Äkkiseltä tulee mieleen ainakin Evil that men do, Lord of the flies ja Run to the hills. Niitä on mukava laulaa ihan kokonaan, ei vaan kertsin kohdalta. Tulee monesti improvisoitua kappaleita hieman, kun tuppaa sanat unohtumaan sieltä sun täältä aina välillä
Loistavia ovat myös Futureal, Sign of the cross ja fear of the dark, mutta niissä se laulaminen lähinnä jää siihen kertosäkeeseen
"If you're feeling down depressed and lonely,
I know a place where we can go"
Eilen tuli saunaillassa vedettyä useammankin kerran Hallowed be thy Name, se on ainakin mukava laulaa. Muita loistavia ovat ainakin The Evil That Men Do, Iron Maiden, Fear of the Dark sekä The Clansman.
Keikalla nyt suu käy koko ajan, ja kotona kuunnellessakin tulee sanoja tapailtua. Mutta mitä todella haluaisin laulaa (jos kunnolla osaisin) ihan julkisestikin, on Stanger In a Strange Land. Biisiin olisi mielessä sopiva spiikkikin...
Children of the damned,Brave new world ja Aces high on meikäläisellä ihan vakio suihku laulanta kamaa.
Tosin eukko käy aina välillä huomauttelemassa että heitä vaikka pienillä kivillä mutta älä laula...
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
Kaikkiahan niitä tulee laulettua kuunnellessaan, mutta mieluisin on luultavasti...7th son of a 7th son ja run to the hills. Seventh sen takia, että opin sen sanat ulkoa ensimmäisenä, ja hills siksi että siinä on tarttuva kertosäe.
Satan has left his killing floor
Satan is coming back for more
Tällänen topicci taitaa olla....? No asiaan. Paskalla ja suihkussahan tulee hoilattua mitä vaan, mutta ite maidenilta: Run to the hills, The evil that men do, The wickerman, Judas be my guide ynm...
Halloweddia tykkään aina nykyisin joskus ruveta hyräilemään. Hienot sanat ja laulumelodiat. Muita kivoja laulubiisejä joita voi aina yksin vähän hyräillä ovat mm myös: Infinite Dreams, Still Laiff, Brave New World sekä Fear Of The Dark. Vaikka siitä laulusta ei kukaan nauti (en edes minä), niin sitä on aina ihan kiva vaikka suihkussa ollessa tai imuroidessa raottaa vähän noita äänihuulia.
Last edited by Polunimuri on Sun Jan 14, 2007 16:09, edited 1 time in total.
The Number Of The Beast, Flight Of Icarus, Run To The Hills, Fear Of The Dark, No More Lies, Hallowed Be Thy Name, Tailgunner ja Aces High. Siinä ne kappaleet joiden aikana tulee aina rallateltua kovaa ja korkealta. Yleisesti ottaen lauleskelen melkein jokaisen maidenin kappaleen mukana.
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
---------------------------------------------- http://deathfin.do-goo.com/index.forum
Lisätäänpä vielä aiemmin mainitsemieni biisien sekaan The X-Factorilta tutut biisit Lord of the Flies ja Man on the Edge, sekä Virtualin When two Worlds Collide. Se kattanee Blaze-eran.
Sitten on tietenkin koko uusi albumi ja monia kymmeniä klassikoita, joita en tässä yhteydessä ala luettelemaan, sillä se veisi liikaa aikaa.
Satan has left his killing floor
Satan is coming back for more
Minä laulan autossa, ja viime aikoina olen kuunnellut omatekemääni Maiden -autokasettia ajaessani Laulan mieluiten The Evil That Men Do:ta koska siinä saa revitellä ja se kohtalaisen hyvin sopii minun äänialaani, vaikka rajoilla mennäänkin
Longboats have been sighted
the evidence of war has begun
Many nordic fighting men
their swords and shields
all gleam in the sun
No, mieluisin kappale laulaa on varmaankin tuo Hallowed Be Thy Name. Ei ole helppo, mutta kyllä sitä on mukava laulella. Voisin kyllä lyödä vetoa, että te ette halua kuulla sitä minun vetämänä .
The Evil That Men Do on lempi veisukappaleeni. Lyriikat on niin mahtavat, "Love is a razor and I walked the line on silver blade" ja "Circle of fire, my baptism of joy at an end it seems. Seventh lamb slain the book of life opens before me". Laulun sanat ovat kierot ja lähestyvät aina päässä niinku joku kierosti kävelevä assasiini, valmistautuen iskuun. Niin klassinen kertosäekki, että sitä lauletaan vielä joskus vuonna nakki ja pottu.[/b]
Sit tykkään aina joskus veisata mukana Run to the Hillsiä. Rock in Riossa livenä oli muuten ensimmäinen Iron Maiden kappale jonka kuulin. Siksi minulle erityisen tärkeä. Kun saavuttiin kertosäkeeseen se pauhu ja ihmisjoukon aiheuttama kuoro, jota Bruce johti, pääni meinasi räjähtää. Ei ollut kyllä mikään puhtain live suoritus Brucelta mitä oon kuullu, mutta jännite oli uskomaton.
Sit rakastan biisejä Wicker Man ja No More Lies, ne hitaat lyriikat jälkimmäisen alussa on jotenki niin katkeria ja kostonhimoisia.
Ja mitä viel, ainaa Journeyman on kans harmonisemman pään veisu ja sitte tietenki legendaarinen se vanha Iron Maiden. Rakastan sitä huudahduskohtaa: "Oh Well, Wherever, Wherever you are".
Kyllä se on Fear of the Dark! Helppo laulaa.. Tai sitten number of the beast kavereitten kanssa
The night was black was no use holding back
'Cos I just had to see was someone watching me
In the mist dark figures move and twist
Was this all for real or some kind of hell
666 the number of the beast
Hell and fire was spawned to be released
En omista lauluääntä tippaakaan, mutta kyllä tätä ikiklassikko "The Trooperia" tuli vedettyä kerran kotona sydämmen kyllyydestä, vaikka varmaan kuulostikin ihan hirveältä. Tulihan jopa yksi laulusuoritus äänitettyä mikrofoonilla... mutta ei siitä sen enempää.
Kyllä täytyy myöntää että "The Number of the Beastia" tulee myös lauleskeltua ihan mielellään... ja varisnkin kertosäettä. Ymmärrettävistä syistä johtuen. Eli noita kahta loppuunkaluttua klassikkoa lurauttelen kaikkein mieluiten kun ne jopa hallitsen jollain tavalla. Kuitenkin se eräs "Paranoid" taitaa olla yleisimmin se veisu, jota kailotan
Mun lauluääni on ihan surkea mut silti mä suorastaan nautin laulamisesta. Yleensä laulan fear of the darkkia tai hallowed be thy namea. Nykyään laulan myös aika usein different worldia. Muttakun ei tota lauluääntä oikeen ole nini ei voi laulaa missään bändissä yms. vaikka kuinka haluaisin.
Laulan aika tasapaksusti kaikkea mitä olen kuullut. Se biisi joka on jääny soimaan päähän tulee suusta ulos heti ja pitkään. Melodioita hyräilen aika paljon myös. Kaikkea sitä missä on nätti melodia. Afraid to shoot strangers yms. Onhan siitä saanu kuulla kavereilta: "No jes, mikä biisi tolleen muka menee"/"Älä jaksa"/"Hei, ketään ei kiinnosta" . Jotkut ei ymmärrä kauniin äänen päälle
Mut ei se mitään, en tuu ikinä lopettamaan
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
Penjami Breeg wrote:
Mut ei se mitään, en tuu ikinä lopettamaan
Oikea asenne!! jokainen laulaa jos haluaa eikä kukaan sitä voi kieltää...
Kyllähän sitä negatiivista palautetta tulee aika usein omasta lauluäänestäni mutta mua ei kiinnosta yhtään että mitä muut ajattelee. Jos eivät tykkää ni menköön muualle!!