Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
-
- Kisälli
Ei ollenkaan hassumpi ideaCharlotteTheHarlot wrote:^No jotain huhua olis kiertänyt siitä, että kolmannella levyllä olis joku Give Me Ed'... 'Til I'm Dead - kiertueen keikoista, mikä ei sinänsä olis ihan mahdoton ajatus.

Luulisi myös, että levyiltä löytyy mös DoDin musavideot + kaikkea mahdollista pikkusälää.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
-
- Azazel
Mitäköhän hinta-arviota sitä uskaltaa kolmen dvdn boksiin sanoa?
Itse veikkaisin, että se on perus tupladvd:n hintainen (mikä se nyt onkaan) ja se kolmas dvd on sitten bonus, niinkuin Metallican St.Angerissa. Odotan innolla. Mulla ei cd:llä ole omana tuota keikkaa, mutta helmikuussa synttärilahjaksi hankin tuon dvdn.
Itse veikkaisin, että se on perus tupladvd:n hintainen (mikä se nyt onkaan) ja se kolmas dvd on sitten bonus, niinkuin Metallican St.Angerissa. Odotan innolla. Mulla ei cd:llä ole omana tuota keikkaa, mutta helmikuussa synttärilahjaksi hankin tuon dvdn.
-
- Berserkki
Minkälaisessa arvossa pyörii Metal For Muthas LP-kiekot ja mikä on niiden saatavuus, ovatko kovinkin harvinaisia ?
Entä onko olemassa muita vanhoja kokoelmia joille Maiden on antanut raitojaan, tarkoitan nyt siis LP-levyjen kultaista aikakautta ?
Entä onko olemassa muita vanhoja kokoelmia joille Maiden on antanut raitojaan, tarkoitan nyt siis LP-levyjen kultaista aikakautta ?
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Berserkki
-
- Azazel
Mä vastaan, vaikka enhän ole"asiantuntija."Piece Of My Mind wrote:Entäs Wrathchild, eikös sekin ollu tuolla kiekolla ?!?
Ja mitenkä on tuo arvo/saatavuus osaako kukaan antaa arviota ??

Wrathchild oli tuolla levyllä, mutta äänitettiin Killersille uudestaan.
Kirpputoreilta alle 10€ varmaan löytyy jos löytyy, ja käytettyjen levyjen mestoista kannattaa myös kattoa.
Törmäsin hiljattain sen nimiseen kirjaan kuin kuin Iron Maiden, Infinite Dreams. Kirjoittaja taisi (muistaakseni) olla Dave Bowler, tjsp. Kannessa on Steve Harris soittamassa ja takakannessa FOTD-basso-Eddie. Mitä mieltä olette kirjasta ja onko se lukemisen arvoinen? Onko se samantyylinen kuin Mick Wallin RTTH-kirja?
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
-
- Kärpästen Herra
Morienttes Asaasa wrote:Se on aika samantyyppinen kirja kun Run to The hills, eli Biografia. Se on tehty vuonna 1993, eli kirja kertoo tarinan siihen asti. Ihan hyvä kirja, jos minulta kysytään.

Onko kirjassa kuvattu 80´lukua syvällisemmin kuin RTTH-kirjassa?
RTTH keskittyy oikeestaan syvällisesti vain bändin alkuaikaan ja Brucen lähtöön. Pitäähän tuo hommata, en perskeles edes tiennyt tuon olemassa olosta.....
Thanks
Peke
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Manowarrior
Eikun: Edit....pitäisi lukea muutakin kuin ensimmäinen ja viimeinen sana. Jätetään silti yksi alkuperäinen kommenti linjoille:Voimanorja wrote: Kuuntelin ja kuuntelin... Hämännyt joku 1.5 vuotta jo...
DVD:ltä näkisit kaiken

|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
-
- Manowarrior
DVD:tä itseasiassa olen katsellut vuoden kanssa, että ei se siitäkään ole selvinnyt.ozz3 wrote:Eikun: Edit....pitäisi lukea muutakin kuin ensimmäinen ja viimeinen sana. Jätetään silti yksi alkuperäinen kommenti linjoille:Voimanorja wrote: Kuuntelin ja kuuntelin... Hämännyt joku 1.5 vuotta jo...
DVD:ltä näkisit kaiken
Jos Ossi tietää niin kertokoot.!
-
- Azazel
-
- Manowarrior
Samanlaista olen miettinyt itsekin.Stratocaster wrote:Onko tuota Infinite Dreamsia suomennettu? Kiinnostavalta vaikuttaa, mutta huonon kielitaitoni takia tuo jää lukematta jos on vain englanniksi.
Mutta, Maideniltahan on sitten vielä se alkuperäisistä alkuperäisin, eli Running Free -niminen kirja. Onkos sitä laitettu allekirjoittaneen kielelle?
Joskus aikanaan täällä laudalla oli suomennettuna (jotkut sanasta sanaan, jotkut enemmän ajatuksella) melkein kaikki maidenin biisit. Tuskimpa tuota topicia enää kuitenkaan löytyy, kun se oli elossa viimeksi varmaan reilusti yli vuosi sitten. Eikä tainnut kukaan niitä talteen ottaa.Stratocaster wrote:Onko tuota Infinite Dreamsia suomennettu? Kiinnostavalta vaikuttaa, mutta huonon kielitaitoni takia tuo jää lukematta jos on vain englanniksi.
edit: No näin siinä käy kun vastailee kysymyksiin, sen enempää itse kysymystä ajattelematta.

Last edited by poolrules on Wed Nov 23, 2005 16:17, edited 1 time in total.
-
- Azazel
-
- Manowarrior