Näillä näkymin olisin suuntaamassa ainakin näin aluksi vain yhdelle Helsingin keikalle, ellei siten lähempänä ajan kohtana tule muutoksia suunnitelmiin ja tule lähdettyä useammallekkin keikalle
13.6 Metallica 13.11 Unholy Alliance 14.11 Iron maiden...
Tekee kyllä tiukkaa, mutta kahdelle helsingin keikalle ollaan menossa. Rahat ei millään riitä kolmeen, sitä paitsi tampereelle on turhan hankala reissata ku ihan kotiovelleki tulevat.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
99 prosentin varmuudella tsekataan kaikki kolme, mutta saattaa jäädä vain noihin stadikeikkoihin jos ei nuo junalippuhommelit suju, onhan kuitenkin 12.11 sunnuntai että menee tiukille kun seuraavaksi päiväksi pitäs kouluun ehtiä.
Suurella todennäköisyydellä kaksi Maiden keikkaa käydään katsastamassa, tosin koko ajan tuntuu meikäläisen ohjelmisto menevän uusiksi joten varmaan ostan liput varmuuden vuoksi kaikille kotimaan keikoille.
Small green aliens scuttled out of his path, fearsome Martian warriors would not meet his gaze and the air froze when he croaked in his dark gravelly voice; "A pint of bitter Please mate".
^ Kaikki keikat menossa kattomaan ja meinaat rikastua viikossa? Kerroppa meillekin millä tavalla aiot rikastua, omat ideat aika vähissä. Pankin meinaat ryöstää? Onhan kuitenkin joku 20 keikkaa aika paljon.
Death ||| Lähetetty: Lau Hel 18, 2006 23:50 wrote:niin no... ei sitä ehkä kannatakkaan mennä kahtomaan 2 keikkaa peräkkäin, mutta on siinä' joitain hyväkin puolia. muttä kyllä mä silti meen kattomaan se 2 keikkaa
Death ||| Lähetetty: Sun Hel 19, 2006 0:20 wrote:no ompas täällä vähän menijöitä iron maidenin keikoille ku näin vähän vastauksia tulut
Jumalauta soikoon.
Ei kai nyt kukaan täysipäinen ihminen ole koneella klo 23:50-00:20 välisenä aikana vastaamassa kysymyksiin?
Itse menen katsomaan 99.999999999 % varmuudella kaikki Suomen keikat.
Myös ulkomaille olisi tarkoitus lähteä rippilahjan muodossa.
*(selvennys mahdollisille pilkun nussijoille: ulkomaille = ulkomaille Maidenin keikalle)*
P.S. Ei tästä nyt bannia Deathille tarvita, koska minäkin vielä teitä olen viihdyttämässä. Vai mitä Pertti?
Voimanorja wrote:
P.S. Ei tästä nyt bannia Deathille tarvita, koska minäkin vielä teitä olen viihdyttämässä. Vai mitä Pertti?
Ystävä kallis, et ole täällä erikoisasemassa, vaikka siltä ehkä nyt tuntuukin. Mieti edelleen kaksi kertaa ennen kuin painat tuota Lähetä-namiskuukkelia, sillä kovasti paljon ylimääräistä tuubaa sieltä Tampereen suunnalta tulee. Ja onhan sinutkin kerran jo bännätty, joten et ole pekkaa pahempi siinäkään suhteessa. Vai mitä Voimis?