Hupsista rallaa. Näemmä päässyt vähän lipsahtamaan.Igor wrote:Asa on selvästi Somewhere on time fiiliksissä tuon vuosiluvun perusteellaasa wrote: Näin siis ennusti Asa 05.01.2208, kiva nähdä miten tarkasti osui ja upposi.![]()
Alexander The Great
Moderator: The Killer Krew
-
AlexTheAvrg
- Peräruiske

-
Ozzy.The_Great
- Peräruiske

No minä ja Osiris huudetaan sit yksin keikalle AlexanderiaOsiris wrote:Jos tällä kertaa he kuulisivat ja soittaisivat Alen... Mutta ei se onnistuvalta kuitenkaan vaikuta.asa wrote:Ei sillä ole aikaisemminkaan ollut mitään vaikutusta, niin miksi nyt olisi?Aina on sitä porukkaa jotka toivovat vain kuulla Troopperin ym... No, hyvä ajatus se olisi ollut kumminkin!
Sopii mulle!Ozzy.The_Great wrote:No minä ja Osiris huudetaan sit yksin keikalle AlexanderiaOsiris wrote:Jos tällä kertaa he kuulisivat ja soittaisivat Alen... Mutta ei se onnistuvalta kuitenkaan vaikuta.asa wrote:Ei sillä ole aikaisemminkaan ollut mitään vaikutusta, niin miksi nyt olisi?Aina on sitä porukkaa jotka toivovat vain kuulla Troopperin ym... No, hyvä ajatus se olisi ollut kumminkin!
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Valitettavasti en usko että soittavat, mutta toivon kovasti. Vastasin kuitenkin kyllä, joskus toiveetkin toteutuu
Olisihan se kyllä hieno hetki jos Alexander pärähtäisi soimaan! En tosin ole vielä päättänyt spoilaanko settilistan itseltäni ennen keikkaa, tosin ei se sitä tunnetta paljon heikentäisi vaikka etukäteen tietäisi.