Kyllähän se niin on että aina ennen julkaisua kaikki päätyy nettiin, mutta sitä vaan ihmettelen että jo nyt? Brave New World..Hese wrote:No siis, elämä on! Oliko tuo nyt niin hirveän suuri yllätys, jos joku levy EI päädy ennen julkaisupäivää nettiin niin sehän olisi vasta ihme. Kyllä fanit levyn ostavat olivatpa he sen ensin imuttaneet netistä tai ei.
Death On The Road - 2CD 26.8.2005
Moderator: The Killer Krew
Half Lives... Eat But Never Kill
-
- Berserkki
Se nyt on mulle ihan sama tuleeko se ennen vai jälkeen julkaisun tai ihan koska tahansa, mutta mä en itte osallistu tommoseen touhuun ja piste.
Juu oot Hese kyllä oikeessa, että kyllä ne Maiden-fanit tuon kyllä varmaan osa lataavatkin, mutta ostamisen jälkeen...luultavasti.
EDIT: Mun on turha puhua mistään lataamisjutuista kun en niistä juurikaan mitään tajua. Parempi kun lyö vaan rahat tiskiin niin pääsee paaaljon helpommalla.
Juu oot Hese kyllä oikeessa, että kyllä ne Maiden-fanit tuon kyllä varmaan osa lataavatkin, mutta ostamisen jälkeen...luultavasti.
EDIT: Mun on turha puhua mistään lataamisjutuista kun en niistä juurikaan mitään tajua. Parempi kun lyö vaan rahat tiskiin niin pääsee paaaljon helpommalla.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Anteeksi? Jo nyt, niinkö? Julkaisuun on enää 25 vuorokautta, korkea aika ollakkin jo ripattuna. Kyllä waregroupit hommansa osaa ja tietää yhteytensä. Albumista riippuen levy voi olla jopa kolme kuukautta ennen julkaisupäivää yleisesti vertaisverkoissa saatavilla.Yrms_ wrote: Kyllähän se niin on että aina ennen julkaisua kaikki päätyy nettiin, mutta sitä vaan ihmettelen että jo nyt? Brave New World..
Itse asian järkevyyteen ja muuhun moralisointiin en (tällä kertaa) jaksa ottaa kantaa.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Jep, kyllä ne perkeleet hommansa osaavat. On todellakin ihme, ettei ole päätynyt jo aikaisemmin jakeluun. Lienee ollut EMI skarppina...QazKFD wrote:Anteeksi? Jo nyt, niinkö? Julkaisuun on enää 25 vuorokautta, korkea aika ollakkin jo ripattuna. Kyllä waregroupit hommansa osaa ja tietää yhteytensä. Albumista riippuen levy voi olla jopa kolme kuukautta ennen julkaisupäivää yleisesti vertaisverkoissa saatavilla.Yrms_ wrote: Kyllähän se niin on että aina ennen julkaisua kaikki päätyy nettiin, mutta sitä vaan ihmettelen että jo nyt? Brave New World..
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Berserkki
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1
Siinä linkkiä niille, jotka haluavat varata paketin Suomen maasta.
Itse en CDONISTA viitsi tilata on kestänyt niin julmetun kauan.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Eihän tässä nyt mitään First ten yearsin japani älppäri boxeja olla varailemassaOlli the Wicker man wrote:http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1

"No, mutta sepäs kävi näppärästi", sanoo ihminen ja todistaa menestyksensä innoittama että musta on valkoista ja jää auton alle seuraavalla suojatiellä" - Douglas Adams
-
- Viikonloppusoturi
On muuten ruotsissa tuokin lafka.Olli the Wicker man wrote:http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1

Nojoo, mutta itse pidän fiksuimpana ostaa se itse kaupasta. 100% varmasti taas joka free recordeistakin saa heti ilmestymispäivänä.
-
- Berserkki
-
- Rautakansleri
Laitan illalla mielenkiintoista infoa etusivulle monenlaisista Maidenin lähitulevaisuuden asioista Suomeen liittyen. Info on EMIltä ja siihen liittyy DVD, sinkku, telkkari, LP ja muut jutut. Töissä sen verran hässäkkää koko ajan, että illalla ehdin naputella näitä.
Kiitoksia MS:lle hyvästä yv:stä! Hyvä idea. Ei vaan tullut tässä häsätessä mieleen.
Kiitoksia MS:lle hyvästä yv:stä! Hyvä idea. Ei vaan tullut tässä häsätessä mieleen.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Rautakansleri
HMV:ssä kerrotaan DVD:n julkaisupäiväksi 19.9. ja siellä olevan tiedon mukaan kyseessä on tupla DVD. Minulle on kuitenkin kerrottu, että kyseessä on tripla. Ensi viikolla tulee varmaan uutta tarkkaa tietoa, että mistä on kyse.
Tuplan pitäisi tulla jo 28.8, ihan maailmanlaajuisesti?!Pertti Keinonen wrote:HMV:ssä kerrotaan DVD:n julkaisupäiväksi 19.9. ja siellä olevan tiedon mukaan kyseessä on tupla DVD. Minulle on kuitenkin kerrottu, että kyseessä on tripla. Ensi viikolla tulee varmaan uutta tarkkaa tietoa, että mistä on kyse.
Joten kaiketi tuo sitten on joku tripla-härpätin?
-
- Rautakansleri
^Jos olen oikein ymmärtänyt, ensin julkaistaan 2 CD livealbumi 29.8. ja syyskuussa tulee DVD. Jostain syystä Maiden ei nyt vaan informoi asiasta, vaikka julkaisupäivä on lähestymässä. Ei kai se nyt niin vaikeata voi olla tiedottaa nettisivujen kautta, kun tuntuu, että kaikilla on nyt vähän pää pyörällä, että mitä sieltä tulee ja milloin.
-
- Rautakansleri
Kyllä sieltä vaan nyt sellaista infoa pukkaa, että Maiden julkaisee tripla DVD:n. Materiaalia on vaan yksinkertaisesti niin paljon. Kolmas levy sisältää matskua DODin teosta ja kiertueesta.
Minkähänlainen paketti kolmen levyn julkaisu on ihan noin fyysisesti? Ja mitäköhän se maksaa?
Minkähänlainen paketti kolmen levyn julkaisu on ihan noin fyysisesti? Ja mitäköhän se maksaa?
-
- Bad Ass MotherFucker
Erikoista, kakkoslevynhän piti alkuperäisen tiedotteen mukaan sisältää matskua tuosta levyn tekemisestä. Mitäköhän sille ylimääräiselle levylle sitten on tulossa?Pertti Keinonen wrote:Kyllä sieltä vaan nyt sellaista infoa pukkaa, että Maiden julkaisee tripla DVD:n. Materiaalia on vaan yksinkertaisesti niin paljon. Kolmas levy sisältää matskua DODin teosta ja kiertueesta.

-
- Kisälli
TRIPLA-DVD? Voi jessus, yhdelle levyllehän mahtuu jo paljon kamaa, onks sitä oikeesti kolmen levyn verran?
Ei siinä muuten vikaa oo, helvetin hienoa jos näin on, mut sitä hintaa vaan mietin.
Niin, ja mä kuulin, että Death On The Road julkaistaan jenkeissä kolmea viikkoa myöhemminkin kuin muualla, ja siltä se vaikuttaakin. Just esmes. Amazon.com antaa julkaisupäiväks 27.9. ja toi HMV.com ton 19.9, kun taas brittien amazon.co.uk 29.8.

Niin, ja mä kuulin, että Death On The Road julkaistaan jenkeissä kolmea viikkoa myöhemminkin kuin muualla, ja siltä se vaikuttaakin. Just esmes. Amazon.com antaa julkaisupäiväks 27.9. ja toi HMV.com ton 19.9, kun taas brittien amazon.co.uk 29.8.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain