22:25

Post by bultsi »

Ja sehän voi olla ihan tuuristakin kiinni osuuko nämä Bellzit, Ridet, Sanitariumit, Unforgivenit hesan kohalle mutta voisi luulla että tulee kun niitä ei montaa kuultu 04.
https://youtube.com/c/bultsi

Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner

https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Somekindofmonster
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi
Posts: 280
Joined: Wed Oct 18, 2006 23:22
Location: Jyväskylä

Post by Somekindofmonster »

Hyvinkin mahdollista että olisi lähes samanlainen setti Helsingissä. Riippuu että mitä ne soittaa tänään Tanskassa. Jos siellä kuullaan esim. Ride The Lighting, voi olla että se vaihetaan Helsingin keikalla johonkin muuhun.

Itse haluisin kyllä kuulla No Leaf Cloverin, musta se toimii ilman sinfonioitakin loistavasti
http://www.youtube.com/watch?v=zibgS8fqvZw
av
Hell Rat
Hell Rat
Posts: 359
Joined: Thu Feb 01, 2007 10:28
Location: Jyväskylä

Post by av »

Itse haluisin kyllä kuulla No Leaf Cloverin, musta se toimii ilman sinfonioitakin loistavasti
Komppaan, pirun hyvä biisi se on, ei siitä mihinkään pääse.
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki
Posts: 847
Joined: Tue Apr 26, 2005 21:07
Location: Helsinki

Post by Edward the Greaat »

Ihan jees setti. En jaksa taas valittaa tosta Cloverista. Tunkis nyt vaan sen Sanitariumin (en valita kyllä Unforgivenistäkään) ja Batteryn johonki. Oma arvaus stadista:

1. Creep
2. Bellz
3. Ride
4. Disposable
5. Sanitarium
6. Justice
7. Remains
8. Horsemen
9. Orion
10. Fade
11. Puppets
12. Battery
--------------------------------
13. Sad
14. Nothin'
15. One
16. Sandman
--------------------------------
17. WhipLash / joku kiva coveri
18. Seek & Destroy

Lupaan etten valittaisi tästä setistä yhtään sanaa! Toivotaan että tää toteutuis! Tuskin valitan muutenkaan :D...
SAVE_US.ETG :P
Akiman
Sateentekijä
Sateentekijä
Posts: 2243
Joined: Wed Apr 07, 2004 8:04
Location: 00100
Contact:

Post by Akiman »

Toivon että Stadin keikan settilista on seuraavanlainen:

01. Dirty Window
02. Until it Sleeps
03. Wasting My Hate
04. Sweet Amber
05. Bad Seed
06. Thorn Within
07. Prince Charming
08. Attitude
09. Slither
10. Purify
11. Invisible Kid
12. The Outlaw Torn
13. Where The Wild Things Are
14. The House Jack Built
15. Frantic
16. Tuesday‘s Gone
17. Whiskey In The Jar
18. The Memory Remains


"ARE YOU WITH ME HELSINKI?! THIS NEXT ONE IS...PRINCE...CHARMIIIING!!!"
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL
Posts: 6061
Joined: Tue Jan 06, 2004 18:48
Location: Lahti Metal HELL
Contact:

Post by asa »

Ja mä toivon että sunnuntaina sataa kaatamalla :twisted:
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki
Posts: 847
Joined: Tue Apr 26, 2005 21:07
Location: Helsinki

Post by Edward the Greaat »

asa wrote:Ja mä toivon että sunnuntaina sataa kaatamalla :twisted:
Et taida dikata 'tallicasta :D. Toi Akimanin setti olis aika paha. Yleisöstä puolet ei olis varmaan kuullu kaikkii biisejä noista. Noh olihan toi läppä...
SAVE_US.ETG :P
Akiman
Sateentekijä
Sateentekijä
Posts: 2243
Joined: Wed Apr 07, 2004 8:04
Location: 00100
Contact:

Post by Akiman »

Edward the Greaat wrote:Noh olihan toi läppä...
Ei todellakaan ollut läppä. Toivon tätä settiä sydämeni pohjasta...

...Koska en ole itse paikalla, vaan Joensuussa.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior
Posts: 2771
Joined: Tue Jul 26, 2005 21:59
Location: Tampere
Contact:

Post by Voimanorja »

asa wrote:Ja mä toivon että sunnuntaina sataa kaatamalla :twisted:
Toveri puhuu asiaa. :wink:

Itse yrittänyt pariin otteeseen kuunnella Tuben kautta muutamiakin eri ralleja Metallicaa, mutta eipäs tässä muutaman vuoden koekuunteluilla ole napannut. Viimeksi eilen kuuntelin Enter Sandmanin ja jonkun vuosimallia 2006 olevan "the new song"tms, mutta ei. Jotenkin en löydä sitä punaista lankaa.
Akiman
Sateentekijä
Sateentekijä
Posts: 2243
Joined: Wed Apr 07, 2004 8:04
Location: 00100
Contact:

Post by Akiman »

Voimanorja wrote:
asa wrote:Ja mä toivon että sunnuntaina sataa kaatamalla :twisted:
Toveri puhuu asiaa. :wink:

Itse yrittänyt pariin otteeseen kuunnella Tuben kautta muutamiakin eri ralleja Metallicaa, mutta eipäs tässä muutaman vuoden koekuunteluilla ole napannut. Viimeksi eilen kuuntelin Enter Sandmanin ja jonkun vuosimallia 2006 olevan "the new song"tms, mutta ei. Jotenkin en löydä sitä punaista lankaa.
Aika hukassa olet, jos tutustut Metallicaan Enter Sandmanin ja The Other New Songin kautta. :)

Kokeilehan nyt niitä levyjä Master of Puppets, ...And Justice For All ja Ride The Lightning. Niistä löytyy aivan helvetisti SITÄ punaista lankaa, jota ei ole myöhemmin kuratuotannossa ollut lainkaan.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
Edward the Greaat
Berserkki
Berserkki
Posts: 847
Joined: Tue Apr 26, 2005 21:07
Location: Helsinki

Post by Edward the Greaat »

Akiman wrote:
Voimanorja wrote:
asa wrote:Ja mä toivon että sunnuntaina sataa kaatamalla :twisted:
Toveri puhuu asiaa. :wink:

Itse yrittänyt pariin otteeseen kuunnella Tuben kautta muutamiakin eri ralleja Metallicaa, mutta eipäs tässä muutaman vuoden koekuunteluilla ole napannut. Viimeksi eilen kuuntelin Enter Sandmanin ja jonkun vuosimallia 2006 olevan "the new song"tms, mutta ei. Jotenkin en löydä sitä punaista lankaa.
Aika hukassa olet, jos tutustut Metallicaan Enter Sandmanin ja The Other New Songin kautta. :)

Kokeilehan nyt niitä levyjä Master of Puppets, ...And Justice For All ja Ride The Lightning. Niistä löytyy aivan helvetisti SITÄ punaista lankaa, jota ei ole myöhemmin kuratuotannossa ollut lainkaan.
Juu! Tutustumisen arvoiseksi levyksi suosittelen myös omaa suosikkiani Kill 'em Allia. Todellista rässihurmosta! Itse olen tutustunut Metallicaan Loadin kautta ( :lol: ), mutta onneksi sain punaisen langan kiinni. Olen varma, että Metallica alkaa iskeä muutamien kunnon kuuntelukertien jälkeen. Metallica on ainakin itselleni top 3 bändejä...
SAVE_US.ETG :P
Karpaasi
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika
Posts: 2993
Joined: Mon Feb 23, 2004 18:21

Post by Karpaasi »

Metallicaan tutustuin Loadin kautta v. 95 pikkujuippina. Kahdeksan vuoden päästä kuuntelin sitten For Whom the Bell Tollsin, ja silloin iski. The Other New Songin kautta tutustuminen 'Tallicaan on vähän kuin tutustuisi jonkun The American Trilogyn kautta Manowariin. Aivan väärä bändi, ja paska kappale.

Ja lopuksi, Helsingin settilistaan tulee yksi uusi biisi. Nimittäin Devil's Dance. SNAKE! I AM THE SNAKE!!!!

Ja Himi vetää parhaan settinsä kautta aikojen, ja Metallican lämppäyksestä tulee jokavuotinen traditio kuten uuden vuoden himistelykonsertista.
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer
Posts: 2606
Joined: Fri Jan 09, 2004 2:43
Location: Espoo

Post by Iivis »

Akiman wrote: "ARE YOU WITH ME HELSINKI?! THIS NEXT ONE IS...PRINCE...CHARMIIIING!!!"
Buahahahahahaaaa.... Vittu, kun repesin. PÄivän paras piristys :D.
"Life goes on....until it doesn't"
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija
Posts: 1977
Joined: Sun Oct 15, 2006 17:46
Location: Helsinki

Post by Lowerslave »

Akiman wrote:Toivon että Stadin keikan settilista on seuraavanlainen:

01. Dirty Window
02. Until it Sleeps
03. Wasting My Hate
04. Sweet Amber
05. Bad Seed
06. Thorn Within
07. Prince Charming
08. Attitude
09. Slither
10. Purify
11. Invisible Kid
12. The Outlaw Torn
13. Where The Wild Things Are
14. The House Jack Built
15. Frantic
16. Tuesday‘s Gone
17. Whiskey In The Jar
18. The Memory Remains


"ARE YOU WITH ME HELSINKI?! THIS NEXT ONE IS...PRINCE...CHARMIIIING!!!"
Helvetti, olisin itse täysin valmis tällaiseen :D. Jumalauta, Thorn Within ja Prince Charming putkeen ja meikäläinen on myyty. Purifyn ja Where the Wild Things Aren voisi kyllä vaihtaa vaikkapa Devil's Danceen ja Mama Saidiin tai Low Man's Lyriciin, mutta muuten aivan helvetillisen kova setti. Toisaalta nyt, kun vasta ekalle keikalle ollaan menossa, on tuollainen perinteisemmän puoleinen setti, jota nyt ovat soitelleet, parempi, mutta tokalla keikalla sitten :D. Ja ei, tämä ei ollut läppä...

EDIT: Tai oli tämä siinä mielessä läppä, etten hetkeäkään uskoisi Metallican toteuttavan tätä unelmasettiä, mikäli joku jotain muuta käsitti, mutta kyllä kelpaisi.
Karpaasi
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika
Posts: 2993
Joined: Mon Feb 23, 2004 18:21

Post by Karpaasi »

Nyt kun tota tarkemmin katselin tota unelmasettiä, niin menisin aika pähkinöiksi Tuesday's Gonenin aikana.
Heikunkeiku
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä
Posts: 1244
Joined: Sun Jan 11, 2004 21:49
Location: Tampere

Post by Heikunkeiku »

Metallican konserttiin lisää lippuja
13.7.2007 14:31


Metallican konserttiin Olympiastadionilla sunnuntaina on tullut lisää pääsylippuja myyntiin.

Lippuja voi tiedustella Lippupalvelusta. Metallicalla on sunnuntaina Olympiastadionilla noin 45 000 katsojaa.


-iltalehti.fi
iiron maiden
Kisälli
Kisälli
Posts: 512
Joined: Wed Aug 16, 2006 18:56

Post by iiron maiden »

Karpaasi wrote:Nyt kun tota tarkemmin katselin tota unelmasettiä, niin menisin aika pähkinöiksi Tuesday's Gonenin aikana.
http://www.youtube.com/watch?v=-syiZhHaN3I

Kyllähän se omasta mielesta ainakin livenäkin näköjään toimii 8)
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer
Posts: 5524
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:25
Location: Vantaa

Post by Hese »

Heikunkeiku wrote:Metallican konserttiin lisää lippuja
13.7.2007 14:31


Metallican konserttiin Olympiastadionilla sunnuntaina on tullut lisää pääsylippuja myyntiin.

Lippuja voi tiedustella Lippupalvelusta. Metallicalla on sunnuntaina Olympiastadionilla noin 45 000 katsojaa.


-iltalehti.fi
Nuo liput ovat lavan taakse, "jee". Kaveri tuossa äsken meinaan tiedusteli niitä.
bultsi
Berserkki
Berserkki
Posts: 916
Joined: Thu May 04, 2006 22:25

Post by bultsi »

Väittäkää mitä väitätte, Loadilla on enemmän hyviä biisejä kuin huonoja. :wink:

I'M NOT GONNA WASTE MY HATE ON YOU!
Eddie^
Bändäri
Bändäri
Posts: 215
Joined: Fri Mar 18, 2005 18:07
Location: Hämeenlinna

Post by Eddie^ »

Paljons tota yleensä on keikalla maksanu nuo t-paidat yms krääsät?
Ircis archenemi niinq
Stratocaster
Azazel
Azazel
Posts: 6078
Joined: Fri Jul 15, 2005 17:18

Post by Stratocaster »

Eddie^ wrote:Paljons tota yleensä on keikalla maksanu nuo t-paidat yms krääsät?
Kun on Metallican kaltainen maailmanomistajabändi kyseessä niin hinnat on hilattu niin ylös että kutittavat jeesuksen palleja. Eli varaudu maksamaan paidasta väh se 40€ ja kaikesta muusta krääsästä tonni enemmän.
bultsi
Berserkki
Berserkki
Posts: 916
Joined: Thu May 04, 2006 22:25

Post by bultsi »

Tallinnassa taisi pelkkä Puppets-paita maksaa euroina jo 45!
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew
Posts: 8076
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:11
Location: Vantaa

Post by P.K. »

Köyhät kyykkyyn. Itehän ostan paidan melko varmasti, koska edellisillä keikoilla on ollut kaupungeille omistettuja paitoja myynnissä.
Post Reply