Lippuralli (lippuasiat vain tänne !)
Moderator: The Killer Krew
-
- Manowarrior
-
- Manowarrior
^Onneksi tulee nainen mukaan niin se sitten saa ostaa mulle 'yli menevät' liput.
Itse hankkimassa katsomoon itselleen ja kaverilleen, mutta eiköhän se sieltäkin näe.
Eivät muka uskalla tulla kentälle
Saattaa muuten porukalla palaa hermo osto kohdassa, koska kun minä olen ostanut kenttiksiä läjän niin seuraava tyttö alkaa tupeksimaan omiaan ja valitsemaan katsomoa sun muuta
Itse hankkimassa katsomoon itselleen ja kaverilleen, mutta eiköhän se sieltäkin näe.
Eivät muka uskalla tulla kentälle

Saattaa muuten porukalla palaa hermo osto kohdassa, koska kun minä olen ostanut kenttiksiä läjän niin seuraava tyttö alkaa tupeksimaan omiaan ja valitsemaan katsomoa sun muuta

Niin, tuo onkin jännä juttu nähdä että onko rajoitus määrä x per henkilö vai per keikka. Yleensähän se on per henkilö koska ei tule kuin yksi keikka myyntiin. Nyt kun tulee kaikki 3 keikkaa myyntiin niin olisihan se nyt tyhmää pitää tuo rajoitus henkilöä kohden.
Itelläni ei kyl pitäis tuottaaa mitään haittaa oli tuo rajoitus keikkaa tai henkilöä kohden koska kaikki keikalle tulevat kaverini tulevat luultavasti myös jonottaamaan, ainakin viime vuonna tuli joten miksei tänäkin.
Itelläni ei kyl pitäis tuottaaa mitään haittaa oli tuo rajoitus keikkaa tai henkilöä kohden koska kaikki keikalle tulevat kaverini tulevat luultavasti myös jonottaamaan, ainakin viime vuonna tuli joten miksei tänäkin.
5 lippua per ostaja/tapahtumaVoimanorja wrote:MUTTA^ 5 lippua per keikka per ostaja?
Eli voiko siis tehdä näin::
3 kenttälippua tampereelle,
2 kenttälippua helsinkiin ekalle päivälle ja
1 kenttälippua henlsinkiin tokalle päivälle?
Eli tuossa ylittää yhdellä tuo ostomäärä 5 lippua, mutta onko se 5 per keikka vai per ihminen?
Eli vaikka viisi lippua joka päivälle = 15 lippua
-
- Wimp
Nyt tarkkaavaisuutta. Tämäkin tieto löytyy tästä ketjusta ja vasta eilen taisi Asa päästä sanomasta, että luetaan ensin koko topic, ennen kuin kysellään. Kerrataan ne säännöt.Transylvania91 wrote:Jos on pankkikortiton pitääkö liput maksaa heti kassalla käteisellä?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Mitä nyt olen puhelimella lippuja hommannut, olen saanut puhelinpalvelusta ns. numerosarjan jota vastaan voi Lippupalvelun toimipisteestä noutaa omat liput. Liput tietenkin pitää maksaaNomad wrote:Hiki alkaa pukkaa ku täällä peräkylässä ei oo lippupalvelun pistettä. Tietääkö joku miten tuo puhelintilaus oikeen toimii? Eli miten se "ostos" maksetaan? Saako sieltä sitten tilinumeron mihin maksetaan vai miten?

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Hang-Around
mä olen myös 3 kaverin kanssa tulossa jonottamaan jokaiselle stockan ovelle joskus kuuden aikaan, mulle ainakin riittää hyvät katsomopaikat kun ei sieltä kentältä tämän kokoinen mitään näkisikään.UnBrain wrote:itse ajattelin mennä ouluun stockmannille 5.00a.m ja laittaa jotain aamupalaa reppuun. koulusta tulen myöhästymään mutta ylä-astella käydään vuodessa tarpeeksi monta kertaa ja lippu tiskillä korkeintaan 2 kertaa vuodessa eli tuskin tuosta kukaan herneitä vetää nenään vaikka ei ihan ajallaan olisi ja onhan se työtunti aina parempi kuin se, että lippu jää kokonaan saamatta... ajattelin mennä kahdelle keikalle, toiseen mahdollisesti kentälle ja toiselle katsomoon ihan vain siksi että jos kentältä ei nää tämän kokosena nii ainakin saa sitten katsomosta kattoa.
pitää stokalla kirmata hirveellä kyydillä kahdet portaat ylös ja jonotusnumerokonelle (tavoitteeena on #1)...
jännittää nii saakelisti...

Voi olla vähän hankala saada puhelimitse, mutta jos saat, ne liput voi noutaa myös R-kioskilta...
Lainaus Lippupalvelun sivuilta:
Lainaus Lippupalvelun sivuilta:
R-kioskista voit noutaa ainoastaan ennakkoon tehdyt varaukset. Voit lunastaa sieltä verkkokaupasta ja puhelinpalvelusta tehdyt varaukset joiden toimitustavaksi olet valinnut R-kioskin. R-kioskissa et voi muuttaa varaustasi. Ilman varauskoodia et voi lunastaa varaustasi. Tarkista aukioloaika kyseisestä R-kioskista.
Muokkasin tuota topicin otsikkoa, ettei tarvitse lähteä useampaa topicia spammaamaan noilla lipunostoaiheisilla heitoilla.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Kisälli
HUOMIO!
http://www.welldone.fi/news.asp?id=1171

Edit: Niin siis pointti oli se, että lippujen hinnat on tossa.
http://www.welldone.fi/news.asp?id=1171
Sama löytyy myös virallisilta sivuilta. Vittu jee, antakaa rahaa!Iron Maiden massiiviselle Pohjoismaiden kiertueelle marraskuussa!
22.02.2006
Suomessa peräti kolme keikkaa!
- sunnuntaina 12.11. Tampereen jäähalli
- tiistaina 14.11. Hartwall Areena, Helsinki
- keskiviikkona 15.11. Hartwall Areena, Helsinki
ovet aukevat klo 18.30, soitto alkaa noin klo 20
Supersuosittu hevilegenda Iron Maiden käynnistää maailmankiertueensa 2006-7 marraskuussa peräti kymmenellä Pohjoismaiden keikalla, joista Suomi on saanut kolme: yksi toteutuu Tampereen jäähallissa ja kaksi Hartwall Areenalla, Helsingissä.
Iron Maiden vieraili viimeksi Pohjoismaissa kesällä 2005, jolloin 95.000 lippua myytiin loppuun vauhdilla. Göteborgin Ullevin stadionin 55.000 lippua loppuivat 2,5 tunnissa ja myös kaksi Hartwall Areenan keikkaa täyttyivät rivakasti. Tulevalla kiertueellaan Iron Maiden täyttää Göteborgin Scandinavium -areenan peräti kymmenennen kerran, mihin kukaan muu megayhtye ei ole stadionin historiassa pystynyt.
Teatraalista sankarimetallia esittävältä Iron Maideniltä on ensi marraskuussa jälleen luvassa korskea ja visuaalisesti mammuttimainen show, jossa mukana on – totta kai – yhtyeen maskotti Eddie.
Parhaillaan Iron Maiden työstää uutta, vielä nimeämätöntä studiolevyä. Brittiyhtyeen neljästoista albumi ilmestyy ennen kiertueen alkamista. Nyt kaupoissa on tuore dvd-julkaisu ”Death on the road”, joka sisältää keikkataltioinnin Saksasta sekä kolmisen tuntia monipuolista dokumenttiaineistoa.
Suomen konsertit aloittaa nykythrashin aateliin kuuluva Trivium, joka nimettiin Kerrang! metallilehdessä vuoden 2005 parhaaksi kansainväliseksi tulokkaaksi. Floridalaisyhtye esittäytyi ensimmäisen kerran suomalaisyleisölle lokakuussa Tavastialla, Helsingissä.
LIPUT
Myynti alkaa maanantaina 27.2. klo 9 Lippupalvelun lippukaupoissa, puhelinpalvelussa 0600-10-800 (1,30 euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (4,93 euroa/puhelu + pvm) sekä netissä wwwww.lippupalvelu.fi.
Liput 49 ja 53 euroa.
LISÄTIETOJA
Maahantuoja Welldone Agency & Promotion
- tiedotus Ritva Väänänen puh. 09-856 73 408, ritva.vaananen@welldone.fi
Tampereen konserttijärjestelyt Partysan/Jussi Santalahti puh. 03-222 3181, jussi.santalahti@partysan.com
Levy-yhtiöt
- Iron Maiden: Emi/Ramona Forsström puh. 09-3484 2721, ramona.forsstrom@emimusic.com
- Trivium: Bonnier Amigo/Hanna Kaukoniemi puh. 09-2510 2965, hanna.kaukoniemi@bonnieramigo.com
Kuvia lehdistökäyttöön osoitteesta www.welldone.fi/press
www.ironmaiden.com

Edit: Niin siis pointti oli se, että lippujen hinnat on tossa.

Last edited by CharlotteTheHarlot on Wed Feb 22, 2006 14:32, edited 1 time in total.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Tulee muuten lippupalvelulle aika helvetti päivä. Kelatkaa ny tota ruljanssia kun joka helevetin pisteessä on jengiä jonoksi asti ja osa siitä porukasta ostaa lippuja ensin tampereella ja sitten helsinkiin, itselleen ja kaverilleen. Ja sitten kysellään mitä paikkoja on vielä jäljellä ja entäs sitten sinne ja vielä siihen kolmanteen keikkaan kanssa liput, ai ei oo no otan sitten vaan noihin kahteen... ai nekin meni jo...
-
- Maiden Venturer
-
- Berserkki