Puuduttavista hetkistä nyt on turha toiveajatteluita heitellä; mielestäni jokaisella Maidenin albumilla sitten vuoden 88 on ollut joitain todella, TODELLA puuduttavia hetkiä, enkä usko että niiltä vältytään nyttenkään. Nääs toista Seventh Sonia ei tule. Mutta kukin tavallaan!rainmaker91 wrote:Minulle se olisi täysi unelma että Maiden soittaisi koko uuden levyn livenä, sillä luotan siihen, että uudelta levyltä ei löydy puuduttavia hetkiä. Kyllähän Maiden niin pitkään soittaa, että niiden jotka odottavat Maidenin suurimpia hittejä on turha huolestua. Toivottavasti Maiden keskittyisi uuden levyn ohella sellaisiin vähän harvemmin soitettuihin teoksiin. No, keikoilla nähädään miten käy.
A Matter of Life and Death World Tour 2006
Moderator: The Killer Krew
-
- Azazel
Saa ekoille keikoille haluavat tehdä melkoisen reissun.IMOC wrote:The band will start their A MATTER OF LIFE AND DEATH WORLD TOUR 06 in the USA in early October. Selected dates including some in Canada will be announced soon on this site along with on sale and fan club presale dates and ticketing information.
IMOC wrote:Iron Maiden Announce Tour Dates In Japan
Iron Maiden announce that they will be touring Japan as part of their 2006 World Tour in October. The band have confirmed they will be playing 5 dates which will go on sale on shortly.
The full list of dates are:
October 2006
Wednesday 25th - Tokyo Budokan
Thursday 26th - Hiroshima Yubinchokin Hall
Monday 30th - Osaka Jo Hall
Tuesday 31st - Nagoya Shimin Hall
These will be the part of first leg the band will play following their eagerly anticipated new studio album A MATTER OF LIFE AND DEATH which is scheduled for release in early September. Says Steve Harris, "We've always enjoyed immensely strong and loyal support from our fans in Japan and when we were discussing the tour plans we thought that this time around we'd give them the opportunity to be one of the first countries on the tour rather than the last! We've already had an awesome reaction to the shows announced for the European leg of the tour. Many of the venues selling out in hours with others virtually sold out before we've had a chance to promote them properly. It's been incredible."
Says Bruce Dickinson, "It's great to be back with our big show in Japan, especially the Budokan which has been a legendary venue for us and other great bands since I can remember. We've always loved playing in Japan over every tour and we all have many friends there."
Please enquire locally for full ticket information. We will post details as soon as known here on www.ironmaiden.com
http://www.rautaneito.com/tour siitä vähän infoa.
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.
darling didn't we kill you?
darling didn't we kill you?
-
- Rautakansleri
Totean, kuten tänään illalla lasten mentyä nukkumaan, että olitpas sinä rakas taas hyväkiden wrote:http://www.rautaneito.com/tour siitä vähän infoa.

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Sateentekijä
-
- Taka-ampuja
epätietoinen
Mä ajattelin sellaista kysyä, että kun ajattelin ostaa noita huiveja sun muita juttuja sieltä, niin täytyykö sinne ottaa käteistä vai kelpaakohan siellä Visa electron? 

Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
-
- Taka-ampuja
condemned wrote:Käteistä. Ei noissa paitakojuissa makseta millään korteilla.
Okei

Ajattelin, että jos kaikki noi mitkä on tuolla infossa on myös tällä kertaa myynnissä, niin mä ajattelin että vois ostaa kaikki muut paitsi kirjan ja hupparin. Aika paljonhan ne maksaa, mutta ei sitä aina pääse Maidenin konserttiin, eikä myöskään noita juttuja voi aina ostaa

Re: epätietoinen
Jos olet Helsingin keikalle menossa, niin käteistä mukaan, riittävästi. Viime keikalla olin siinä uskossa että sieltä saisi edes automaatista nostettua rahaa. Mitä vielä. Ei ollut edes automaatteja, kuulemma poistettiin sieltä joku aika sitten.Ironmaiden82 wrote:Mä ajattelin sellaista kysyä, että kun ajattelin ostaa noita huiveja sun muita juttuja sieltä, niin täytyykö sinne ottaa käteistä vai kelpaakohan siellä Visa electron?
-
- Taka-ampuja
Re: epätietoinen
tampereelle menossaEmeritus wrote:Jos olet Helsingin keikalle menossa, niin käteistä mukaan, riittävästi. Viime keikalla olin siinä uskossa että sieltä saisi edes automaatista nostettua rahaa. Mitä vielä. Ei ollut edes automaatteja, kuulemma poistettiin sieltä joku aika sitten.Ironmaiden82 wrote:Mä ajattelin sellaista kysyä, että kun ajattelin ostaa noita huiveja sun muita juttuja sieltä, niin täytyykö sinne ottaa käteistä vai kelpaakohan siellä Visa electron?

^ Luetaan sitä topikkia.. Mutta noin lyhyesti: paitaa melko monta erilaista, kiertuekirjaa, julistetta, rannenauhaa, jumppakassia ja vähän kaikkea..
edit.
voisi sitten ehkä itse opetella lukemaan topikkia
..
edit.

..
Last edited by UnBrain on Sun Jul 16, 2006 22:02, edited 1 time in total.
Ketkäs nuo hinnat muuten päättävät? Markkinointipäälliköt?Relic wrote:Kuten sanottu, krääsää on moneen lähtöön, yhtäkaikki hinnat ovat tähtitieteelliset. Ainoastaan kiertuekirjan ostoa voin hyvällä tahdollakaan suositella.D´oH wrote:mitä tavaraa tuolla maidenin keikkapaikoilla myydään ja mikä on hintataso
Hintataso ei kuitenkaan ole epätyypillinen Maidenin kokoluokan bändeille. Useimmilla 1. sukupolven faneilla varmasti onkin varaa maksaa, sääliksi vaan käy nuorempia faneja, joita heitäkin on (onneksi) nykyään laumoittain. Hinnoista, kuten kaikesta muustakin, päättänevät Rod ja Steve.Trooper69 wrote:Ketkäs nuo hinnat muuten päättävät? Markkinointipäälliköt?Relic wrote:Kuten sanottu, krääsää on moneen lähtöön, yhtäkaikki hinnat ovat tähtitieteelliset. Ainoastaan kiertuekirjan ostoa voin hyvällä tahdollakaan suositella.D´oH wrote:mitä tavaraa tuolla maidenin keikkapaikoilla myydään ja mikä on hintataso
-
- Taka-ampuja
-
- Taka-ampuja
Jeeves wrote:^Siis DOD kokonaan? No eipä siitä tulisi kuin apauttiarallaa 2½ tunnin setti. Mikäpäs siinä, onhan Iced Earth vedellyt kolmen tunnin spektaakkeleita, mutta eipä taida ihan toteutua.
Eiku tarkoitan, että setti perustuisi kahteen viimeisen levyn hitteihin. Uudempi tietenki pääosassa + 3-4 DoD levyltä + muuta vanhempi hitti

Edit: Jos setin osalta onnistuu mun toiveet samalla tavalla kun yleensä, niin siellä keikalla ei ole yhtään sellaista biisiä, jotka toivoisin sinne, joten pitäiskö toivoa jotain sellaista, mitä ei haluais sinne keikalle

Last edited by Ironmaiden82 on Mon Jul 17, 2006 12:42, edited 1 time in total.
-
- Hell Rat
Jeevesin kanssa täysin eri mieltä. Jos uusi levy sisältää samankaltaisia teatraalisia esityksiä niin nuo ovat auttamatta vanhentuneita. Itse kelpuuttaisin DoD:lta vain Rainmakerin. Nyt kun on päässyt Cityn soittolistalle, niin täytyy sanoa, että tuo ralli sen kun vain paranee vanhetessaan. Miksiköhän ei valittu DoD.:n ekaksi sinkuksi.
"Ihan perseestä vittu. Mitä nämä ihmiset, mitä täällä on tavannu, tajuaa itsemurhasta. Ei vittu mittään. Mutta me tykätään vaan niin paljon." Sentencedin Sami Lopakka Saksan maalla syyskuusa 1996.
-
- Sateentekijä
Vanhentuneita? Mitäh?Toxic Enema wrote:Jeevesin kanssa täysin eri mieltä. Jos uusi levy sisältää samankaltaisia teatraalisia esityksiä niin nuo ovat auttamatta vanhentuneita. Itse kelpuuttaisin DoD:lta vain Rainmakerin. Nyt kun on päässyt Cityn soittolistalle, niin täytyy sanoa, että tuo ralli sen kun vain paranee vanhetessaan. Miksiköhän ei valittu DoD.:n ekaksi sinkuksi.
Ehkä kappaleiden pituus voi karsia biisejä pois setistä jos tosiaankin pojat aikovat soittaa koko levyn läpi keikoilla. Mutta kuten Benjaminista jo kuullaan, tällä levyllä mennäänkin sitten synkän virran rantoja pitkin. Eikä mielestäni Rainmaker(vaikka hyvä biisi onkin) todellakaan sovi tuohon skenaarioon yhtään.
Olisikohan jopa mahdollista, että raskaasta soundista innostuneina pojat vetäisivät Montsegurin ensimmäistä kertaa livenä? Onko muuten Maidenin kohdalla tapahtunut kertaakaan niin, että levyllä ollut biisi onkin soitettu ensimmäistä kertaa vasta myöhäisemmällä kiertueella?
-
- Azazel
Mä marssin saman tien tappamaan itseni jos Montsegur vedetään livenä.rocker wrote:Jos Montsegúr tulee livenä, niin silloin ns. mälli lentää allekirjoittaneelta...darealjyra wrote: Olisikohan jopa mahdollista, että raskaasta soundista innostuneina pojat vetäisivät Montsegurin ensimmäistä kertaa livenä?