MAIDEN HELL@ LAHTI, Motörpub 22.08.2014
Moderator: The Killer Krew
-
- Paholainen
No sanoppa muutaLappis wrote:Ja olehan tarkkana siellä koulusi äikäntunneilla. Slangisana ja johan lause meni vituiksi." Minä tosiaan olen- Meikä tosiaan on "asa wrote: Meikä tosiaan olen OIKEASTI rumpali.
Slangia all the way tai kirjakieltä.
Voi helvetti mitä skeidaa mä jauhan

BLACK MAGIC, UNHOLY ONE
Huonoja uutisia kaikille 15.10 Lpr:n keikkaa odottaneille, valitettavasti tuo laulajanretku ei pääse töistään irti ja keikka joudutaan näin ollen perumaan. On ollut kuitenkin puhetta, että tämän vuoden puolella vielä saataisiin yksi keikka jälleen Lahteen, mutta tämä ei ole varmaa.
Myös rumpalimme alkavat keikat Waltarin kanssa ja muiden soittajien omat bänditouhut tulevat viemään suurimman osan ajastamme loppuvuonna, joten keikkarintamalle valitettavasti palattaneen aikaisintaan ensi vuoden puolella.
Kaikista muutoksista ilmoitetaan luonnollisesti tällä(kin) foorumilla.
Kiitokset jo etukäteen tästä vuodesta ja pidetään lippu korkella!
UP THE IRONS!
Myös rumpalimme alkavat keikat Waltarin kanssa ja muiden soittajien omat bänditouhut tulevat viemään suurimman osan ajastamme loppuvuonna, joten keikkarintamalle valitettavasti palattaneen aikaisintaan ensi vuoden puolella.
Kaikista muutoksista ilmoitetaan luonnollisesti tällä(kin) foorumilla.
Kiitokset jo etukäteen tästä vuodesta ja pidetään lippu korkella!
UP THE IRONS!
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
voi voi juu, mutta nythän kävi säkä mulla kun vaimolla luokkakokous samana päivänä, eli olisin joutnt perumaan tuloni > lapsen hoitoa pukkaapaul wrote:Voivoivoi......
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
-
- Paholainen
Kaipa niitä tulee, kun jostain vaan saadaan haltuun.Thrashnator wrote:Tuleekos Torven keikasta mitään kuvia ym...?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Hoho, ei suinkaan! Kylläpä niistä osan voisi vaikka laitaakin, jos luvan siihen annat ?UTI wrote:^No perkele oliko ne mun kuvat niin huonoja?
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Se on varmaan kyllä tuo Komee Pirhonen kadonnut sinne bittiavaruuuteenUTI wrote:Ilman muuta, se oli tarkoituskin. Kimmolle ne ajat sitte lähetinkin, ja siinä oli myös tuon avovaimon nimi, jolle krediitit kuuluvat. liekö kadonnut bittiavaruuteen?

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Yrms_ wrote:Kumpikas kitaristi muuten Hellillä vetää Gersin soolot? Ja ovatko ne aivan samanlaisia rävelöitä kuin alkuperäiset, jäi vähän häiritsemään kun selasin sivuja
asa wrote:Meikä tosiaan olen OIKEASTI rumpali, joten toi tekniikka ja muut skaalat on aika hakusessa. Siispä soitan ne soolot, jonka kykenen klaaraamaan melkoisen lähelle alkuperäistä, jos ei onnistu, niin Kimmo hoitaa sitten. Onneksi Adrianin sooloissa pärjää aika pitkälle perus-rokkiskaalalla.Solacide wrote:Työnjakohan sooloissa on se, että Asa vetää ne mitä pystyy.
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Vähän molemmat vetelee Gersin osuuksia, mä yritän aina saada soolot kuulostamaan alkuperäiseltä esittäjältään. Tai ehkä noissa Gersin sooloissa tulee oltua välillä tarkempi kuin olisi tarvis.Yrms_ wrote:Kumpikas kitaristi muuten Hellillä vetää Gersin soolot? Ja ovatko ne aivan samanlaisia rävelöitä kuin alkuperäiset, jäi vähän häiritsemään kun selasin sivuja
Ja noista kuvista sen verran, että oon lähettäny ne Rikulle yli viikko sitten ja sehän niitä sivuja päivittelee.
Ei voi sanoin kuvailla, kuin paljon harmittaa tuo Lappeenrannan keikan peruuntuminen. Tai voisin kuvailla, mutta ei viitsi niin rujoa tekstiä laittaa tänne...
Turussa Maiden Hell nähdään 17.12, sinne siisAlexander wrote:Onko turun keikasta vielä mitään tietoa?

"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
No ei kyllä hirveesti mene reisille, Brave New Worldin molemmat soolot loistavia, Wasted Yearsin soolo loistava...Homma on hanskassa!Solacide wrote:Olikos sekin laitettu tuonne? Tuolla keikalla tuntui soolot menevän omalta osalta hieman reisille, mut rokatessa roiskuu. Ja Gersin sooloja soittaessa se on pelkkää plussaa jos pari nuottia menee huti.
Do you ever feel it?
A craving that is so strong
A craving that is so strong
Paikkana jälleen siis Downtown ja perinteitä kunnioittaa http://www.neversurrenderclub.tkD-Iivil wrote:Turussa Maiden Hell nähdään 17.12, sinne siisAlexander wrote:Onko turun keikasta vielä mitään tietoa?
Last edited by Jukka on Sat Nov 12, 2005 15:52, edited 2 times in total.
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Herätelläänpä tätäkin, eihän keikkaankaan ole enää kuin 5 viikkoaJukka wrote:Paikkana jälleen siis Downtown ja perinteitä kunnioittaa http://www.neversurrenderclub.tkD-Iivil wrote:Turussa Maiden Hell nähdään 17.12, sinne siisAlexander wrote:Onko turun keikasta vielä mitään tietoa?

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook