Youtube/ Haastattelut

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Minkä Blaze sille mahtaa, jos ääniala ei vaan yksinkertaisesti riitä? Ja sitäpaitsi Blazella on ollut parempiakin vetoja tosta biisitä, tämä lienee sattunut huonompana päivänä.

EDIT: Heitetään vielä loppuun, että LAULAKAA ITSE PAREMMIN.
Voimanorja
Manowarrior
Manowarrior

Post by Voimanorja »

asa wrote:Minkä Blaze sille mahtaa, jos ääniala ei vaan yksinkertaisesti riitä? Ja sitäpaitsi Blazella on ollut parempiakin vetoja tosta biisitä, tämä lienee sattunut huonompana päivänä.

Näinpä. Kyllä sen kaikki tietää, jotta Blaze ei nyt niin yks-yhteen vetänyt Brucen vetoja, jotka ovatkin sitten täydellisiä. Vaikeahan se on paikata niin ison Gurun kuin Bruce DickInSonin saappaita. Ja kyllä itselleni ainakin olisi kelvannut Blaze eran keikka, ei ainakaan mulla olis ollut mitään valittamista. Pirun hyvä laulajahan herra on, kuunnelkaa Lord of the Flies, Futureal etc!
mika
Berserkki
Berserkki

Post by mika »

^Yhdyn Asan ja Voimiksen kommentointiin, ite näin 3 Maidenin keikkaa Blazen kanssa eikä mies jättänyt ketään kylmäksi, karismaattinen heebo ja oikea valinta Maidenin keulille
vaikka ei laulajana mikään Bruussi olekaan.
Perkele. Se siitä offtopicista. Over and out.
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

Voimanorja wrote:Ja kyllä itselleni ainakin olisi kelvannut Blaze eran keikka, ei ainakaan mulla olis ollut mitään valittamista. Pirun hyvä laulajahan herra on, kuunnelkaa Lord of the Flies, Futureal etc!
Niin mullekkin, tosin mä taisin olla vielä Blazen Maiden-aikoina enemmän kiinnostunut barbeilla leikkimisestä kuin metallista.
Ja tosiaan oli aika vaikea löytää Brucen tasoista äijää tilalle, koska mieshän nyt kuitenkin sattuu olemaan ainakin yksi maailman parhaista hevilaulajista. Blaze varmasti teki parhaansa Maidenissa, ja siitä onkin osoituksena monia hienoja laulusuorituksia oman aikansa biiseissä.
Give me Ed...'Til I'm dead
Jii
Hang-Around
Hang-Around

Post by Jii »

Yrms_ wrote:The Evil That Men Do oli varmasti herkkua korville 95-98. Ainakin jos vertaa tähän: http://youtube.com/watch?v=5VOvY46XCr4& ... ed&search=

:|
Ihan niinkuin olisin joskus kuulltu tästä biisistä parempiakin livevetoja?

Mr. Dave Murray there on a pink oboe.
Scream for me Helsinki. Scream for me Helsinki..uuuh... Tampere!
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Itsekin arvostan Blazea vokalistina ja ihmisenä. The X-Factor on mun kirjoissa top 5:ssä Maidenlevyistä puhuttaessa. Olen itsekin kuullut parempia versioita Clairvoyantista Blazeajalta mutta laitoinpa nyt tuon linkin kun särähti sen verta korvaan. Turha jatkaa tästä kun tietää mihin se johtaa :D
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

asa wrote:

Itse en ainakaan pidä tuota kovin järkevänä kommenttina. Pitääkö esimerkiksi minun olla tasokas musiikintekijä ja levyttävä artisti että voin kritisoida muiden bändien levyjä? Pitääkö naapurin Heikin olla helvetin kova formulakuski että voi todeta Räikkösen ajaneen huonosti jossakin kisassa?

:)
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

^Huoh, oliko taas pakko aloittaa. Kaikki kyllä käsittivät mitä asa ajoi takaa musta se nyt oli ihan kohtuullinen kommentti.
You're shit and you know you are
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Stratocaster wrote:
asa wrote:

Itse en ainakaan pidä tuota kovin järkevänä kommenttina. Pitääkö esimerkiksi minun olla tasokas musiikintekijä ja levyttävä artisti että voin kritisoida muiden bändien levyjä? Pitääkö naapurin Heikin olla helvetin kova formulakuski että voi todeta Räikkösen ajaneen huonosti jossakin kisassa?

:)

Ei välttämättä. Pointti on vaan, että jos nämä kritisoijat luulevat että noiden laulaminen on helppoa, niin kokeilkoot itse ja katsotaan lähteekö yhtään paremmin.

Ja kyllä naapurin Heikin tulee kylläkin omalta osaltaan ymmärtää vähintään autolla ajamista, voidakseen kritisoida Kimin ajamista. Tosin miten tavallinen urpo erottaa keskeyttääkö Kimi tekniseen ongelmaan, vai omaan huonouteen. Kumpi aiheutti teknisen rikon, tekniikka vai huono ajaja?

Ja musiikkia kirtisoidessa pitää olla aiempaa kokemusta samasta genrestä, jotta voi verrata sitä mihinkään. Tai edes musiikista ylipäätään että tietää mistä puhuu.

Comprende?
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Selitys hyväksytty. :D Asiaa puhut.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

http://www.youtube.com/watch?v=6cOosrK-GIQ

http://www.youtube.com/watch?v=RJMWr5fwsy0

http://www.youtube.com/watch?v=1RQGckE5Lu4

http://www.youtube.com/watch?v=wLd_xboK8OI

http://www.youtube.com/watch?v=QGoOj_3OTNQ

Tossa teille videoita kuuluisasta Eggfestistä Californian San Bernardinosta. Noi nähtyäni rakastan ja kunnioitan bändiä vielä enemmän, ja vihaan Sharon Osbournea entistäkin enemmän. SHARON MUST DIE!
Meadow
Paholainen
Paholainen

Post by Meadow »

"I'll tear your motherfucking head off!!" :finger: Sharon painukoot alimpaan helvettiin.
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

asa wrote:Noi nähtyäni rakastan ja kunnioitan bändiä vielä enemmän, ja vihaan Sharon Osbournea entistäkin enemmän. SHARON MUST DIE!
Komppaan noita tunnelmia. Maiden on maailman paras ja Ozzy ei lähelläkään sitä 8)
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
InYourFace90
Hang-Around
Hang-Around

Post by InYourFace90 »

Samhain wrote:
asa wrote:Noi nähtyäni rakastan ja kunnioitan bändiä vielä enemmän, ja vihaan Sharon Osbournea entistäkin enemmän. SHARON MUST DIE!
Komppaan noita tunnelmia. Maiden on maailman paras ja Ozzy ei lähelläkään sitä 8)
Nicko näytti vähän vittuuntuneelta tossa vikassa videossa, kun ne lopetti. Viskas rannekkeet olanyli yleisöön ja lähti menemään.
There are times when I've wondered
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Samhain wrote:
Totta. Melkeen sanattomaks vetää miten kylmäpäistä touhua maidenilta. Äijät vaan jatko painamista siinä paskasateessa. Ja musta Bruce hoiti kyllä todella hyvin sen Phantom Of The Operan aikaisen PA:n pimentymisen. Sharon on kyllä todellinen paskapää. :evil:
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

The Evil That Men Do - Donington 1992

Yleisökuvaus, vähän eri perspektiivi ja ainakin kokonaan väreissä jos ei muuta. Soundi on otettu virallisesta livestä.
Icarus666
Kisälli
Kisälli

Post by Icarus666 »

Sharon taitaa vaan olla Brucesta katteellinen kun kaveri pysyy pystyssä hieman Ozzya paremmin... Dave veti kyllä niin hienosti sen PA:n pimentymisen :roll: -> :lol:
In Finland we have this thing called: REILU MEININKI!
Chuck Norris approved!
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

-totte- wrote:http://www.youtube.com/watch?v=vUrpqN4E ... ed&search=

^Kiva kattoo toi tollasestkin näkökulmast :).
condemned wrote:
The Evil That Men Do - Donington 1992

Yleisökuvaus, vähän eri perspektiivi ja ainakin kokonaan väreissä jos ei muuta. Soundi on otettu virallisesta livestä.
Tota, hmm. :roll:
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

No aha.
MoonPowerslave
Roudari
Roudari

Post by MoonPowerslave »

Icarus666 wrote:Sharon taitaa vaan olla Brucesta katteellinen kun kaveri pysyy pystyssä hieman Ozzya paremmin... Dave veti kyllä niin hienosti sen PA:n pimentymisen :roll: -> :lol:
No niin taitaa olla joo.

Ite katoin kans tota Daven reaktioita ja Brucea. Dave hetken hölmistyneenä ja sitte vaan repeää. Bruce hajoo ihan totaalisesti :lol:
"Look, there's an albatross! ...Oh, I'm sorry, but it's a seagull."
Jii
Hang-Around
Hang-Around

Post by Jii »

Jos tämä versio Trooperista on täällä ollut?

http://www.youtube.com/watch?v=qzpskX8qisU

Ei muuten huono ollenkaan.
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Jii wrote:Jos tämä versio Trooperista on täällä ollut?

http://www.youtube.com/watch?v=qzpskX8qisU

Ei muuten huono ollenkaan.
EI JUMALAUTA :lol: :lol: Aika loistava! Sääli vaan että ovat suomalaisia... :oops:
Meadow
Paholainen
Paholainen

Post by Meadow »

^^ Aika hirveähän tuo oli, muttei kyllä ihan tosissaan tuota oltukaan väännetty. :)
womenintheuniform
Hell Rat
Hell Rat

Post by womenintheuniform »

Jii
Hang-Around
Hang-Around

Post by Jii »

Hmm... jotenkin tämäkin toimii.

http://www.youtube.com/watch?v=PhfzaeyT6oY

Johtuukohan se keskikeitosta?
Post Reply