Iron Maiden 6. ja 7.7.2005 Hartwell Areenalla

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

johnas-
Hang-Around
Hang-Around

Post by johnas- »

DejaWu wrote:Sanokaas nyt joku, että onko tälläsellä 170 senttisellä rääpäleellä mitään mahkuja nähdä jotain kentällä?
Täällä on saman kokonen rääpäle ja kentälle on kyllä pakko päästä. Jouluna olin ekaa kertaa suuressa konsertissa ja jäi tosta katsomopaikasta hieman tyhjä olo.
Like candles watch them burn
Crimson
Bändäri
Bändäri

Post by Crimson »

Kentällä nähdään. Kolmannen kerran peräkkäin. :wink:
"Feet in the Mud, Fist to the Sky!"
Make
Kisälli
Kisälli

Post by Make »

Butch wrote:
Lappis wrote:Mikähän järki noi liput on tosiaan jo nyt laittaa myyntiin? Ihan ku voisinkin suunnitella tuonne asti elämääni.
Noh, katellaan sit lähempänä tilaisuutta, jos jostain vielä lipun saa revittyä
Samaa mieltä. Miksi fukkenissa pitää lippujen tulla myyntiin 8kk ennen keikkaa. Kai se silti kenttälippu on pakko ostaa, ei siinä muukaan auta. Viime keikan katselin katsomosta eikä vetäny verta kenttäkatsomolle. Juu ja, vaikka en edes vielä omista lippua, niin jos alkuturneesta alkaa ilmaantua settilistoja esille joissa on tämä parikol vuotta samana pysynyt kaava, ilmaantuu yksi lippu myyntiin täältäpäin.. :)

Sitten vois vielä ilmaista fiilikset asian tiimoilta:

MAhTAvAA!11!!11! :D :) :o :shock: :? :lol: :x :twisted: :roll: : :roll: :wink:

Anteeksi jo etukäteen.
...Ja jos se yksi lippu on kenttälippu niin minä varaan sen jo nytten, en kuitenkaan saa lippua kentälle itse. :(
justiina
Wimp
Wimp

Post by justiina »

Niin että voisiko joku noin 170 senttinen kentällä ollut sanoa näkeekö sieltä hyvin kun ei sitä vastausta viellä näy.
Mikäs se Bruce Dickinson olikaan suomeks?
beneth
Vempare
Vempare

Post by beneth »

Mahtavaa mahtavaa. Kolmas liveotos(itselleni) koittamassa siis heinäkuussa. eipä saa vissii vieläkää sanaa suusta. Ja vielä se RN-paitaki saapu. tää on jotain maagista.
Toivottavast saadaa Seventh Son kesällä todistettua paikan päällä, toivoa sopii.
onneks asuu suht pienel paikkakunnal ni saa hyvin lippuja. 8) :twisted:
So it shall be written
So it shall be done
EDDIEIRONMAIDEN
Hell Rat
Hell Rat

Post by EDDIEIRONMAIDEN »

No itse oon 173-175 eli luulis että sieltä näkyy 170:setki.
nii-i
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

^^^ Olen aika varma että näkyy. Olen vähän alle sen jopa ja Tuskassa näin mainiosti vaikka Nightwishin aikana yleisö oli aika villiä. Mutta kun Iron Maiden valtaa Hellsingin niin menohan on vieläkin hurjempaa :wink: .

Olen pähkäillyt mitä settiin voisi kuulua... Children of the damned olisi aika helmi. To tame a Landista puhumattakaan...

EDIT: Olinpas hidas. Johtunee siitä että kädet tärisee helkkaristi kun oon niin innoissaan :D .
D-Iivil
Bändäri
Bändäri

Post by D-Iivil »

^ Ja mie voin 163cm "pitkänä" kaverina vahvistaa, että kyllä ainakin Maidenin viime keikalla ihan hyvin näki 8)
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
bladerunner
Peräruiske
Peräruiske

Post by bladerunner »

Noniin! Olihan se jo pikkuhiljaa aikakin. Täytynee tällä kertaa yrittää tuonne kentälle lippuja hommailla. 8)
Benighted
Peräruiske
Peräruiske

Post by Benighted »

journeyman wrote:^Vaan olihan give me ed... kiertue niin sanottu festari kiertue ja silti kävivät soittamassa hartwalilla.
Nii olikin. Ja sekin oli myös heinäkuun lähettyvillä. Että se olis hyvinkin mahdollista, että he vetäisivät Hartwallilla keikan, mitä minä henk.koht. toivoisin.
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Tuohon pituus juttuun, mulla on itellä mittaa noin 170cm ja se on ihan tuurista kiinni mitä näkee (tai taidosta valita hyvä paikka). Kunnon gorillat eteen niin ei nää yhtään mitään, jos taas on saman kokoista porukkaa ympärillä niin näkee hyvin. Mutta se on saletti, että kentällä fiilis on ihan omaa luokkaansa verrattuna katsomoon!
Kebab
Hang-Around
Hang-Around

Post by Kebab »

Jumalauta että on taas fiilikset hyvät. Ensiksi postiin kolahtaa mahottoman mainio Rautaneitopaita, ja Etusivulla seisoo että Maiden suomeen. Aaah. Ja eiku lippuja jonottamaan taas. Tällä kertaa pakko päästä kentälle.
Drifter
Bändäri
Bändäri

Post by Drifter »

En nähnyt, että tätä olisi kysytty, mutta kuinkas kauan arviolta lippuja ollisi myynnissä vaikkapa puhelimitse, esim. alakatsomoon?
“People see our logo and think we’re blood-drinking Devil worshippers. Which we are, of course” – Adrian Smith
Urizen
Hang-Around
Hang-Around

Post by Urizen »

Kenttälippujen kohalla puhutaan minuuteista ja alakatsomot tulee siinä seuraavana varmasti.

"Näin Seppo Rädyn kerran Kiteen Nesteellä hakkaamassa hedelmäpeliä.
Vittu, mie en pystynyt puhumaan sanaakaan, se oli niin vakuuttava."
- Jouni Hynynen
Limelight
Hang-Around
Hang-Around

Post by Limelight »

D-Iivil wrote:^ Ja mie voin 163cm "pitkänä" kaverina vahvistaa, että kyllä ainakin Maidenin viime keikalla ihan hyvin näki 8)
Jep. Ainoastaan siinä 2-3 rivien puristuksessa saattaa joskus tehdä tiukkaa. Mut kyllä mäkin (pituutta myös ~170cm) taistelin itseni eturiviin suht kivuttomasti ja siitä sitten näkikin melko hyvin. 8)

Mä olen kyllä vähän samoilla linjoilla Lappiksen kanssa. Maidenin perussetti ei välttämättä jaksais kiinnostaa, mutta jos siellä nyt todella saadaan kuulla niitä vanhoja unohdettuja klassikoita niin pakkohan se perkele on mennä!
"Soita niin että niiltä menee korvat!"
Make
Kisälli
Kisälli

Post by Make »

Benighted wrote:
journeyman wrote:^Vaan olihan give me ed... kiertue niin sanottu festari kiertue ja silti kävivät soittamassa hartwalilla.
Nii olikin. Ja sekin oli myös heinäkuun lähettyvillä. Että se olis hyvinkin mahdollista, että he vetäisivät Hartwallilla keikan, mitä minä henk.koht. toivoisin.
Mitä sä tolla, eiköhän se ole jo aika varma asia. :D
Urizen wrote:Kenttälippujen kohalla puhutaan minuuteista ja alakatsomot tulee siinä seuraavana varmasti.
Ei helvata, jos se tosiaan näin on niin ei mulla kyllä ole mitään mahiksia. Paljonkos siihen kentälle mahtuu. Siis kyse minuuteista... tziisus... :shock:
miinus
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by miinus »

Mahtava juttu! Tuota keikkaa en missaa mistään hinnasta. Riittävän aikaisin vaan jonottamaan lippuja, niin ei harmita kun jää luu käteen. Onneks on noin paljon aikaa tuohon ajankohtaan, niin ehtii varmasti järjestää asiat niin, että keikalle pääsee. Kylläpäs piristi kummasti muuten niin perseelleen mennyttä päivää, että alta pois!
You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
maidendrifter
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by maidendrifter »

Ali G wrote:
Urizen wrote:Kenttälippujen kohalla puhutaan minuuteista ja alakatsomot tulee siinä seuraavana varmasti.
Ei helvata, jos se tosiaan näin on niin ei mulla kyllä ole mitään mahiksia. Paljonkos siihen kentälle mahtuu. Siis kyse minuuteista... tziisus... :shock:
Viimeks oli kenttäliput loppu noin 5 min myynnin alkamisen jälkeen ja alakatsomot menivät melkein heti perässä. Joten kyllä melkein sekunttipelistä puhutaan, jos kenttälippuja haluaa saada.
Drifter
Bändäri
Bändäri

Post by Drifter »

Entäs onko mahdollista päästä koko keikalle ylipäätänsä mihinkään jos soittaa, sanotaan vaikka siinä 11-12 maissa? :shock:
“People see our logo and think we’re blood-drinking Devil worshippers. Which we are, of course” – Adrian Smith
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

^ On varmaan mahdollista mutta paikkojen taso/miellyttävyys ei varmaan ole aivan parhaasta päästä. Yleensä tuohon aikaan keikka on loppuunvarattu mutta pyyhettä ei kannata ihan heti heittää nurkkaan kun perjantaina vapautuu lunastamattomat liput niin silloin kannattaa olla heti valppaana. Varmasti vapautuu myös paljon kenttälippujakin tuolloin.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Moi

Kun DOD liput tuli myyntiin, me soitimme kaverin kanssa kokoajan kahdellä kännykällä lippupalvelun kumpaakin numeroon 1.5 h ennen kun päästiin läpi. Sitten oli enää yläkatsomon paikkoja jäljellä. Alettiin soittaa heti klo 9:00, joten jotain poppakonsteja olis kiva kuulla.

GMTID keikalle oli suunnilleen samajuttu ellei pahempi :shock:
Into Iron Maiden Since 1983
Tag
Kisälli
Kisälli

Post by Tag »

Kyllä siellä 170 senttiset näkee hyvin. Etsitte vaan hyvät paikat siitä kentältä niin kyllä se siitä.

Ja Pekelle: Ei siinä muu auta, kuin mennä lippupalvalun eteen jonottamaan. Viime keikalla odottettiin kaverin kanssa vartin ennen avautumista ja saatiin kenttäliput joissa oli tulostusaika 9:01 :wink:
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Sitten vaan Kotkan lippupalvelupisteelle sunnuntai-iltana makuupussin kanssa, perskutarallaa :wink:
Into Iron Maiden Since 1983
rokkariarvid
Kisälli
Kisälli

Post by rokkariarvid »

Kyllä on ehkä kuitenkin parasta käydä itse lippuluukulla niin voi olla varminta. Nettiyhteydetkin voi olla hieman tunkkaiset...

Ja edit: Pekellä on perskutarallaa oikea asenne :wink:
Last edited by rokkariarvid on Tue Oct 19, 2004 20:50, edited 1 time in total.
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
journeyman
Hell Rat
Hell Rat

Post by journeyman »

Ja tohon pituus juttuun, tää poika näkee hyvin yli 185 cm pituudella :wink:
"Murder", he screamed "Oh why?"
but that's a lie
You killed me first, so now die
Post Reply