Miettikääs nyt; 120 ihmistä menossa eteen, luulisi että papereiden tarkistaminen on jo ajallisesti paha homma järkkäreille, joita tuskin pahemmin asia edes kiinnostaa kunhan palkka juoksee.

Moderator: The Killer Krew
Eiköhän tuosta 120:stä kuiteskin suurin osa ole sen näköisiä karvanaamoja, että ei paljon tarvitse papruja yli 16 iän toteamiseen. Joten "kotia kasvamaan" kommentit tarvitsee heitellä vain muutamalle onneaan kokeilevalle.Stratocaster wrote:120 ihmistä menossa eteen, luulisi että papereiden tarkistaminen on jo ajallisesti paha homma järkkäreille
Sama pisti meikäläiselläkin heti silmään, onneksi Bruce jätti vihdoin ne karmeat tilkkuhousut sinne vaatekomeron perukoille. Vielä kun vaihtaisi nuo ainaiset lenkkarit johonkin muuhun...mutta jätetään tämä tyylipoliisi raati toistaiseksiRelic wrote: Myös Bruce kerrankin pukeutunut varsin tyylikkäästi, Stevestä puhumattakaan.
Sama setti tuli ainakin Maidenfans.comin foorumin mukaan.OsmaGunner wrote:Huomenta
Tietääkös kukaan soitettiinko viimeyönä sama setti kuin Hartfordissa vai
muokattiinko listaa jotenkin, vaihdettiinko biisejä, yms?
Ei ole paha rasti. ps, niitä kiinnostaa jos on säännöt selvillä.Stratocaster wrote: Miettikääs nyt; 120 ihmistä menossa eteen, luulisi että papereiden tarkistaminen on jo ajallisesti paha homma järkkäreille, joita tuskin pahemmin asia edes kiinnostaa kunhan palkka juoksee.
Varmistahan se ikäjuttu. Eipä Voimiksellakaan sitten ole ikää jos ei minulla.Dante wrote:Pistäkää YV:a mulle jos haluaa first to the barrier aveciksi 14.päivä. Multa puuttuu toveri sille keikalle.
Missään ei ole lukenut juuri avecin ikää (tai olen puusilmä), mutta tarkistan tuon vielä virallisia teitä, niin ei tarvi arvuutella.
edit: Ranneke meni. Voimis oli nopein tänään