Maailman parhaan albumin kärkikamaa. Tällaista musiikkia ei olekaan tehty enään vuosiin
Tuohan on siltä julkaisulta #2, jolle Bon Halligan jr. kirjoitti käytännössä koko materiaalin pitipä laittaa samaa:
Icon - Double Life
1989 Straight Between The Eyesin paras hengästyttävän melodisen a Far Cryn kanssa, vokalistihan on eri, muttei se haittaa. Vaikka ura tähän jäikin siltä erää..
Niin tuolla #2 meinaat luultavasti Night of the Crimeä? Näinhän hän on mennyt tekemään, eikä se haittaa mitään, koska tuo on tosiaankin mun mielestäni Maailman paras levy
Ja tuosta Right Between the Eyesistä sen verran että mulle tuo vokalistin vaihtuminen tökkii pahastikin. Vie suurimman osan biisien tehoista helevetiin
Minun mielestäni nuo kaksi levyä eivät ole edes vertailukelpoisia keskenään
Np. Megadeth - Poison was the Cure
Loistavaa kamaa Megiksen parhaalta levyltä
Iron Maidenia vuodesta 2000 Wicker Man:in johdosta, mutta eka konsertti vasta vuonna 2008 Tampereella.
Käyhän ohjaamassa Megadeth-topikissa vääräuskoiset oikealle polulle, nimittäin luvattoman alhaisilla sijoituksilla tuo RIP usealla on discografian rankingissa. Itse en oikeen pysty, kun vasta neljä levyä kuultuna kokonaisuudessaan, niin eihän kukaan mua todesta ottaisi. Kuvittelin että tuo levy olisi ylivoimainen ykkönen täälläkin, kun tuntuu olevan yleisesti fanien suuressa suosiossa.
Ja miulla on soinut lähinnä Constantine
Toivottavasti julkaisujen laatu jatkaa samaa totuttua linjaa studiorieska-muodossakin.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Hienoa hilipalitiluliluhippaa, ei voi muuta sanoa. Kova bändi, pitäisi vielä paremmin tutustua mitä on tähän asti saanut aikaiseksi. Vaikka on tuo tuotanto jotenkuten hallussa ja pari albumia löytyy omasta valikoimastakin.
^ Ekasta Works I:een saakka erittäinkin hyvää, mutta sitten tuli välillä huteja...
Etenkin tuo alunperin triplalive Welcome Back .... on varsin huikea esitys bändin kultakaudelta. Taidanpa laittaa soimaan vaikka Piano Improvisations. Pianoa soittavat voivat siinä samalla availla viinipulloa toisella kädellä...
Meillä on PA, meillä on bussi,
niitä ei meiltä kukaan ... vie
Hellbox - Infernothing
Miten kummassa olenkin aina aliarvioinut tämän bändin? Tää levy on kyllä viimeisimpien työmatkojen aikana kolahtanut kunnolla. Mieletöntä kamaa!
Children Of Bodom: Relentless Reckless Forever
Uunituore levy soitossa ollut tämän illan. Hyvältä kuulostaa. Ei ole hirveästi tullut kuunneltua Bodomia, mutta viime päivät vanhempi tuotanto ollut taas soitossa ja uusikin levy tuli ostettua hyvien ennakkoarvioiden perusteella, eikä ensimmäisten kuunteluiden perusteella ole tarvinnut pettyä.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
Snow White's Poison Bite - The End of Prom Night
Jep. Imperiumista luin haastattelun ja päätin "vihdoin" tsekata että millasta (emo?)paskaa tämä on. Kuvien perusteella näin oletin, mutta jotain jenkkiskeittipunk-meininkiä taitaa enemmän olla, hiukan jotain metalcore-vaikutteita seassa. Erilaista paskaa kuin oletin, mutta paskaa kuitenkin.
Käyhän ohjaamassa Megadeth-topikissa vääräuskoiset oikealle polulle, nimittäin luvattoman alhaisilla sijoituksilla tuo RIP usealla on discografian rankingissa. Itse en oikeen pysty, kun vasta neljä levyä kuultuna kokonaisuudessaan, niin eihän kukaan mua todesta ottaisi. Kuvittelin että tuo levy olisi ylivoimainen ykkönen täälläkin, kun tuntuu olevan yleisesti fanien suuressa suosiossa.
Kyllähän se on perkeleen kova, mutta kun 'Dethillä on vaan neljä kovempaa. Kertoo jotain, miten tasaisen hyvä tuotanto on, toisin kuin eräällä humppapumpulla, missä Mustaine aikoinaan soitti .
Poison was the Cure 5/5-kappale ehdottomasti.
np.Napalm Death - You Suffer
Last edited by nickorules on Wed Mar 09, 2011 19:20, edited 1 time in total.
Oi aikoja arkoja,
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Vihdoin kuuntelussa. Yhtä hyvältä nämät muutamat biisit kuulostavat mit livenäkin. Tiedä sitten onko depyytti ja The Varangian Way kulutettu aika hyvin puhki, mutta kyllähän tämä vaikuttaa, että kovimman levyn tekivät nyt tähän mennessä.
"His mindless unholy music of random creation and destruction"
On kyllä kova bändi tämä Sinner! Yhtään huonoa levyä ei ole kävellyt ko. bändiltä vielä vastaan. Tosin olen kuullut vain kolme, mutta mainio saavutus, koska ne kaikki on niin kovia! Kaksi ekaa ja poppilevy Dangerous Charm täytyisi hankkia, niin sitten luultavasti olisi Sinner-kiintiö täynnä.
np: L.A. Guns - Frequency
Onpa yllättävän hyvää menoa tällä vuoden 2002 levyllä, kasarityylin rosoisuus on yhä tallella ja meno on sopivan rankkaa, unhoon jäänyt timantti.
Ja Jussi K:lle taas kiitti Rainbow-vinkeistä, on ollu kovassa kuuntelussa viime päivinä kasari-Rainbow.
Here's a message to you my friend: Just search, you'll find the way
Slaughter - Times They Change
Anthrax: The Greater of Two Evils
Varma kevään merkki: Anthrax pyörii soittimessa niin ahkerasti, että tekee mieli autossakin huudattaa sitä ikkunat sepposen selällään.
The Dream Sequencer on noussut viime aikoina miun suosikikseni Lucassenin tuotannosta. Uskomattoman tunnelmallinen levy.
Huippubiisi & hyvä levy tosiaankin. Meikä on kuunnellut läpi Final Experimentin ja Universal Migrator I & II:n. Mikähän seuraavaksi, vai ovatko kaikki Ayreonit yhtä hyviä?
The Dream Sequencer on noussut viime aikoina miun suosikikseni Lucassenin tuotannosta. Uskomattoman tunnelmallinen levy.
Huippubiisi & hyvä levy tosiaankin. Meikä on kuunnellut läpi Final Experimentin ja Universal Migrator I & II:n. Mikähän seuraavaksi, vai ovatko kaikki Ayreonit yhtä hyviä?
Into The Electric Castle, The Human Equation ja 01011001 ovat todella hyviä levyjä, jotka todellakin kannattaa hommata jos nuo mainitsemasi levyt nappaavat.
Np: Avantasia - Wastelands
Upea perienteinen Power-pala The Wicked Symphonylta.
On kyllä kova bändi tämä Sinner! Yhtään huonoa levyä ei ole kävellyt ko. bändiltä vielä vastaan. Tosin olen kuullut vain kolme, mutta mainio saavutus, koska ne kaikki on niin kovia! Kaksi ekaa ja poppilevy Dangerous Charm täytyisi hankkia, niin sitten luultavasti olisi Sinner-kiintiö täynnä.
Höpöhöpö, siitähän puuttuu ysäri + 2000 -lukujen Sinnerit täysin silloin!
ns: Iced Earth - Melancholy (Holy Martyr)
Livenä, bootleg soimassa 14.5.2004 Commodore Ballroomissa, Vancouverissa äänitettynä. Voi kun olisi Ripperin kanssa voinut nähdä bändin; se suomen keikkakin (jolle ei silloin olisi ollut varaa varmasti mennäkään) peruttiin Schafferin selkävaivojen takia. Mutta on muuten mittaa tällä kanadan vedolla, kun joillekin jo normipitkän setin lisäksi soittavat Something Wicked ja ennenkaikkea parhaimpanaan Gettysburg -trilogiat
Höpöhöpö, siitähän puuttuu ysäri + 2000 -lukujen Sinnerit täysin silloin!
Viskaahan noilta ajoilta se vahvin kokonaisuus, niin tsekkailen netin ihmemaailman kautta minkälaista kamaa se oikein on.
Np. Grave Cross - London's Mist
Ilmaiseksi saatu demo ja tämähän on yllättävän hyvä! Tulee välillä mieleen sellaiset pienoiset Tony Martin-eran Black Sabbath-vibat (ja etenkin Headless Crossin satanic AOR! ) Laulaja nyt on aika keskinkertainen, mutta niinhän se tuppaa olemaan ongelmana monella muullakin demobändillä.
Pahan heitit.. riippuu mitä hakee. Thin Lizzymäisen tunnelman perään olevalle voisivat kaksi uusinta -Mask Of Sanity & Crash And Burn- olla se sopivin valinta, sitten powerimpaa olisi v. 2000 The End Of Sanctuary Uli Kuschilla vahvistettuna; The Nature Of Evil (1998) seuraa tätä tyylissä, paitsi että taitaa olla parempi tai ainakin yhtä hyvä. No More Alibis (1992) on vuosikymmenen epätasaisemmalta alkupuoliskolta kai suositeltavin, vaikka jo seuraavan vuoden Respect menee jo pelkällä nimibiisillään melkein ohitse!
Tai sitten tsekkaat vain The Second Decade -Best Of:in 1999 ja saat kattavahkon kuvan ysikytluvun Matin tekosista.
ns. Iron Fire - The Battle Of Freedom
Ja jo legendaarinen Thunderstorm-debyyttinsä vuodelta 2000! Musiikillisesti (oikeasti) oikein hyvää menoa paikoin sisältävänä.
Just laskettelin Jag Panzerin uuden The Scourge of the Lightin läpi ja kovasti yllätyin, pirun kova levy. Mulla on tähän asti ollut vain kaksi, eli Thane to the Throne ja Casting the Stones, jotka ovat ihan ok, mutteivät ole mitenkään suuriksi eivätkä pieniksi suosikeiksi nousseet.
Tämä uusi on jymäkkää matskua alusta loppuun, ei moitteen sijaa. Suosittelen !
Steelheart - Can´t Stop Me Lovin´ You
Jotain ihan muuta. Tiukka laulaja ja pörröiset päät vain mielessä vilahtelevat. Niin ylä-kuin alapäät Itse asiassa tämä Miljenko Maticevic joka laulaa, on TODELLA kova kaveri. Ihan pikkasen löytyy "rangea".