Sieltä näette tuosta videon uuden ''kotitekoisen'' version Sinne vain repeämään! Ikävä kyllä biisi ei kestä ihan loppuun, reilu minuutti jää puuttumaan Linkki ei toimi -Jukka-
Napatkaahan joku tuo Metalliliiton Steven haastis tietokoneelle! Teksi kyllä mieli kuulla, mutta itse menossa juuri silloin. Mitenkäs taas sattuikaan...
Metalliliitto YleX to 31.8. klo 22–24
- "What's this?"
- "It's the womb."
- "Wow, they sound good."
- "No, it's the womb, where the babies come from."
Sieltä näette tuosta videon uuden ''kotitekoisen'' version Sinne vain repeämään! Ikävä kyllä biisi ei kestä ihan loppuun, reilu minuutti jää puuttumaan Linkki ei toimi -Jukka-
Nyt toimii ja biisinähän häärii Different World
Repesin kyllä tolle. Hyvinhän johtaja Burnsilta DW:n riffit taittuu, ei siinä mitään.
Yeah, they pull at my hair, and call out my name. They think I'm cool and got no worries with fame. But I'm living to lose and dying to win. With those people around here my patience wears thin.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Tässä on No Prayerin ystäville kohtalaisen hyvälaatuinen Public Enema Number One -liveveto
Ei helvetti mitä asennetta. Janick ja Davey olivat tosi kovia kaksistaan lavalla. Adriania siis todellakaan väheksymättä jokaisen kitaristin fani olen.
Tässä on No Prayerin ystäville kohtalaisen hyvälaatuinen Public Enema Number One -liveveto
Hui helkkari, huippu veto ja Hegalta huippulöytö.
Rokkia perskeles. Hymyilyttää vaan tuo, kun muuten on aika tuollainen "minimalsitinen" hevirokkilava mutta rumpusetti on ihan jumalaton. No juuh...
Asenneveto eniwei ja se on tärkeintä. Oi jospa ois saanu No prayer kiertueelta ees yhden keikan.
Hyvä vto oli Public Enema. Näitä No Prayer tourin videoita katselis mielellään enemmänkin, oli nimittäin hyvä keikka tuolloin Helsingissäkin!
EDIT:
Tuosta wasting love makaroonimaasta v.92: http://www.youtube.com/watch?v=GZbLnlxqdCo
Shepherds Bush, London, England - 06.01.2001
Shepherd Bush, London, England - 07.01.2001
Ja koko Etelä-Amerikan rundi, miinus Chile ja Rio.
Mites on, soitettiinko nämä ns. extra-biiseinä vai pudotettiinko
jotain pois, jotta nämä voitiin soittaa?
Entä missä vaiheessa keikkaa nämä tulivat? Lopussa vai keskellä settiä?
Oli kyllä saatanan kova veto tuo Public enema. Koko bändi tyylikkäimmillään ja Bruce loistaa. Ehkä jopa uransa parhaassa kuosissa tuohon aikaan. Tästä ei hevillä ohi mennä.
Helvetin hyvin toimii Public Enema Number One. Yksi parhaimmista No Prayer For The Dyingilla. Hyvä meininki bändillä tuossa videossa. Selvästi Janick toi lavalle lisää virtaa tullessaan bändiin.
Melkoinen aarreaitta toi youtube.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
Repesin muutamassa kohdassa . Uskon kaikkeen mitä Bruce sanoi! Ei puhu paskaa, saapahan kaikenmaailman Sharonit kuulla kunniansa, kovaa ja korkealta, kuten tavaramerkkiin kuuluu
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
^ Tuo Black Night oli kyllä tolkuttoman kova veto. Brucen ääni hyvässä kunnossa ja noita korkeita rääkymisiä on aina mukava kuulla. Sääli kun Maidenin studiolevyillä ei pahemmin kuulla noita ääniä, vissiin Fotdilla taisi viimeksi olla kunnolla tota? Sääli, itse olen aina pitänyt tuosta Brucen laulutavasta.
^Oli kyllä mahtava veto kieltämättä. Hyvin Bruce tuon vielä päälle neljäkymppisenä veti, osittain jopa mielestäni paremmin kuin '80-luvulla, videon laatu tosin ei ollut mitään parhaita, mutta kova veto silti.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten Brucen ääni nykypäivänä tuohon biisiin riittäisi, olisi meinaan ainoa oikea keikanavaaja tuolle Golden Era-tourille. Kerran elämässäni tämän haluaisin kyllä kuulla livenä, maailman kovimman bändin kovimman openerin!
Yeah, they pull at my hair, and call out my name. They think I'm cool and got no worries with fame. But I'm living to lose and dying to win. With those people around here my patience wears thin.
^Onhan tuo kova veto, mutta epäilen, että ei enää kuulla livenä tuota. Tuskin enää riittää Brucen ääni, kun tuossakin mennään jo siinä rajoilla. Saas nähdä minkä laittavat Golden Era-rundille avaajaksi. Oishan se hienoa, jos se olisi joku kolmikosta Aces High-Caught Somewhere In Time-Moonchild.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
reptile wrote:^Onhan tuo kova veto, mutta epäilen, että ei enää kuulla livenä tuota. Tuskin enää riittää Brucen ääni, kun tuossakin mennään jo siinä rajoilla. Saas nähdä minkä laittavat Golden Era-rundille avaajaksi. Oishan se hienoa, jos se olisi joku kolmikosta Aces High-Caught Somewhere In Time-Moonchild.
Kyllä nyt olen sitämieltä, että paras mahdollinen veto olisi Aces. Niin hiton kova vetohan tuo on, vaikka ennenkin nähnyt. CSIT:iä en haluisi kuulla. Ei oikeen toiminut livenä vuonna 1986-87. Moonchildkin kelpaa mulle.
Itse sanoisin, että paras veto aloitusbiisiksi olisi Moonchild. Aces High saa luvan pamahtaa vasta viimeisenä. Moonchild ei sovi muualle kuin ensimmäiseksi biisiksi ja tämä on kivenkova fakta!