Mitenkäs ne vavat saadaan sisälle halliin? Ja mitä mahtaa tsekkiläinen järjestysmies tuumata asiasta? Olishan se hieno näky, jos Suomen liput liehuisivat oikein "salossa", kun muut yrittävät avuttoman näköisinä heilutella lippujaan kätösissään.
Palkkaakin tulee sopivasti ni saa makseltua loppulaskun, kyllä tässä matkakuumetta on.
Lentokoneessakin varmasti fiilistä kun maiden soi mankasta ja keinonen huutaa MAAAAAAAIIIIIIIIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!
Hese wrote: Lentokoneessakin varmasti fiilistä kun maiden soi mankasta ja keinonen huutaa MAAAAAAAIIIIIIIIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!
Veikkaanpa ettei lentokoneessa soi kun korkeintaan korvalaput, on meinaan hieman eri kaliiberia kuin laiva. Fiilistä kyllä tulee varmaan alettua ottamaan jo lentokentällä
Muistakaahan kaikki kaivaa Visa Electronit naftaliinista, tai hankkimaan sellaiset. Sillä nimittäin saa ulkomailta nostettua käteistä, kun taas yleisemmillä tavallisilla "kunnon" pankkikorteilla ei saa.(kuten Mastercard ja kultakortti). Eipä sitte tarvi ottaa salkullista käteistä messiin..
^ Koskaan ei kuitenkaan voi luottaa täysin electronin yms. toimintoihin joten mukana pitää olla myöskin käteteistä, siihen ongelmaan törmättiin kauhean usein New Yorkissa.
Mitenkäs.. Oiskohan noita kuvamateriaaleja mahdollista saada jälkikäteen, esim. CD:lle poltettuna? Minä kun en millään jaksais ottaa tota omaa vehjettä mukaan, kun kerran noin monella näyttää kamerat olevan jo matkassa.
Nimimerkki: "Eipä vielä ole kukaan soitellut Budapestista, ja kertonut löytäneensä mun edellistä IXUSTA."
Cd:lle digikuvat olis asiaa saada. Jätän toisen käden nortille ja virvokkeelle ja toisessa kannan dv-kameraa mukana ja siitä teen dvd-reissu version ja kopsaan sen kaikille matkalla olijoille. Kohtuu pientä korvausta vastaan eli levyn ja postimaksun verran.
Ja tämä reissu-dvd kaikkine sisältöineen ei ole kuin reissaajien silmille (eikäs tästä olla samaa mieltä).
^Mites, kun täältä ei tuota editointitaitoa löydy, niin saat munkin materiaalin käsiteltäväksi jos kiinnostaa? Varmasti tuosta kahden videokameran matskusta saisi aika mukavan dokumentin..
UTI wrote:^Mites, kun täältä ei tuota editointitaitoa löydy, niin saat munkin materiaalin käsiteltäväksi jos kiinnostaa? Varmasti tuosta kahden videokameran matskusta saisi aika mukavan dokumentin..
Juu kyl onnistuu niin editointi onkin tupla-erikoista
Notta perkele, itelläkään ei kameraa kyllä ole, mutta voi olla, että otan joltain kaverilta lainaa. Vaikka vähän väkisin :p Yhellä kaverilla ois kanssa DV-kamera, mutta ei taida irrota ihan heti messiin. Ihan hyvältä kyllä reissun arkistointi vaikuttaa tähän mennessä, kun kaksi videokameraa ja useampi stillikamera.
Lukenut tätä topicia taas vaihteeksi ja joka kerta odottaa vain enemmän ja enemmän matkaan lähtöä. Perkele todella upeaa kun monilla on näitä digi ja videokameroita lähössä mukaan niin saadaan matkankin jälkeen nauttia toivottavasti galaksiakin räjäyttävämmistä tunteista! Matkakuume hipoaa tällä hetkellä jo maksimipistettä!! Taidanpa mennä jääkylmään suihkuun vähän viilentämään oloani. Matkaan enään 41pv!
Kaveri kehui taivaisiin sellaista baaria kuin Hells Bells, sijaitsee siis Prahassa. En löytänyt netistä kyllä ainakaan kotisivuja, jotain viitteitä kuitenkin paikkaan bändien keikkalistoilta..
Pakko mainita, että Ipe on ilmeisesti lähdössä toiselle reissulle kuin me muut, kun maksuviestissä luki, että: Iron Maiden matka Puolaan.
Aikamoinen luottamuksen osoitus muuten teiltä kaikilta mukaan lähtijöiltä. Tuli vaan tämä mieleen, kun katsoin tilini saldoa. Vanhassa rahassa about 35 donaa. Olen kuitenkin itse niin pessimisti ihmisluonteen suhteen, että en välttämättä olisi maksanut kenellekkään noin suuria summia.
^En tiedä mistä johtuu, mut ei tullu mieleenkään et tässä tapauksessa pitäisi ajatella rahojen vastaanottajan rehellisyyttä. Vaikka minäkin ole näissä asioissa yleensä todella tarkka/epäluuloinen miltei.. Kai sen jotenkin vaan tietää.
Mut täähän olis oikein elokuvaluokan huijaus, jos ukko pyörittäis sivustoa näinkin kauan hankkiakseen hyvän ja rehellisen maineen ja sit vaan ottais rahat pois ja katoais. Oikea Con-Artist Keinonen.
Ja vielä Ipelle: Ei se nyt niin justiinsa ole, kuhan nyt jonnee pääsee!
^^ Jep kyllä se minun maksuni on:D Mamma betalar, mutta eipä hän kuunellut ohjeitani, kun kerroin että "Muista laittaa mun nimeni siihen laskuun" No pääasia, että homma skulaa ja rahat tuli perille!