BLAZE BAYLEY (UK) + supports, 18.-19.4. Helsinki&Tampere
Moderator: The Killer Krew
-
- Azazel
-
- Manowarrior
-
- Kisälli
Kyllä jäi kalareissut tämänillan takia vetämättä joka olisi ollut To-La.
Eihän tätä nyt sitten kuitenkaan pystynyt missaamaan. Kun Blazen viimeksi näki niin oli vaan niin pirun kova ja läheinen tunnelma Rocktownissa!
Ja mm Heavy Metal Perse kiinnostaa kun on tullut uutukaista luukutettua niin pirusti!
Eli Ekaks syömään & Saunoo ja sieltä keikalle kera 11 heebon
Eihän tätä nyt sitten kuitenkaan pystynyt missaamaan. Kun Blazen viimeksi näki niin oli vaan niin pirun kova ja läheinen tunnelma Rocktownissa!
Ja mm Heavy Metal Perse kiinnostaa kun on tullut uutukaista luukutettua niin pirusti!
Eli Ekaks syömään & Saunoo ja sieltä keikalle kera 11 heebon

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
^Hieno homma, että sana on kiirinyt viime vuoden Rock Town vedoista ja populaa on tulossa siis huomattavasti enemmän
Tähän väliin pieni tyhmä kysymys, moneltako siis tuonne Vanhan ns. baarin puolelle pääsee, jos itse keikkasaliin pääsee 21.00 ? Ei ole nääs kokemusta, niin olen pihalla kuin nykyinen miss. Suomi.

Tähän väliin pieni tyhmä kysymys, moneltako siis tuonne Vanhan ns. baarin puolelle pääsee, jos itse keikkasaliin pääsee 21.00 ? Ei ole nääs kokemusta, niin olen pihalla kuin nykyinen miss. Suomi.
-
- Kundalini
Voi niitä ressukoita, jotka eivät taaskaan ymmärrä ajoissa hyvän päälle ja saavat ehkä kenties kuunnella keikkahehkutuksia jälkeenpäin...
Odotukset ovat ehkä korkeammalla kuin koskaan. Viimeksi ollut samanlaista keikan odotus fiilistä viime vuosikymmenen alkupuolella, kun ensimmäisiä kertoja jokin suosikkipumppu saapui kylään ja oli ikää lähteä rokkaamaan keikoille. Tää bändi on nyt suosikkilistalla ykkösenä eikä vähiten siistä syystä, että Rocktownissa tuli koettua oikeaa METAL-asennetta, niin artistin kuin yleisönkin puolesta!
Vanhalla voi olla aika rapeet karkelot puolen yön hujakoissa. 
Ai niin... sen verran ymmärsin rauttia et kohta joku Blaze Bayley linjoilla... alla suora linkki.
http://arenan.yle.fi/mediaspelare/radiox3m/
Odotukset ovat ehkä korkeammalla kuin koskaan. Viimeksi ollut samanlaista keikan odotus fiilistä viime vuosikymmenen alkupuolella, kun ensimmäisiä kertoja jokin suosikkipumppu saapui kylään ja oli ikää lähteä rokkaamaan keikoille. Tää bändi on nyt suosikkilistalla ykkösenä eikä vähiten siistä syystä, että Rocktownissa tuli koettua oikeaa METAL-asennetta, niin artistin kuin yleisönkin puolesta!

Ai niin... sen verran ymmärsin rauttia et kohta joku Blaze Bayley linjoilla... alla suora linkki.
http://arenan.yle.fi/mediaspelare/radiox3m/
As Heavy As It Gets!!
LORD OF THE FLIES! Melkein yhtä kovaa kamaa kuin SIGN OF THE CROSS. Faktahan on se, että veti BLAZE minkä tahansa biisin THE X FACTOR -levyltä, on se maailman kovinta kamaa. Maailman kovimpia levyjä ehdottomasti.
Mä haluun sen vitun paidan tänään.
Ps. Läppärin kanssa nyt Wanhan edessä. Vasta 13 tuntia odotettu eturiviin pääsyä.
Mä haluun sen vitun paidan tänään.
Ps. Läppärin kanssa nyt Wanhan edessä. Vasta 13 tuntia odotettu eturiviin pääsyä.
Mie veikkaan kaikkien oveltaostavien myötä, että teille tulee jopa n. 500:kin sinne, mikä olisi varmasti hianoa.Vekkuli wrote: Toi tavoitteena ollut 300 maksettua kaikella todennäköisyydellä täyttyy. Eli on ainakin enemmän porukkaa kuin noilla viime Suomen keikoilla.
Mukava olisi itellänikin nähdä kaikki kolme, jos sielläpäin olisin. Muistakaa arvostaa HMP:n Saunaherran Kunniaksi -hittiä. Hansen/Priestmaisuus säkeistöissä +
"viinasta voimaa ja rohkeutta saan.." =

Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma