Ns:
Iron Savior - The Savior
Tätä poweriketjusta napattua helmeä on tullut kieltämättä soiteltua vähän väliä. Olisi uusi albumikin vielä tällä tasolla, niin avot.
Muuten ihan btw, eikö tässä ketjussa olisi enemmän mieltä jos porukka heittäisi useamminkin jewtube-linkkiä soiviin biiseihinsä? Suuri osa postauksista menee ikäänkuin hukkaan noin muuten. Sharing is caring, and so forth.
Edit: Siihen alas:
^ kun ne eivät 99,% tapauksissa soi verkosta, niin etkö itse jaksa muka nähdä saman verran vaivaa (mitä muilta vaadit) että copypastettaisit itse ne nimet googlen/youtuben riville? Jumalauta, vai että "hukkaan"... jos kiinnostaa niin klikkaa, perkele.
Chill, eivät tietenkään soi.

Senkan kerjuu nenästä ei mulla ollut tässä nyt se päällimmäinen tarkoitus, vaan enemmänkin ketjun idean miettiminen. Usein vaan voisi olla ehkä kaikille mielekästä, jos immeiset tarjoavat biisinsä kuunneltavaksi, sen sijaan että "antaa niitten copypastettaa joita kiinnostaa", etenkin jos uskoo kipaleen olevan useille vähän tuntemattomampi. Eikö se olisi ihan muiden auttamista, näkemällä se vaiva muiden puolesta? Kyllä minua ainakin kiinnostaa (ja varmaan kaikkia muitakin) mitä ihmiset tähän ketjuun laittavat, siksi tätä kai luetaankin? Tehkööt ihmiset jatkossa täysin miten itse mielivät, just my 2 cents here.