Kolmannen kerran Ratinan stadionilla Tampereella elokuussa? Eihän sitä koskaan tiedä... Jäämme mielenkiinnolla odottamaan mitä elokuussa tapahtuu. Jotain kuitenkin tapahtuu.
^ Mielenkiintoista. Katsellaan tilannetta. Voi olla että sieltä tulee vielä toinenkin euro-osio tauon jälkeen, jos kerta Leeds ja Reading-festareilla Britanniassa vetävät setit elokuussa.
En kyllä millään jaksa uskoa, että ensin vetäisivät Suomessa kaksi keikkaa heinäkuussa ja sitten tulisivat takaisin elokuussa. Ei millään mene kaaliin. Eieieieiei...
Onko tuonne Tampereen pellolle saatu ennen yhtään ulkomaan suuren luokan elävää aktia?
Kyllähän noilla "huhuilla" yleensä tuppaa jonkinmoinen totuus piilevän selän takana.
Muutenkin Suomi maana tuntuu olevan Maidenin mieleen, joten en yhtään epäilisi tuon toteutuvan.
Tiedä häntä, toivossa on hyvä elää...
Alex Machine wrote:Ettei tuo voisi olla Megadeth, joka ei nyt menossa olevalla Euroopan kiertueellaan tule Suomeen ollenkaan...
Ja Mustaine oli itse ainakin kovasti tulossa kesällä Suomeen, tiedä sitten missä vaiheessa. Itse en kyllä jaksa Maideniin uskoa. Mutta ainahan voi toivoa....
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Lane wrote:...Tarja (WASP) mitä-he-nyt-ovat ovat lähellä.
Mikä?
Niin, minäkin ihmettelin jo aiemmin mitä ihmettä?
Taitaa olla sanat hukassa tai sekaisin tolla Lanella.
Menee hiukkasen ohi tuo läppä
Oiskohan joku vitsi, kenties humalapäissäni väsäämä...
Juttelin eilen Within Temptationin laulajattaren kanssa ja kyselin tulevatko Maidenia lämppäämään kesällä. Eivät tule. Ilmeisesti joillekin festareille (kahdelle) tulevat kesällä. Maksaa kuulemma liikaa lähteä Suomeen Maidenin mukaan. Varmistin vielä Robertilta ja kertoi samaa.
HIM sitten lämppäriksi, vai?!
- "What's this?"
- "It's the womb."
- "Wow, they sound good."
- "No, it's the womb, where the babies come from."
Lane wrote:Juttelin eilen Within Temptationin laulajattaren kanssa ja kyselin tulevatko Maidenia lämppäämään kesällä. Eivät tule. Ilmeisesti joillekin festareille (kahdelle) tulevat kesällä. Maksaa kuulemma liikaa lähteä Suomeen Maidenin mukaan. Varmistin vielä Robertilta ja kertoi samaa.
HIM sitten lämppäriksi, vai?!
Kunhan nyt ei mentäisi ojasta allikkoon. Kohta siellä on varmaan Evanescence tai Linkin Park. Tahi jopa Limp Bizkit?
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Mikähän oikeasti olisi ihmisten mielestä hyvä lämppäri?Ei saa olla liian samanlaista, Ei voi olla mikään oikeesti hyvä isompi bändi, koska silloinhan se ei olisi oikeastaan lämppäri vaan yhteiskeikka.Myöskään nämä kasvavaa suosiota nauttivat uudemmat bändit eivät kelpaa koska ovat liian "listakamaa".Mistä ratkaisu?
PS. Se, että WT ei toteutunut, ei kyllä minua haittaa pätkääkään.
^
mulle hyvä lämppäri oli mm ennestään tuttu kouvolalainenPeer Gunt, mikä lämppäsi Whitesnakea.... hyvä bändi mutt liian lyhyt setti.
eli siis lämppärin pitää olla ainakin vähän tuttu pääesiintyjän kuulijajoukolle ja suomalainen nouseva tai huippubändi on musta hyvä vaihtoehto esim zero ninen voi laskea huippuihin, mutta taas olis kiva nähdä enemmän näitä nousevia suomalaisia esim manitou ja vastaavat.... tietty porukat ei tunne niitä .....
eihän tästä meinaa tulla mitään.....
Mun mielestä lämppäri saa soittaa samantyylistä matskua kuin pääesiintyjä...
Mielummin vaikka Murderdolls kun joku saatanan huumorihumppapaska.
Sovitaan sitten jo tässä vaiheesa, että jokaisen ei ole tarpeen tulla erikseen ilmoittamassa omaa suosikkiaan lämppäriksi. Tulee mikä tulee, 70% todennäköisyydellä se ei tule olemaan mikään hyvä bändi.
Joo. Totuttuun tapaan tuskin mikään kovin hyvä pumppu siellä soita. Sentencedillehän tuo olisi helmi paikka Jäähyväiskiertue ja sais soittaa isolle porukalle pari kertaa. Kotimainenkin vielä.
asa wrote:Mielummin vaikka Murderdolls kun joku saatanan huumorihumppapaska.
Sovitaan sitten jo tässä vaiheesa, että jokaisen ei ole tarpeen tulla erikseen ilmoittamassa omaa suosikkiaan lämppäriksi. Tulee mikä tulee, 70% todennäköisyydellä se ei tule olemaan mikään hyvä bändi.
Ihan vaan sen takia, että Iron Maiden ei ole mikään maailman pyhin bändi(minulle) ja olishan se kiva kuulla vähän toisenlaista musaa, vaikka onkin Iron Maiden ilta. Eläkeläiset ei ole todellakaan ole mun suosikki bändi.
asa wrote:^Eihän siinä mitään jos sulla on noin lohduton näkymä tulevaisuudellesi, minä ainakin luukutan Slayeria vielä kiikkustuolissakin.
Wanna bet?
Aivan sama. Samanlaillahan nykyajan vanhat ihmiset kuuntelevat mielellään sellaista, mitä kuuntelivat nuorenakin? Miksi homma olisi erilailla meidän sukupolvellamme?