Keräily-topic

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by trooper »

Kylläpäs on mukavaa, kun sai vihdoinkin Maiden kamat kutakuinkin järkevään järjestykseen. Tässäpä hieman kuvasatoa:

Maiden CD:t, VHS:t, DVD:t ym.
Memorabilia
LP, lehteä, hattua ym.

Ei kuitenkaan ihan kaikkea saanut ahdettua mukaan, mutta tuossapa tuo enemmistö.
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

ei skulaa "Käyttöoikeutesi eivät riitä tämän sivun tarkastelemiseen"
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

^Toimii, kun kopioit osoitteen ja liität osoiteriville.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

^jees.. tänks
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Ihan kiva!! :D Noita VHS:iä saattais löytää jostain divareista!
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Onko tästä tietoa? Onko tosiaan ihan vaan bootleg, vaiko kenties joku ihan promokäyttöön luvan kanssa tehty tallenne?

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=42425277
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
trooper77
Hang-Around
Hang-Around

Post by trooper77 »

UTI wrote:Onko tästä tietoa? Onko tosiaan ihan vaan bootleg, vaiko kenties joku ihan promokäyttöön luvan kanssa tehty tallenne?

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=42425277
BOOTLEG tämä on... Itelläni on tosta kirkas ja multicolour vinyl....

Ja pikkasen myyjä tosta kiskoo... Kirkas on eka painos, tehty 80 luvun lopulla... Ja muut on jälkeenpäin tehtyjä....
26 YEARS WITH MAIDEN... AND STILL COUNTING!!!!
Bogardus
Bändäri
Bändäri

Post by Bogardus »

^Huh huh... Mitä hintoja kiskoo tosiaan :shock:
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

Kyselisin, että mistä noita kasetteja voisi saada. Itse olen käynyt katsomassa Music Hunterista eikä sielläkään ole, että onko divareissa yleensä noita ? Etsin siis Helsinkiläisistä myymälöistä/divareista.
Bogardus
Bändäri
Bändäri

Post by Bogardus »

^Divareista saa, mutta yleensä ne menee aika nopeasti sieltä. No huuto.netissä on yleensä myös.
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

^ Itseäni ei kovin paljoa huvita tilata yksityisiltä myyjiltä mitään tai ulkoimailta. Ainahan on se pelko, että tavarat ei tulekkaan.
Bogardus
Bändäri
Bändäri

Post by Bogardus »

^Ymmärrän kyllä tuon hyvin. No joudut ravaamaan divareissa aika useasti varmasti jos aiot Maidenin kassuja saada, joku muu vie ne muuten.
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

^ No siihen olen valmis, koska yleensä joskus lauantaisin ei olekkaan muuta tekemistä ;) ja muutenkin ihan mukava katsella eikä aina tarvitse metsästää tiettyjä esineitä.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Putee wrote:Kyselisin, että mistä noita kasetteja voisi saada. Itse olen käynyt katsomassa Music Hunterista eikä sielläkään ole, että onko divareissa yleensä noita ? Etsin siis Helsinkiläisistä myymälöistä/divareista.
Lahdessa Vaihtari-nimisessä Divarissa on aika paljon noita kasetteja, tervetuloa ostoksille.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Joo ei ollu Music Hunterissa Maiden-kassuja yhtään kun kävin siellä pari päivää sitten. Anthrax yms. kassuja piisasi aika hyvin, esim jotain Armed & Dangerous kassuversiota ei liian usein näe, mikä siellä nytkin oli.

Huuto.net:stä kassuja kyllä löytyy, mutta aina niistä saa alkaa tappelemaan kun jokainen torvi on niiden perässä. Oisko Number of the Beast kassu nytkin menossa siellä ja onhan siinä jo muutama huuto. Eli saa olla a) nopea ja b) pitää olla paalua. Muuten ei ole asiaa apajille.
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

^^ Kiitos kutsusta. Valitettavasti ei ole autoa vielä muutamaan vuoteen joten en oikeen pääse sinne, mutta jos joskus olen tulossa lahteen niin aijon käydä kattomassa tuonkin :)

^ Olen käynyt joka viikko siellä niin ei sinne vaan tule tai sitten on menny nokan edestä :)
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

No ite ostin just ebaysta posteineen tulossa: Maiden Japan, A Real Live One, Fear Of The Dark, Piece Of Mind, No Prayer for The Dying, Killers, Seventh Son & Powerslave. Samalla tuli mukaan tollanen riepu mutta itselleni se ei mahdu kun koko jotakin M-L niin myyntiin lähtee.No kyllä tuo M:ltä enemmän näyttää ja jos toi on jenkeistä niin koot vähä pienempiä kai? Olisi ollut kyllä ihan siisti rotsi. Mutta kasettien takia ostin ja hintaa.... no vittu ei kyllä lähtis mistään huutoneteistä noilla hinnoilla :) tossa kuvat takista ja kaseteista :twisted:
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... asetit.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sapluuna/Takki.jpg

..tietty takista kiinnostuneet voi ottaa yhteyttä YV:llä ja heittää tarjouksiaan :D
No joo tuli mainospuhe samalla , Sori!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

^ Muuten kauanko sieltä ameerikanmaalta kestää niiden pakettien tulo ? Paljos oli hintaa nimittäin alko nyt houkuttaa ku sieltä saa nimittäin aika hyvin kaikkea :)
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Putee wrote:^ Muuten kauanko sieltä ameerikanmaalta kestää niiden pakettien tulo ? Paljos oli hintaa nimittäin alko nyt houkuttaa ku sieltä saa nimittäin aika hyvin kaikkea :)
Sehän nyt täysin riippuu... Lento vai maaposti? Osaako Ameriikan postisetä lajitella paketin kertaheitolla oikein vai ei? Maapostina luvataan toimitus yleensä 4-6 viikon kuluessa, lentopostina pitäisi teoriassa tulla alle viikossa, riippuen vähän paketin painosta ja koosta. Itselle on pahimmillaan kestänyt paketin tulo 8 viikkoa (en nyt muista oliko maaposti vai ei) ja parhaimmillaan tullut vissiin 4 päivässä.
Kyllä keskimäärin paketin pitäisi saapua parissa viikossa, nyt jouluruuhkien alla tietty vie vähän kauemmin.
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

No hinta oli kohillaan ja aika paljon alakanttiin mitä noista maksetaan.
Niin hinnatkin vaihtelee aika hyvin.
Lentoposti onkin sitten paljon kalliimpaa joten itse suosin halvinta ja jaksan odottaa.
Yhtään pakettia ei ole vielä hukkunut matkalla ja yksi kusettaja ollut joka vei rahat. Kauppoja olen tehnyt jonkun 40 joten prosentti ihan hyvä.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Löysin tossa yks päivä yhestä divarista Wickerman ja Run to the Hills singlet. :D 3 egee yhteensä oli hintaa. "I couldn't resist, mate". Vaikka enhanced CD:t onkin nii ei haittaa.

Edit: Se vielä perään että tuossa The Wickermanissa on mukana myös biisit Man on the Edge ja Futureal (molemmat livenä) + tietysti wickerman. Ja RTTHssa mukana 22 Acacia Avenue ja The Prisoner (nuo myös livenä mallia '82) + RTTH. Ja molemmissa MUSAVIDEOT jos tunkee cd:t tietokoneeseen.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Tällainen löyty tuolta netistä. Ihan hyvä ja kattava valikoima kaikkea Maiden kamaa. En tiedä onko joku käyny mutta ihan sama. Maksu on punnissa ja toimitusmaksu on (mun mielestä) olematon.
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

^ Ei ole kovin halpaa, kun muunnat euroiksi.. varsinkaan noin peruslevyt.

Edit: Huomasinkin, että sitä ei ole saatavissa.. :E
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Tulipa tuossa päivitettyä tuota Pleku kokoelmaa tuohon tauluun. Eli tuossa pari fotoo taas.
PS: " trooper, sain hommattua sen Harrisin Wristbandin" :D

http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... lekut1.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... lekut2.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sapluuna/Taulu.jpg
...onhan noita tullut hommattua noita plekuja ja vain yhden olen niistä itse saanut, mutta kerään kyllä Maideniin liittyviä asioita :lol:
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Make#34 wrote:Tulipa tuossa päivitettyä tuota Pleku kokoelmaa tuohon tauluun. Eli tuossa pari fotoo taas.
PS: " trooper, sain hommattua sen Harrisin Wristbandin" :D

http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... lekut1.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sa ... lekut2.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a56/sapluuna/Taulu.jpg
...onhan noita tullut hommattua noita plekuja ja vain yhden olen niistä itse saanut, mutta kerään kyllä Maideniin liittyviä asioita :lol:
Onko tossa Ed-Hunter julisteessa kaikkien jäsenten nimet?
Post Reply