Maidenin parhaimmat laulumelodiat
Moderator: The Killer Krew
Kyllä se taitaa olla tuo Revelations, joka vie potin. Hienoa Brucen tulkintaa, ja myös monipuolista. Näyttää toisenlaisen puolen Brucen äänestä, ja sehän puoli onkin sitten myös rautaa.
Seventh Son of a Seventh Son-levyllä on ehkä kokonaisuutena parhaat laulumelodiat, esimerkkeinä toimikoon Moonchild, Evil That Men Do ja Infinite Dreams. Monipuolisuus on Seventh Sonin vahvuus, välillä herkkää, välillä raakaa ja välillä korkealta ja kovaa, toimii!
Seventh Son of a Seventh Son-levyllä on ehkä kokonaisuutena parhaat laulumelodiat, esimerkkeinä toimikoon Moonchild, Evil That Men Do ja Infinite Dreams. Monipuolisuus on Seventh Sonin vahvuus, välillä herkkää, välillä raakaa ja välillä korkealta ja kovaa, toimii!
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
-
- Hang-Around
Mun mielestä ykkönen laulumelodioiden suhteen on ehkäpä Wasted Years. Muhun on aina vedonnut tuollaiset haikeahkot melodiat, joita ko. biisissä riittää. Myöskin Evil that Men Do:ssa on samaa henkeä. Ja täytyypä tässä yhteydessä mainita ehkäpä yksi Maidenin aliarvostetuimmista biiseistä, Judas Be My Guide (onneksi täältä foorumilta tuntuu löytyvän tämän biisin nimeen vannovia).
Nahkaa & Turkiksia
-
- Hang-Around
-
- Hell Rat
Huikean iskevä laulusuoritus on Hallowedissa. Heti intron jälkeen lähtevä nopea laulanta ampuu kuin konekivääri. Ei meinaa välillä edes mukana pysyä. Brucen kädet hipovat ilmaa ja herra lausuu Number of the Beastin klassikkoa.
Last edited by Aces High on Thu Sep 07, 2006 23:58, edited 1 time in total.
-
- Peräruiske
Infinite Dreams
Todella hieno tunnelmallinen laulumelodia. Eipä tarvitse muuta sanoa
Fear Of The Dark
Biisi itse on jonkun verran loppuun kulutettu mun osalta, mutta melodia ei ikinä unohdu. Suuren yleisön kanssa "laulettua" se on parasta. Maidenia parhaimmillaan.
Todella hieno tunnelmallinen laulumelodia. Eipä tarvitse muuta sanoa
Fear Of The Dark
Biisi itse on jonkun verran loppuun kulutettu mun osalta, mutta melodia ei ikinä unohdu. Suuren yleisön kanssa "laulettua" se on parasta. Maidenia parhaimmillaan.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Itselle taitaa olla eniten jäänyt mieleen The Trooperin legendarinen laulumelodia.
Stranger In A Strange Landissa on myös todella hyvä. Ja taas kerran on pakko se Paschendale pakko vetää mukaan. Mainita voisi vielä Judas Be My Guiden, Run Silent Run Deepin, 2 Minutes To Midnightin sekä The Duellists.
Stranger In A Strange Landissa on myös todella hyvä. Ja taas kerran on pakko se Paschendale pakko vetää mukaan. Mainita voisi vielä Judas Be My Guiden, Run Silent Run Deepin, 2 Minutes To Midnightin sekä The Duellists.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
-
- Peräruiske
Itse pidän kaikkein eniten The Trooperin ja The Evil that men Do laulumelodioista. En tiedä mikä niissä on mutta kuitenkin, jotain todella hienoa.
Voisi kyllä sanoa, että koko Piece of Mind levy on täynnä hienoja laulumelodioita, samoin kuin 7ht sonkin.
Voisi kyllä sanoa, että koko Piece of Mind levy on täynnä hienoja laulumelodioita, samoin kuin 7ht sonkin.
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
-
- Wimp
-
- Hiippari
Heitetäämpä tiskiin vaikka tämmöiset nimet kuin Rime of the ancient mariner ja wasting love.. Kovasti diggailen kyseisten biisien laulumelodioista, etenkin wasting loven.. Se saa aikaan aina kylmiä väreitä!
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
-
- Azazel